Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
U mnie jeżeli klima włączy się automatycznie to dioda nie zaświeca się. Kiedy klima skończy to co miała zrobić (usunąć nadmiar wilgoci), to wyłączy się też sama. Samoczynne włączenie jest związane głównie ze zwiększeniem wilgotności, a temperaturą tylko pośrednio. U mnie włącza się samoczynnie np kiedy zaczyna padać, podczas gwałtownej zmiany temperatury, lub podczas widocznego zbierania się wilgoci w środku auta.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Ok, teraz jasne - dzięki za wyjaśnienie. A co z przypadkami gdy cały panel klimy sam zgasł?
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
marcin255 napisał(a):A co z przypadkami gdy cały panel klimy sam zgasł?
Takiego przypadku jeszcze nie miałem.
-
George - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 2618
- Dołączył(a): 18 lip 2008 12:33
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,6 L Pb 204KM
2018, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Marcin, jak u Ciebie działa dynamiczne doświetlanie zakrętów ?
Pytanie w zasadzie czy działa ?
Mamy identyczną wersję wyposażenia więc jestem ciekaw.
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Pytanie w zasadzie czy działa ?
Mamy identyczną wersję wyposażenia więc jestem ciekaw.
Wysłane z mojego LG-H930 przy użyciu Tapatalka
Kontakt: Grupa Wielkopolska
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
- - - - - - - - - - - - - - -
onegdaj - Cee'd 1,6 CRDI 2008
aktualnie - Cee'd GT black perl 2018
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Działa , są skrętne ksenony . Jak się zatrzymasz w nocy i zaczniesz ruszać kierownicą to światła poruszają się za kierownicą o jakiś tam kąt.
-
WhiteSmurff - Klubowicz
- Posty: 58
- Dołączył(a): 12 maja 2017 09:21
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 PRO, 1.6T Pb 267KM
2014, GT XL
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
na bank jak stoisz to skręcają? jakiś downgrade? w wersjach C2 doświetlanie działa od 10km/h tak mniej więcej wg moich obserwacji
mój ProCeed -> click
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Sprawdzę jeszcze
Instrukcja :
"Podczas pokonywania zakrętu, dla
ułatwienia widoczności i bezpieczeństwa
kierowcy, statyczne światła doświetlania
zakrętu włączą się automatycznie.
System będzie działał automatycznie w
następujący sposób:
• Przy prędkości pojazdu poniżej
10 km/h oraz kącie skrętu kierownicy o
około 80 stopni.
• Przy prędkości pojazdu powyżej
10 km/h oraz kącie skrętu kierownicy o
około 35 stopni.
• Kiedy pojazd jest unieruchomiony.
• Kiedy pojazd porusza się do tyłu i
spełniony jest jeden z podanych
powyżej warunków, światła "
jak auto stoi to nie działa
Instrukcja :
"Podczas pokonywania zakrętu, dla
ułatwienia widoczności i bezpieczeństwa
kierowcy, statyczne światła doświetlania
zakrętu włączą się automatycznie.
System będzie działał automatycznie w
następujący sposób:
• Przy prędkości pojazdu poniżej
10 km/h oraz kącie skrętu kierownicy o
około 80 stopni.
• Przy prędkości pojazdu powyżej
10 km/h oraz kącie skrętu kierownicy o
około 35 stopni.
• Kiedy pojazd jest unieruchomiony.
• Kiedy pojazd porusza się do tyłu i
spełniony jest jeden z podanych
powyżej warunków, światła "
jak auto stoi to nie działa
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
http://ifotos.pl/z/qewerph
Czy czuć różnicę ? Czuć i to dużo , to nie koniec bo po 10 hamowaniach w pomieszczeniu było ok 35 stopni i wszystko się gotowało, odpuściliśmy . Czekam na chłodniejsze dni .
Realnie obstawiam jakieś 220 KM i ok 330 Nm
Czy czuć różnicę ? Czuć i to dużo , to nie koniec bo po 10 hamowaniach w pomieszczeniu było ok 35 stopni i wszystko się gotowało, odpuściliśmy . Czekam na chłodniejsze dni .
Realnie obstawiam jakieś 220 KM i ok 330 Nm
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
1. Gratuluję serii, która pomimo wysokiej temperatury miała bonus względem teoretycznych parametrów. Gratuluję też odwagi w podzieleniu się z nami wynikami z boxem
2. Hamownia nie miała nadmuchu powietrza z zewnątrz?
3. Niestety IC w naszych GT jest niezbyt duży. Czekam na wykres z dnia w którym będzie niższa temperatura.
4. Ciekawy jestem jaki wpływ na przyśpieszenie miała Twoja obecna modyfikacja. Może kiedyś zrobimy jakiś dzień pomiarów klubowych? https://allegro.pl/wypozycze-racelogic-performance-box-wawa-i6675118298.html
2. Hamownia nie miała nadmuchu powietrza z zewnątrz?
3. Niestety IC w naszych GT jest niezbyt duży. Czekam na wykres z dnia w którym będzie niższa temperatura.
4. Ciekawy jestem jaki wpływ na przyśpieszenie miała Twoja obecna modyfikacja. Może kiedyś zrobimy jakiś dzień pomiarów klubowych? https://allegro.pl/wypozycze-racelogic-performance-box-wawa-i6675118298.html
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Kiedy założysz znowu boxa to proponuję, sprawdzić jak zachowuje się wskaźnik ciśnienia doładowania. Czytałem, kiedyś forum na którym do GT wszyscy zakładali boxy od RACECHIP. Wszystko było super, do czasu, aż KIA postanowiła zabezpieczyć się przed boxami w GT (prawdopodobnie od czasu wprowadzenia FL). Oprogramowanie sprawdza, czy ciśnienie doładowania nie przekracza pewnej ustalonej max wartości, a jeżeli tak to je obcina. W wyniku tego po założeniu boxa, turbo zamiast dać stałe podniesione (przez box) ciśnienie doładowania to następują jego skoki. Widać to na tym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=CcgjOvMrfJA
Jeżeli dobrze pamiętam to RACECHIP dostał masę reklamacji i wycofał ze sprzedaży box do 1.6 T-GDI (w tym czasie dalej mieli w ofercie boxy do 1.0 T-GDI). Teraz mają już znowu w ofercie wersje do GT.
Napisałem to wszystko "z głowy" mogłem więc coś porządnie pomieszać (tylko wyszukałem "na szybko" filmik obrazujący problem). Może ktoś jeszcze się wypowie? Nie rozumiem braku udziału innych posiadaczy GT w tej dyskusji, przecież to czysto "akademickie" rozważania.
Edycja:
Zrobiłem sobie przerwe na kawe, więc postanowiłem znaleźć forum i odpowiedni wątek o którym wspomniałem wyżej: http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/61-pro_ceed-gt/30518-should-i-racechip-has-anyone-yet.html
A tutaj link do boxów RACECHIP https://www.racechip.com/shop/kia/ceed-jd-from-2012/1-6-gt-1591ccm-204hp-150kw-265nm.html Bardzo mnie dziwią wartości podawanych przyrostów. Zakładam, że są liczone od "teoretycznych wartości", ale i tak są masakrycznie duże (za duże).
Jeżeli dobrze pamiętam to RACECHIP dostał masę reklamacji i wycofał ze sprzedaży box do 1.6 T-GDI (w tym czasie dalej mieli w ofercie boxy do 1.0 T-GDI). Teraz mają już znowu w ofercie wersje do GT.
Napisałem to wszystko "z głowy" mogłem więc coś porządnie pomieszać (tylko wyszukałem "na szybko" filmik obrazujący problem). Może ktoś jeszcze się wypowie? Nie rozumiem braku udziału innych posiadaczy GT w tej dyskusji, przecież to czysto "akademickie" rozważania.
Edycja:
Zrobiłem sobie przerwe na kawe, więc postanowiłem znaleźć forum i odpowiedni wątek o którym wspomniałem wyżej: http://www.kiaownersclub.co.uk/forum/61-pro_ceed-gt/30518-should-i-racechip-has-anyone-yet.html
A tutaj link do boxów RACECHIP https://www.racechip.com/shop/kia/ceed-jd-from-2012/1-6-gt-1591ccm-204hp-150kw-265nm.html Bardzo mnie dziwią wartości podawanych przyrostów. Zakładam, że są liczone od "teoretycznych wartości", ale i tak są masakrycznie duże (za duże).
-
bart210 - Dyrektor
- Posty: 655
- Dołączył(a): 04 lis 2016 11:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6T Pb 204KM
2014, XL
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
A mi to wygląda na problem, który miałem w moim GT, czyli odcięcie przy ok 5 tys. obr nie ważne na jakim biegu. To wcale nie była wina boxa bo nigdy czegoś takiego nie miałem. Serwis się męczył 1,5 miesiąca, ale w końcu naprawili. Po więcej szczegółów zapraszam do Euro-Kas Gliwice. Stracili mnóstwo czasu i nerwów, żeby znaleźć usterkę, więc nie będę opisywał co było zepsute.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Na wykresie nie widzę odciecia na 5 Tys rpm, wzrost jest ładny na całym zakresie obrotów
- red
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Nie jest to wina boxa, ja miałem to po pewnym czasie w serii:
viewtopic.php?p=157141#p157141
U mnie był winny zawór upustowy DV.
viewtopic.php?p=157141#p157141
U mnie był winny zawór upustowy DV.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
bart210 napisał(a):A mi to wygląda na problem, który miałem w moim GT, czyli odcięcie przy ok 5 tys. obr nie ważne na jakim biegu. .
red napisał(a):Nie jest to wina boxa, ja miałem to po pewnym czasie w serii:
viewtopic.php?p=157141#p157141
U mnie był winny zawór upustowy DV.
O jakim problemie jeśli łaska piszecie ? Bo Ja nic nie w swoim aucie nie widzę , ciągnie do 6.5 rpm jak szalone ...ale to chyba dobrze
- lobo
- Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Opisy problemów naszych kolegów z forum odpowiadają temu co widać na zamieszczonym przeze mnie filmiku (https://www.youtube.com/watch?v=CcgjOvMrfJA). Problem objawia się w postaci wyraźnego falowania lub wręcz odcinania doładowania (może i zapłonu). Autor filmu winnego upatruje w boxie z RaceChip, tymczasem jak wspominają nasi koledzy, raczej nie jest to wina boxa, tylko opisanych przez nich usterek.
marcin255 - robiłeś może kolejne podejście z boxem? Dziś temp jest już odpowiednia Skoro wykresy, które zamieściłeś w swoich postach były robione w temp około 35 stopni, to teraz pewnie wyszłoby sporo więcej
marcin255 - robiłeś może kolejne podejście z boxem? Dziś temp jest już odpowiednia Skoro wykresy, które zamieściłeś w swoich postach były robione w temp około 35 stopni, to teraz pewnie wyszłoby sporo więcej
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Nic na razie, brak czasu
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Co powiecie o takich felach ?
https://allegro.pl/ory-borbet-lv5-7x18- ... ml#thumb/4
https://allegro.pl/ory-borbet-lv5-7x18- ... ml#thumb/4
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
marcin255 napisał(a):Co powiecie o takich felach? https://allegro.pl/ory-borbet-lv5-7x18- ... ml#thumb/4
Orginalne felgi mają 7,5" szerokości, a te 7", więc opony będą bardziej wystawać ponad obrys felg. Jak dla mnie wyglądają bardzo zwyczajnie. Pamiętaj, że potrzebujesz czujniki ciśnienia, no chyba, że orginalnych felg się pozbywasz.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Kia Cee'd 1.6 T-GDI GT 2018
Oryginalne czujniki do kompletu cena 3220 zł , chodzi o wygląd
Powrót do Pochwal się swoją Kia cee'd :D
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C2FL] Kia Cee'd II 2018 od Andrzeja :)
przez A_Gospodarczyk » 29 kwi 2024 18:04 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 8 Odpowiedzi / 1398 Wyświetlone
- Ostatni post przez A_Gospodarczyk
30 kwi 2024 20:40
-
[C2FL] Kia Cee'd II 2018 od Andrzeja :)
-
-
Wnętrze bagażnika koła zapasowego Kia Ceed 2018
przez Babel1986 » 12 kwi 2023 18:16 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 4868 Wyświetlone
- Ostatni post przez Babel1986
12 kwi 2023 18:16
-
Wnętrze bagażnika koła zapasowego Kia Ceed 2018
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości