Hejo
Zaraz wybieram siĂŞ do sklepu - i pytanie, ktĂłre drĂŞczy mnie
od kilku dni: jakie felgi kupiĂŚ?
Mam cee'd 1.6 benzyna 5D - czy ma ktoÂś moÂże
dostĂŞpne foto z 16 i 17 ?
pozdr,
thaz
PS: "widoczek" w konfiguratorze mnie nie interesuje
alu 16 czy 17 ?
Moderator: Żandarmeria
-
gbear - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 1289
- Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
-
studzio - Asystent Kierownika
- Posty: 235
- Dołączył(a): 07 sty 2008 18:32
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- EMWU
- Asystent Kierownika
- Posty: 335
- Dołączył(a): 02 wrz 2007 20:59
- Lokalizacja: Przemyśl
bra³bym 16 /zreszt¹ takie wzi¹³em/ 16-tka to du¿e ko³o - jeœli chodzi o wa¿enia wzrokowe /estetyczne/ to w zupe³noœci moim zdaniem wystarczy. nie ma sie wra¿enia, ¿e ko³a w porównaniu do ca³ego auta s¹ za ma³e. przy 15 takie wra¿enie odnoszê /kó³ka za ma³e w stosunku do gabarytów auta/ mo¿e dlatego, ¿e bry³a nadwozia cee'da jest doœÌ spora. 15 w bravie czy poprzedniej edycji corolli nie odcina³y siê od ca³oœci i wspó³gra³y z wielkoœci¹ auta. natomiast 17 mog¹ okazaÌ sie problemem na polskich dziurawych drogach...
dla mnie wybĂłr jest jasny - 16" /no i cena /
dla mnie wybĂłr jest jasny - 16" /no i cena /
-
lalas
-
Olek
-
_alek_
<span>studzio</span> napisał(a):W fotoalbumie masz sporo fotek np.galeria alka2a z prockiem na 17"
Zapraszam do mojej galerii..17 wyglądają super i tak jak pisał gbear po dobrym asfalcie jeździ się rewelacyjnie ,niestety na dziurach jest już znacznie gorzej..
Wniosek jest prosty-Tak jak w życiu nie ma nic za darmo...Chcesz być piękna(y) musisz cierpieć..
-
Gaj
Wg mnie 17" to katorga. Mi na 16" jest za twardo, a jestem miłośnikiem twardości. Naprawdę ceed jest twardo zestrojony i z 15" to jest ok. Na 16" to jest maks rozsądku. A 17" to już będzie hardcore wg mnie. Ja myślę czy by nie przejść na 15", bo jednak co 65 gumy opon, zamiast 55, to różnica jest naprawdę spora.
Zostaje kwestia trakcji, więc dojedżę salonowe opony i zastanowię się co dalej. U mnie jest śmisznie bo mam jeszcze daewoo Leganzę, która ma identyczne koła co ceed. Czyli salonowo: 205/60/15 z 5*114 i ET 50 . Lol, praktycznie można przekładać koła na lajcie .
Zostaje kwestia trakcji, więc dojedżę salonowe opony i zastanowię się co dalej. U mnie jest śmisznie bo mam jeszcze daewoo Leganzę, która ma identyczne koła co ceed. Czyli salonowo: 205/60/15 z 5*114 i ET 50 . Lol, praktycznie można przekładać koła na lajcie .
-
thaz
-
Sensation
ja nie wiem co za problem, najpierw sie patrzy:
1) stan portfela- czy w ogole stac Cie na tak duze felgi i czy przede wszystkim stac Cie na tak drogie opony
2) komfort- jesli (jak ktos juz pisal) chcesz polamac sobie kregoslup to polecam 17, jednak na chleb ciezko trza pracowac (=szanuj kregoslup ) wiec osobiscie wole 16.
3) przy wyborze 17 nie mozesz zalowac kasy, musza to byc mocne i dobre 17, inaczej bedziesz je prostowal 50 razy w roku i jeszcze bedzie malo.
reapodsumuwywując jesli masz duzo kasy i lubisz jezdzic wozem drabiniastym to 17 sa super rozwiazaniem, jesli nie to 16. proste jak drut
aha musisz wiedziec ze do szerokich kapci dochodzi wieksze zużycie paliwa.
1) stan portfela- czy w ogole stac Cie na tak duze felgi i czy przede wszystkim stac Cie na tak drogie opony
2) komfort- jesli (jak ktos juz pisal) chcesz polamac sobie kregoslup to polecam 17, jednak na chleb ciezko trza pracowac (=szanuj kregoslup ) wiec osobiscie wole 16.
3) przy wyborze 17 nie mozesz zalowac kasy, musza to byc mocne i dobre 17, inaczej bedziesz je prostowal 50 razy w roku i jeszcze bedzie malo.
reapodsumuwywując jesli masz duzo kasy i lubisz jezdzic wozem drabiniastym to 17 sa super rozwiazaniem, jesli nie to 16. proste jak drut
aha musisz wiedziec ze do szerokich kapci dochodzi wieksze zużycie paliwa.
-
_alek_
-
thaz
Sensation napisał(a):ja nie wiem co za problem, najpierw sie patrzy:
1) stan portfela- czy w ogole stac Cie na tak duze felgi i czy przede wszystkim stac Cie na tak drogie opony
2) komfort- jesli (jak ktos juz pisal) chcesz polamac sobie kregoslup to polecam 17, jednak na chleb ciezko trza pracowac (=szanuj kregoslup ) wiec osobiscie wole 16.
3) przy wyborze 17 nie mozesz zalowac kasy, musza to byc mocne i dobre 17, inaczej bedziesz je prostowal 50 razy w roku i jeszcze bedzie malo.
w sklepie od razu spodobał mi się te:
- w komplecie z oponami kierunkowymi Michelin (nie pamiętam modelu) szer. 205 dałem w sumie 2850;
różnica w cenie niewielka, bo raptem 800 zł i miałbym taki komplet na 17"
ale jednak wygrał rozsądek
-
_alek_
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości