Dzięki, w sumie nie ważne jakie, aby kolejne 60kkm styklo. Do wymiany tarcz.
Aczkolwiek robi się drogawo, 4stowy, co najmniej praca, i w aso klocki pewnie drugie tylem. Ciekawe ile w bmw 1 kosztuje wymiana
Moderator: Żandarmeria
Dzięki, w sumie nie ważne jakie, aby kolejne 60kkm styklo. Do wymiany tarcz.
gzyms napisał(a):Ciekawe ile w bmw 1 kosztuje wymiana
emilemil napisał(a):Febi Bilstein > Brembo > Textar > Delphi >TRW
Co brać a co omijać ? CF1L
sirmike napisał(a):Doradzicie coś?
aviator napisał(a): Ja miałem ten pierwszy przypadek ale zrobiłem upgrade na większe tarcze.
Hornet napisał(a):aviator napisał(a): Ja miałem ten pierwszy przypadek ale zrobiłem upgrade na większe tarcze.
Dużo miałeś z tym zachodu? Do wymiany tylko zacisk (i oczywiście tarcza) czy coś więcej?
Różnica w hamowaniu odczuwalna?
Volodymyr5827 napisał(a):Słuchaj, jeśli chodzi o wymianę tarcz i klocków w Twoim Ceedzie, to sprawa nie jest aż tak skomplikowana. Najważniejsze to dobrać odpowiedni rozmiar - sprawdź jakie masz felgi, bo od tego zależy średnica tarcz. Jeśli masz 15-calowe stalówki, to pewnie potrzebujesz tarcze 280 mm, a przy większych felgach aluminiowych będzie to 300 mm.
Z marek polecam Ci Brembo albo TRW - są sprawdzone i dobrze się sprawują. Osobiście używam TRW i jestem zadowolony, hamują dobrze i nie kurzy się tak jak przy oryginalnych.
Jeśli chcesz zaoszczędzić trochę kasy, to kup części sam i znajdź dobrego mechanika do wymiany. W ASO ceny potrafią być kosmiczne. Tylko pamiętaj, żeby dobrać części według numeru VIN - będziesz miał pewność, że wszystko pasuje.
A tak w ogóle, to jak się spisują Twoje obecne hamulce? Może warto rozważyć upgrade do większych tarcz, jeśli masz te mniejsze? Trochę więcej roboty, bo trzeba wymienić też zaciski, ale hamulce będą bardziej odporne na przegrzewanie.
Jak na pierwszy post, z niewinnym linkiem, z tego samego dnia co rejestracja na forumMagikrealista napisał(a):Niezły wykład
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość