Jedno jest ciekawe, jak bagażnik mam załadowany to tego stukania nie słyszę. Też tak macie?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Moderator: Żandarmeria
KZ napisał(a):mark napisał(a):ABS
Sugerujesz ze sevi by nie wyczail ze to abs ? Przeciez abs czuc, nie tylko slychac...
mark napisał(a):sevi napisał(a):Co do ABSu to musiałbym raczej gwałtownie hamować, co do tarcz to też słyszałem taka mozliwość ale ja obstawiam zamianę kół stronami po wymianie na letnie.
Mam prośbę, jak ustalisz co było przyczyną, tego bicia w kołach, to napisz.
mierzej napisał(a):No i przy 24tyś km. padł stabilizator z lewej strony. Jutro u Poleszaka w Sopocie będzie wymieniany. Poza tym jakaś blaszka w przekładni kierowniczej będzie wymieniana (dotyczy to tylko 1.6crdi), ponoć KIA znaj już problem i niedługo mają wzywać na akcję serwisową. Zdam relacje z jutrzejszej wizyty czy zasłużą na + czy na -.
Objawem wywalonego stabilizatora było głuche pukanie z przodu i znoszenie na lewą stronę.
mark napisał(a):mierzej napisał(a):No i przy 24tyś km. padł stabilizator z lewej strony. Jutro u Poleszaka w Sopocie będzie wymieniany. Poza tym jakaś blaszka w przekładni kierowniczej będzie wymieniana (dotyczy to tylko 1.6crdi), ponoć KIA znaj już problem i niedługo mają wzywać na akcję serwisową. Zdam relacje z jutrzejszej wizyty czy zasłużą na + czy na -.
Objawem wywalonego stabilizatora było głuche pukanie z przodu i znoszenie na lewą stronę.
O jaką blaszkę chodzi? Możesz coś więcej o niej napisać?
mark napisał(a):KZ napisał(a):mark napisał(a):ABS
Sugerujesz ze sevi by nie wyczail ze to abs ? Przeciez abs czuc, nie tylko slychac...
Nic nie sugeruję. Pomyślałem tylko, że może to być ABS.
Sevi napisał, że drgania występują przy hamowaniu z większej prędkości.
Drgania nie przenoszą się na kierownicę. Czyli wyważenie kół jest Ok.
Można też wykluczyć, że tarcze są krzywe, bo słychać by je było podczas hamowania przy każdej prędkości.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości