
Rdza na klapie
Moderator: Żandarmeria
-
cisco
- Dyrektor
- Posty: 616
- Dołączył(a): 14 paź 2007 19:55
- Lokalizacja: okolice Wawy
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 ON 136KM
2016, Business Line
-
vitaras
-
lukikme
Jeżeli chodzi o rdzę na tylnej klapę w okolicach plastikowej listwy to norma praktycznie w każdym aucie. To samo przechodziłem w Mercedesie Vito. Lakiernik powiedział wprost - producenci oszczędzają na nas i w takich właśnie miejscach pod plastik podkładają folię zamiast np. gumowych uszczelek. Przy każdym pociągnięciu w celu otworzenia klapy folia się przeciera, a następnie trze o lakier.
Przy samochodach typu kombi tył syfi się niesamowicie, skąd drobinki kurzu czy nawet piasku w takich miejscach są nieuniknione... Efekt jest chyba oczywisty.
Przy samochodach typu kombi tył syfi się niesamowicie, skąd drobinki kurzu czy nawet piasku w takich miejscach są nieuniknione... Efekt jest chyba oczywisty.
-
Boski
-
EMWU
- Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
<span>Boski</span> napisał(a):No to wywoÂłaÂłem wilka z lasu wiĂŞc wyglÂąda na to ze kaÂżdego wczeÂśniej czy póŸniej to czeka skoro juÂż kilka osĂłb po dokÂładnym oglÂądniĂŞciu dojrzaÂła pryszcza
ja na razie nie licząc Ciebie naliczyłem póki co tylko 2 osoby...


ale faktycznie zaniepokoiłeś chyba wszystkich. sam przed 2 godzinami oglądałem klapę przy listwie - raczej nic "na oko" nie widać. ciężko w tej szczelinie między klapą a listwą coś dostrzec - natomiast "poza szczeliną" nic jeszcze nie wyszło. ale będę to monitorował. jak zareagowali w "naszym"

-
Boski
a. kaniuch poinformował mnie ze cała klapa do malowania na czas naprawy samochód zastępczy. Trochę bryna bo jak ktoś czepliwy będzie przy odsprzedaży to powie ze dzwon no ale trudno zrobić trzeba bo do przyszłej zimy podejrzewam ze każdy przechodzień mówiłby " ty patrz jak te ceed'y rdzewieją" Mi bardziej przeszkadza kolumna kierownicy, która po wymianie wydaje dziwne odgłosy trzeszczenia przy ostrym skręcaniu kół lub dohamowaniu. Pan A. Kaniuch twierdzi ze nic nie słyszy a mi się ludzie oglądają jak rozgrzeje samochód co tak trzeszczy. No ale trudno znów się rozleci wymienią na 3 i tak pewnie w koło macieju. Kolumny kierownicy w ceedzie są awaryjne bo chyba u każdego odzywa się czasem przy nierównościach. aż z ciekawości pojechałem salonowym i nawet tam się tłucze. swoją droga zauważyłem ciekawa rzecz, mianowicie w demówce koło kierownicy chodziło bardzo delikatnie praktycznie zero siły do kręcenia tragedia. to by tłumaczyło dlaczego jedni twierdza ze koło kolumny ma odpowiednią siłą a inni ze chodzi jak gumowa. U mnie koło kierownicy chodzi co najmniej dwa razy ciężej i przez bardzo precyzyjnie pozwala prowadzić samochód ten testowy tragedia
-
EMWU
- Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
zdejmowali przy Tobie listwę, żeby sprawdzić jak to pod spodem wygląda, czy będą dopiero będą demontować przed malowaniem?
mam to samo - jak czytam, że wspomaganie gumowe za mocne to się dziwię - u ojca w aurisie o wiele lżej chodzi - a opinie o uk. kierowniczym w Toyocie w przeciwieństwie do kii są wszędzie dobre. dziwne...
<span>Boski</span> napisał(a):U mnie koło kierownicy chodzi conajmniej dwa razy cięzej i przez bardzo precyzyjnie pozwala prwadzić samochód ten testowy tragedia
mam to samo - jak czytam, że wspomaganie gumowe za mocne to się dziwię - u ojca w aurisie o wiele lżej chodzi - a opinie o uk. kierowniczym w Toyocie w przeciwieństwie do kii są wszędzie dobre. dziwne...
-
Sensation
-
Boski
Ja wiem, ze mi wpiszą, tylko ze nie do kazdego to dotrze to raz, a dwa malowany to malowany dla wielu osób to problem dla mnie akurat nie. Ważne zeby po malowaniu wyglądało wszystko ok. Nawiasem mówiąc stała się bardzo ciekawa rzecz. Mianowicie z racji tego, ze osoby z serwisu rzeszowskiego, dość często zaglądaja na to nasze forum czego efektem jest m.in. lepsza znajomość klientów:) i bagatelizowanie przez niektórych pracowników problemów związanych z samochodem (kwitując je jako wymysły ludzi którzy oczytali sie forum) po umieszczeniu przeze mnie tego postu na forum, otrzymałem bardzo nieprzyjemny telefon jednego z pracowników multitruck. Pomijam fakt iz ktoś w sposób dość mało elegancki zwymyślał mnie ale podal fakty które nie istnieją. No ale nie dziwie się skoro, jak sama ta osoba przyznała, niczego nie czytała ale wie od kolegi ze napisałem ze ich samochód testowy to złom i ze obraziłem Pana A. Kaniucha. Naprawde bardzo mi przykro ze ktoś w taki sposób moze potraktowac klienta to po pierwsze, po drugie akurat Pana A. Kaniucha bardzo szanuje i uważam za jedyną kompetentną osobe w tym całym serwisie, osobe która faktycznie stara się pomóc, wychodzi do klienta co zresztą w kilku moich poprzednich postach podkreślałem chwaląc serwis rzeszowski jak również samego kierownika serwisu. Trzecia rzecz tłucząca się kolumna kierownicy w samochodzie testowym oraz większa siła wspomagania niz u mnie to chyba nie to samo co określenie złom i pare jeszcze innych mało eleganckich epitetów które usłyszałem. Samochodem testowym jechało mi się przyjemnie zauwazyłem ze tylne zawieszenie pracuje znacznie ciszej niz u mnie ale mój samochód jeśli idzie o siłe wspomagania układ kierowniczy spisuje się znacznie lepiej. Testówka pracuje jakby kierownica w ogóole nie była połączona z kołami co stwierdziłem wyrażnie podczas jazdy testowej na co pracownik multitrucku skwitował "widocznie trafiłem na zaje..... egzemplarz". Tak naprawde mam wrażenie jakbym grał w sztuce mrożka albo z gombrowicza mnie wyjęli. Kupuje samochód płace sporo kasy, daje zarobić na kilku przegladach w ciągu roku, a tutaj otrzymuje telefon ze jestem ..... i taki jeszcze i taki bo napisałem jakieś bzdury na forum SZOK po prostu SZOK. Zastanawiam się teraz w ogóle czy mam nadal korzystac z serwisu rzeszowskiego, bo skoro ktos przez telefon mnie wyzywa, a nawet mi grozi to mam obawy co do wielu innych spraw które ew. moga wystąpic po oddaniu samochodu do serwisu. Szczerze mówiąc nie wiem jak to wszystko racjonalnie sobie wytłumaczyć. Porażka Na dziś wieczór jestem ZSZOKOWANY
-
mark
- Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Rdza na tylnej klapie.
Jak dowiedziałem się, że na tylnej klapie pokazują sie parchy. Postanowiłem to sprawdzić u siebie. Z zewnątrz nic nie było widać. Ale pomyślałem sobie, że takich sygnałów nie należy lekceważyć i całe szczęście w porę. Rozebrałem tylna klapę z plastików. Okazało się, że przyczyną rdzy jest zewnętrzna listwa plastikowa, ta w której są światła oświetlające tablicę rejestracyjną i zamek otwierający pokrywę. Jest ona za bardzo spasowana i ociera o klapę w górnej krawędzi łuku na jej końcach. U siebie zauważyłem przetarty lakier punktowo aż do podkładu z prawej strony, natomiast z lewej do gołej blachy. Trzeba będzie chyba coś podłożyć pod listewkę aby nie ocierała o blachę klapy. Jutro będę montował plastiki więc coś wymyślę.
Jak dowiedziałem się, że na tylnej klapie pokazują sie parchy. Postanowiłem to sprawdzić u siebie. Z zewnątrz nic nie było widać. Ale pomyślałem sobie, że takich sygnałów nie należy lekceważyć i całe szczęście w porę. Rozebrałem tylna klapę z plastików. Okazało się, że przyczyną rdzy jest zewnętrzna listwa plastikowa, ta w której są światła oświetlające tablicę rejestracyjną i zamek otwierający pokrywę. Jest ona za bardzo spasowana i ociera o klapę w górnej krawędzi łuku na jej końcach. U siebie zauważyłem przetarty lakier punktowo aż do podkładu z prawej strony, natomiast z lewej do gołej blachy. Trzeba będzie chyba coś podłożyć pod listewkę aby nie ocierała o blachę klapy. Jutro będę montował plastiki więc coś wymyślę.
-
sensor
- Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
BADZIEW !!!!!!
vitaras ale u mnie lampki sa na środku -a to się pojawia na końcach tej listwy
Ja mam juz ta listwę malowaną i nowa 0-tak się zastanawiałem czy jak wyciągną to nie uszkodzą tego i nie zacznie iśc rdza tam
POTWIERDZAM że działo się to u mnie w SCENIKU -ale po 5LATACH a nie miesiącach:D
w Hondzie civik po 2-3 latach się dzieje -zakładają specjalna podkładkę wtedy pod ta listwę
vitaras ale u mnie lampki sa na środku -a to się pojawia na końcach tej listwy
Ja mam juz ta listwę malowaną i nowa 0-tak się zastanawiałem czy jak wyciągną to nie uszkodzą tego i nie zacznie iśc rdza tam
POTWIERDZAM że działo się to u mnie w SCENIKU -ale po 5LATACH a nie miesiącach:D
w Hondzie civik po 2-3 latach się dzieje -zakładają specjalna podkładkę wtedy pod ta listwę
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
sensor
- Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
-
mark
- Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
-
mark
- Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Ocierająca listewka tylnej klapy.
Położyłem zaprawki tam gdzie listewka ocierała. Aby odsunąć ją od klapy, podłożyłem pod miejsca mocowania oraz punkty dystansowe, paski gumy o grubości 1 mm. Trzeba było jeszcze na końcach listewki odkleić fabryczną gumę-podkładkę i przykleić bardziej na zewnątrz, bo widać było zaprawki. Jak mi zaprawki wyschną, przykręcę listewkę. Zabawy z tym sporo ale nie będzie parchów.
Położyłem zaprawki tam gdzie listewka ocierała. Aby odsunąć ją od klapy, podłożyłem pod miejsca mocowania oraz punkty dystansowe, paski gumy o grubości 1 mm. Trzeba było jeszcze na końcach listewki odkleić fabryczną gumę-podkładkę i przykleić bardziej na zewnątrz, bo widać było zaprawki. Jak mi zaprawki wyschną, przykręcę listewkę. Zabawy z tym sporo ale nie będzie parchów.

-
Boski
sądząc po ilości osób które już zdiagnozowały u siebie tą przypadłość można się spodziewać ze prędzej czy później każdego to spotka ciekawi mnie tylko jak zostanie to naprawione czy tylko pomalują czy coś może podłożą żeby więcej nie naruszało powłoki lakieru. Wystarczy mi aktualna częstotliwość wizyt w ASO
-
sensor
- Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
do MARKA malowano bo miałem wodę w lampkach rejestracji naprawiano to z 10 razy z czego 2 razy nowe lampki były
wreszcie ktoś kumaty-pozdr Pana Darka
stwierdził że listewka właśnie ta jest krzywa i lampki nie dociskają uszczelki i łapią wodę
z fabryki takie rzeczy bez lakieru oczywiście przychodzą
sprawdzałem dziś u mnie narożniki nie ocierają i póki co nie ma parchów może jak przykręcali nowa to zrobili to lepiej niż fabryka albo całkiem ......................
wreszcie ktoś kumaty-pozdr Pana Darka

z fabryki takie rzeczy bez lakieru oczywiście przychodzą
sprawdzałem dziś u mnie narożniki nie ocierają i póki co nie ma parchów może jak przykręcali nowa to zrobili to lepiej niż fabryka albo całkiem ......................
-
mark
- Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
-
EMWU
- Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Korozja na klapie bagażnika
1, 2przez Berend » 29 maja 2022 20:09 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 31 Odpowiedzi / 15722 Wyświetlone
- Ostatni post przez Berend
30 lip 2022 14:55
-
Korozja na klapie bagażnika
-
-
Rdza na zamku bagażnika
przez Pangenitor » 06 cze 2024 19:37 w Nadwozie - 5 Odpowiedzi / 3456 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pangenitor
08 cze 2024 17:34
-
Rdza na zamku bagażnika
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości