Mój ceed również trafił na akcje, tylna belka nie wyglądała za fajnie ale tragedii tez nie było bo młotek nigdzie nie wpadł . Auto trafiło na 3 godz. do serwisu, gdzie moim zdaniem słabo się spisali i zamalowali poprostu stara rdze, może troszkę obdrapali stara rdze. Napewno nie można tego nazwać zabezpieczeniem antykorozyjnym jeżeli po miesiącu wszędzie spowrotem pojawia się rdza i odpada płatami z nowa farba Zastanawiam się czy takie coś mogę reklamować?? Gdybym miał za to zapłacić nie dał bym ani zł....
Zdjecia przed akcja: https://m.fotosik.pl/u/brylek1357/album/2502786
zdjęcia po akcji https://m.fotosik.pl/u/brylek1357/album/2502787
Tylna belka do wymiany
Moderator: Żandarmeria
- brylek
- Kierownik zmiany
- Posty: 180
- Dołączył(a): 09 maja 2016 21:23
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, Comfort
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: Tylna belka do wymiany
choćby nie wiem jak się spu**** to tak skorodowanej belki nie zreanimują.... trzeba by to wszystko zdemontować, wyśrutować do gołej blachy, położyć zabezpieczenie z najwyższej półki i wtedy by trzymało.... malowanie rdzy to pudrowanie pryszcza jak tu kiedys szczur pisał... i pewnie sobie jeszcze za to liczą jak za zboże, a wygląda jak by lekko oczyścili psikneli i czekali az wyschnie...
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
- brylek
- Kierownik zmiany
- Posty: 180
- Dołączył(a): 09 maja 2016 21:23
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, Comfort
Re: Tylna belka do wymiany
butter18 napisał(a):choćby nie wiem jak się spu**** to tak skorodowanej belki nie zreanimują.... trzeba by to wszystko zdemontować, wyśrutować do gołej blachy, położyć zabezpieczenie z najwyższej półki i wtedy by trzymało.... malowanie rdzy to pudrowanie pryszcza jak tu kiedys szczur pisał... i pewnie sobie jeszcze za to liczą jak za zboże, a wygląda jak by lekko oczyścili psikneli i czekali az wyschnie...
Dokładnie bez piaskowania i porządnej antykorozjii nie da rady... Pytanie czy jest jeszcze szansa na wymianę w ramach akcji czy mogę to reklamować??
-
szymex - Kierownik
- Posty: 550
- Dołączył(a): 21 sty 2013 09:44
- Lokalizacja: MAZOVIA
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 115KM
2009, Optimum
Re: Tylna belka do wymiany
Za to partactwo płaci KMP. Ciekawi mnie opinia importera na temat takiej profeski.
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka
- brylek
- Kierownik zmiany
- Posty: 180
- Dołączył(a): 09 maja 2016 21:23
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, Comfort
Re: Tylna belka do wymiany
Najlepsze jest to że osoba przyjmująca auto założyła z góry ze w godzinę dadzą radę i mogę poczekać na miejscu,a nawet nie widział auta od spodu . Sam mu powiedziałem że w godzinę nie dadzą rady i jadę załatwiać swoje sprawy i czekam na kontakt. Jeszcze jak wystawiał mi zlecenie na auto wszedl mechanik z warsztatu ze skwaszona miną i próbował go wyciągnąć na warsztat żeby coś zobaczył, podejrzewam że obejrzał auto od spodu i sam nie wiedział jak to ogarnąć.
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: Tylna belka do wymiany
szymex napisał(a):Ciekawi mnie opinia importera na temat takiej profeski.
mnie ciekawi tylko czas w jakim zareagują a reakcja będzie sroga tak więc brylek czekaj na PW
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
- brylek
- Kierownik zmiany
- Posty: 180
- Dołączył(a): 09 maja 2016 21:23
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, Comfort
Re: Tylna belka do wymiany
Jestem ciekaw ile serwis skasował KMP za tą fuszerke... Jeżeli nikt się do mnie nie odezwie tak jak pisze butter to podjadę na serwis i zobaczę co oni powiedzą a następnie KMP.
Czytając dokładnie instrukcje serwisowa
, wymiana części podlega w przypadku dziur bądź wgnieceń przy obstukiwaniu młotkiem, natomiast w przypadku korozji przewiduje się tylko zabezpieczenie antykorozyjne, a do usuwania rdzy stosuje się szczotkę oraz magnes . Tak wiec według instrukcji wydaje mi się ze serwis zrobił wszystko zgodnie z instrukcja, jednak w przypadku tak dużej korozji której nie da się usunąć przy pomocy szczotki powinni postarać się o wymianę belki na nową, pytanie tylko jak podejdzie do tego centrala (KMP).
Czytając dokładnie instrukcje serwisowa
kosmos2011 napisał(a):https://www.dropbox.com/sh/ijz0pyo97fzm ... ld5Wa?dl=0
, wymiana części podlega w przypadku dziur bądź wgnieceń przy obstukiwaniu młotkiem, natomiast w przypadku korozji przewiduje się tylko zabezpieczenie antykorozyjne, a do usuwania rdzy stosuje się szczotkę oraz magnes . Tak wiec według instrukcji wydaje mi się ze serwis zrobił wszystko zgodnie z instrukcja, jednak w przypadku tak dużej korozji której nie da się usunąć przy pomocy szczotki powinni postarać się o wymianę belki na nową, pytanie tylko jak podejdzie do tego centrala (KMP).
-
boe6666 - Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Tylna belka do wymiany
Na zdjęciach widać pełną korozję we wszystkich zakamarkach tej belki, więc zdecydowanie nie jest to rdza powierzchniowa a pełna aktywność chemiczna materiału z którego jest wykonana belka. Moja wyglądała tak samo (zdjęcia na www.gwarancjakia.pl) z tym że w mojej były już dziury.
Ogólnie reklamuj tą akcję od razu w KMP, prześlij zdjęcia, zażądaj wyjaśnień - bo to jest po prostu jakaś kpina.
BTW, ja jestem już po akcji. Wymiana przednich sanek + wahacze. Przy okazji dowiedziałem się że sworzeń wahacza to nie przewód kulowy wahacza (tylko samo gniazdo) i przy okazji dowiedziałem się że silna korozja kielichów amortyzatora nie jest wcale taka silna (zachęcam do galerii na w/w stronie) i nie podlega wymianie w ramach akcji - jednakże na piśmie tego otrzymać nie mogłem. Dowiedziałem się też wielu innych rzeczy... napiszę później.
Ogólnie reklamuj tą akcję od razu w KMP, prześlij zdjęcia, zażądaj wyjaśnień - bo to jest po prostu jakaś kpina.
BTW, ja jestem już po akcji. Wymiana przednich sanek + wahacze. Przy okazji dowiedziałem się że sworzeń wahacza to nie przewód kulowy wahacza (tylko samo gniazdo) i przy okazji dowiedziałem się że silna korozja kielichów amortyzatora nie jest wcale taka silna (zachęcam do galerii na w/w stronie) i nie podlega wymianie w ramach akcji - jednakże na piśmie tego otrzymać nie mogłem. Dowiedziałem się też wielu innych rzeczy... napiszę później.
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 645
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: Tylna belka do wymiany
u mnie wymienili wszystkie wahacze z tyłu plus oczywiście całe zabezpieczenie.
-
boe6666 - Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Tylna belka do wymiany
Poprzeczny, wzdłużny, dolny i górny? wraz z tulejami ? wszystko ???? a belka została stara czy też wymieniona ?
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 645
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
-
boe6666 - Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Tylna belka do wymiany
Czyli belkę zostawili a wymienili wszystkie wahacze z tyłu?
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 645
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
-
boe6666 - Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Tylna belka do wymiany
Wiesz, trochę to dziwne, bo ta akcja dotyczyła w zasadzie belki i wahaczy dolnych
No ale może akurat u Ciebie zgniły wahacze a belka była już w "tych lepszych".
tak BTW, po akcji powinieneś dostać zestawienie nowych części - dostałeś ?
Pozdrawiam.
No ale może akurat u Ciebie zgniły wahacze a belka była już w "tych lepszych".
tak BTW, po akcji powinieneś dostać zestawienie nowych części - dostałeś ?
Pozdrawiam.
- TomaszM
- Brygadzista
- Posty: 102
- Dołączył(a): 18 lip 2015 15:08
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 115KM
, Optimum+
Re: Tylna belka do wymiany
Przed:
Po:
Nie wiem czy to wiele pomoże, pewnie po zimie będzie jak przed... raczej jestem średnio zadowolony... sama technologia naprawy budzi wątpliwości, bez demontażu, piaskowania, bitex w sprayu na brud i rdzę, trochę wosku w profile... Tak naprawdę tylko wymiana elementów na wolne od wad (tj. z innego materiału niż na pierwszy montaż) daje pewność...
O ile same wahacze - jest multum dobrych zamienników - i tak się najpierw wytłuką zanim się złamią jak się wytłuką wymienię na nowe od trw, lemfordera czy mooga i po problemie, o tyle mocowania/sanki/belki powinni dawać nowe poprawione... ale uparcie nie chcięli...
Po:
Nie wiem czy to wiele pomoże, pewnie po zimie będzie jak przed... raczej jestem średnio zadowolony... sama technologia naprawy budzi wątpliwości, bez demontażu, piaskowania, bitex w sprayu na brud i rdzę, trochę wosku w profile... Tak naprawdę tylko wymiana elementów na wolne od wad (tj. z innego materiału niż na pierwszy montaż) daje pewność...
O ile same wahacze - jest multum dobrych zamienników - i tak się najpierw wytłuką zanim się złamią jak się wytłuką wymienię na nowe od trw, lemfordera czy mooga i po problemie, o tyle mocowania/sanki/belki powinni dawać nowe poprawione... ale uparcie nie chcięli...
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tylna belka do wymiany
Kurcze u Mnie też tak wygląda, chyba się zainteresuję tematem ;/
- brylek
- Kierownik zmiany
- Posty: 180
- Dołączył(a): 09 maja 2016 21:23
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, Comfort
Re: Tylna belka do wymiany
TomaszM napisał(a):O ile same wahacze - jest multum dobrych zamienników - i tak się najpierw wytłuką zanim się złamią jak się wytłuką wymienię na nowe od trw, lemfordera czy mooga i po problemie, o tyle mocowania/sanki/belki powinni dawać nowe poprawione... ale uparcie nie chcięli...
Zgadzam sie z toba w 100%, belka tylna oraz przedni wózek przy tak mocnej korozji powinny być wymienione na nowe. Oględziny przy pomocy młotka oraz czyszczenie szczotka druciana a następnie zamalowanie to tylko fuszerka, co widać w moim przypadku po 1 msc. . Oryginalna powłoka zabezpieczająca jest dosyć gruba i gumowata i ruda zjada belkę pod ta powłoką a przy tak mocnej korozji oględziny takiej belki można robić dopiero po demontażu oraz piaskowaniu wtedy dopiero będzie widać jak mocno wdała się korozja i dany element jest osłabiony. Wysłałem do KMP reklamacje tego zabezpieczania wraz ze zdjęciami zobaczymy co odpiszą...
- Norberto1
- Brygadzista
- Posty: 90
- Dołączył(a): 10 lut 2017 11:05
- Lokalizacja: Lublin
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2009, Optimum+
Re: Tylna belka do wymiany
No panowie fajnie to wygląda, normalnie jak po robocie u Janusza.... Ja po pierwszej zimie, nie wiedząc jeszcze o tej akcji poczyściłem korozję powierzchowną, zakonserwowałem 2 x cudownym środkiem... uwaga - czarnym hammeritem i nie ma do dziś deka rdzy, w profilem poszedł natrysk i mam spokój na lata. Ale przyznaję że u mnie nie było nawet w połowie takich zmian jak na powyższych zdjęciach, może dlatego że ceedek z Belgii a tam zimy wiadomo jakie są. Nawet nie mam zamiaru korzystać z tej akcji. Pozdro
126p 650, forman 1.3, felicia 1.6, cee'd crdi 1.6 sw
-
marcus9550 - Kierownik zmiany
- Posty: 198
- Dołączył(a): 14 mar 2017 21:23
- Lokalizacja: Puławy
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 Pb 126KM
2011, XL
Re: Tylna belka do wymiany
Ja też już po.
Mam trochę mieszane uczucia. Z jednej strony widać zdrowe podejście do sprawy: najpierw umówiłem się na oględziny podwozia żeby serwis wiedział czy musi zamawiać części czy tylko materiały do konserwacji, później po tygodniu pojechałem już na samą robotę. Niby wygląda to przyzwoicie, wewnątrz profili widać sporo środka konserwującego, trwało to też wystarczająco długo, by wszystko oczyścić i dobrze zabezpieczyć (samochód wzięli na warsztat po 7.00 a po 15 miałem telefon że samochód jest do odbioru - w innym aso serwis powiedział mi że wyrobią się ze wszystkim W 1 GODZINĘ - może ich nie doceniłem?).
Z drugiej jednak strony mam wrażenie, że niektóre elementy zabezpieczone są tylko częściowo, tak żeby było widać że coś było robione. W dodatku w jednym miejscu gdzie miałem uszkodzoną oryginalną powłokę na podłużnicy i poprosiłem, żeby przy okazji psiknęli też tam środkiem - "tak tak nie ma problemu na pewno nie przeoczymy" - oczywiście nietknięte...
Zobaczymy jak to będzie wyglądać na wiosnę.
Tak było przed:
A tak po:
Takich baboli jest kilka
Co ciekawe, byłem pierwszą osobą która zgłosiła się do nich na tę akcję serwisową - jak widać wciąż bardzo mało osób wie o jej istnieniu.
Mam trochę mieszane uczucia. Z jednej strony widać zdrowe podejście do sprawy: najpierw umówiłem się na oględziny podwozia żeby serwis wiedział czy musi zamawiać części czy tylko materiały do konserwacji, później po tygodniu pojechałem już na samą robotę. Niby wygląda to przyzwoicie, wewnątrz profili widać sporo środka konserwującego, trwało to też wystarczająco długo, by wszystko oczyścić i dobrze zabezpieczyć (samochód wzięli na warsztat po 7.00 a po 15 miałem telefon że samochód jest do odbioru - w innym aso serwis powiedział mi że wyrobią się ze wszystkim W 1 GODZINĘ - może ich nie doceniłem?).
Z drugiej jednak strony mam wrażenie, że niektóre elementy zabezpieczone są tylko częściowo, tak żeby było widać że coś było robione. W dodatku w jednym miejscu gdzie miałem uszkodzoną oryginalną powłokę na podłużnicy i poprosiłem, żeby przy okazji psiknęli też tam środkiem - "tak tak nie ma problemu na pewno nie przeoczymy" - oczywiście nietknięte...
Zobaczymy jak to będzie wyglądać na wiosnę.
Tak było przed:
A tak po:
Takich baboli jest kilka
Co ciekawe, byłem pierwszą osobą która zgłosiła się do nich na tę akcję serwisową - jak widać wciąż bardzo mało osób wie o jej istnieniu.
-
boe6666 - Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Tylna belka do wymiany
boe6666 napisał(a):Byłem na słynnej akcji serwisowej. Cóż - jak to określiło ASO - stan elementów nie pozwala na zastosowanie procedur akcji serwisowej (konserwacja).. Z zewnątrz nie wygląda źle wg. mnie, ale jak się okazało po inspekcji jakąś kamerką - w środku jest dużo gorzej. Podobno ktoś ma decydować w centrali - czy będzie to wymienione bezpłatnie (gdyż tylko do tego się nadaje) czy też nie - chodzi o sanki przednie.
Pożyjemy zobaczymy - oby się wcześniej te sanki nie złamały przy 140km/h na A1
Tak podsumowując wątek. W moim przypadku wyglądało to tak, że jak już otrzymałem termin na wymianę to również otrzymałem zakres tych wymian (elementy) - mailem. Auto stało w serwisie chyba 2 dni ale to z powodu wymiany rozrządu. Oczywiście przy odbiorze okazało się że:
- Elementy które miały być wymienione - nie zostały wymienione - wymieniono mi jedynie sanki przednie + wahacze, pomimo faktu że na liście wymian w ramach akcji były też uzgodnione podobno z KMP - sworznie oraz przegnite kielichy amotyzatorów przód.
- Przy odbiorze okazało się iż dokumentacja z wcześniej wizyty, w której oceniany był stan belki przedniej nie istnieje cytuję: "pracownik opisał to niewyraźnie, więc została zniszczona i napisana od nowa". Oczywiście nowa wersja nie przewidywała wymiany belki - a więc zostałem poinformowany że de facto - belkę dostałem niemalże nieprawnie - ale w ramach dobrej współpracy z klientem - została wymieniona
- Na pytanie dlaczego nie wymieniono wcześniej ustalonych elementów - usłyszałem że nie były objęte akcją a treść maila z ową listą - była błędem pracownika (który podobno został już zwolniony).
- Na pytanie o wydruk z geometrii (wymieniano przecież wahacze) - okazało się że dostanę go mailem (upierano się przy tym). Po otrzymaniu mailem zdjęcia wydruku (dosłownie) okazało się geometria w ogóle nie była sprawdzana - wykonano jedynie zbieżność a telefonicznie poinformowano mnie że są złe nieregulowalne kąty - wszystkie. Oczywiście wszystko to się działo już po odbiorze samochodu.
- W ramach "satysfakcji klienta" - de facto za zgłoszenie tej sprawy i wymianę zgnitych elementów z tyłu na własny koszt, KMP sfinansowało wymianę kompletnego rozrządu (łańcuchy napinacze) ale bez kół zębatych - tu też było ciekawie bo KMP podjęło decyzję w bezpośredniej korespondencji ze mną, natomiast pomimo wcześniejszych ustaleń z ASO - kierownik ASO chciał wymienić tylko jeden łąńcuch i długo trwały pertraktacje z ASO w tym zakresie - czego już kompletnie nie rozumiem. Wnioski do KMP zostały zaakceptowane praktycznie w 10 minut (wnioski ASO do KMP o zakres) - więc tym bardziej nie rozumiem postawy ASO w tym zakresie.
- Tylnie zawieszenie została pokryte barankiem
W dniu odbioru samochodu z ASO mijał termin PT, więc od razu pojechałem do diagnosty - który przetrzepał samochód i żadnych luzów w zawieszeniu nie wykrył. Dalsza korespondencja z KMP i ASO w tym zakresie (sworznie, kielichy i geometria) skończyła się tym że KMP uznało iż się wywiązało a ASO stwierdziło że w moim samochodzie nie da się ustawic geometrii z powodu zbytniego zużycia sworzni i tyle. Historia geometrii mojego samochodu po wyjechaniu z salonu jest tutaj: http://gwarancjakia.pl/?p=11 stąd moje uczulenie na wymianę wahaczy.
Suma sumarum - takich klocków to ja się spodziewałem po bracie szwagra mechanika a nie po ASO. Od ASO oczekuję przede wszystkim kompetencji, przekazania informacji - jeśli coś jest nie tak - powinni informować wprost, jeśli za coś trzeba zapłacić to powinni podać kwotę (wymiana rozrządu też nie była całkiem bezpłatna bo musiałem zapłącić za uszczelki korki i coś tam jeszcze ze 400 zł - ale to rozumiem - zadzwonili poinformowali) a nie wprowadzać klienta w błąd a potem udawać głupa. Mogli przecież zadzwonić że należy wymienić sworznie i tyle a tyle to kosztuje - ale po co.
Oczywiście uważam że KMP stanęło na wysokości zadania i po rocznej korespondencji w tej sprawie - jestem z ich decyzji zadowolony, ale to jak działa ASO w BB to jest po prostu dla mnie niezrozumiałe i to jak widać niezależnie od właściciela czy marki - wszystko jak sądzę zależy bowiem do ludzi.
To tyle z mojej strony w kwestii belki. Zdjecia doślę po weekendzie.
Powrót do Zawieszenie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Belka zawieszenia tył
przez maniek0_00 » 22 wrz 2021 09:29 w Zawieszenie - 2 Odpowiedzi / 3558 Wyświetlone
- Ostatni post przez tom937
31 sty 2022 16:40
-
Belka zawieszenia tył
-
-
Ile oleju realnie wchodzi podczas wymiany w 1.6 crdi?
przez MichalPDG » 16 sty 2022 16:53 w Silniki i skrzynia biegów - 5 Odpowiedzi / 5036 Wyświetlone
- Ostatni post przez Kawu
16 sty 2022 22:59
-
Ile oleju realnie wchodzi podczas wymiany w 1.6 crdi?
-
-
Żarówka tylna pozycyjna Kia Ceed
przez Grzelek » 26 maja 2022 08:07 w Nadwozie - 4 Odpowiedzi / 3412 Wyświetlone
- Ostatni post przez Grzelek
27 maja 2022 07:13
-
Żarówka tylna pozycyjna Kia Ceed
-
-
C3 Nie otwiera się tylna, lewa szyba.
przez mzak » 12 paź 2019 19:54 w Nadwozie - 19 Odpowiedzi / 12350 Wyświetlone
- Ostatni post przez mzak
25 paź 2019 13:08
-
C3 Nie otwiera się tylna, lewa szyba.
-
-
Tylna szyba po stronie kierowcy zwariowała.
przez mparkola » 17 gru 2020 20:25 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 1 Odpowiedzi / 2698 Wyświetlone
- Ostatni post przez Profesjo
19 maja 2021 21:38
-
Tylna szyba po stronie kierowcy zwariowała.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości