Witam,
Od jakiegoś czasu niepokoi mnie w moim nowym cześku taki objaw iż w momencie gdy uruchomie samochód i skręcę kierownicą w lewo bądź zaczynam kręcić nią w lewo słyszalne i wyczuwalne jest na kole kierownicy lekkie puknięcie i w momencie gdy przestawiam tryb pracy kierownicy na komfortowy nie jest tak mocno wyczuwalny najbardziej z kolei słychać i czuć puknięcie na trybie sportowym. Dodam że występuję nie zawsze a jak już to tylko raz w momencie uruchomienia silnika czy też po chwilowym dłuższym postoju. Jeżeli ktoś wie co to może być to będę wdzięczny ...
[C2FL] Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Moderator: Żandarmeria
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
- rak
- Przedszkolak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 12 lut 2017 02:52
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2016, L Business Line
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Hmm 2 razy mi coś podobnego chyba się wydarzyło, póki co 6 000 przebiegu. Będę nasłuchiwać, jak będzie się powtarzać to wy ubiorę się do ASO...
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
powiem Ci że teraz im dłużej jeżdże to bardziej się to nasila to jest taki objaw że w momencie gdy wylacze silnik auto chwile postoi to potem gdy spowrotem uruchamiam to kręcąc kierownicą w lewo jest takie pyknięcie na kierownicy czy nawet objaw takiego strzelenia.... Dodam, że wczoraj gdy podjeżdżałem pod taką nierówność też dało się to usłyszeć jakby od kół na dole samochodu... może ktoś coś miał podobnego i to przerabiał ?
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Takie dźwięki mogą pochodzić od łączników stabilizatora. Możesz jeszcze sprawdzić czy w deszczowy dzień efekt mija/zmniejsza się, a w upalny i suchy - robi się wyraźniejszy. Otóż podczas skręcania kierownicą (szczególnie gdy samochód się nie porusza) dość intensywnie pracują te łączniki i czasem je słychać. Mogę się mylić. Pozdrawiam.
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
boe6666 napisał(a):Takie dźwięki mogą pochodzić od łączników stabilizatora. Możesz jeszcze sprawdzić czy w deszczowy dzień efekt mija/zmniejsza się, a w upalny i suchy - robi się wyraźniejszy. Otóż podczas skręcania kierownicą (szczególnie gdy samochód się nie porusza) dość intensywnie pracują te łączniki i czasem je słychać. Mogę się mylić. Pozdrawiam.
Dzięki boe6666 właśnie przeszła u mnie ulewa więc sprawdzę na mokrym czy jest to samo ... szczerze to samochód ma dopiero niecałe 11 tysięcy przebiegu więc chyba dziwne by było żeby tak szybko poddały się elementy zawieszenia ? no chyba że ten ceed to delikates.... poza tym raczej jeżdżę ostrożnie i powoli i omijam wszelakie dziury... ale żeby temat całkiem nie usechł to przed chwilą z kolei zauważyłem że na trybie sportowym kierownica stała się luźniejsza i nie jest taka ciężko fajna w prowadzeniu tak jak miało to miejsce wcześniej i teraz gdy dam na komfortowy jest lużniej ale między normalnym a sportowym różnicy praktycznie nie ma więc nie wiem czy to będzie wina maglownicy czy może te stuki to powód zepsucia się tych 3 trybów pracy ?
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
z ceedami to tak jest że chyba co model/partia coś innego może dawać różne objawy. Nie mam wiedzy na temat trybów pracy kierownicy, jednakże wydaje mi się że jest jedynie programowe powiązanie pomiędzy czułością czujnika momentu a mocą silnika wspomagającego. Jeśli widzisz dziwne zachowanie tego tandemu - sprawdź na kompie - powinno coś się pojawić. Co do łączników - nie do końca wybity łącznik może dawać takie stuki, a raczej opisałbym to jako elementy gumowe w nim znajdujące się. Czasem guma jest tak twarda (gdy jest ciepło i sucho) że może powodować takie dźwięki - w zasadzie tylko podczas postoju bo wówczas siły na nią działające są największe. Oczywiście wg. mnie nie jest to normalne
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
I już się zdenerwowałem bo czuje że usterka będzie ciężka do uznania przez ASO. Wczoraj podjechałem do zaprzyjaźnionego warsztatu kolegi i samemu z ciekawości chciałem sprawdzić zawieszenie więc...przetrzepali mi cały samochód i zero luzu gdziekolwiek na jakimkolwiek wahaczu czy łączniku stabilizatora. Owszem na kierownicy w momencie kiedy się nią skręca lewo-prawo słychać czasem pojedynczy stuk i kumpel mówi że faktycznie jest coś na kole kierownicy być może wewnątrz kolumny kierowniczej jakiś mechanizm... I teraz zadzwoniłem do ASO aby opisać problem i powiedzieli mi że gdy oni tego nie usłyszą to niestety ale nie uznają mi gwarancji bo żeby coś wyszło to muszą usłyszeć... no bez jaj jeżeli owszem puknięcie jest słyszalne raz w momencie kręcenia kierownicą albo od czasu do czasu w różnych momentach to co ASO nie uwzględni mi usterki bo powie a panie możesz z tym jeździć bo my nic nie słyszymy w takim razie jeżeli tak działa gwarancja ASO i ja mam im na siłe udowadniać albo się z nimi kłócić to ja dziękuję za taki serwis... Chyba że większość z Was powie mi jak się w takim przypadku z nimi uporać bo czuje że może być ciężko udowodnić im te stuki na kierownicy ?
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
a jak kolega był pod autem i kręciłeś kierownicą - to słyszał te stuki pod autem ? dochodzą z przekładni?
Do ASO po prostu pojedź - przedstaw problem, zaprezentuj, zadbaj o to żeby wpisali literalnie twoją uwagę w kartę zgłoszenia.
i jeszcze jedna sprawa. Jak na postoju kręcisz szybko raz w jedną raz w drugą stronę - słychać cokolwiek jakieś stuki pochodzące z układu kierowniczego ?
Ja miałem tak, że stuki występowały i wymieniono mi przekładnie kierowniczą a następnie kolumnę kierowniczą. Jak odbierałem samochód to stuki nadal występowały - no i jakiś tam kierownik serwisu się wk...wił na pracowników i powiedział że jakim prawem coś stuka skoro jest nowa przekładnia + nowa kolumna. Samochodem wjechali jeszcze raz na kanał i po 15 minutach wszystko było już ok. Jest ok do teraz (czyli już ponad 6 lat).
Czasem ludzie w ASO są problemem a nie samo ASO
Znajomy ma citroena C4 - który ma niecałe 2 lata. Nie może na postoju wyciągnąć biegu 1 a jak już go ma wbitego to nie może dać na luz - musi się szarpać z lewarkiem - ASO Citroena nie widzi problemu - jednak jak już się im pokaże i sami siłują się z lewarkiem to "coś tam przesmarują" i problem znika na 2 dni Także podejście ASO jest jednak regułą niezależną od marki
Do ASO po prostu pojedź - przedstaw problem, zaprezentuj, zadbaj o to żeby wpisali literalnie twoją uwagę w kartę zgłoszenia.
i jeszcze jedna sprawa. Jak na postoju kręcisz szybko raz w jedną raz w drugą stronę - słychać cokolwiek jakieś stuki pochodzące z układu kierowniczego ?
Ja miałem tak, że stuki występowały i wymieniono mi przekładnie kierowniczą a następnie kolumnę kierowniczą. Jak odbierałem samochód to stuki nadal występowały - no i jakiś tam kierownik serwisu się wk...wił na pracowników i powiedział że jakim prawem coś stuka skoro jest nowa przekładnia + nowa kolumna. Samochodem wjechali jeszcze raz na kanał i po 15 minutach wszystko było już ok. Jest ok do teraz (czyli już ponad 6 lat).
Czasem ludzie w ASO są problemem a nie samo ASO
Znajomy ma citroena C4 - który ma niecałe 2 lata. Nie może na postoju wyciągnąć biegu 1 a jak już go ma wbitego to nie może dać na luz - musi się szarpać z lewarkiem - ASO Citroena nie widzi problemu - jednak jak już się im pokaże i sami siłują się z lewarkiem to "coś tam przesmarują" i problem znika na 2 dni Także podejście ASO jest jednak regułą niezależną od marki
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Dzieki kolego za przedstawienie swojego problemu bo faktycznie co nowa kia to nowy przypadek... kurde w moim przypadku wyglada to tak ze nie zawsze wystepuje ten stuk... specjalnie polozylem sie pod autem a dziewczyna energicznie krecila kierownica do oporu lewo-prawo i oprocz pracy lozyska i amortyzatora specjalnie nic dodatkowego nie slychac poza tym jeszcze raz pojechalem do autoryzowanego serwisu co ma kumpel i tez zawieszenie bylo bez zadnego zarzutu natomiast ten stuk wystepuje wtedy kiedy skrece kierownica do oporu np. w lewo wyciagne kluczyk kierownica sie usztywni. Po czym uruchomie silnik i normalnie wyprostuje kierownice i slychac mocny stukot w kierownicy. Wystepuje to tez kiedy np. energicznie skrece kierownica i wroce do tej samej pozycji ... slyszalem ze moze to wina podkladki w maglownicy ze jest cos takiego ale w srode jade do ASO i powiedzieli mi ze na pewno gdy tego nie uslysza to oleja problem... wiec co raz bardziej zaczyna mnie to irytowac co w takim razie radzisz ? I jaka w Twoim wypadku byla przyczyna tych stukow ? Ze doszli po 15 minutach
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
gwidon napisał(a):Dzieki kolego za przedstawienie swojego problemu bo faktycznie co nowa kia to nowy przypadek... kurde w moim przypadku wyglada to tak ze nie zawsze wystepuje ten stuk... specjalnie polozylem sie pod autem a dziewczyna energicznie krecila kierownica do oporu lewo-prawo i oprocz pracy lozyska i amortyzatora specjalnie nic dodatkowego nie slychac poza tym jeszcze raz pojechalem do autoryzowanego serwisu co ma kumpel i tez zawieszenie bylo bez zadnego zarzutu natomiast ten stuk wystepuje wtedy kiedy skrece kierownica do oporu np. w lewo wyciagne kluczyk kierownica sie usztywni. Po czym uruchomie silnik i normalnie wyprostuje kierownice i slychac mocny stukot w kierownicy. Wystepuje to tez kiedy np. energicznie skrece kierownica i wroce do tej samej pozycji ... slyszalem ze moze to wina podkladki w maglownicy ze jest cos takiego ale w srode jade do ASO i powiedzieli mi ze na pewno gdy tego nie uslysza to oleja problem... wiec co raz bardziej zaczyna mnie to irytowac co w takim razie radzisz ? I jaka w Twoim wypadku byla przyczyna tych stukow ? Ze doszli po 15 minutach
Niestety nigdy się nie dowiedziałem. U mnie stuki były zawsze gdy kręciłem szybko raz w raz w lewo raz w prawo (niewielki wychył max 10 stopni w każdą stronę).
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
No wiec bylem wczoraj w ASO... i jak na zlosc stukow nie bylo... i uwaga facet z ASO powiedzial ze nawet jakby cos uslyszal to ten typ tak ma... ze to sa naturalne przeciazenia i naprezenia na ukladzie kierowniczym i zeby sie tym nie przejmowac bo na bank nie pojawia sie wieksze stuki...a jezeli od czasu do czasu cos stuknie to nic sie nie dzieje i ze poki co jak on nic nie slyszy to nie moze uznac usterki i co... d*** ... w protokole wpisal ze stuki na kierownicy ale w momencie jazdy nic nie bylo slychac i jak na zlosc dzisiaj gdy krece kolem kierownicy czasem slychac... co myslicie ... ? Moze to byc ta maglownica ze gdy samochod zostawie na skreconych kolach po wlaczeniu silnika i wyprostowaniu kol wtedy stuknie raz? ...w hyundaiu jest to nagminne tyle ze slychac to bardziej a u mnie sporadycznie...
- sebku
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Ja też nie potrafię zlokalizować stukania, a stuka zazwyczaj jak zwalniam do skrętu 90 stopni jednocześnie kręcąc kierownicą, słychać dwa trzy pyknięcia.
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Może układ hamulcowy (klocki).
Wymień dla pewności gumy mocowania stabilizatora przód + łączniki stabilizatora przód.
Potem diagnozuj dalej.
Wymień dla pewności gumy mocowania stabilizatora przód + łączniki stabilizatora przód.
Potem diagnozuj dalej.
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
gwidon napisał(a): uwaga facet z ASO powiedzial ze nawet jakby cos uslyszal to ten typ tak ma... ze to sa naturalne przeciazenia i naprezenia na ukladzie kierowniczym i zeby sie tym nie przejmowac bo na bank nie pojawia sie wieksze stuki...a jezeli od czasu do czasu cos stuknie to nic sie nie dzieje i ze poki co jak on nic nie slyszy to nie moze uznac usterki i co... d*** ... w prot
Aaaa i żeby była jasność!. TO że Ci Pan w Aso coś tam pitoli - to jedno. To co każesz wpisać na dokument zgłoszeniowy- To drugie. Radziłbym aby formalnie wpisać "Stuki w kole kierownicy w trakcie kręcenia kierownicą". Jak będzie wpisane - będą sprawdzać - i to niezależnie od tego co Pan mówi.
Ja z ASO przeżyłem prawdziwą wojnę - i wierz mi - takie wpisy formalne po czasie są po prostu NIEZBĘDNE.
W mojej ocenie - mam co prawda CEED I z jednym poziomem wspomagania - ale nowa przekładnia NIE MA PRAWA STUKAĆ niezależnie od tego jak szybko czy cyklicznie skręcasz kierownicą.
SIlnik wspomagania ma czujnik temp. więc jak go przegrzejesz - po prostu się wyłączy a komputer zapamięta tą usterkę. Stuki mogą pochodzić z gum stabilizatora - dlatego sugeruję niezależnie wymienic łączniki i gumy mocujące - lub z samej przekładni. Wierz mi ASO nie wymieni Ci przekładni ot tak! Jest to dla nich dużo roboty i jest to gość pracochłonne, ponadto porblemy mogą być w samej kolumni - a wymiana tej - to jeszcze gorsza sprawa dla ASO.
Dlatego będą Cię zwodzić jak najdłużej się da żeby wymienić tą przekładnię lub kolumnę (jeśli oczywiście uszkodzenie będzie oczywiste) przy okazji naprawy płatnej (przegląd czy coś innego co na gwarancji nie jest).
Polecam moje pismo zbiorcze do KMP, gdzie widać wyraźnie ile razy i co zgłaszałem formalnie.... http://mydot.pl/ceed/docs/pismo_do_kmp.pdf
Powodzenia.
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
boe6666 napisał(a):gwidon napisał(a): Ja z ASO przeżyłem prawdziwą wojnę - i wierz mi - takie wpisy formalne po czasie są po prostu NIEZBĘDNE.
W mojej ocenie - mam co prawda CEED I z jednym poziomem wspomagania - ale nowa przekładnia NIE MA PRAWA STUKAĆ niezależnie od tego jak szybko czy cyklicznie skręcasz kierownicą.
SIlnik wspomagania ma czujnik temp. więc jak go przegrzejesz - po prostu się wyłączy a komputer zapamięta tą usterkę. Stuki mogą pochodzić z gum stabilizatora - dlatego sugeruję niezależnie wymienic łączniki i gumy mocujące - lub z samej przekładni. Wierz mi ASO nie wymieni Ci przekładni ot tak! Jest to dla nich dużo roboty i jest to gość pracochłonne, ponadto porblemy mogą być w samej kolumni - a wymiana tej - to jeszcze gorsza sprawa dla ASO.
Dlatego będą Cię zwodzić jak najdłużej się da żeby wymienić tą przekładnię lub kolumnę (jeśli oczywiście uszkodzenie będzie oczywiste) przy okazji naprawy płatnej (przegląd czy coś innego co na gwarancji nie jest).
Dzięki boe za ciekawą lekturę ... Faktycznie oni tak mają, że jeżeli ewidentnie im coś nie puka czy stuka to olewają temat aż samo wyjdzie, nie mniej jednak problem się pojawia ale gdy są powiedzmy chłodniejsze dni czasem wcale nie stuknie...i tak miałem przez kilka dni do momentu kiedy wczoraj zrobiłem 630 km trasa Przemyśl- Katowice i spowrotem to na parkingach gdzieś w momencie kręcenia czasami stuknęło... Ale co ciekawe jechałem wczoraj również KIA CEED KOMBI bez Kia Flex Star czyli z samym wspomaganiem progresywnym i w momencie kręcenia kierownicą też czasem stukało tyle że znacznie ciszej... więc chyba te typy tak mają po 2016 roku ale bez tego trybu Kia Flex Star tam mniej jakby stukało...
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 516
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
taka trochę głupia sugestia... a jakie masz opony? NIekiedy opony generują ciche głuche puknięcia jak kręcisz na parkingu, szczególnie w ciepłe dni lub gdy są rozgrzane...
-
gwidon - Klubowicz
- Posty: 68
- Dołączył(a): 23 lut 2017 15:47
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.4 Pb 100KM
2016, Wersja M + pakiet DFA + alufelgi 15'
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Witam wszystkich po dluzszej przerwie otoz dzisiaj bylem w ASO po raz kolejny z tymi stukami i jednoglosnie stwierdzili ze do wymiany jest przekladnia w ktorej to mechanizm wewnatrz wydaje takie pukniecia przy skrecie kierownica. Powiedzieli ze wymiana to koszt ok. 7 tys zlotych ale zrobia to oczywiscie w ramach gwarancji. Jestem ciekaw czy po wymianie to ustapi takze za tydzien jestem umowiony wiec dam znac czy po wymianie te stuki ustapia
- rak
- Przedszkolak
- Posty: 12
- Dołączył(a): 12 lut 2017 02:52
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2016, L Business Line
Re: Stuknięcie wyczuwalne na kole kierownicy
Ja niedawno też byłem w ASO i wpierw zamówili silniczek od wspomagania, lecz wymiana nie pomogła ... wówczas od razu już zamówili kolumnę kierowniczą (w ramach gwarancji). Po jej wymianie, dźwięk przy kręceniu kierownicą póki co się już nie powtórzył.
Posty: 18
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C2FL] Kia Cee'd SW 1.6 Gdi Automat
przez pieron27 » 12 sty 2020 15:22 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 9 Odpowiedzi / 23304 Wyświetlone
- Ostatni post przez pieron27
12 kwi 2020 18:39
-
[C2FL] Kia Cee'd SW 1.6 Gdi Automat
-
-
[C2FL] Centralny zamek
przez fortis4don » 15 gru 2021 21:56 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 0 Odpowiedzi / 9725 Wyświetlone
- Ostatni post przez fortis4don
15 gru 2021 21:56
-
[C2FL] Centralny zamek
-
-
[C2FL] Kia Cee'd II 2018 od Andrzeja :)
przez A_Gospodarczyk » 29 kwi 2024 18:04 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 8 Odpowiedzi / 1397 Wyświetlone
- Ostatni post przez A_Gospodarczyk
30 kwi 2024 20:40
-
[C2FL] Kia Cee'd II 2018 od Andrzeja :)
-
-
C2FL 1.6 GDI drgania silnika
przez gzyms » 05 paź 2019 11:52 w Silniki i skrzynia biegów - 17 Odpowiedzi / 27255 Wyświetlone
- Ostatni post przez gzyms
07 maja 2020 09:54
-
C2FL 1.6 GDI drgania silnika
-
-
[C2FL GT] Tuleje wahacza przód
przez S6Sbk » 08 cze 2024 08:42 w Zawieszenie - 11 Odpowiedzi / 220 Wyświetlone
- Ostatni post przez Piejar
10 cze 2024 13:08
-
[C2FL GT] Tuleje wahacza przód
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości