Odnośnie Allianza to zgłoszenie szkody przez infolinię dotyczy wszystkich ubezpieczeń, zawartych u ajenta, w oddziale lub przez direct. Ponieważ wszystkie szkody są likwidowane przez CLSiOR Warszawa.
Jak naprawiasz szkodę np.: w ASO to musisz podpisać tzw. "Upoważnienie na warsztat" w którym udzielasz ASO pełnomocnictwa do do odbioru kwoty odszkodowania od ubezpieczyciela oraz prowadzenia wszelkich działań w przedmiotowej sprawie. Takie upoważnienie trzeba potwierdzić w dowolnym oddziale lub u ajenta. Polega to na tym, że przystawiają pieczątkę na upoważnieniu i wysyłają oryginał do c-li a kopię do ASO. Na pieczątce pisze w nagłówku TUiR Allianz Polska S.A., taka sama nazwa jest na polisie zawieranej przez direct.
Więc nie rozumiem w czym problem ale oczywiście jak wolisz osobisty (bliski) kontakt to już twoja sprawa
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)