to kijanka jest stworzona do życia w wodzie
ale szczerze jestem naprawde zadowolona, że okazało się tak "dzielne"
Zalety ceeda
Moderator: Żandarmeria
- Kubeusz
- Mara
- Kubeusz
e2rdo napisał(a):a dla mnie jest ona w sam raz
Wierz mi, krotki skok jest fantastyczny. Mam Corolle E11 (a w zasadzie malzowina teraz ma) i wsadzilem quickshitfa. Super wrazenie. Nie wiem czy KIA ma lub bedzie miala cos w rodzaju nadwornego tunera zeby taki gadzet kupic i zamontowac w procku. Pierwszy bede do takiej modyfikacji
- _alek_
- adam08
- Kubeusz
_alek_ napisał(a):Ja bym nie przesadzał z narzekaniami na "wajchę"
A jeśli chodzi o modyfikację skrzyni to skomplikowana i kosztowna przyjemność...
Nie chodzi o modyfikacje skrzyni, a o inny lewarek zmiany biegow.
Punkt podparcia jest wyzej, zatem ramie przy ktorym sa ciegna jest dluzsze, a ramie powyzej punktu podparcie czyli czesc lewarka ktorej uzywamy do zaminy biegow jest krotsza. Ot i cala historyja
- Mara
- wilam
- e2rdo
oj takwilam napisał(a):Wracając do zalet to muszę pochwalić moją kijankę, jeżeli chodzi o prowadzenie na drodze typu górskie serpentyny. Jak dla mnie świetne trzymanie na zakrętach plus super hamulce powoduje, że żadna droga nie jest jej straszna.
to mi sie w niej podoba że można wejść ostro w zakręt i trzymać obrana trajektorię jazdy bez walczenia o utrzymanie się na wyznaczonym pasie
- jacek316
- Sajmon
Zalety:
-dynamiczny i jednoczesnie elegancki wygląd (zwłaszcza w kolorze białym );
-niesamowicie cichy silnik 1.4, do tego oszczędny i nawet dynamiczny (jak na tak dużą masę auta i małą pojemność);
-dobre hamulce;
-doskonałe trzymanie na szybko pokonywanych zakrętach;
-dobra ergonomia (mam 188 wzrostu, a siedzę wygodnie i wszystko mam w zasiegu ręki);
-wygodne fotele z regulacją lędźwiowa-nareszcie plecy mnie nie bolą;
-dobra widoczność do przodu (duża szyba) i na boki;
- niezłe materiały wykończeniowe i ich spasowanie (przynajmniej w moim egzemplarzu, bo nic nie skrzypi i nie trzeszczy);
-bezpieczny- testy euro, zachowanie na drodze, wygląd-wzbudza zaufanie;
Wady:
-kiepska widoczność do tyłu, choć tu sprawę ratuja czujniki cofania (są porządne, bo cofam tylko w oparciu o ich piski i jeszcze nigdy w nic nie przywaliłem) oraz lusterka;
-skrzynia biegów-wsteczny jest KOSZMARNY;
-głośna praca zawieszenia;
-głośne opony Michelin.
Więcej grzechów nie pamietam
-dynamiczny i jednoczesnie elegancki wygląd (zwłaszcza w kolorze białym );
-niesamowicie cichy silnik 1.4, do tego oszczędny i nawet dynamiczny (jak na tak dużą masę auta i małą pojemność);
-dobre hamulce;
-doskonałe trzymanie na szybko pokonywanych zakrętach;
-dobra ergonomia (mam 188 wzrostu, a siedzę wygodnie i wszystko mam w zasiegu ręki);
-wygodne fotele z regulacją lędźwiowa-nareszcie plecy mnie nie bolą;
-dobra widoczność do przodu (duża szyba) i na boki;
- niezłe materiały wykończeniowe i ich spasowanie (przynajmniej w moim egzemplarzu, bo nic nie skrzypi i nie trzeszczy);
-bezpieczny- testy euro, zachowanie na drodze, wygląd-wzbudza zaufanie;
Wady:
-kiepska widoczność do tyłu, choć tu sprawę ratuja czujniki cofania (są porządne, bo cofam tylko w oparciu o ich piski i jeszcze nigdy w nic nie przywaliłem) oraz lusterka;
-skrzynia biegów-wsteczny jest KOSZMARNY;
-głośna praca zawieszenia;
-głośne opony Michelin.
Więcej grzechów nie pamietam
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: Zalety ceeda
Jestem po miesiącu użytkowania i tak sobie postanowiłem, że po 30 dniach podsumuję moje cacko Postaram się być obiektywny, nie wiem na ile mi to wyjdzie.
Zalety:
+ Silnik 1.4 90KM mimo, że jest najsłabszy z gamy silników dostepnych do Pro Ceeda to i tak według mnie daje radę. Od razu wiedziałem, że nie chcę kupować wyścigowego samochodu, lecz taki, dzięki któremu nie będzie mnie kusiło do mocnego depnięcia;
+ Spalanie (dla mnie bardzo ważny czynnik). Przy jeździe 50:50 miasto - trasa wynosi około 7litrów benzyny i 10l gazu. Gaz od dwóch tygodni, więc do wyregulowania.
+ Cisza i spokój w środku
+ Dobre zawieszenie, fajnie tłumi nierówności. Przy większych dziurach niestety boli mnie serce, ale póki co na plus
+ Wygląd Pro. Z zewnątrz i w środku. Według mnie Procek w klasie ma najładniejszy design, środkiem przegrywa jedynie z Aurisem, ale to też tylko z tym, który ma automatyczną klimę
+ Tanie części. Tak, tak. Rozglądałem się po częściach (przed zakupem), aby wiedzieć w co się pakuję. 50% tańsze niż do Toyoty, to też zaważyło
+ Spory jak na trzy drzwiowe auto bagażnik. Dla dwóch osób więcej nie potrzeba
+ Dużo (o dziwo!) miejsca z tyłu. Pasażerowie mogą się czuć komfortowo
+ Bogata wersja wyposażenia w C+. BT, Podgrzewane fotele, klima, elektryczne szyby/lusterka, radio z MP3, wejście USB i wiele, wiele innych
+ Cena! Jedno z najtańszych aut, jeśli nie najtańsze w segmencie
+ Schowek na okulary
+ Wygodne miejsce za kierownicą (dziś zrobiłem 1000km i myślę, że zrobiłbym drugie tyle jeszcze)
+ Czerwone podświetlenie, które według mnie świetnie wygląda w FLu i nie męczy bardzo wzroku
Wady:
- Lekko skrzypiące plastiki, ale głównie na dziurach. Bardziej denerwują mnie te przy rączce do uchylania drzwi od wewnątrz
- Słabo sklejona powłoka z plastikiem na podszybiu. Wyszły mi na dużym słońcu 2 bąbelki. Też tak macie?
- Brak alu w C+, ale może poprzedni właściciel nie chciał
- Sprzęgło czasami wydaje dziwne dźwięki, tak jakby się szeleściła. I przy redukcji i na wstecznym
- Nie da się tak położyć okularów w schowku, aby nie wchodziły w rezonans i nie wkurzały ; - )
- Bardzo słaba widoczność, ale przy 3drzwiowym spodziewałem się tego
- Brak 6 biegu. Przy 140km/h wyje jakby był zażynany i 4,5k obrotów, komfortowo jedzie się do 120km/h
Zalety:
+ Silnik 1.4 90KM mimo, że jest najsłabszy z gamy silników dostepnych do Pro Ceeda to i tak według mnie daje radę. Od razu wiedziałem, że nie chcę kupować wyścigowego samochodu, lecz taki, dzięki któremu nie będzie mnie kusiło do mocnego depnięcia;
+ Spalanie (dla mnie bardzo ważny czynnik). Przy jeździe 50:50 miasto - trasa wynosi około 7litrów benzyny i 10l gazu. Gaz od dwóch tygodni, więc do wyregulowania.
+ Cisza i spokój w środku
+ Dobre zawieszenie, fajnie tłumi nierówności. Przy większych dziurach niestety boli mnie serce, ale póki co na plus
+ Wygląd Pro. Z zewnątrz i w środku. Według mnie Procek w klasie ma najładniejszy design, środkiem przegrywa jedynie z Aurisem, ale to też tylko z tym, który ma automatyczną klimę
+ Tanie części. Tak, tak. Rozglądałem się po częściach (przed zakupem), aby wiedzieć w co się pakuję. 50% tańsze niż do Toyoty, to też zaważyło
+ Spory jak na trzy drzwiowe auto bagażnik. Dla dwóch osób więcej nie potrzeba
+ Dużo (o dziwo!) miejsca z tyłu. Pasażerowie mogą się czuć komfortowo
+ Bogata wersja wyposażenia w C+. BT, Podgrzewane fotele, klima, elektryczne szyby/lusterka, radio z MP3, wejście USB i wiele, wiele innych
+ Cena! Jedno z najtańszych aut, jeśli nie najtańsze w segmencie
+ Schowek na okulary
+ Wygodne miejsce za kierownicą (dziś zrobiłem 1000km i myślę, że zrobiłbym drugie tyle jeszcze)
+ Czerwone podświetlenie, które według mnie świetnie wygląda w FLu i nie męczy bardzo wzroku
Wady:
- Lekko skrzypiące plastiki, ale głównie na dziurach. Bardziej denerwują mnie te przy rączce do uchylania drzwi od wewnątrz
- Słabo sklejona powłoka z plastikiem na podszybiu. Wyszły mi na dużym słońcu 2 bąbelki. Też tak macie?
- Brak alu w C+, ale może poprzedni właściciel nie chciał
- Sprzęgło czasami wydaje dziwne dźwięki, tak jakby się szeleściła. I przy redukcji i na wstecznym
- Nie da się tak położyć okularów w schowku, aby nie wchodziły w rezonans i nie wkurzały ; - )
- Bardzo słaba widoczność, ale przy 3drzwiowym spodziewałem się tego
- Brak 6 biegu. Przy 140km/h wyje jakby był zażynany i 4,5k obrotów, komfortowo jedzie się do 120km/h
Ostatnio edytowano 08 cze 2012 00:06 przez Geegles, łącznie edytowano 1 raz
Jest Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
- Piotr13
Re: Zalety ceeda
Geegles napisał(a):- Słabo sklejona powłoka z plastikiem na podszybiu. Wyszły mi na dużym słońcu 2 bąbelki. Też tak macie?
Poczytaj tutaj: http://forum.mojaceed.pl/viewtopic.php?f=38&t=4198&hilit=b%C4%85belkowanie+kokpitu
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: Zalety ceeda
No wszystko pięknie, tylko gwarancji brak, a za deskę + wymianę pewnie nieźle wybulę...
Jest Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
-
witia_2005 - Weteran
- Posty: 1598
- Dołączył(a): 19 sty 2008 18:54
- Lokalizacja: małopolska
- Grupa: Małopolska
Re: Zalety ceeda
Geegles napisał(a):No wszystko pięknie, tylko gwarancji brak, a za deskę + wymianę pewnie nieźle wybulę...
Co Jeśli doszło do rozwarstwienia deski rozdzielczej, jest biuletyn serwisowy który przewiduje wymianę na gwarancji Jeśli nie masz gwarancji to deska kosztuje około 3 tyś. zł.
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1625
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: Zalety ceeda
witia_2005 napisał(a):Geegles napisał(a):No wszystko pięknie, tylko gwarancji brak, a za deskę + wymianę pewnie nieźle wybulę...
Co Jeśli doszło do rozwarstwienia deski rozdzielczej, jest biuletyn serwisowy który przewiduje wymianę na gwarancji Jeśli nie masz gwarancji to deska kosztuje około 3 tyś. zł.
Dziękuję, do widzenia :P
Jest Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
- natalka_k88
Re: Zalety ceeda
jak tak czytam wasze posty to chyba coraz bardziej przekonuję się do zakupu Ceeda dzięki, dzięki!
-
zelu - Dyrektor
- Posty: 906
- Dołączył(a): 23 lis 2011 23:31
- Lokalizacja: Łódź / Rożenek GRUPA ŁÓDZKA
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 GDI, 6MT Pb 135KM
2018, L + Business Line, kolor KCS
Re: Zalety ceeda
Ile ludzi tyle będzie poglądów.
Auto jest p oprostu zaj.....jaszcze
Ale najważniejsze jest to, że jest to jedyny samochód z apostrofem w nazwie
Auto jest p oprostu zaj.....jaszcze
Ale najważniejsze jest to, że jest to jedyny samochód z apostrofem w nazwie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Wady/zalety po przesiadce z ON na PB
przez pavlo180 » 21 cze 2019 10:08 w Wady i zalety - 15 Odpowiedzi / 9060 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
24 kwi 2022 22:30
-
Wady/zalety po przesiadce z ON na PB
-
-
[K] Kupię Ceeda
1, 2przez Pangenitor » 13 kwi 2024 13:46 w Giełda - 23 Odpowiedzi / 2138 Wyświetlone
- Ostatni post przez gisio
11 cze 2024 16:41
-
[K] Kupię Ceeda
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości