marek_z napisał(a):motto napisał(a):Moje auto jedzie na diagnozę. Zostanie na tydzień w ASO i sobie nim będą jeździć. Zobaczymy co znajdą
Co z autem zastępczym? Serwis zapewnia?
W moim przypadku tak, dostanę flotową i30 z 1,6 CRDI.
Moderator: Żandarmeria
marek_z napisał(a):motto napisał(a):Moje auto jedzie na diagnozę. Zostanie na tydzień w ASO i sobie nim będą jeździć. Zobaczymy co znajdą
Co z autem zastępczym? Serwis zapewnia?
motto napisał(a):Ja myślę, że to błąd w oprogramowaniu jest. Turbo Kamera? Pytanie to silnik KIA, czy Hyundai'a? Komu trzeba sprać głowę?
marek_z napisał(a):W piątek dostałem telefon z serwisu z prośbą o podjechanie w celu wymiany przepływomierza powietrza. Zaraz po wymianie nawet wydawało się dobrze, ale dziś już mogę powiedzieć, że jest tak samo. Dziś, chwilami tylko wciśnięcie gazu do dechy zmuszało silnik do reakcji...
Także powodem raczej nie jest przepływomierz powietrza.
Podobno problem jest zgłoszony do KIA Polska i czekają na reakcję.
Marek
motto napisał(a):Jeszcze żadnego info nie dostałem. W każdym razie fajnie się jeździ nielagującym dieslem :P
motto napisał(a):Auto trafiło na tydzień do ASO. Nieoficjalne się dowiedziałem (już), że nic nie znaleźli. Spece z Hyundaia (ponoć z Wawy) przyjechali etc. Hyundai (ustami swoich przedstawicieli) uważa, że usterka nie istnieje a my wymyśliliśmy sobie problem. Czekam, na oficjalną odpowiedź na piśmie, ale jeśli się te nieoficjalne informacje potwierdzą to jest to ostatnie auto jakie kupiłem ze stajni KIA/Hyundai. Nigdy więcej. Po prostu nigdy.
pawelo napisał(a):Panowie nowe obserwacje:
powyżej 25-26C znowu robi się dobrze (Ceed jeździ jak trzeba), może się mylę ale potwierdzają to moje trzydniowe spostrzeżenia.
Będę obserwował dalej jak moja teoria ulegnie zmianie dam znać.
Pozdrawiam
ruszok napisał(a):A te auto nie ma przypadkiem DPF? Powinien mieć. Przy takim silniku wypalanie będzie się objawiać właśnie lekkim mułem i większym spalaniem w czasie wypalania. Jak jeździsz krótkie trasy/miasto lub mało to się często będzie wypalał.
motto napisał(a):w Zakopanem 20-25 stopni. Jeden dzień ch***o, drugi OK. Panowie, właśnie się dowiedziałem, że mamy DPF w aucie. Myślałem, że w 1,4 nie ma, bo żadna kontrolka się nie zapalała. Mam ELM327 i moje obserwacje są takie, że problem występuje, gdy zaczyna dopalać DPF.
Szanowny Panie
Dostarczony do Autoryzowanej Stacji Obsługi **************** pojazd marki Hyundai model i30 o numerze VIN **************** został szczegółowo zweryfikowany pod kątem zgłaszanych kwestii.
Testy drogowe, diagnostyka układu sterowania oraz kontrola elektryczna nie wykazała żadnych nieprawidłowości. Pojazd nie posiada żadnych mankamentów ani usterek spełniających znamiona wady podlegającej naprawie. W związku z powyższym informujemy, że pojazd jest całkowicie sprawny i posiada typowe parametry dla wersji i wariantu
Z poważaniem
Maciej Gruchała
HYUNDAI MOTOR POLAND
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 24 gości