Wgniotki będzie mi robić znajomy od ojca mojej lubej . Rzadko jest w PL, ale akurat tak się trafiło że chętnie pogrzebie przy aucie hehe.
Więc ja będę zadowolony + będę miał gołe kieszenie.
Co do Młyńskiej to słyszałem, że bardzo dobre ziomki tam pracują
[C1] ProCee'd by pitrek
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
-
vonski - Weteran
- Posty: 2338
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Ja będę testował tych z Młyńskiej z autem żony. Zdam relację.
-
bart210 - Dyrektor
- Posty: 655
- Dołączył(a): 04 lis 2016 11:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6T Pb 204KM
2014, XL
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Byłem i polecam.vonski napisał(a):Ja będę testował tych z Młyńskiej z autem żony. Zdam relację.
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Auto odebrane! Można skupić się teraz na innych rzeczach
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
2019-04-27
Cześć!
Po długiej przerwie i ogarnięciu zderzaka oraz blachy następna rzecz hehe. Wczoraj na trasie padło mi sprzęgło, najgorsze w tym jest że podczas manewru wyprzedzania - nie życzę tego nikomu ;/.
Jaki zestaw kupić w miarę OK, oraz jak to wygląda cenowo ?
Cześć!
Po długiej przerwie i ogarnięciu zderzaka oraz blachy następna rzecz hehe. Wczoraj na trasie padło mi sprzęgło, najgorsze w tym jest że podczas manewru wyprzedzania - nie życzę tego nikomu ;/.
Jaki zestaw kupić w miarę OK, oraz jak to wygląda cenowo ?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Cześć !!
Dawno Mnie nie było ale od Maja garażuje auto u mechaników
Aktualizacja mojego problemu.
Szarpie na bardzo niskich obrotach, przy delikatnym muśnięciu pedału gazu gdzie (jak delikatne muskam pedał gazu, obroty idą do góry, ale nagle zaczynają falować i zaczyna szarpać silnikiem)
Auto obecnie pali ok 10 litrów w trasie.
Sprawdzone:
- kompresja silnika (3 cylindy 12 za to 4 - 12.5 - wydaje mi się że silnik w dobrej kondycji), oleju nie dolewam od wymiany do wymiany
-podmieniona przepustnica ze sprawnego auta, moja czyszczona była
-wymieniona sonda lambda
-podmieniona cewka z kablami ze sprawnego auta
-brak nieszczelności na kolektorze itp.
-wymionie świece, przy podmianie cewek sprawdzane tez świece i wygląda bardzo dobrze
-auto sprawdzone na emisji spalin i jest bardzo dobrze, więc też odrzucam problem z katalizotorem.
Panowie co mogę sprawdzić jeszcze?
Czy dziwne spadki napięcia albo problem z masą może generować aż takie problemy?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Widzę, że nikt nie chce się podzielić bardzo ważną informacją na forum - rozumiem wiedza kosztuje.
W piątek jadę na ostatnią szansę "ratunku" auta, zobaczymy może fachowcy z lepszym komputerem i wiedzą ogarną.
Aktualizacja jest taka:
-auto pod względem elektroniki jest w 100% sprawne
-mechanicznie także
-obroty falują oraz szarpie i dostaje zbyt bogata mieszankę w przedziale 1600-1800 obrotów -> na wyższych jest OK, co nie zmienia faktu ze auto dalej pali ok 2 litrów więcej co jest normalne jeżeli dostaje zbyt duża dawkę.
@ Kolega Kryzys dobrze Wie, sam pożyczył cewkę na podmiankę itp. - > dzięki kolego!
Dawno Mnie nie było ale od Maja garażuje auto u mechaników
Aktualizacja mojego problemu.
Szarpie na bardzo niskich obrotach, przy delikatnym muśnięciu pedału gazu gdzie (jak delikatne muskam pedał gazu, obroty idą do góry, ale nagle zaczynają falować i zaczyna szarpać silnikiem)
Auto obecnie pali ok 10 litrów w trasie.
Sprawdzone:
- kompresja silnika (3 cylindy 12 za to 4 - 12.5 - wydaje mi się że silnik w dobrej kondycji), oleju nie dolewam od wymiany do wymiany
-podmieniona przepustnica ze sprawnego auta, moja czyszczona była
-wymieniona sonda lambda
-podmieniona cewka z kablami ze sprawnego auta
-brak nieszczelności na kolektorze itp.
-wymionie świece, przy podmianie cewek sprawdzane tez świece i wygląda bardzo dobrze
-auto sprawdzone na emisji spalin i jest bardzo dobrze, więc też odrzucam problem z katalizotorem.
Panowie co mogę sprawdzić jeszcze?
Czy dziwne spadki napięcia albo problem z masą może generować aż takie problemy?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
Widzę, że nikt nie chce się podzielić bardzo ważną informacją na forum - rozumiem wiedza kosztuje.
W piątek jadę na ostatnią szansę "ratunku" auta, zobaczymy może fachowcy z lepszym komputerem i wiedzą ogarną.
Aktualizacja jest taka:
-auto pod względem elektroniki jest w 100% sprawne
-mechanicznie także
-obroty falują oraz szarpie i dostaje zbyt bogata mieszankę w przedziale 1600-1800 obrotów -> na wyższych jest OK, co nie zmienia faktu ze auto dalej pali ok 2 litrów więcej co jest normalne jeżeli dostaje zbyt duża dawkę.
@ Kolega Kryzys dobrze Wie, sam pożyczył cewkę na podmiankę itp. - > dzięki kolego!
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Zajrzyj do zbiornika paliwa w sensie do kosza z pompą i filtrem tam mogo się nagromadzic syfu i sitko przy pompie jest przytkane.
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Ryba a syf na sitku generowałby powtarzalne szarpanie w określonych obrotach?
Don't Eat Yellow Snow!
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
kryzys napisał(a):Ryba a syf na sitku generowałby powtarzalne szarpanie w określonych obrotach?
Dokładnie i wyższe spalanie o 2 litry ?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
No tak bo paliwo jakoś musi zassac i przez to zwiększa wydajność pompy. Obroty też moga wariowac bomu paliwa brakuje.
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Ryba1983 napisał(a):No tak bo paliwo jakoś musi zassac i przez to zwiększa wydajność pompy. Obroty też moga wariowac bomu paliwa brakuje.
Ale tylko między 1600-1800 a tak to jest wszystko ok ?
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Ja bym jeszcze dla świętego spokoju masy poczyścił i tą wtyczkę przy nogach pasażera za plastikiem co Ci mówiłem.
Don't Eat Yellow Snow!
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Czyszczone jak byłem u elektro:pkryzys napisał(a):Ja bym jeszcze dla świętego spokoju masy poczyścił i tą wtyczkę przy nogach pasażera za plastikiem co Ci mówiłem.
Właśnie siedzę w ASO i gość mi wróży z fusów że niby katalizator, a komputer tego w ogóle nie wyrzuca.
Na spalinach też nic nie widać:p
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Ryba1983 napisał(a):No i co ASO stwierdziło?
w 90% obstawiają katalizator gdzie nie ma żadnego błędu z nim związanego.
Potem wrzucę wykresy jakie mi dali z sondy
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
- pawdedi
- Kierownik zmiany
- Posty: 145
- Dołączył(a): 23 mar 2018 22:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 90KM
2012
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Wczoraj po dłuższej trasie wyskoczył mi błąd P0420, czyli niska sprawność katalizatora.
Właśnie czekam w kolejce na analizę spalin.
Obie sondy oscylują tak samo, czyli nie zafajnie.
Auto jeździ jak jeździło, spalanie na trasie + klima 7.5l.
Nie brakuje mocy ani nic.
Jakie mogą być koszty katalizatora?
Właśnie czekam w kolejce na analizę spalin.
Obie sondy oscylują tak samo, czyli nie zafajnie.
Auto jeździ jak jeździło, spalanie na trasie + klima 7.5l.
Nie brakuje mocy ani nic.
Jakie mogą być koszty katalizatora?
-
Pitrek - Weteran
- Posty: 1390
- Dołączył(a): 27 mar 2016 15:52
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb 126KM
2008, Optimum
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Nowy zamiennik ok 1000zl + 2 sondy czyli pewnie kolejny 1000pawdedi napisał(a):Wczoraj po dłuższej trasie wyskoczył mi błąd P0420, czyli niska sprawność katalizatora.
Właśnie czekam w kolejce na analizę spalin.
Obie sondy oscylują tak samo, czyli nie zafajnie.
Auto jeździ jak jeździło, spalanie na trasie + klima 7.5l.
Nie brakuje mocy ani nic.
Jakie mogą być koszty katalizatora?
Czyli jest nadzieja że u mnie nie pada katalizator, ile masz nalotu ?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
To nie prędkość zabija, tylko gwałtowna jej utrata...
- pawdedi
- Kierownik zmiany
- Posty: 145
- Dołączył(a): 23 mar 2018 22:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 90KM
2012
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Mam 128k.
Nie zrobiłem analizy bo tłumik trochę "pierdzi" I diagnosta powiedział że nie ma sensu robić.
Jutro jestem umówiony na oględziny tłumika (głos dochodzi jakby z tej plecionki).
Jak sprawdzą, ewentualnie wymienią to dopiero analiza spalin, bo jak jest dziura, to nic nie pokaże.
Nie zrobiłem analizy bo tłumik trochę "pierdzi" I diagnosta powiedział że nie ma sensu robić.
Jutro jestem umówiony na oględziny tłumika (głos dochodzi jakby z tej plecionki).
Jak sprawdzą, ewentualnie wymienią to dopiero analiza spalin, bo jak jest dziura, to nic nie pokaże.
-
Damianw412 - Klubowicz
- Posty: 32
- Dołączył(a): 05 sie 2018 11:36
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 2.0 Pb/LPG 146KM
2009, O+
Re: [C1] ProCee'd by pitrek
Co wy świrujecie
Jak katalizator jest na wykończeniu to jest metaliczny dzwięk.Słychać to dobrze w tunelu np.Kolejna sprawa jest taka, że zamiast katalizatora wstawia się strumiennice lub tłumik ewentualnie wygłusza się kata.Napewno bym się nie pchał w kupowanie katalizatorów po 1000zł bo za 400stówki to macie cały układ wydechowy z zamiennikiem zamiast kata.
Sam wycinałem kata w audi a4 b5 z 2001r i wstawiałem strumiennice.Dźwięk taki sam jak przed tylko bez pogłosu metalicznego.
Jak falują obroty to jest zła miesznka paliwa, zbyt duzo lub zbyt uboga.Za to odpowiadają sondy i to tam szukał bym przyczyny, a nie w katalizatorze.Ludzie jeżdżą na przelotach i nic im się nie dzieje A ASO to po gwarancji omijać szerokim łukiem.
Jak katalizator jest na wykończeniu to jest metaliczny dzwięk.Słychać to dobrze w tunelu np.Kolejna sprawa jest taka, że zamiast katalizatora wstawia się strumiennice lub tłumik ewentualnie wygłusza się kata.Napewno bym się nie pchał w kupowanie katalizatorów po 1000zł bo za 400stówki to macie cały układ wydechowy z zamiennikiem zamiast kata.
Sam wycinałem kata w audi a4 b5 z 2001r i wstawiałem strumiennice.Dźwięk taki sam jak przed tylko bez pogłosu metalicznego.
Jak falują obroty to jest zła miesznka paliwa, zbyt duzo lub zbyt uboga.Za to odpowiadają sondy i to tam szukał bym przyczyny, a nie w katalizatorze.Ludzie jeżdżą na przelotach i nic im się nie dzieje A ASO to po gwarancji omijać szerokim łukiem.
Powrót do Pochwal się swoją Kia cee'd :D
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości