Barysio napisał(a):... po przekroczeniu ledwo schodzi poniżej 7 litrów i wszystko było by ok gdyby wypalanie dobiegało końca, a tu wypala i wypala i wypalić nie może - choć na "blacie" check się nie pali, silnik jest żwawy, cichy i fajnie się zbiera jak na 115KM - ostatnio nawet go pogoniłem na trasie 130 km/h na 5 biegu przez 30km i dopalania nie zakończył...
Jakos pod koniec 2016 mialem niemal identyczne objawy z tym ze auto (ceed crdi 2014) raczej nie bylo takie zwawe. Robie trasy Gliwice-Wroclaw, 140-160km/h (2500-3000rpm) a mimo to nie byl wstanie wypalic dpfa, malo tego po ok 100km silnik gasnal w czasie jazdy (brak reakcji na gaz), po zatrzymaniu i wylaczeniu na moment wszystko wracalo do normy.
Ale co sie okazalo w ASO, to nie dpf tylko zatkane sitko pompy w zbiorniku. Bio dodatki ktore sa w paliwie tworza jakis taki zel/szlam, ktory zakleja sitko (lepij to niz wtryski
) i pompa nie potrafi wytworzyc cisnienia a komputer traktuje to jako zatkany dpf (czy jakos tak), stad proby wypalania dpfa. Od tego czasu raz na pol roku stosuje dodatek do paliwa, dostepny w ASO (nie pamietam teraz nazwy ale koledzy pewnie wiedza o jaki chodzi
) za ok 70pln i narazie spokoj.
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Bylo: kilka na F
m.in. Focus mk1, mk2 FL, Fiesta mk7, cee'd 2 SW 1,6 CRDi
Jest: Ceed 3 SW 1,4 T-GDI, Fiesta mk8 1,0EB,