Jest, udało się!!! Dzisiaj po prawie 2 miesiącach odebrałem auto z serwisu. Przypomnę tylko, że auto odstawilem do ASO bo silnik nie wkręcal się powyżej 5500 obr/min, nastepowalo odcięcie zapłonu. Problem tkwił w układzie paliwowym i jak się okazało nie było to takie proste i oczywiste do rozpoznania. Panowie z Euro-Kas Gliwice mocno się napocili, przeswietlili auto wzdłuż i wszerz, poświęcili mnóstwo czasu, żeby znaleźć uszkodzony element. I w końcu znaleźli również dzięki pomocy ludzi z centrali. Niestety na prośbę serwisu nie będę wrzucał do sieci o który element układu paliwowego chodzi, bo póki co sprawie przygląda się producent. Dodam tylko tyle, że element miał poważną wadę fabryczna i może się okazać, że wszystkie GT będą wymagały sprawdzenia w ASO.
Póki co czuję się tak jakbym odebrał nowy samochód z salonu
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Bardzo dziękuję koledze
wiadomo, o kim mowa za ogromną pomoc i zaangażowanie w rozwiązanie problemu! Zawsze można liczyć na pomoc KMP
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)