e2rdo napisał(a):<span>abes</span> napisał(a):P.S.
Pozdrowienia dla Pani Katarzyny Kominek - kierownik salonu Car-Droom w Warszawie
DokÂładnie, waliĂŚ z imienia i nazwiska, bĂŞdzie dla potomnych
moÂże nauczÂą siĂŞ szanowaĂŚ ludzi i traktowaĂŚ nas jak klientĂłw a nie petentĂłw
Tak siĂŞ skÂłada, Âże i ja byÂłem (jestem) klientem Car-Droom. Autko jest "szyte na miarĂŞ" dlatego trochĂŞ musiaÂłem na nie poczekaĂŚ. Bardzo miÂło wspominam kontakt z PaniÂą KasiÂą, a co do obsÂługi mogĂŞ wypowiadaĂŚ siĂŞ jedynie w samych superlatywach. Zrobiono wszystko abym wyjechaÂł z salonu w peÂłni usatysfakcjonowany. Podczas wczorajszej, krĂłtkiej wizyty w serwisie (problemy z kontrolkÂą ABS) poczuÂłem siĂŞ niemal jak wÂśrĂłd starych znajomych mimo, Âże od chwili odebrania samochodu w maju 2008 nie zaglÂądaÂłem ani do salonu ani do serwisu i nie planujĂŞ w ciÂągu najbliÂższych kilku lat dokonywaĂŚ jakichkolwiek zakupĂłw w salonie.
Nie kwestionujĂŞ zdarzenia opisanego przez abes'a, ale nie przesÂądzajmy o jakoÂści salonu czy serwisu po jednym komentarzu (pozytywnym lub negatywnym).