spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
czy jest gdzieś paliwo z 0% dodatków bio, estrów itp - wątpię. Co do BP - szczerze - co mechanik to inna opinia. Ja już słyszałem, żeby nie tankować na Orlenie ale na BP właśnie. Innym razem że na Shellu, jeszcze inny - tylko Lotos... A z tego co wiem to wszyscy oprócz chyba Shella, biorą paliwo i tak z Orlenu...
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Zapraszam na skład celny i skład paliw ORLEN pod Wrocław, co niektórzy się zdziwią z jakimi logo cysterny z tamtąd wyjeżdzają.
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
-
vonski - Weteran
- Posty: 2336
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Hehe, dokładnie. Na śląsku jest nalewak w Radzionkowie, wyjeżdża z niego wszystko poza V-power
-
amonlb - Przedszkolak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 11 lut 2016 19:38
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 ON 90KM
2012, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
A to czasem nie wynika z ekonomii i logistyki tych firm? Podobno jest tak, że każda stacja kupuje paliwo tam gdzie jest najtaniej w przypadku Polski prawie wszyscy biorą paliwo z Orlenu lub Lotosa, bo nie opłaca się przywozić paliwa z rafinerii oddalonych od rynku na którym się je sprzedaje.
1. Powiedzmy że jest jedna mieszanka bazowa... ale z tego powstają różne paliwa (różnica w składzie często się diametralnie różni)
2. Każdy klient zamawia sobie konkretny skład i do tego jakaś tam firma X przygotowuje mieszankę, którą się dodaje przed transportem lub na miejscu na stacji dzięki czemu powstają różne paliwa np. Ekodiesel, Verva On czy Efekta diesel to de facto to samo paliwo tylko czym innym wzbogacone.
Są też paliwa "z drugiego tłoczenia" np. sprzedawane na stacji Auchan mniej kaloryczne więc tańsze ale samochód więcej go musi spalić żeby przejechać tą samą trasę.
To co napisałem wyczytałem niedawno w internecie więc nie traktujcie mojej wypowiedzi jako pewnej. Możliwe że plotę bzdury którymi mnie Internet nakarmił
Trochę ciekawostek o sprzedawanym dieslu znalazłem np. tutaj https://pl-pl.facebook.com/Diesel-bez-biokomponent%C3%B3w-1256066087741591/
1. Powiedzmy że jest jedna mieszanka bazowa... ale z tego powstają różne paliwa (różnica w składzie często się diametralnie różni)
2. Każdy klient zamawia sobie konkretny skład i do tego jakaś tam firma X przygotowuje mieszankę, którą się dodaje przed transportem lub na miejscu na stacji dzięki czemu powstają różne paliwa np. Ekodiesel, Verva On czy Efekta diesel to de facto to samo paliwo tylko czym innym wzbogacone.
Są też paliwa "z drugiego tłoczenia" np. sprzedawane na stacji Auchan mniej kaloryczne więc tańsze ale samochód więcej go musi spalić żeby przejechać tą samą trasę.
To co napisałem wyczytałem niedawno w internecie więc nie traktujcie mojej wypowiedzi jako pewnej. Możliwe że plotę bzdury którymi mnie Internet nakarmił
Trochę ciekawostek o sprzedawanym dieslu znalazłem np. tutaj https://pl-pl.facebook.com/Diesel-bez-biokomponent%C3%B3w-1256066087741591/
Kia Ceed II 1.4 CRDi 90KM 2012 / HB
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
z tego co wiem, to na stacjach przymarketowych typu tesco, auchan itp paliwo nie jest "z drugiego tłoczenia". Jest tańsze bo wynika to z polityki sklepu stosującego min. marżę. Zysk ma być wypracowany przez zakupy, które ktoś zrobi "bo już ma blisko".
-
vonski - Weteran
- Posty: 2336
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Też tak słyszałem, aczkolwiek... Poprzednie auto dziwnym zbiegiem okoliczności przestało pluć błędami katalizatora kiedy przestałem tankować na Auchan.
Tapatalk @ Google Pixel
Tapatalk @ Google Pixel
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
mój tata już drugie auto tankuje na leclercu i nie ma żadnych problemów. Wcześniej peugeot 407 2.0 HDI teraz sportage 1.6 TGDI.
- darios7
- Dopiero co...
- Posty: 8
- Dołączył(a): 09 lip 2016 12:57
- Lokalizacja: mikolow
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 SW, 1600 ON 128KM
2014, L
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
max napisał(a):daj znać po 2-3 tys czy pomogło.
Trochę więcej czasu i paliwa upłynęło (przepraszam) a mianowicie ok 40 tys. Problem nie wrócił ale od tamtej przygody mam kilka zasad:
1. Dobre paliwo ze znanych stacji (w moim wypadku 2-3 znane stacje bp na których tylko tankuję) plus co drugie tankowanie bak premium na bp. Nie tankuję na orlenie np vervy bo podobno ma jeszcze więcej bio niż zwykłe paliwo- sprawdzać słuszność tej tezy nie zamierzam.
2. Nie wyjeżdżam paliwa do zera. Staram się zachować min 1/4 baku.
3. W zimie 50 ml antydepresanta do każdego tankowania na wodę w filtrze paliwa i żeby nie wytrącała się parafina.
4. Latem zawsze mam puszkę tunapa na glony na wszelki wypadek w bagażniku plus dwa razy od wiosny do jesieni po połowie puszki do baku- zresztą do innych moich aut też profilaktycznie wlewam tak samo po pół puchy dwa razy do roku. 56 zł/rok za puszkę to niewielka cena za święty spokój.
5. I ostatnie najważniejsze, dobre assistance z dużym limitem holowania
Odpukać od prawie dwóch lat bezproblemowa eksploatacja.
- zielip14
- Klubowicz
- Posty: 66
- Dołączył(a): 20 lut 2018 20:55
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Grupa: Wielkopolska
- Marka i model samochodu: Kia Ceed
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
mówisz , że na BP najlepsze paliwo ?:)
- darios7
- Dopiero co...
- Posty: 8
- Dołączył(a): 09 lip 2016 12:57
- Lokalizacja: mikolow
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 SW, 1600 ON 128KM
2014, L
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
zielip14 napisał(a):mówisz , że na BP najlepsze paliwo ?:)
Ja się nie zawiodłem ale stacja stacji nierówna. W firmie mamy flotę z bp i tankujemy tego tysiące litrów i też nigdy problemów. Czy najlepsze? Nie wiem dla mnie jest ok.
Myślę że, pomaga też bardzo tunap na glony i antydepresant w zimie przeciw wytrącaniu się parafiny.
- Haariel
- Dopiero co...
- Posty: 5
- Dołączył(a): 21 gru 2017 12:09
- Lokalizacja: Nisko
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007
Ceed brak mocy i obr 3 tys..
Witam,
mam taki problem z swoim Ceed (1.6 crdi 115km 2007 rok, dpf) że w czasie jazdy wchodzi w tryb awaryjny. Objawia się to tym, że obroty rosna max do 3 tys (oczywiscie wciskam pedal gazu do konca) i nie przyspiesza, i na kazdym biegu jest tak samo. Zadnych bledów auto nie wyswietla, kompletnie nic z autem sie nie dzieje oprocz tych objawow. Ale najciekawsze jest to, że jak włącze klimatyzację to auto jest normalne, przyspiesza, ma moc.. O co tu chodzi ? Może ktos mi powie ? Wszystko zaczęło się od momentu jak mechanik wymienił mi filtr paliwa, rolki i pasek wielorowkowy. Teraz zdarza się że muszę dłużej krecic rozrusznikiem żeby odpalil. Czy on sie zapowietrza ? Prosze o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki z Ceed. Jeśli chodzi o dpf to nie mam i nie mialem z nim problemów i ja bym go od razu wykluczyl bo auto nie jest zamulone, ma moc i przyspiesza jak powinien ale dopiero wtedy gdy wlacze klime..
Pozdrawiam
mam taki problem z swoim Ceed (1.6 crdi 115km 2007 rok, dpf) że w czasie jazdy wchodzi w tryb awaryjny. Objawia się to tym, że obroty rosna max do 3 tys (oczywiscie wciskam pedal gazu do konca) i nie przyspiesza, i na kazdym biegu jest tak samo. Zadnych bledów auto nie wyswietla, kompletnie nic z autem sie nie dzieje oprocz tych objawow. Ale najciekawsze jest to, że jak włącze klimatyzację to auto jest normalne, przyspiesza, ma moc.. O co tu chodzi ? Może ktos mi powie ? Wszystko zaczęło się od momentu jak mechanik wymienił mi filtr paliwa, rolki i pasek wielorowkowy. Teraz zdarza się że muszę dłużej krecic rozrusznikiem żeby odpalil. Czy on sie zapowietrza ? Prosze o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki z Ceed. Jeśli chodzi o dpf to nie mam i nie mialem z nim problemów i ja bym go od razu wykluczyl bo auto nie jest zamulone, ma moc i przyspiesza jak powinien ale dopiero wtedy gdy wlacze klime..
Pozdrawiam
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: Ceed brak mocy i obr 3 tys..
A mechanik sprawdzał sitko przy pompie paliwa. ( Ty też to sprawdź korzystając z opcji "sukaj" na forum )
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
- Haariel
- Dopiero co...
- Posty: 5
- Dołączył(a): 21 gru 2017 12:09
- Lokalizacja: Nisko
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2007
Re: Ceed brak mocy i obr 3 tys..
tak czytałem o tym, ale wyeliminowalem sitko, ponieważ chyba by juz wczesniej dawal jakie znaki ze cos jest nie tak ? Jednak sprawdze i dam znac
- Yankee
- Dyrektor
- Posty: 826
- Dołączył(a): 28 lip 2013 16:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1.5 Pb 160KM
2022, L+BL+BLplus+AEB
Re: Ceed brak mocy i obr 3 tys..
Auto błędów nie wyświetla. Trzeba do komputera podłączyć albo do telefonu.
Ja miałem podobnie przy walniętym czujniku wody w filtrze paliwa, aczkolwiek paliła się dioda check engine i działo się to tylko w czasie upałów.
Ja miałem podobnie przy walniętym czujniku wody w filtrze paliwa, aczkolwiek paliła się dioda check engine i działo się to tylko w czasie upałów.
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: Ceed brak mocy i obr 3 tys..
Haariel napisał(a):tak czytałem o tym, ale wyeliminowalem sitko, ponieważ chyba by juz wczesniej dawal jakie znaki ze cos jest nie tak ? Jednak sprawdze i dam znac
Chyba nie czytałeś dokładnie - problem pojawia się nagle (sam tak miałem). Moim zdaniem temat do zamknięcia ale niech się Modki wypowiedzą
- zbudas
- Asystent Kierownika
- Posty: 212
- Dołączył(a): 30 sty 2008 21:14
- Lokalizacja: £ódź
- Grupa: Łódzka
Re: Ceed brak mocy i obr 3 tys..
U mnie było podobnie, na koniec wymienili jakiś kabelek w wiązce, niełatwo było zdiagnozować usterkę, kosztowało mnie to kilka dni i kilkaset złotych Nie świeciła się żadna kontrolka, ale komputer pokazywał błędy jeśli dobrze pamiętam, podejrzewali czujnik doładowania. Pisałem o tym na forum.
cee'd optimum crdi 115km 5K 2007
toyota avensis 1,8 Pb 2012
toyota avensis 1,8 Pb 2012
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Ceed brak mocy i obr 3 tys..
Haariel napisał(a):Witam,
mam taki problem z swoim Ceed (1.6 crdi 115km 2007 rok, dpf) że w czasie jazdy wchodzi w tryb awaryjny. Objawia się to tym, że obroty rosna max do 3 tys (oczywiscie wciskam pedal gazu do konca) i nie przyspiesza, i na kazdym biegu jest tak samo. Zadnych bledów auto nie wyswietla, kompletnie nic z autem sie nie dzieje oprocz tych objawow. Ale najciekawsze jest to, że jak włącze klimatyzację to auto jest normalne, przyspiesza, ma moc.. O co tu chodzi ? Może ktos mi powie ? Wszystko zaczęło się od momentu jak mechanik wymienił mi filtr paliwa, rolki i pasek wielorowkowy. Teraz zdarza się że muszę dłużej krecic rozrusznikiem żeby odpalil. Czy on sie zapowietrza ? Prosze o pomoc w rozwiązaniu tej zagadki z Ceed. Jeśli chodzi o dpf to nie mam i nie mialem z nim problemów i ja bym go od razu wykluczyl bo auto nie jest zamulone, ma moc i przyspiesza jak powinien ale dopiero wtedy gdy wlacze klime..
Pozdrawiam
Podłączyć komputer, sprawdzić :
1. Błędy
2. Skasować błędy, przeprowadzić próbę - monitorować ciśnienie paliwa - zadane i osiągane.
Zaprezentować wyniki na forum. BTW - po ponownym rozruchu samochód jedzie normalnie czy od 1 biegu jest już limit 3000rpm ?
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
No i brawo! A 2 stówy to wcale nie tak dużo za nowe życie auta Pamiętaj, żeby często do tego sitka zaglądać.
Właśnie, pytanie czy to w ogóle możliwe ?
amonlb napisał(a):szukać stacji gdzie da się kupić Diesla z 5% lub mniejszą (najlepiej 0%) zawartością biopaliwa (chodzi o: estry, FAME, metylowe kwasy tłuszczowe)
Właśnie, pytanie czy to w ogóle możliwe ?
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
- kawis
- Przedszkolak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 18 cze 2017 19:07
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Szczecińska
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 ON 128KM
2014, XL
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Czy któryś z forumowiczów mógłby mi podać nr katalogowy sitka dla Ceed`a od 2012 roku?
W ASO w Szczecinie sitko nie występuję jako część zamienna i chcą mi cały wkład sprzedawać .
W ASO w Szczecinie sitko nie występuję jako część zamienna i chcą mi cały wkład sprzedawać .
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5894 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 6089 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4729 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10929 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4689 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości