Oferta Fiat Bravo
Moderator: Żandarmeria
-
Boski
Oferta Fiat Bravo
Hmm zapoznałem się z lekka z ofertą nowego bravo z nowym silnikiem 1.6 Multijet 120km 300NM. Wygląda bardzo sensownie troszke droższy niż ceed ale przy uwzględnieniu ze większość z nas kupuje samochody w kredycie, fiat wypada nawet chyba taniej bo z 2-3 tyś sa w stanie zejść w dół a kredyt duuuzo tańszy (5 lat bez odsetek- prowizja 2.92%). Przy wyborze ceeda zastanawiałem się jeszcze nad bravo tylko że nie było jeszcze w ofercie, pojawił sie dopiero za miesiąc od mojego zamówienia. Teraz chyba wybrałbym bravo w kijance zbyt wiele rzeczy zaczyna mnie powoli razić tzn chodzi mi o te różne stuki puki jak nie z wnętrza to z kolumny kierowniczej tylnego amora.
-
maro_t
w Bravo też byś na pewno znalazł coś co by Cię denerwowało. Ja już w ASO zgłaszałem stuki w prawym słupku: poprawiono mocowanie plastików (pewnie przy montażu alarmu ktoś się nie przyłożył do złożenia wszystkiego porządnie) i brzęczenie spod maski: okazało się że brzęczał zamek maski, dokręcili go i na razie cisza. Także chyba żadne auto nie jest idealne, dzisiaj wszystkie samochody w tej klasie są trochę plastikowe. Ale te nowe Diesle 1.6 w Bravo zapowiadają się faktycznie bardzo ciekawie. Chociaż porównując , to CRDI w KII jest już dosyć sprawdzoną konstrukcją, a MultiJet 1.6 są całkiem nowe, do tego ten mocniejszy ma filtr DPF, a tego bym się trochę bał. Ale znając dotychczasową historię fiatowskich diesli obstawiam że będą OK
-
Boski
Miałeś szczęscie ze twoje stuki zostały usunięte. U mnie zamek pokrywy bagaznika tez regulowali i jest ok. Pozostała jednak stukająca kolumna kierownicy latający pimpong w desce rozdzielczej po stronie pasażera, wymienione 2 łaczniki stabilizatora, zardzewiała tylna klapa, piski z tylnej kanapy stukający tylny prawy amortyzator. Troszke tego duzo. Mi chodzi o to ze samochód sam w sobie jest ok ale ma dość duzo niedoróbek które burza we mnie pozytywny obraz samochodu i marki kia. Gdyby usunięto mi problemy z kolumną kierownicy i pimponga z deski byłbym zadowolony w 95% reszte wziął bym na karb tego ze to tylko smochód klasy C. A tak jade sobie stuk puk pisk pisk radio na 5 bo inaczej sie nie da. Ale wciąz sie łudze ze ktoś sprytny mi te wszystkie usterki usunie, z podkreśleniem na słowo "łudze się".
-
e2rdo
-
maro_t
Boski napisał(a):Miałeś szczęscie ze twoje stuki zostały usunięte. U mnie zamek pokrywy bagaznika tez regulowali i jest ok. Pozostała jednak stukająca kolumna kierownicy latający pimpong w desce rozdzielczej po stronie pasażera, wymienione 2 łaczniki stabilizatora, zardzewiała tylna klapa, piski z tylnej kanapy stukający tylny prawy amortyzator. Troszke tego duzo...
No to faktycznie troszkę za dużo jak na nowe auto. Ja w Bravo mam jeszcze zastrzeżenia do spasowania plastików w okolicy pokręteł nawiewów. Trochę jakieś takie luźne i jak się dociska to trzeszczą (ale na razie nie trzeszczą podczas jazdy). Przy jakiejś okazji typu przegląd, pewnie to zgłoszę. Za to jestem pozytywnie zaskoczony obsługą w ASO Fiata. Byłem dwa razy, zgłaszać wspomniane wcześniej "usterki". Zwłaszcza za ostatnim razem, gdy zgłaszałem brzęczenie spod maski, byłem zaskoczony jak się przyłożyli do diagnozy. Hałas był tak cichy, że ledwo słyszalny, za pierwszym razem gość jak ze mną jeździł nie słyszał, dopiero jak wsiadł za kierownicę to usłyszał (a ja taki przeczulony jestem że każdy niepożądany dźwięk w aucie słyszę i mi przeszkadza ). Robili różne cuda, żeby zdiagnozować, łącznie z odkręcaniem zderzaka, podkładaniem jakiś gąbek, jeździli na szarpak, kilka razy na jazdy próbne, aż ustalili i poprawili.
-
tomek242
- rawemon
- Dyrektor
- Posty: 732
- Dołączył(a): 10 paź 2007 21:40
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Mazowiecka
-
moon
tomek242 napisał(a):Fiat zacz¹³ ostro walczyĂŚ o klienta, dla znajomego wysyÂłaÂłem zapytanie o Bravo Sport 1,9 16v Multijet 150KM plus lakier i klima dwustrefowa. Auto z 2008 roku za 70'900 czyli prawie 15% upustu. Auto miaÂło byĂŚ leasingowane, to chyba teÂż ma u nich wpÂływ na cenĂŞ.
To zalezy od towarzystwa leasingowego. Ja w zeszÂłym roku dostaÂłam w EFLu 18% upustu przy zakupie.
Problem Fiata to strasznie drogie dodatki.
-
Boski
jeżdziłem dziś pierwszy raz fordem focusem II i powiem wam ze jak dla mnie nie umywa się do Ceeda. Jakość uzytych materiałów w srodku sprawia kiepskie wrażenie mniej miejsca i o dziwo wbrew wszystkim testom u mnie układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny a sama kierownica pracuje cięzej. zastrzegam jednak ze u mnie koło kierownicy pracuje znacznie cięzej niż w pozostałych demo ceedach którymi jeżdziłem. zawiecha ceeda jest równie dobra jak focusa niczym mu nie ustępuje a silnik 1.6 benzyna 115 nie umywa sie do mojego dieselka. Z wielka przyjemnością wsiadłem spowrotem do ceedka:) Tylko bravo wzbudza we mnie równie dobre emocje a samo wnętrze fiata sprawia lepsze wrazenie niż ceeda
-
AndrzejM
-
e2rdo
-
Wojtas
<span>Boski</span> napisał(a):jeżdziłem dziś pierwszy raz fordem focusem II i powiem wam ze jak dla mnie nie umywa się do Ceeda. Jakość uzytych materiałów w srodku sprawia kiepskie wrażenie mniej miejsca i o dziwo wbrew wszystkim testom u mnie układ kierowniczy jest bardziej precyzyjny a sama kierownica pracuje cięzej. zastrzegam jednak ze u mnie koło kierownicy pracuje znacznie cięzej niż w pozostałych demo ceedach którymi jeżdziłem. zawiecha ceeda jest równie dobra jak focusa niczym mu nie ustępuje a silnik 1.6 benzyna 115 nie umywa sie do mojego dieselka.
A ja jeździlem focusem 3 i mam podobne odczucia jak ty - środek to jest pazdzierz prawie jak w lanosie mowie tutaj o boczkach na drzwiach i miejsca tez mało. A jesli chodzi o silnik to ten 1.8TDCI to straszny muł w porwónaniu do Ceeda CRDI 115. Także ford odpadł w przedbiegach a poszukuję samochodu dla mojego taty, Ceed mimo tych drobnych wad bo je posiada pozostje moim faworytem jak narazie - poszukiwania trwaja nadal .
Pozdr
-
Wojtas
Posty: 17
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości