Przemek77 napisał(a):U mnie wolne obroty 660/min przy 90'C, ledwie wyczuwalne drgania nadwozia - przepustnica "elektroniczna" (2011) tj. już bez silnika krokowego.
Pewnie, że pszczółka przy 850 ale coś za dużo...
Proponowałbym do testów/pomiarów zakręcić LPG w zbiorniku. Nieszczelności instalacji gazowej potrafią zakłócać pracę na Pb.
Kol. Kryzys zmień świece, zamieńcie się cewkami. U mnie np. świece Va...o padły po kilku tysiącach. Falowanie wolnych obrotów albo przytykanie mocy koło 2000 obr/min u mnie to objaw zużytych świec - NGK co 20 tys km.
Wiesz co, jak mi wyskoczył po raz pierwszy check i błąd że zbyt ubogo, to pierwsze co to wjechały nowe świeczki, a było to we wrześniu, a zaraz potem sonda nowa i czyszczenie kata.
Cewki 2 dni temu dostałem od znajomego który znalazł graty po kijance - podmieniłem i zero poprawy. Gaziarz po moim telefonie (we wrześniu) kazał pojeździć na pb, żeby sprawdzić czy błąd się pojawi. Nie wyskoczył na desce, ale siedział w prawdopodobnych co wyszło na kompie i na moim piździku obd. Kończą mi się już rzeczy do wymiany a co gorsze - cierpliwość.
Aktualnie wywala błędy takie
P0328 - spalanie stukowe - knock sensor 1, bank 1 - high input
P0139 - heated oxygen sensor 2, bank 1 - slow response
P0141 - o2 sensor heater circuit - bank1 sensor2