Czy miał ktoś z was taki problem? Auto otwarte i wszystkie drzwi normalnie mogę otworzyć, a klapę bagażnika nie. nawet przycisk otwierania bagażnika w kluczyku nie daje efektu. oczywiście jak złoże tylne fotele i wgramolę się do bagażnika od ich strony to mogę od środka bagażnik otworzyć. Zastanawia mnie czy to nie jakiś bezpiecznik czy może mikrostyk nie łączy?
Jeśli mieliście taki problem i udało wam się z nim poradzić to proszę o wsparcie. Nie piszcie proszę o serwisie bo nie po to zgłaszam się o pomoc .
Pozdrawiam
[C1FL] Awaria zamka klapy bagaznika
Moderator: Żandarmeria
-
Kozak_Barabasz
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Najpierw sprawdź wszystkie bezpieczniki w środku pod kierownicą. Jak wszystko ok to czytaj dalej.
Zdejmij plastik tylnej klapy (od środka), dostań się do wtyczki zamka. Odłącz ją.
Weź zwykły miernik/probówkę na 12v i włóż we wtyczkę. Wciśnij sobie z kluczyka czy przyciskiem w klapie otwarcie zamka. Jak mrugnie to prąd jest- zamek zrąbany.
Jak nie ma błysku w mierniku- to wróć do bezpieczników, bo któryś musiał polecieć .....
Zdejmij plastik tylnej klapy (od środka), dostań się do wtyczki zamka. Odłącz ją.
Weź zwykły miernik/probówkę na 12v i włóż we wtyczkę. Wciśnij sobie z kluczyka czy przyciskiem w klapie otwarcie zamka. Jak mrugnie to prąd jest- zamek zrąbany.
Jak nie ma błysku w mierniku- to wróć do bezpieczników, bo któryś musiał polecieć .....
-
Gregulec
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Zrobione wszystko zgodnie z wytycznymi. Bezpieczniki sprawne ( każdy ), po wypięciu kostki z zamka sprawdziłem zasilanie i z 4 kabli jest zasilanie na jednym. Nie jest to sygnał pojawiający się po kliknięciu mikrostyku w klapie bagażnika lecz jest on tam na stałe. 2 przewody to wyraźnie masa czyli pozostaje jeden, na którym nie pokazuje się sygnał w żadnym przypadku. Czy jest coś jeszcze co mogę zrobić?
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Gregulec napisał(a):Zrobione wszystko zgodnie z wytycznymi
to uzupełnij swój profil o dane auta..może to coś da
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
-
Gregulec
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
2010 kombi po lifcie. 1,6 CRDI 115 KM.
Jeśli jeszcze jakiejś informacji potrzeba to piszcie, a uzupełnię.
Jeśli jeszcze jakiejś informacji potrzeba to piszcie, a uzupełnię.
-
George - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 2618
- Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018, GT
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Uważasz że uzupełniłeś profil ?
Naprawdę ?
nadane z SM-N910C
Naprawdę ?
nadane z SM-N910C
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
-
Gregulec
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Z tego co widzę to tak. Jeśli czegoś tam brakuje to napisz George.
Czy oprócz tej uwagi masz jakieś sugestie dotyczące pomocy w moim problemie?
Czy oprócz tej uwagi masz jakieś sugestie dotyczące pomocy w moim problemie?
-
Kozak_Barabasz
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Spróbuj na ten 4 styk podać przez ułamek sekundy zasilanie plus12V (oczywiście z instalacji Twojego samochodu).
Przypomnij mi zdjęciem ten kabel w raz z kostką, która idzie do zamka (nie pamiętam już jak to wyglądało).
Przypomnij mi zdjęciem ten kabel w raz z kostką, która idzie do zamka (nie pamiętam już jak to wyglądało).
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Gregulec napisał(a):Z tego co widzę to tak.
nie denerwuj się ..ale masz byka w profilu...bo co to ma oznaczać "Brak" ??
Między przewodami z klapy bagażnika a przewodami zamka jest jeszcze pośrednia kostka (patrz fotka) może w niej jest coś nie tak ?
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
-
Gregulec
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
O podaniu zasilania też już pomyślałem, ale nie miałem pod ręką żadnego luźnego przewodu. Czas niestety jest mi najtrudniej znaleźć na zabawę z autem. Dzięki wszystkim za dotychczasową pomoc i będę informował na bieżąco jak postępują prace.
dzięki za zdjęcie, z pewnością będzie bardzo pomocne
Jeśli chodzi o BRAK nie znalazłem tam wskazania KOMBI, a zamiast tego SW. Internety mi nie powiedziały czy jest to kombi poza stroną dotyczącą nowy modeli Peugot. Przy braku pewności w tej kwestii postanowiłem wstawić BRAK. Jeśli mi to ktoś potwierdzi to będę wdzięczny.
dzięki za zdjęcie, z pewnością będzie bardzo pomocne
Jeśli chodzi o BRAK nie znalazłem tam wskazania KOMBI, a zamiast tego SW. Internety mi nie powiedziały czy jest to kombi poza stroną dotyczącą nowy modeli Peugot. Przy braku pewności w tej kwestii postanowiłem wstawić BRAK. Jeśli mi to ktoś potwierdzi to będę wdzięczny.
- stempel1
- Brygadzista
- Posty: 121
- Dołączył(a): 19 gru 2015 20:59
- Lokalizacja: Warmia i Mazury
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 Pb 135KM
2012
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Gregulec napisał(a):Jeśli chodzi o BRAK nie znalazłem tam wskazania KOMBI, a zamiast tego SW. Internety mi nie powiedziały czy jest to kombi poza stroną dotyczącą nowy modeli Peugot. Przy braku pewności w tej kwestii postanowiłem wstawić BRAK. Jeśli mi to ktoś potwierdzi to będę wdzięczny.
SW czyli Sport Wagon czyli nasze swojsko brzmiące kombii
- karol_cmb
- Przedszkolak
- Posty: 16
- Dołączył(a): 25 mar 2016 19:34
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb/LPG 126KM
2011
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Witajcie,
tak trochę off topic:
w tym miejscu powraca starożytny dylemat: elektryka czy mechanika?
W mojej starej poczciwej felicji mam od wieków nieżyjący zamek tylnej klapy, który zszedł był z powodów prozaicznych: piasku, soli, korozji i braku konserwacji, gdyż poprzedni właściciel za szczyt czynności obsługowych uważał sezonową wymianę ogumienia. Zamka od zewnątrz otworzyć nie można, ale przy fotelu kierowcy mam cięgło, którym odblokowuję zamek i mam problem w zasadzie z głowy.
Skoro w naszych kijankach mamy cięgło do pokrywy wlewu paliwa, to równie dobrze mogłoby być i do klapy bagażnika.
Mogą się pojawić wątpliwości, że trzy cięgła przy fotelu (wliczając to do pokrywy silnika) to za dużo i będzie się myliło. Ale przecież pod kierownicą mamy trzy pedały i jakoś nam się nie mylą (a w każdym razie większości z nas ).
A po wtóre ze zdalnego otwierania pokrywy wlewu paliwa można, jak myślę, zrezygnować. W wielu samochodach ma ona odpowiednie wybrzuszenie, za które łapiemy, by otworzyć. A jeśli ktoś jest przywiązany do gładkiej powierzchni błotnika, to - aby daleko nie szukać - znów można sięgnąć do rozwiązań z felicji. Aby ją otworzyć, klapkę należy nacisnąć w jej przedniej części, już za (a w zasadzie przed ) zawiasem, który jest przesunięty ku tyłowi. Klapkę zamkniętą utrzymuje sprężyna. Rozwiązanie proste, skuteczne i estetyczne.
Zresztą, sami wiecie: rozwiązań klapki wlewu paliwa jest nieskończona mnogość. Łącznie z brakiem klapki Każde ma swoje zady i walety.
W kijance zamek klapy bagażnika na uszkodzi się na skutek zapiaszczenia, bo jest ukryty, ale kiedy padnie elektryka, to
Nic chyba nie stałoby na przeszkodzie by zastosować rozwiązanie i elektryczne i (jako awaryjne) mechaniczne.
No ale wtedy nie byłoby po co jeździć do ASO, ani o czym pisać na http://forum.mojaceed.pl
Dobrej nocy.
Karol
tak trochę off topic:
w tym miejscu powraca starożytny dylemat: elektryka czy mechanika?
W mojej starej poczciwej felicji mam od wieków nieżyjący zamek tylnej klapy, który zszedł był z powodów prozaicznych: piasku, soli, korozji i braku konserwacji, gdyż poprzedni właściciel za szczyt czynności obsługowych uważał sezonową wymianę ogumienia. Zamka od zewnątrz otworzyć nie można, ale przy fotelu kierowcy mam cięgło, którym odblokowuję zamek i mam problem w zasadzie z głowy.
Skoro w naszych kijankach mamy cięgło do pokrywy wlewu paliwa, to równie dobrze mogłoby być i do klapy bagażnika.
Mogą się pojawić wątpliwości, że trzy cięgła przy fotelu (wliczając to do pokrywy silnika) to za dużo i będzie się myliło. Ale przecież pod kierownicą mamy trzy pedały i jakoś nam się nie mylą (a w każdym razie większości z nas ).
A po wtóre ze zdalnego otwierania pokrywy wlewu paliwa można, jak myślę, zrezygnować. W wielu samochodach ma ona odpowiednie wybrzuszenie, za które łapiemy, by otworzyć. A jeśli ktoś jest przywiązany do gładkiej powierzchni błotnika, to - aby daleko nie szukać - znów można sięgnąć do rozwiązań z felicji. Aby ją otworzyć, klapkę należy nacisnąć w jej przedniej części, już za (a w zasadzie przed ) zawiasem, który jest przesunięty ku tyłowi. Klapkę zamkniętą utrzymuje sprężyna. Rozwiązanie proste, skuteczne i estetyczne.
Zresztą, sami wiecie: rozwiązań klapki wlewu paliwa jest nieskończona mnogość. Łącznie z brakiem klapki Każde ma swoje zady i walety.
W kijance zamek klapy bagażnika na uszkodzi się na skutek zapiaszczenia, bo jest ukryty, ale kiedy padnie elektryka, to
Gregulec napisał(a):wgramolę się do bagażnika od ich strony to mogę od środka bagażnik otworzyć.
Nic chyba nie stałoby na przeszkodzie by zastosować rozwiązanie i elektryczne i (jako awaryjne) mechaniczne.
No ale wtedy nie byłoby po co jeździć do ASO, ani o czym pisać na http://forum.mojaceed.pl
Dobrej nocy.
Karol
-
EBE97400 - Kierownik
- Posty: 577
- Dołączył(a): 27 kwi 2014 18:04
- Lokalizacja: Bełchatów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 CRDI ON 115KM
2007, Optimum+
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
czy ktoś rozwiązał problem? nęka mnie ta przypadłość już 3 raz...
HB 1.6 115 km/130km(chip) OPTIMUM + 2007
SW 1.6 136km L Business Line 2016
SW 1.6 136km L Business Line 2016
-
EBE97400 - Kierownik
- Posty: 577
- Dołączył(a): 27 kwi 2014 18:04
- Lokalizacja: Bełchatów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 CRDI ON 115KM
2007, Optimum+
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Hej witajcie, jeśli szukacie rozwiązania problemu to zapraszam do przeczytania.
Problem z brakiem możliwości otwierania bagażnika nękał mnie już jakiś czas. W internecie rozwiązania brak więc rękawy w górę i do dzieła.
1. Otwieramy bagażnik.
2. Odkręcamy 2 śruby krzyżakiem trzymające czarną osłonę wewnętrzną bagażnika.
3. Po odkręceniu po woli ciągniemy ją w dół. Jest sporo zaczepów.
4. Łapiemy za klucz 10 i odkręcamy 4 śruby trzymające blendę.
5. Wypychamy całość ku górze aby wyszła na zewnątrz (są jeszcze 2 cycki plastikowe które to trzymają najlepiej użyć kombinerek itp.).
6. Odkręcamy 2 śruby krzyżakiem by dostać się do środka po czym podważamy po bokach białą osłonę całego przycisku i naszym oczom ukazuje się mikrostyk //
W moim przypadku odkręcenie nie było możliwe więc wypchnąłem na siłę.
7. Wyciągamy mikrostyk / sprawdzamy czy działa.
W moim przypadku był sprawny nie wiem czy przy wyciąganiu ułamał się kawałek mikrostyku z blaszką czy był już ułamany. Skleiłem ze sobą 2 części, podgięta blaszka, wszystko wyczyszczone i zamontowane. Bagażnik sprawny. Pozdro.
PS. W razie błędów <-
Problem z brakiem możliwości otwierania bagażnika nękał mnie już jakiś czas. W internecie rozwiązania brak więc rękawy w górę i do dzieła.
1. Otwieramy bagażnik.
2. Odkręcamy 2 śruby krzyżakiem trzymające czarną osłonę wewnętrzną bagażnika.
3. Po odkręceniu po woli ciągniemy ją w dół. Jest sporo zaczepów.
4. Łapiemy za klucz 10 i odkręcamy 4 śruby trzymające blendę.
5. Wypychamy całość ku górze aby wyszła na zewnątrz (są jeszcze 2 cycki plastikowe które to trzymają najlepiej użyć kombinerek itp.).
6. Odkręcamy 2 śruby krzyżakiem by dostać się do środka po czym podważamy po bokach białą osłonę całego przycisku i naszym oczom ukazuje się mikrostyk //
W moim przypadku odkręcenie nie było możliwe więc wypchnąłem na siłę.
7. Wyciągamy mikrostyk / sprawdzamy czy działa.
W moim przypadku był sprawny nie wiem czy przy wyciąganiu ułamał się kawałek mikrostyku z blaszką czy był już ułamany. Skleiłem ze sobą 2 części, podgięta blaszka, wszystko wyczyszczone i zamontowane. Bagażnik sprawny. Pozdro.
PS. W razie błędów <-
HB 1.6 115 km/130km(chip) OPTIMUM + 2007
SW 1.6 136km L Business Line 2016
SW 1.6 136km L Business Line 2016
- pjalocha
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 09 lut 2018 16:19
- Lokalizacja: Małopolska
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 Pb 122KM
2007, Optimum+
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
U mnie również klapa bagażnika przestała się otwierać (Kia Ceed HB 1,6 benzyna, 2007). Jak sobie z tym poradziłem? Całość jest dość czasochłonna. Po pierwsze jak kol. EBE97400 napisał należy:
1) Zdemontować wewnętrzny plastikowy panel bagażnika. W tym celu odkręcić dwie śruby i w miarę delikatnie ściągnąć panel. Wszystko trzyma się na spinkach a górna część jest połączona z tym jasnym plastikiem takim zaczepem. Dobrze mieć przy sobie obcęgi (troszeczke zagięte), aby ten zacisk ścisnąć (wedy łatwej jest to rozłączyć).
2) Odkręcamy blendę (Jest zamocowana czterema śrubami). Rozłączamy dwie kostki i całość wyjmujemy. Są tam jeszcze takie dwa małe białe zatrzaski, ale wystarczy je tylko ścisnąć palcami podczas wyjmowania blendy.
3) Odkręcamy tą niby klameczkę (z gumową nakładka) - wykręcamy dwa wkręty a następnie wyciągamy z blendy i ściągamy tą gumową nakładkę.
3) Teraz musimy oddzielić tą plastikową osłonkę. Nie jest to łatwa sprawa. Wszystko siedzi bardzo ciasno. Należy delikatnie podważać małym śrubowkrętem troszeczkę z przodu, troszeczkę z boku (gdzie jest zatrzask). Jest ryzyko, że odłamiemy plastik! Trzeba to robić bardzo delikatnie. Przy ponownym składaniu zwrócić uwagę na kabelki. Muszą wejść w zagłębienie w górnej części, bo w przeciwnym wypadku plastikowa osłonka nie dojdzie do końca.
Jak juz sobie z tym poradzimy musimy wyciągnąć mikroprzełącznik. Lekko odchylamy ścianki obudowy i dość łatwo go wyciągniemy.
4) Następnie wyciągamy ten jasny plastikowy mechanizm. To jest nasza klameczka. Delikatnie podważamy śrubowkrętem i z wyczuciem wyciągamy go z obudowy. Pamietamy, aby nie zgubić tego małego metalowego elementu (niebieska strzałka), który podczas ponownego montażu musi być skierowany ku górze!!!.
Mamy już wszystko rozebrane
Naszą klamkę napędza mała sprężynka, która u mnie skorodowała i popękała. To była przyczyna tego, że przełącznik nie działał!!! Zastąpiłem ja sprężynką wyjętą z długopisu Akurat taka miałem pod ręka. Pewnie można by kupić coś lepszego, należy tylko pamiętać o średnicy.
Oczywiście problemem może być również uszkodzony mikroprzełącznik. Można go sprawdzić podłączając go do miernika. Jak pika po naciśnięciu - jest okey jak nie, to do wymiany. Filmik akurat nagrany już po złożeniu mechanizmu, ale oczywiście należy sprawdzić przed
http://jalocha.eu/ceed/P2090211.MOV
Jak już wszystko sprawdzimy, wymienimy co trzeba, oczyścimy - zabieramy się do składania naszej części. Warto dać do środka troszeczkę smaru, dosłownie odrobinkę na boki. Ten mechanizm cały czas pracuje.
Po złożeniu blendy montujemy ją w klapie bagażnika, łączymy kostki, skręcamy i zakładamy plastikową osłonę klapy. Warto w pierwszej kolejności zacząć od jednego z boków, a następnie sukcesywnie dopasowywać kołki do otworów i z wyczuciem stukając montować plastik
Wszystko zmontowane, klameczka działa a całym problemem (w moim przypadku) okazała się mała skorodowana sprężynka. Naprawa jest troszeczkę czasochłonna i dość skomplikowana, ale jest satysfakcja. Dziękuje koledze EBE97400. Jego post był inspiracja, żeby zająć się tym samemu. Oczywiście jeżeli czytając ten post zdecydujecie się wykonać naprawę we własnym zakresie, wszystko wykonujecie Państwo na własną odpowiedzialność. Zawsze można udać się do autoryzowanego serwisu i tam oczywiście wszystko naprawią używając oryginalnych narzędzi i części.
Pozdrawiam
Piotr
PS.
Sprężynka działa już cztery lata. Pewnie dobry długopis wybrałem
1) Zdemontować wewnętrzny plastikowy panel bagażnika. W tym celu odkręcić dwie śruby i w miarę delikatnie ściągnąć panel. Wszystko trzyma się na spinkach a górna część jest połączona z tym jasnym plastikiem takim zaczepem. Dobrze mieć przy sobie obcęgi (troszeczke zagięte), aby ten zacisk ścisnąć (wedy łatwej jest to rozłączyć).
2) Odkręcamy blendę (Jest zamocowana czterema śrubami). Rozłączamy dwie kostki i całość wyjmujemy. Są tam jeszcze takie dwa małe białe zatrzaski, ale wystarczy je tylko ścisnąć palcami podczas wyjmowania blendy.
3) Odkręcamy tą niby klameczkę (z gumową nakładka) - wykręcamy dwa wkręty a następnie wyciągamy z blendy i ściągamy tą gumową nakładkę.
3) Teraz musimy oddzielić tą plastikową osłonkę. Nie jest to łatwa sprawa. Wszystko siedzi bardzo ciasno. Należy delikatnie podważać małym śrubowkrętem troszeczkę z przodu, troszeczkę z boku (gdzie jest zatrzask). Jest ryzyko, że odłamiemy plastik! Trzeba to robić bardzo delikatnie. Przy ponownym składaniu zwrócić uwagę na kabelki. Muszą wejść w zagłębienie w górnej części, bo w przeciwnym wypadku plastikowa osłonka nie dojdzie do końca.
Jak juz sobie z tym poradzimy musimy wyciągnąć mikroprzełącznik. Lekko odchylamy ścianki obudowy i dość łatwo go wyciągniemy.
4) Następnie wyciągamy ten jasny plastikowy mechanizm. To jest nasza klameczka. Delikatnie podważamy śrubowkrętem i z wyczuciem wyciągamy go z obudowy. Pamietamy, aby nie zgubić tego małego metalowego elementu (niebieska strzałka), który podczas ponownego montażu musi być skierowany ku górze!!!.
Mamy już wszystko rozebrane
Naszą klamkę napędza mała sprężynka, która u mnie skorodowała i popękała. To była przyczyna tego, że przełącznik nie działał!!! Zastąpiłem ja sprężynką wyjętą z długopisu Akurat taka miałem pod ręka. Pewnie można by kupić coś lepszego, należy tylko pamiętać o średnicy.
Oczywiście problemem może być również uszkodzony mikroprzełącznik. Można go sprawdzić podłączając go do miernika. Jak pika po naciśnięciu - jest okey jak nie, to do wymiany. Filmik akurat nagrany już po złożeniu mechanizmu, ale oczywiście należy sprawdzić przed
http://jalocha.eu/ceed/P2090211.MOV
Jak już wszystko sprawdzimy, wymienimy co trzeba, oczyścimy - zabieramy się do składania naszej części. Warto dać do środka troszeczkę smaru, dosłownie odrobinkę na boki. Ten mechanizm cały czas pracuje.
Po złożeniu blendy montujemy ją w klapie bagażnika, łączymy kostki, skręcamy i zakładamy plastikową osłonę klapy. Warto w pierwszej kolejności zacząć od jednego z boków, a następnie sukcesywnie dopasowywać kołki do otworów i z wyczuciem stukając montować plastik
Wszystko zmontowane, klameczka działa a całym problemem (w moim przypadku) okazała się mała skorodowana sprężynka. Naprawa jest troszeczkę czasochłonna i dość skomplikowana, ale jest satysfakcja. Dziękuje koledze EBE97400. Jego post był inspiracja, żeby zająć się tym samemu. Oczywiście jeżeli czytając ten post zdecydujecie się wykonać naprawę we własnym zakresie, wszystko wykonujecie Państwo na własną odpowiedzialność. Zawsze można udać się do autoryzowanego serwisu i tam oczywiście wszystko naprawią używając oryginalnych narzędzi i części.
Pozdrawiam
Piotr
PS.
Sprężynka działa już cztery lata. Pewnie dobry długopis wybrałem
Ostatnio edytowano 09 gru 2022 16:39 przez pjalocha, łącznie edytowano 1 raz
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
O chłopie, dostajesz oficjalnie tytuł Debiutanta Roku 2018
-
rafalg31 - Dyrektor
- Posty: 675
- Dołączył(a): 24 wrz 2015 20:30
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6 Pb 204KM
2020, GT+7DCT+TEC+AEB+PRE+PNS
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
@pjalocha
Pierwszy post i taki tutek? Szacun !!! [FISTED HAND SIGN][THUMBS UP SIGN]
Wysłane z s8
Pierwszy post i taki tutek? Szacun !!! [FISTED HAND SIGN][THUMBS UP SIGN]
Wysłane z s8
- Loka
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 14 lut 2018 21:17
- Lokalizacja: Koszalin
- Grupa: Szczecińska
- Marka i model samochodu: Hyundai i30
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Proszę sprawdzić kostkę która łączy przewody od klamki. Jest ona pod plastikową osłoną po wewnętrznej stronie klapy. U mnie kostka była skorodowana i dlatego klamka nie działała. Kostkę obciołem przewody polutowałem, zaizolowałem. I wszystko działa.
-
fordmiki
Re: Awaria zamka klapy bagaznika
Witam,
dzisiaj pojawił w moim "kijku" problem z klamką klapy bagażnika. Klamka raz otwiera, raz nie otwiera (prawdopodobnie problemem jest sam przycisk - sprężyna). Jako że opisana tu naprawa dotyczyła wersji HB (fajny post) a ja posiadam SW mam pytania. Jak na razie zdjąłem wewnętrzny plastik drzwi bagażnika i zacząłem dobierać się, do klamki od zewnątrz (odkręciłem dwie śruby). Nie chcąc czegoś wyłamać delikatnie próbowałem wyjąć klamkę z mikrostykiem ale coś nie szło. Z uwagi na to, że nie miałem dzisiaj więcej czasu zajrzałem tylko od środka bagażnika i zauważyłem, że muszę chyba odkręcić dwie śruby, mocujący klamkę wraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej (cały panel). Jeżeli jestem w błędzie to proszę sprostujcie to
dzisiaj pojawił w moim "kijku" problem z klamką klapy bagażnika. Klamka raz otwiera, raz nie otwiera (prawdopodobnie problemem jest sam przycisk - sprężyna). Jako że opisana tu naprawa dotyczyła wersji HB (fajny post) a ja posiadam SW mam pytania. Jak na razie zdjąłem wewnętrzny plastik drzwi bagażnika i zacząłem dobierać się, do klamki od zewnątrz (odkręciłem dwie śruby). Nie chcąc czegoś wyłamać delikatnie próbowałem wyjąć klamkę z mikrostykiem ale coś nie szło. Z uwagi na to, że nie miałem dzisiaj więcej czasu zajrzałem tylko od środka bagażnika i zauważyłem, że muszę chyba odkręcić dwie śruby, mocujący klamkę wraz z podświetleniem tablicy rejestracyjnej (cały panel). Jeżeli jestem w błędzie to proszę sprostujcie to
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
przez KamGol » 17 sie 2021 12:10 w Nadwozie - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
-
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
przez KamGol » 17 sie 2021 12:10 w Nadwozie - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
-
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
przez KamGol » 17 sie 2021 12:10 w Nadwozie - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
-
-
Wymiana przycisku klapy bagażnika.
przez Kalder » 28 maja 2023 11:03 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 1 Odpowiedzi / 3567 Wyświetlone
- Ostatni post przez marceed
03 cze 2023 07:22
-
Wymiana przycisku klapy bagażnika.
-
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
przez KamGol » 17 sie 2021 12:10 w Nadwozie - 0 Odpowiedzi / 0 Wyświetlone
- Ostatni post przez Gość
01 sty 1970 01:00
-
Siłowniki gazowe do klapy bagażnika
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości