Filtr paliwa został wymieniony w zeszłym tygodniu. Zobaczę jeszcze dziś po pracy sitko w baku w jakim jest stanie i ewentualnie zamówię nowe.
Co do spuszczenia teraz nie mam za bardzo takiej możliwości. Muszę to jakoś wyjeździć. Pytanie tylko czy dla bezpieczeństwa mogę wlać jakiś preparat do czyszczenia wtryskiwaczy?
spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
-
Kozak_Barabasz
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wlać zawsze możesz, zaszkodzić nie powinno.
Dużo masz tej wachy w baku ?
Dużo masz tej wachy w baku ?
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Miałem 20litrów ON z Orlenu i 20litrów dolałem tego świństwa. Ok 250 km już na tym zrobiłem. Dziś żona dzwoniła do mnie, że samochód odpaliła i już kontrolka nie miga i samochód jedzie normalnie. Tak więc prawdopodobnie, a nawet tylko i wyłącznie wina paliwa według mnie. Przy ostrzejszej jeździe tak jakby samochód potrzebuje pociągnąć więcej a zapchane sito może go ograniczać spadkiem ciśnienia. Nie wiem czy dobrze "godom".
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
-
Kozak_Barabasz
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wczoraj postanowiłem dobrać się do baku.
Miałem zaszczyt rozcinać tapicerkę gdyż przez niespełna 6 lat i 212kkm nikt nie dobierał się do pompki.
Wyczyściłem wszystko i wyjąłem pompkę. Sitko na zewnątrz było idealnie czyste. Natomiast te w środku .... nie będę komentował... sami zobaczcie.
Niestety ale musiałem je puki co wyczyścić. Tak tak wiem nic tylko
Ale muszę jeszcze z miesiąc, góra dwa poczekać bo przez okres wakacyjny naprawdę ostro się spłukałem z kasy.
PS. Wczoraj sprawdzilem samochod pod komputerem i wyszedl blad p242f. Z tego co wyczytalem to filtr DPF do wymiany. Mam nadzieje ze to bylo tylko spowodowane zabrudzeniem tego filtra bo samochod pracuje juz normalnie i blad tez skasowany i narazie nie powraca.
Miałem zaszczyt rozcinać tapicerkę gdyż przez niespełna 6 lat i 212kkm nikt nie dobierał się do pompki.
Wyczyściłem wszystko i wyjąłem pompkę. Sitko na zewnątrz było idealnie czyste. Natomiast te w środku .... nie będę komentował... sami zobaczcie.
Niestety ale musiałem je puki co wyczyścić. Tak tak wiem nic tylko
Ale muszę jeszcze z miesiąc, góra dwa poczekać bo przez okres wakacyjny naprawdę ostro się spłukałem z kasy.
PS. Wczoraj sprawdzilem samochod pod komputerem i wyszedl blad p242f. Z tego co wyczytalem to filtr DPF do wymiany. Mam nadzieje ze to bylo tylko spowodowane zabrudzeniem tego filtra bo samochod pracuje juz normalnie i blad tez skasowany i narazie nie powraca.
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
- stone_face
- Brygadzista
- Posty: 104
- Dołączył(a): 29 kwi 2016 22:33
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Z tego co piszesz można wnioskować, że wystąpiły dwie usterki: zapchane sitko i problem z regeneracją filtra. Dla pewności należałoby podjechać do ASO na sprawdzenie i być może zrobić wymuszoną regenerację DPF.
-
micz_bl
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
PS. Wczoraj sprawdzilem samochod pod komputerem i wyszedl blad p242f. Z tego co wyczytalem to filtr DPF do wymiany. Mam nadzieje ze to bylo tylko spowodowane zabrudzeniem tego filtra bo samochod pracuje juz normalnie i blad tez skasowany i narazie nie powraca.
A w tych rocznikach jest DPF ?
Ja także zmagam się z utratą mocy w moim aucie . Sitko wymieniłem- było ostro zasyfione i chwile było dobrze (jakieś 2 tys. km) a dzis znowu spadek mocy (max. ciagnie do 3000 obrotów)
Zmieniałem w aucie mapę wtrysku i ta usterka zaczęła się pojawiać po tym tuningu, czy to może mieć wpływ?
Dzisiaj podepnę pod komp i zobaczę na kody.
Ostatnio edytowano 05 paź 2016 19:04 przez micz_bl, łącznie edytowano 1 raz
-
maniek68
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Niech ci sprawdzą czujnik ciśnienia paliwa na listwie jak wiedzą jak
-
micz_bl
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Błąd P0473: Exhaust Pressure Sensor High
Czy ktoś miał taki przypadek, ewentualnie jakieś sugestie.
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
Czy ktoś miał taki przypadek, ewentualnie jakieś sugestie.
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Dzisiaj dorwalo mnie to samo w drodze do warszawy. Max 3000 rpm i 120 km/h. Na kazdym biegu max 3000 rpm. Nie bardzo wiem co robic. Szukac serwisu w wawie czy probowac wracac do Radomia. Jak myslicie?
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1618
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Najbliższy serwis.
Wymiana filtra plus robocizna.
Wymiana filtra plus robocizna.
Będzie: Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
micz_bl
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Jechać da radę, więc chyba możesz działać.
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1618
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Ale za chwilę go tak zamuli, że z pod świateł nie ruszy.
Będzie: Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Dzwonilem do swojego aso. Wg nich sie czyści... Powiedzialem ze chce wymiany nie czyszczenia. To podobno filtr nie figuruje jako czesc. W sensie nie ma nr katalogowego. Teraz jestem w serwisie kia na pulawskiej. Mam filtr. Nawet byc moze od reki zrobia. Walcze o rabacik klubowy teraz. Bede dawal znac
-
micz_bl
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Numer katalogowy tego filtra.
Wysłane z mojego MI 4S przy użyciu Tapatalka
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
To teraz się pochwal, które to "Twoje" ASO ?
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
moje w sensie w moim mieście. A że w Radomiu jest jedno to chyba nie trzeba dużo szukać. Pracować tam nie pracuje, jeśli o to Ci chodzi. Więc tak - filtr kupiłem w KIA na Puławskiej serwis MITCAR. Facet od razu znalazł, cena 80 zł dostępny od ręki. Chciałem u nich wymienić. Zdaję sobie sprawę, że nie byłem umówiony. Natomiast facet z serwisu (inny niż od części - tamten był bardzo miły i pomocny, choć rabatu nie dostałem) najpierw mówił że może do 13 zrobią. Mówię spoko. Za chwilę, że może do 15 a może być i tak, że wcale. No to kurde - chyba wie ile ma aut na serwisie, ile ma zapisane na dany dzień to jest chyba w stanie określić czy się wyrobi czy nie. A nie będę czekał 5-6 h i się dowiem że niestety nie... Do tego jak się zapytałem o cenę to mnie zwaliło z nóg - 400 zł. Za tyle to w Radomiu mi wymienią razem z filtrem paliwa kupionym w aso i już wliczonym w tą cenę. Pytam się po ile roboczogodzina - 180 zł i że zajmie to 1,5 h. No to jakby nie liczyć wychodzi 270 zł a nie 400 (w tych 400 nie było ceny filtra - sama robota). No więc te 180 to cena netto (nie wiem po co mi do wiadomości cena netto - dla mnie to trochę wprowadzanie w błąd). Ponieważ objawy po ponownym uruchomieniu auta ustały zdecydowałem się wrócić do Radomia. Zaraz jadę do ASO bo powiedzieli że spróbują mnie gdzieś wcisnąć na dzisiaj.
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
A no masz rację, nie pomyślałem, że w Radomiu jest jedno Ale chodziło mi tylko o to, które "takie mądre", że twierdzą, że filtr sam nie występuje.
Jak masz garaż (żebyś nie zamarzł ) to wymienisz go sam!
Jak masz garaż (żebyś nie zamarzł ) to wymienisz go sam!
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
później już znaleźli z moją pomocą. Garażu nie mam
Powiem tak - jestem już po - wymieniony nieszczęsny filterek (zdjęcia chyba nie będę wstawiał bo wygląda identiko jak na zdjęciach chłopaków wyżej, więc chyba bez sensu). Wymieniony również, nazwijmy go - główny filtr paliwa. Za całość zapłaciłem 310 zł + 80 zł nieszczęsny filtr kupiony w Wawie. Przyjęty zostałem z marszu mimo innych aut w serwisie, autko umyte a czas spędzony na miłej rozmowie z doradcą serwisowym panem Michałem, którego serdecznie polecam.
Jako ciekawostkę powiem, że w serwisie w Radomiu chłopaki mieli inny filterek niż ten nasz ze zdjęć. Ponoć dostali go od KMP z nakazem montowania w autach flotowych - poza tym nie jest na sprzedaż. Powiem szczerze, że był sporo większy ( nie oczek czy coś tylko gabarytowo - wyglądał trochę jakby do naszego filterka domontować z boku taki sam filterkowy prostopadłościan o wymiarach gdzieś 7x3x2 cm (tak na oko).
Powiem tak - jestem już po - wymieniony nieszczęsny filterek (zdjęcia chyba nie będę wstawiał bo wygląda identiko jak na zdjęciach chłopaków wyżej, więc chyba bez sensu). Wymieniony również, nazwijmy go - główny filtr paliwa. Za całość zapłaciłem 310 zł + 80 zł nieszczęsny filtr kupiony w Wawie. Przyjęty zostałem z marszu mimo innych aut w serwisie, autko umyte a czas spędzony na miłej rozmowie z doradcą serwisowym panem Michałem, którego serdecznie polecam.
Jako ciekawostkę powiem, że w serwisie w Radomiu chłopaki mieli inny filterek niż ten nasz ze zdjęć. Ponoć dostali go od KMP z nakazem montowania w autach flotowych - poza tym nie jest na sprzedaż. Powiem szczerze, że był sporo większy ( nie oczek czy coś tylko gabarytowo - wyglądał trochę jakby do naszego filterka domontować z boku taki sam filterkowy prostopadłościan o wymiarach gdzieś 7x3x2 cm (tak na oko).
-
mastersik2011 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 27 lip 2015 09:16
- Lokalizacja: ok. Płocka
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1582 ON 115KM
2010, Comfort+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wczoraj zakładając nowy filtr powietrza odłączyłem przepływomierz i zapomniałem go podłączyć. Efekt ? Max 3 tys obrotów i kontrolka check. Po podłączeniu i wykasowaniu błędów wszystko w normie.
Tak więc nie tylko filtr paliwa może być sprawcą ograniczenia obrotów. Warto obejrzeć przepływomierz.
Tak więc nie tylko filtr paliwa może być sprawcą ograniczenia obrotów. Warto obejrzeć przepływomierz.
Obecnie:
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Kia Cee'd 1FL SW, 1.6 CRDi, 2010
Hyundai i30 HB, 1.6 CRDi, 2008
Kiedyś:
Renault Megane PhII 1.4 B+G 1999
Rover 400Si 1.6 B+G 1999
Citroen ZX 1.4 B 1996
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5876 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 6068 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4710 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10895 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4673 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości