albo MY ich albo ONI NAS

Problemy z cee'd'em oraz historia eksploatacji Waszych aut (raporty) / problems, drive reports

Moderator: Żandarmeria

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

albo MY ich albo ONI NAS

09 sty 2008 08:47

wysłałem własnie fax z listą usterek i z prośbą o ustalenie kiedy i jak mi to naprawią

czas start 15 minut już mineło

Zeli
 

09 sty 2008 09:59

Zgłoś sie do TVN Turbo - oni teraz mają taki program w którym pokazują i walczą z ignorancją dilerów.

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

09 sty 2008 12:30

ja jestem miły poza tym póki co to są usterki że niby da się jeździć

tylko że ja miałem się cieszyć nówką autem i serwisem na poziomie gdzie przyjeżdżam i jest wszystko cacy i to oni mnie(moich pieniędzy ) pilnują bo im zależny na kliencie który im pośrednio płaci pensje i może za kilka lat znów kupi nowe

w Kia tego nie wiedza jeszcze -jak pisałem - marketing z Chin LUDOWYCH :D

bob
 

09 sty 2008 13:53

<span>sensor</span> napisał(a):marketing z Chin LUDOWYCH

świetnie napisane... troszkę mnie przerażaja niektóre opinie o serwisach... :? czy nie za wczesnie zamówiłem auto Kia :o
Czekam na auto i juz mam swoje pierwsze spostrzeżenia:
Przed wysłaniem zalicznki salon bez problemu kontaktował się ze mną i odpowiadał na zadawane pytania... teraz głucha cisza, pomimo że troche nabroili... cisza... i to mnie martwi... 8)

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

09 sty 2008 14:01

dzwonia
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

siuto
 

09 sty 2008 14:03

spoko loko
oni juz tak maja
ale nie przesadzal bym z tym najazdem na serwis ajki to on be.
serwis to tylko ludzie, a ludzie jak to ludzie zawsze sie trafic moze jakis patafian co opinie i krwi napsuje.
ja tam na Legnice nie narzekam.
pewnie mocno czuja oddech na plecach salonow z Wroclawia i sie staraja by tam nie jedzic tylko u nich sie serwisowac.
samo zycie i jeszcze raz zycie.

Avatar użytkownika
AUTOR WĄTKU
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3202
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

09 sty 2008 14:10

może i tak ale ja bywałem w 2 firmach z czego jedna posiada 3 oddziały i wszedzie to samo

i jaka jest siła pisma??? właśnie dzwonili podobno moje cżesi juz sa -aczkolwiek się nie podniecam -bo już słysze to któryś raz
mają zadwonić na dniach i odstawiamy auto na kilka dni

zobaczymy

moja Pani kierowniczka ówi że na piśmie mam wymagać odpowiedzi :D tak jak naopisałem bo znów oleją :D
a i jeszcze mnie gość zabił że ten lakier to oni musza zoabaczyc a ja to juz z 5 razy im pokazywałem conajmniej
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

bob
 

09 sty 2008 14:41

"niestety" :) muszę odszczekać to co napisałem wcześniej o moim dealerze - właśnie dzwonił, wszystko wyjaśnił i została sprawa załatwiona... clapping
Oby tak dalej - wróciła wiara w ludzi :roll:

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

09 sty 2008 17:17

bob napisał(a):"niestety" :) muszę odszczekać to co napisałem wcześniej o moim dealerze - właśnie dzwonił, wszystko wyjaśnił i została sprawa załatwiona... clapping
Oby tak dalej - wróciła wiara w ludzi :roll:


może trafil na forum, przeczytal i sie zreflektowal?

ciekawe, ktory to ...

pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

Zeli
 

09 sty 2008 20:46

sensor co na piśmie to na piśmie.

Jak będą dzwonić to im powiedz żeby nie gadali tylko wysłali odpowiedź pisemnie, bo Twój prawnik mówi że zbyt długo to już wszystko trwa :)

Avatar użytkownika
pioter
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 6553
Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
Lokalizacja: Ostróda
Grupa: Warmińsko-Mazurska
Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M

09 sty 2008 21:01

Właśnie w Turbo Kamerze oglądałąem sprawę pana, który miał Mondziakiem delikatną stłuczkę (wjechał w tył innego). Odstawił do Auto Plazy i czekał na naprawę .... 3 miesiące, bo do wymiany była jakaś wiązka. Co ciekawe, w kwicie przyjęcia Plaza napisała ze ustalają termin naprawy na 14 dni. A pod spodem "Termin liczy się od dnia otrzymania ostatecznego kosztorysu z ubezpieczalni oraz wszystkich części niezbędnych do naprawy". Sensor, jak dalej będziesz miał problemy to ja bym zdecydowanie zainteresował media.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021

była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016

R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)

Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.

Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl