Niestety kres mojej cierpliwości zbliża się nieubłagania, a to za sprawą naszej kochanej kijanki...
Jadąc po idealnie równej nawierzchni na wprost samochód jedzie nawet prosto, natomiast... jeżeli tylko trafi się delikatnie pochylona jezdnia (szczególnie w lewo) samochód od razu drze w lewo i zaczyna się walka z kierownicą.
Czy wy też w swoich egzemplarzach tak macie ?
Geometria robiona 2 razy, zrobiona prawie na ideał, oczywiście pochylenie tyłu nieregulowane ale nie było strasznych różnic.
Kierownica po 1 geometrii była delikatnie w lewo, teraz jest delikatnie w prawo pilnując koła na wprost.
Robiąc kalibracje układu wspomagania (czujnika kąta skrętu) wydaje mi się, że wszystko robię poprawnie, oczywiście nie świeci ani nie świeciła się kontrolka EPS.
Bardzo proszę przede wszystkim o opinie czy po prostu ten typ tak ma, czy jednak u mnie coś nie bangla.
Odnośnie ASO - oczywiście bezradne, bo tak jak napisałem TTM
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)