ja też już na Alufkach. Założyłem fele Rial
niestety samochód brudny ale nie miałem czasu umyć
Alufki, alufelgi, felgi aluminiowe do Cee'd (wszystkich)
Moderator: Żandarmeria
-
Hazael
-
Sensation
no dobra skoro liznąłeś temat to się trochę wypowiem...
najlepiej jest zdjąć tarcze, przetoczyć aby nie było nigdzie ani grama rdzy i żeby się świeciły jak psu kulki. [tutaj kawałek dla tych co mają mocny piekarnik w kuchni lub piec w domu]wtedy trzeba nałożyć prawdziwą wasrtwę ceramiczną przeciwścierną, należy polać tym całą tarczę a potem wytworzyć spiek czyli wrzucić do pieca (w zależności od rodzaju ceramiki) 900-1200stopni.[koniec]. wtedy wyjąć, koniecznie wyszlifować dobrą maszyną, wypolerować pastą tempo. następnie nasmarować tarcze. nie polecam masła bo szybko się "wytraca", a efekt mizerny, jednak najtanszy srodek. wd40 spełnia lepiej zadanie, lecz ma wadę, że szybko wypłukuje go woda. smar łożyskowy jest pośrednim rozwiązaniem w stosunku cena/jakość, wtedy dalej przychodzi smar miedziowy (bardzo polecany do polaczen elektrycznych) i tu nalezy zwrócić uwagę, że jeśli będą jakieś duze wyładowania na samochodzie albo jakieś spięcie instalacji lub nawet oderzy piorun to nie popieści osób w aucie tylko prąd swobodnie popłynie po kołach do ziemi, a użytkownicy samochodu mogą nawet ocalić swoje życie. nowoczesne rozwiązanie coraz częście stosowane (polecam). najdroższym rozwiązaniem jest właśnie jakis smar teflonowy, ale jest dość "sztywny" i po nałożeniu na tarcze musi się go układać (na plask) packą. potem należy zrobić taki myk, że koło na którego tarczę nakładaliśmy smar teflonowy trzeba podlewarować, wrzucić trzeci bieg i puścić sprzęgło, tak żeby zaczęło się kręcić. potem dajemy prawą nogą gazu a lewą wciskamy powoli delikatnie hamulec. teraz następuje pasowanie smaru teflonowego do tarczy. rozwiązanie jest dość drogie i trzeba umieć sobie poradzić z tymi czynnościami, ale jest to najlepsze rozwiązanie, do końca życia można sie ciszyć nigdy nie zardzeiwałymi tarczami, nigdy nie usłyszysz jakiegoś piszczenia z koła ani nie będzie problem z zamarzającymi hamulcami w zimie. nie wspomne o skróceniu drogi hamowania i dalszym bezpieczeństwie. ostatnie badania naukowe dowodzą, że powłoka ceramiczna + teflon potrafią skrócić drogę hamowania nawet o 45% co oznacza, że (troche głupio ale matematyczne myśląc), ograniczenie prędkości w mieście z 50km/h by można było podnieść do ok 90km/h! oczywiście jeśli taki patent byłby fabrycznie montowany w nowych samochodach. podałem rozwiazania od najtańszego i najmniej trwałego do najbardziej wytrzymałego i skutecznego, ale najdroższego. przekalkuluj dobrze na ile chcesz mieć super tarcze i wybierz ile możesz wydać kasy na swoje zdrowie lub czasem nawet życie.
pozdrawiam.
najlepiej jest zdjąć tarcze, przetoczyć aby nie było nigdzie ani grama rdzy i żeby się świeciły jak psu kulki. [tutaj kawałek dla tych co mają mocny piekarnik w kuchni lub piec w domu]wtedy trzeba nałożyć prawdziwą wasrtwę ceramiczną przeciwścierną, należy polać tym całą tarczę a potem wytworzyć spiek czyli wrzucić do pieca (w zależności od rodzaju ceramiki) 900-1200stopni.[koniec]. wtedy wyjąć, koniecznie wyszlifować dobrą maszyną, wypolerować pastą tempo. następnie nasmarować tarcze. nie polecam masła bo szybko się "wytraca", a efekt mizerny, jednak najtanszy srodek. wd40 spełnia lepiej zadanie, lecz ma wadę, że szybko wypłukuje go woda. smar łożyskowy jest pośrednim rozwiązaniem w stosunku cena/jakość, wtedy dalej przychodzi smar miedziowy (bardzo polecany do polaczen elektrycznych) i tu nalezy zwrócić uwagę, że jeśli będą jakieś duze wyładowania na samochodzie albo jakieś spięcie instalacji lub nawet oderzy piorun to nie popieści osób w aucie tylko prąd swobodnie popłynie po kołach do ziemi, a użytkownicy samochodu mogą nawet ocalić swoje życie. nowoczesne rozwiązanie coraz częście stosowane (polecam). najdroższym rozwiązaniem jest właśnie jakis smar teflonowy, ale jest dość "sztywny" i po nałożeniu na tarcze musi się go układać (na plask) packą. potem należy zrobić taki myk, że koło na którego tarczę nakładaliśmy smar teflonowy trzeba podlewarować, wrzucić trzeci bieg i puścić sprzęgło, tak żeby zaczęło się kręcić. potem dajemy prawą nogą gazu a lewą wciskamy powoli delikatnie hamulec. teraz następuje pasowanie smaru teflonowego do tarczy. rozwiązanie jest dość drogie i trzeba umieć sobie poradzić z tymi czynnościami, ale jest to najlepsze rozwiązanie, do końca życia można sie ciszyć nigdy nie zardzeiwałymi tarczami, nigdy nie usłyszysz jakiegoś piszczenia z koła ani nie będzie problem z zamarzającymi hamulcami w zimie. nie wspomne o skróceniu drogi hamowania i dalszym bezpieczeństwie. ostatnie badania naukowe dowodzą, że powłoka ceramiczna + teflon potrafią skrócić drogę hamowania nawet o 45% co oznacza, że (troche głupio ale matematyczne myśląc), ograniczenie prędkości w mieście z 50km/h by można było podnieść do ok 90km/h! oczywiście jeśli taki patent byłby fabrycznie montowany w nowych samochodach. podałem rozwiazania od najtańszego i najmniej trwałego do najbardziej wytrzymałego i skutecznego, ale najdroższego. przekalkuluj dobrze na ile chcesz mieć super tarcze i wybierz ile możesz wydać kasy na swoje zdrowie lub czasem nawet życie.
pozdrawiam.
-
Sensation
-
harnas
-
Wojtas
-
Wojtas
-
IrKo - Kierownik
- Posty: 382
- Dołączył(a): 15 lis 2007 22:57
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2020, M
-
Gaj
-
KZ
Gaj napisał(a):Nie gniewaj się lesnik, ale mi Twoje felgi po prostu nie pasują do tego auta i do koloru. Sorry, ale jakoś odbijają się, a nie łączą z bryłą wozu.
Wreszcie ktos sie odwazyl Moim zdaniem sa fatalne - no offence ale takie wynalazki to do murzynskich wozkow sie nadaja (akurat w miejscu gdzie teraz jestem widuje takie klimaty)
-
Hazael
- SebolE
- Nadworny fotograf
- Posty: 330
- Dołączył(a): 25 sie 2007 17:48
- Lokalizacja: Gdañsk,Sopot,Gdynia,W-wa
Gaj napisał(a):Nie gniewaj się lesnik, ale mi Twoje felgi po prostu nie pasują do tego auta i do koloru. Sorry, ale jakoś odbijają się, a nie łączą z bryłą wozu.
Faktycznie kompletnie nie grają te felgi z tym samochodem.Sorry ale nie podobają mi sie.
Osobiście wczoraj odebrałem sprawdzone felgi ATT 650 i myślę ,że dobry wybór.Dziękuję między innymi tstwi
-
ktp76
-
jacek316
Powrót do Zawieszenie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
felgi aluminiowe 17
przez wini36 » 03 sie 2021 20:21 w Zawieszenie - 1 Odpowiedzi / 3523 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
04 sie 2021 05:56
-
felgi aluminiowe 17
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości