Niestety kwota do zapłaty jaką w SOLIX-ie zażadali mocno mnie zaskoczyła, a mianowicie:
-przegląd OT 80 - 359,78 zł
-przegląd nadwozia - 71,96 zł,
-filtr oleju - 20,73 zł,
-uszczelka korka spustowego - 2,67 zł,
-filtr p-pyłkowy - 135,80 zł,
-filtr powietrza - 59,79 zł,
-świece zapłonowe - 140,47 zł,
-zestaw chemii serwisowej - 12,85 zł.
Olej miałem swój
Razem wyszło 804,04 zł po rabacie 10%
![:szok :szok](./images/smilies/szok.gif)
O ile większość pozycji nie odstaje zanadto od tego co płacą inni klubowicze to cena za filtr p-pyłkowy jest kosmiczna
![:szok :szok](./images/smilies/szok.gif)
Nie widziałem nigdzie na forum aby ktokolwiek płacił za ten element 135,80 zł po rabacie 10 %
![:szok :szok](./images/smilies/szok.gif)
pioter w ubiegłym roku za powyższy element zapłacił 40,13 zł w tej samej firmie (relacja 4 strony wstecz).
Ogólnie rzecz biorąc gdybym zapłacił tyle co on za powyższy zakres usługi - cena powinna była wynosić 684,24 zł uwzględniając koszt świec których pioter chyba nie zamieniał, a które u mnie wyceniono na 140,47 zł po rabacie.
Tak więc drodzy klubowicze, jeżeli zależy Wam na kasie to przyjeżdżajcie na przegląd z własnymi częściami.