<span>escees</span> napisał(a):3. Szybkie dochodzenie do normalnej temperatury silnika- dla mnie wazne przy krotkich odcinkach. Nie ma sladow przegrzewania silnika w korkach - zdarzalo sie ze stalem.
a co w tym takiego niezwykłego?
Moderator: Żandarmeria
Grubyas napisał(a):<span>mark</span> napisał(a):A co byś kupił Question
No cóż wybór jest wielki. Np. nowe BMW Alpine3 Kombi (bardzo udanu tuning przez Alpine), Nowe Mondeo Kombi, Opel Insignia Kombi. Auto marzeń dla mnie to, Aston Martin DB9.
wroceed napisał(a):ja, prawdę powiedziawszy, od razu byłem nastawiony na Ceeda
z tej przyczyny, że, ponieważ, bo:
- do szwabskiej motoryzacji mam wstręt,
- podobnie (aczkolwiek mniej) nie pałam zachwytem nad pseudo- szwabską motoryzacją tj. Skoda, SEAT,
- francuzy - przereklamowane i drogie, nie ma przesady w stwierdzeniu, że te marki są ulubieńcami warsztatów...
- nie lubię jeździc tym sam co tysiące kierowców w tym kraju (czyli Focus, Astra, Octavia),
- nie mam wygórowanych żądań jesli chodzi o samochód (nie potrzebuję alcantary, 1000 nikomu niepotrzebnych systemów i ułatwień- udziwnień w samochodzie, np. klapę bagażnika potrafię sobie sam zamknąc,
- uznałem, że Ceed jest wystarczająco solidnym, wyjątkowym autem dla mnie...co potwierdza się w trakcie dotychczasowej eksploatacji
pozdrowionka
novee napisał(a):Francuzy po prostu są bardziej wymagające pod względem kultury technicznej serwisu, a u nas z tym nędznie. Do hydro zawieszenia C5 trzeba fachowca, a nie Henia filozofa samouka. Znam 2 właścicieli C5 którzy uwielbiają te auta i firmę gdzie mają też 2 C5 i klną ile wlezie, głównie na serwis.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości