No Pappa przyznam, że o takim bajorze w aucie to jeszcze tu nie czytałem To kto i gdzie to serwisował Czy w Twoim zakładzie pracy to auto było od nowości ?
Obawiam się, że bez wizyty w dobrym ASO się nie obejdzie, bo widać że janusze już grzebali w tym aucie i skutecznie je ROZGRZEBALI. Widać, że masz jakąś wiedzę w temacie, to będzie łatwiej naprowadzić mechaników na kurs. Czym odczytywałeś te błędy ? Uśmiechnij sie do kolegi z ogonkiem, a na pewno Ci podpowie co nieco
spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6876
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
- Pappa2
- Przedszkolak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 24 lut 2016 12:43
- Lokalizacja: kamienna góra
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Auto od nowosci w zakladzie. Do ok 170tys serwisowane w serwisie. Pozniej Janusze. Tyle ze glownie zawieszenie, plyny czyli nic specjalnego. Turbina naprawiana tez po za aso. jesli chodzi o kabel od czujnika IC to byl on ladnie zarobiony, izolacja to samo tworzywo co fabryczne kable. Wiem ze mozna taki material kupic w kazdym hiper, super markecie jednak zwykly Janusz by na tym oszczedzil wiec mysle ze to przez aso bylo robione..
Komputer uniwersalny. Ponoc warty kilka tysi. Komputer na posiadaniu zakladu mechanicznego o dobrej reputacji. Jednak komputer nie pokazal wszystkich informacji jakie bym chcial, np brak informacji o doladowaniu turbiny - ile bar. W ogole w ceedzie idzie to sprawdzic? Chcialem w ten sposob wykluczyc przeladowanie lub nie doladowanie turbo. A to ze wzgledu ze bylo gdzies turbo robione i niewiem czy "ciegno" turbiny jest dobrze ustawione..
Zastanawia mnie drugi blad P0098 co to jest? Tz gdzie szukac tej czujki.
Dziekuje Ci za odzew.
Komputer uniwersalny. Ponoc warty kilka tysi. Komputer na posiadaniu zakladu mechanicznego o dobrej reputacji. Jednak komputer nie pokazal wszystkich informacji jakie bym chcial, np brak informacji o doladowaniu turbiny - ile bar. W ogole w ceedzie idzie to sprawdzic? Chcialem w ten sposob wykluczyc przeladowanie lub nie doladowanie turbo. A to ze wzgledu ze bylo gdzies turbo robione i niewiem czy "ciegno" turbiny jest dobrze ustawione..
Zastanawia mnie drugi blad P0098 co to jest? Tz gdzie szukac tej czujki.
Dziekuje Ci za odzew.
kia ceed 2009r 1.6 crdi 115 KM 255tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1367
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
- Pappa2
- Przedszkolak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 24 lut 2016 12:43
- Lokalizacja: kamienna góra
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Nie wiedziałem że moje 2 błędy świadczą o wadzie działania tego samego czujnika.. dzięki za podpowiedź bo myślałem że p0098 to jakiś inny czujnik...
A więc jak pisałem wcześniej czujnik wymieniłem na inny (używany, ponoć działający - wg sprzedającego). Na "nowym" jak i starym wyskakują te same w/w błędy. Sprawdziłem tylko napięcie na wtyczce i kolejno było 0V - masa? / 4,9V / 4,9V / 5,3V. kabel 5,3V był sztukowany i idzie prosto do komputera... co jeszcze mogę sprawdzić przy tej wtyczce? Czy na wszystkich kablach powinno być napięcie czy jeden powinien być masą?
A więc jak pisałem wcześniej czujnik wymieniłem na inny (używany, ponoć działający - wg sprzedającego). Na "nowym" jak i starym wyskakują te same w/w błędy. Sprawdziłem tylko napięcie na wtyczce i kolejno było 0V - masa? / 4,9V / 4,9V / 5,3V. kabel 5,3V był sztukowany i idzie prosto do komputera... co jeszcze mogę sprawdzić przy tej wtyczce? Czy na wszystkich kablach powinno być napięcie czy jeden powinien być masą?
kia ceed 2009r 1.6 crdi 115 KM 255tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1620
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Pappa2 tak jak Ci pisałem na PW, jedz na diagnozę do ASO, uwierz mi, ze nie zbankrutujesz od tego.
Ja kiedys do Januszy jeździłem, jak to się skończyło, mysle, ze znajdziesz w którymś wątku na forum...
Ja kiedys do Januszy jeździłem, jak to się skończyło, mysle, ze znajdziesz w którymś wątku na forum...
Jest Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
- Pappa2
- Przedszkolak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 24 lut 2016 12:43
- Lokalizacja: kamienna góra
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Uparty jestem... jednak jak nie ogarnę tego to napewno pojadę do serwisu.. właśnie na forum mazdy znalazłem cenną wskazówkę jak działają te czujniki... wkleję część tekstu poradnika...
"Czujnik ciśnienia doładowania służy z pozostałymi czujnikami tzw. wtryskowymi do regulacji dawki paliwa, w połączeniu z proporcjonalną regulacją ciśnienia doładowania turbosprężarki oraz układem recyrkulacji spalin. Czujnik ten jest czujnikiem piezoelektrycznym, czyli działającym na zasadzie tensometru i przesyła sygnały napięciowe do sterownika, proporcjonalnie zmieniające się od 0,2 V do 4,8 V w zależności od wzrostu lub spadku ciśnienia doładowania. Całkowita awaria czujnika lub/i kabli połączeniowych oraz na masę występuje, jeżeli sterownik odczyta 0 V (przerwa) lub 5 V (zwarcie). Usterka zostaje zanotowana w pamięci sterownika i zmniejszona zostaje dawka pełnego obciążenia w celu ograniczenia dymienia oraz ochrony turbosprężarki. Z wykresu pod zdjęciem widac ze napiecie na wyjsciu z czujnika zmienia się liniowo wraz ze wzrostem ciśnienia. "
A więc u mnie te 4,9V mogą wynikać z jakości miernika i stanu baterii w mierniku (sfałszowany pomiar) jednak ponad 5V na sztukowanym kablu według w/w tekstu oznacza zwarcie - czyt. błąd... jutro na pewno się jemu bliżej przyglądnę...
Ma ktoś schemat gdzie kable z tej wtyczki na IC powinny iść? Bo może jest źle wsztukowany do komputera (nie w ten pin - mowa o kostce komputera).
"Czujnik ciśnienia doładowania służy z pozostałymi czujnikami tzw. wtryskowymi do regulacji dawki paliwa, w połączeniu z proporcjonalną regulacją ciśnienia doładowania turbosprężarki oraz układem recyrkulacji spalin. Czujnik ten jest czujnikiem piezoelektrycznym, czyli działającym na zasadzie tensometru i przesyła sygnały napięciowe do sterownika, proporcjonalnie zmieniające się od 0,2 V do 4,8 V w zależności od wzrostu lub spadku ciśnienia doładowania. Całkowita awaria czujnika lub/i kabli połączeniowych oraz na masę występuje, jeżeli sterownik odczyta 0 V (przerwa) lub 5 V (zwarcie). Usterka zostaje zanotowana w pamięci sterownika i zmniejszona zostaje dawka pełnego obciążenia w celu ograniczenia dymienia oraz ochrony turbosprężarki. Z wykresu pod zdjęciem widac ze napiecie na wyjsciu z czujnika zmienia się liniowo wraz ze wzrostem ciśnienia. "
A więc u mnie te 4,9V mogą wynikać z jakości miernika i stanu baterii w mierniku (sfałszowany pomiar) jednak ponad 5V na sztukowanym kablu według w/w tekstu oznacza zwarcie - czyt. błąd... jutro na pewno się jemu bliżej przyglądnę...
Ma ktoś schemat gdzie kable z tej wtyczki na IC powinny iść? Bo może jest źle wsztukowany do komputera (nie w ten pin - mowa o kostce komputera).
kia ceed 2009r 1.6 crdi 115 KM 255tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1367
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Takie dane udostępnia przecież producent na swojej stronie [zgodnie z przepisami GVO].
Znajdź -> zapłać -> i korzystaj z danych technicznych.
Znajdź -> zapłać -> i korzystaj z danych technicznych.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
- Pappa2
- Przedszkolak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 24 lut 2016 12:43
- Lokalizacja: kamienna góra
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Niby tak...
a więc zrobię to inaczej.. zacznę odwijać izolację od wiązki i sprawdzę gdzie stary - oryginalny kabel był podłączony... Oczywiście nie całą izolację tylko co kawałek aby namierzyć położenie kabla...
jeżeli okaże się że idzie w dobry pin komputera to pozostają 2 możliwości.. rozbieranie komputera i szukanie wady na układzie lub serwis.. chyba w tym przypadku serwis.....
a więc zrobię to inaczej.. zacznę odwijać izolację od wiązki i sprawdzę gdzie stary - oryginalny kabel był podłączony... Oczywiście nie całą izolację tylko co kawałek aby namierzyć położenie kabla...
jeżeli okaże się że idzie w dobry pin komputera to pozostają 2 możliwości.. rozbieranie komputera i szukanie wady na układzie lub serwis.. chyba w tym przypadku serwis.....
kia ceed 2009r 1.6 crdi 115 KM 255tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1367
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
- Pappa2
- Przedszkolak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 24 lut 2016 12:43
- Lokalizacja: kamienna góra
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
A wiec.. przewod sztukowany polaczony prawidlowo - tam gdzie idzie oryginalny. Przy okazji usuniecia filtra powietrza zrobilo mi sie duzo miejsca na serwis niektorych miejsc ktore lapala rdza. Dodatkowo wyczyszczone masy auta, i masa jednego czujnika nad chlodniczka egr. Takze jestem zadowolony z wykonanej pracy mimo ze dalej nie dziala
Teraz do mnie doszlo ze chyba zle wykonalem pomiary wtyczki. Uzylem masy akumulatora a powinienem uzyc masy z pierwszego pinu.. Dobrze mysle?
Teraz do mnie doszlo ze chyba zle wykonalem pomiary wtyczki. Uzylem masy akumulatora a powinienem uzyc masy z pierwszego pinu.. Dobrze mysle?
kia ceed 2009r 1.6 crdi 115 KM 255tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1367
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Chłopie - wykup sobie dostęp do poniższej strony i będziesz miał wszystko jak na tacy [całe 5 EURO godzina].
https://www.kia-hotline.com/euro5/login.tiles
https://www.kia-hotline.com/euro5/login.tiles
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
Broqu - Dopiero co...
- Posty: 3
- Dołączył(a): 03 mar 2016 09:23
- Lokalizacja: LBN/TBG
- Grupa: Podkarpacka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam,
jak w temacie, jestem nowy, czytałem już wcześniej trochę postów, ale dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Autko - Ceed I SW, 1.6 CRDi (90KM), rok produkcji 2009. Od czasu do czasu kijanka łapała tryb serwisowy, zrobiłem to co zalecano na forum, wymieniłem sitko (było już zamulone całym tym syfem), po tej operacji znowu można było cisnąć na ekspresówce i ceed chodził jak nowy, do dzisiaj. Przy 130km/h złapał znowu muła, po zjeździe na parking, chwile odczekałem, turbo znowu się załączyło i wszystko chodzi. Dodam, że regularnie wymieniam wszelkie filtry, płyny, oleje itp. Turbo po regeneracji przy 170 tys. (202 aktualny przebieg). Wszystkie wężyki, zawory, EGR itp. sprawdzone, komputer nic nie wykazuje, żadnych błędów, tym bardziej mnie to dziwi? Nie wydaje mi się, żebym akurat za wcześnie (tj na zimnym silniku) go dzisiaj depnął, bo już było 90 st temp silnika. Z góry dzięki za wskazówki.
5!
jak w temacie, jestem nowy, czytałem już wcześniej trochę postów, ale dopiero teraz postanowiłem się zarejestrować. Autko - Ceed I SW, 1.6 CRDi (90KM), rok produkcji 2009. Od czasu do czasu kijanka łapała tryb serwisowy, zrobiłem to co zalecano na forum, wymieniłem sitko (było już zamulone całym tym syfem), po tej operacji znowu można było cisnąć na ekspresówce i ceed chodził jak nowy, do dzisiaj. Przy 130km/h złapał znowu muła, po zjeździe na parking, chwile odczekałem, turbo znowu się załączyło i wszystko chodzi. Dodam, że regularnie wymieniam wszelkie filtry, płyny, oleje itp. Turbo po regeneracji przy 170 tys. (202 aktualny przebieg). Wszystkie wężyki, zawory, EGR itp. sprawdzone, komputer nic nie wykazuje, żadnych błędów, tym bardziej mnie to dziwi? Nie wydaje mi się, żebym akurat za wcześnie (tj na zimnym silniku) go dzisiaj depnął, bo już było 90 st temp silnika. Z góry dzięki za wskazówki.
5!
- zbudas
- Asystent Kierownika
- Posty: 212
- Dołączył(a): 30 sty 2008 21:14
- Lokalizacja: £ódź
- Grupa: Łódzka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
a wiązkę od czujnika ciśnienia doładowania sprawdziłeś?
cee'd optimum crdi 115km 5K 2007
toyota avensis 1,8 Pb 2012
toyota avensis 1,8 Pb 2012
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Broqu napisał(a):wymieniłem sitko (było już zamulone całym tym syfem), po tej operacji znowu można było cisnąć na ekspresówce i ceed chodził jak nowy, do dzisiaj. Przy 130km/h złapał znowu muła
Czy po oprócz sitka, zmieniłeś na nowy filtr paliwa?
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Broqu napisał(a): Z góry dzięki za wskazówki.
Może to sprawdź :
zbudas napisał(a):U mnie auto już sprawne, okazało się że przyczyną była wiązka dochodząca do czujnika doładowania a w zasadzie przerwa na jednym z przewodów (+). Panowie z łódzkiego Marvel'a ogarnęli sprawę i po kłopocie. Ja bym na to nie wpadł, bo wiązki nikt nie ruszał, stąd przejrzałem forum i podejrzenia padały na wszystko inne a nie to. Jeśli będziecie mieli problemy z mocą silnika a wymieniliście sitko w baku, a komputer pokaże wam błąd czujnika doładowania (u mnie P0238 ) - radzę najpierw sprawdzić wiązkę, potem dopiero sam czujnik.
Choć u zbudas'a komputer pokazywał błąd
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
-
Broqu - Dopiero co...
- Posty: 3
- Dołączył(a): 03 mar 2016 09:23
- Lokalizacja: LBN/TBG
- Grupa: Podkarpacka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
zbudas napisał(a):a wiązkę od czujnika ciśnienia doładowania sprawdziłeś?
Tak, wszystkie kabelki ok, nigdzie nic nie było, ta kostka też ok
Czy po oprócz sitka, zmieniłeś na nowy filtr paliwa?[/quote]
Tak, tydzień przed wymianą sitka, wymieniłem wszystkie filtry, płyny itp. pilnuję tego, żeby diesel nie miał sucho. Regularnie to robię.
zbudas napisał(a):U mnie auto już sprawne, okazało się że przyczyną była wiązka dochodząca do czujnika doładowania a w zasadzie przerwa na jednym z przewodów (+). Panowie z łódzkiego Marvel'a ogarnęli sprawę i po kłopocie. Ja bym na to nie wpadł, bo wiązki nikt nie ruszał, stąd przejrzałem forum i podejrzenia padały na wszystko inne a nie to. Jeśli będziecie mieli problemy z mocą silnika a wymieniliście sitko w baku, a komputer pokaże wam błąd czujnika doładowania (u mnie P0238 ) - radzę najpierw sprawdzić wiązkę, potem dopiero sam czujnik.
Choć u zbudas'a komputer pokazywał błąd [/quote]
Pojadę jeszcze na inny komputer, może to coś da albo nakieruje na problem. Może jakiś ukryty błąd się pojawił, sam nie wiem, jestem totalnym laikiem w tych sprawach. Dodam, że ostatnie 4 dni, starałem się go przegonić powyżej 140h na ekspresówce zarówno rano jak i po pracy i nic się nie działo, nie łapał trybu, normalnie przyspieszał i nie mulił, turbo w jak najlepszej kondycji. Czasami już po prostu głupieję. Jak się dowiem co to mogło być, jeśli coś wykaże dam znać.
Dzięki za udzielenie się pod moim opisem!
Pozdrawiam 5!
- zbudas
- Asystent Kierownika
- Posty: 212
- Dołączył(a): 30 sty 2008 21:14
- Lokalizacja: £ódź
- Grupa: Łódzka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Twój przypadek po części jest podobny do mojego, tyle że u mnie sito było czyste. Oddaj auto do aso niech podepną i sprawdzą. Zalecam cierpliwość ja musiałem zaliczyć 4-5 wizyt, przy czym ostatnia trwała ok. tygodnia ale auto ostatecznie śmiga jak nowe. Zdaje się usterka typu uszkodzenie wiązki nie jest taka oczywista, mimo sprawdzenia napięć, oporności itp, gdyż dochodziły do mnie szczerze mówiąc sprzeczne informacje. Ja też dbałem o auto, przeglady, wymiany itp. a powodem usterki była wiązka, której pewnie nikt nigdy w moim aucie nie ruszał. Auto nie było po "dzwonie" i w związku z tym elektryk to wykluczył. Z początku auto w tryb serwisowy wchodził raz na jakiś czas, zwykle o kilkudniowych przestojach było na chwilę dobrze, w końcu blokował obroty do 2900 już permanentnie. Ja też jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy, ale sprawdź przewód (+) dochodzący do czujnika doladowania, nie byli pewni czy plus powinien być czy nie ostatecznie. Pewnie to drobiazg więc nie trać wiary :-)
cee'd optimum crdi 115km 5K 2007
toyota avensis 1,8 Pb 2012
toyota avensis 1,8 Pb 2012
- Tom-as
- Przedszkolak
- Posty: 29
- Dołączył(a): 25 kwi 2015 20:06
- Lokalizacja: Sosnowiec, Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2009, Comfort+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Proszę jeszcze raz o pomoc lub sugestie, przypomnę:
co kilkaset kilometrów spadek mocy oraz 3000obr/min i 120km/h;
po mocnym rozgrzaniu silnika na biegu jałowym obroty spadają do około 800obr/min (odczyt z zegara na desce) i silnikiem zaczyna lekko "telepać".
Sitko już wymienione, ale bez efektu.
Czy ktoś ma jakieś pomysły?
co kilkaset kilometrów spadek mocy oraz 3000obr/min i 120km/h;
po mocnym rozgrzaniu silnika na biegu jałowym obroty spadają do około 800obr/min (odczyt z zegara na desce) i silnikiem zaczyna lekko "telepać".
Sitko już wymienione, ale bez efektu.
Czy ktoś ma jakieś pomysły?
-
ano
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
U mnie czyszczenie sitka wystarczyło na równe 2 tys. km. Pierwsze czyszczenie przy przebiegu 32 tys. km, drugie przy 34 tys. km. W drugim podejściu serwis, oprócz oczywiście ponownego czyszczenia sitka, wymienił filtr paliwa i wypłukał zbiornik. Zobaczymy na ile tym razem wystarczy.
edit:
Próbowałem zamówić sitko w serwisie w Starogardzie Gd., ale serwis twierdzi, że nie ma takiej części dostępnej samodzielnie, nawet po podaniu numeru części. Podobno jest tylko wraz z pływakiem, w cenie około 340 zł. W którym serwisie udało się komuś zamówić samo sitko?
Pozdrawiam,
Adam
edit:
Próbowałem zamówić sitko w serwisie w Starogardzie Gd., ale serwis twierdzi, że nie ma takiej części dostępnej samodzielnie, nawet po podaniu numeru części. Podobno jest tylko wraz z pływakiem, w cenie około 340 zł. W którym serwisie udało się komuś zamówić samo sitko?
Pozdrawiam,
Adam
-
Broqu - Dopiero co...
- Posty: 3
- Dołączył(a): 03 mar 2016 09:23
- Lokalizacja: LBN/TBG
- Grupa: Podkarpacka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
czyszczenie sitka nic nie da, "syzyfowa praca", tylko nowe sitko, było już o tym, w tym wątku, nie ma sensu bawić się w czyszczenie, sitko 60- w ASO.
Ja dostałem samo sitko w ASO, w Lublinie, Technotop.
Pozdrawiam,
5!
Ja dostałem samo sitko w ASO, w Lublinie, Technotop.
Pozdrawiam,
5!
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5896 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 6097 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4739 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10945 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4690 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 41 gości