Wygląda na to, że po FL kilka rzeczy zostało poprawionych, ale na kilku KIA postanowiła zaoszczędzić. Żeby być uczciwym dodam, że w moim GT ten podłokietnik jest miękki, ale to czego mi w nim najbardziej brakuje to, że nie mogę wysunąć go do przodu (po wysunięciu w trasie mogłem wygodnie oprzeć o niego prawy łokieć).
Podsumowując różnice w tym niezbędnym do jazdy elemencie
![Biggrin :biggrin:](./images/smilies/biggrin.gif)
:
Przed FL
- regulowany/wysuwany,
- większy (choć to może mi się wydawać, przez to, że można go było wysunąć
![:icon_biggrin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
),
- wykończony eko skurą, z przeszyciami (ogólnie sprawiał wrażenie "porządnie" wykonanego)
Po FL
- bez możliwości wysunięcia,
- mniejszy (chyba
![:icon_biggrin:](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
),
- wykończony ceratą
Wspomniałem w jednym z poprzednich postów, że w wakacje jeździłem przez jakiś czas Octavia TSI 150KM (z końca 2016) - tam podłokietnika nie było wcale, pomiędzy fotelami była dziura
Co do oszczędności KIA to znalazłem jeszcze jedną - nie mam zapasowego koła dojazdowego, tylko zestaw naprawczy. Przed FL macie chyba koło zapasowe?