a jak kolega był pod autem i kręciłeś kierownicą - to słyszał te stuki pod autem ? dochodzą z przekładni?
Do ASO po prostu pojedź - przedstaw problem, zaprezentuj, zadbaj o to żeby wpisali literalnie twoją uwagę w kartę zgłoszenia.
i jeszcze jedna sprawa. Jak na postoju kręcisz szybko raz w jedną raz w drugą stronę - słychać cokolwiek jakieś stuki pochodzące z układu kierowniczego ?
Ja miałem tak, że stuki występowały i wymieniono mi przekładnie kierowniczą a następnie kolumnę kierowniczą. Jak odbierałem samochód to stuki nadal występowały - no i jakiś tam kierownik serwisu się wk...wił na pracowników i powiedział że jakim prawem coś stuka skoro jest nowa przekładnia + nowa kolumna. Samochodem wjechali jeszcze raz na kanał i po 15 minutach wszystko było już ok. Jest ok do teraz (czyli już ponad 6 lat).
Czasem ludzie w ASO są problemem a nie samo ASO
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Znajomy ma citroena C4 - który ma niecałe 2 lata. Nie może na postoju wyciągnąć biegu 1 a jak już go ma wbitego to nie może dać na luz - musi się szarpać z lewarkiem - ASO Citroena nie widzi problemu - jednak jak już się im pokaże i sami siłują się z lewarkiem to "coś tam przesmarują" i problem znika na 2 dni
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Także podejście ASO jest jednak regułą niezależną od marki
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)