![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/jump.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderator: Żandarmeria
wpiszczek napisał(a):Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.
W.
sensor napisał(a):zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości