Chyba pora zabrać się za piętnowanie tego zjawiska.
Na zaslepki czekałem ponad 2 miesiące. Teraz zaczynam trzeci miesiąc oczekiwania na podnośnik szyby. Czeka mnie jazda autostrada i nie chciałbym zostać przy punkcie opłat z szybą na dole. Mam wysiadac aby płacić? Jeszcze pomyślaą ,ze napad!!!
Gdzie jest pies pogrzebany z tymi terminami? nie ma czym dostarczyć? czekaja aż opłaci sie zamówić tira na wszystkie zebrane w kraju zamówienia? Spierdole im k..... samopoczucie. Wezme jeszcze Sensora do spóły i zrobie taki raban ,ze Żylinie usłyszą. W serwisie powiedzieli ,ze tak zapierd.... w fabryce ,ze nie maja czasu na wysyłke cześci. ( leże i kwiczę. admin, gdzie ten emo?). Korba to korba, pokreciśz i zamkniete a wersji XXL to i w łeb można taką dać.
co to za logistyka , Ryż ku.... przesypywać a nie czescimi handlować. może zrobić zgłoszenie do Guinessa. Niech sie swiat dowie. wrrrrrrrrrr.
Pisać Panie i Panowie. I po serwisach, po nazwach. A jeśli to nie ich wina tylko centrali to niech sie tu odezwie który madrala i nam napisze. W tym czasie to ja juz z trzy razy na ksiezyc bym obrócił.
Terminy realizacji i oczekiwania na naprawy w ASO KIA.
Moderator: Żandarmeria
-
AndrzejM
-
Berger
-
AndrzejM
-
Berger
-
vitaras
<span>Berger</span> napisał(a):śmigam, śmigam, śmigam
Ja też. Innym trafiło sie niestety troche gorzej. Jeśli jednak nie zmieni sie cos z serwisem to cały mir ceeda rozpadnie sie w pył. Na uzywke nikt nie spojrzy jeśli bedzie musiał czekać kwartał na byle duperel. I to wtedy my dostaniemy po d.... O wyniku bitwy decyduje zaopatrzenie. A z takim jak jest teraz to zrobią sobie Stalingrad. I zamiast wzrostu sprzedaży polecą na pysk. To jest rynek ale oni chyba nie wiedzą ,że najlepszy biznes to stały i zadowolony klient. No w morde niepojęte. Co to za organizacja w dobie "on line" ? . DWA miechy i brak realizacji dostawy ????? !!!!!!!.
-
Berger
Nie wiem czy nie popełnię jakiej gafy, ale wg mnie są 2 warianty:
A. KIA zachłystnęła się wielkim sukcesem ceeda. A, jeśli jest popyt to najważniejsza (w danej chwili) jest podaż. Sprzedać, sprzedać, sprzedać... i złapać jak największy kawałek rynku, a awariami martwić się będziemy później.
B. Taka jest właśnie polityka firmy ! Dobra cena, niezła jakość produktu, ale za serwis każdego Klienta bum bum. Nie oszukujmy się - gdyby był zajebisty produkt i to w tak niskiej cenie i bezawaryjny i jeszcze serwisant by całował rączki na powitanie... no to Firma miałaby 50% rynku. Nie ma takich !
A. KIA zachłystnęła się wielkim sukcesem ceeda. A, jeśli jest popyt to najważniejsza (w danej chwili) jest podaż. Sprzedać, sprzedać, sprzedać... i złapać jak największy kawałek rynku, a awariami martwić się będziemy później.
B. Taka jest właśnie polityka firmy ! Dobra cena, niezła jakość produktu, ale za serwis każdego Klienta bum bum. Nie oszukujmy się - gdyby był zajebisty produkt i to w tak niskiej cenie i bezawaryjny i jeszcze serwisant by całował rączki na powitanie... no to Firma miałaby 50% rynku. Nie ma takich !
-
Puhaal
vitaras napisał(a):DWA miechy i brak realizacji dostawy ????? !!!!!!!.
Najlepszego w Nowym Roku. A teraz do rzeczy...
Nie kwestionowałem Twojego postu w kwestii zużywania się oleju na poziomie molekularnym, których różnice między nowym a starym wyczuwam rozsmarowując pomiędzy palcami. Kolega zajcol kewstionował moje argumenty, stwierdzone na moich własnych doświadczeniach więc zamykając temat wymiany oleju ja obstaję przy swoim. FINE
Wracając do meritum, Vitaras - dlaczego Toyota lub VW są drożsi chociażby od analogicznego modelu jak KIA CEED ? Otóż odpowiadam, na serwisy ww. wymienionych nie można narzekać, nawet kartki na święta przysyłają lub smsy jak to było w jednym z tematów. Polityką sprzedaży KIA w przypadku modelu CEED jest obecnie maksymalna ekspansja na rynek europejski poprzez chwyty typu: 7 lat gwarancji, super niska cena za dobre auto, świetna reklama, europejski design itd. itp.....jednakże na coś musi zabraknąć kasy, przynajmniej na początku sprzedaży. Ceed jest młodym autem a już zebrało laury wśród dziennikarzy moto, było jak się nie mylę na 4-6 miejscu nominowanych do COTY co jest mega sukcesem jeśli chodzi o auto prezentację nowego modelu. Sam na własne oczy widzisz że magia powyższych faktów&mitów&chwytów reklamowych działa.
Ceed jest i będzie w 2008 autem flotowym, Policja zakupiła 140 aut i na pewno kupi jeszcze więcej w drodze przetargu bo ani skoda, ani ford, ani peugeot nie zagwarantują tak wiele za tak niewiele. A tabor obecnie używanych aut się starzeje, więc nie zdziwię się jak usłyszymy newsa że Policja kupi kolejne parę setek CEEDA.
Reasumując, KIA osiągnęła niebywały sukces w Europie, wcześniej będąc niedocenianą a nawet wyszydzaną marką i wielu z nas na forum mojaceed.pl nie ma pojęcia o etapach rozwoju tej marki wśród tygrysów motoryzacyjnych gdyż Ceed jest ich pierwszym autem spod znaku KIA.
Dajmy im czas, zatrudnieni tam twardogłowi analizują rynek, wszystkie współczynniki zadowolenia i niezadowolenia klientów i prędzej czy później wdrożą działania które pozwolą zaspokoić użytkowników potrzeby. Co więcej, KIA jak i każdy wie że najbardziej zarabia się na usługach/serwisie więc jestem pewien że CEED jest skazany na sukces...
Pzdr
Ostatnio edytowano 02 sty 2008 23:22 przez Puhaal, łącznie edytowano 1 raz
-
vitaras
ad. A . Moim zdaniem byłoby to dziwne podejście. Gdyby awaryjność okazała się większa niz założono to każdy następny egzemplarz bedzie trudniejszy do sprzedania. Wieści rozchodza sie błyskawicznie.
ad. B. Mamy auta na gwarancji i naprawy nią objęte nie powinny nas kosztować. Ceny obsługi "obowiazkowej" są do przyjęcia. Ceny części spadną jak wejdą masowo zamienniki. A wtedy wielu podziekuje ASO za dotychczasowa "współpracę" . Jesli autko bedzie w miare nieawaryjne to kto wie czy nie opłaci sie zrezygnowac z gwarancji. A chłopaki z południa beda smigac na Słowacje po cześci. I kto bedzie sie wtedy martwił?? Teraz maja tyle atutów w rękach a spieprzą sprawę serwisem.
Mnie ciekawi jaka jest procedura dostawy częsci. Czy faks leci przez Koreę a umyślny ugrzązł na Grenlandii.? Do Wiednia jechałem rowerem 4 dni!!!! Paranoja. Brak słów. Ignorancja? Indolencja?
ad. B. Mamy auta na gwarancji i naprawy nią objęte nie powinny nas kosztować. Ceny obsługi "obowiazkowej" są do przyjęcia. Ceny części spadną jak wejdą masowo zamienniki. A wtedy wielu podziekuje ASO za dotychczasowa "współpracę" . Jesli autko bedzie w miare nieawaryjne to kto wie czy nie opłaci sie zrezygnowac z gwarancji. A chłopaki z południa beda smigac na Słowacje po cześci. I kto bedzie sie wtedy martwił?? Teraz maja tyle atutów w rękach a spieprzą sprawę serwisem.
Mnie ciekawi jaka jest procedura dostawy częsci. Czy faks leci przez Koreę a umyślny ugrzązł na Grenlandii.? Do Wiednia jechałem rowerem 4 dni!!!! Paranoja. Brak słów. Ignorancja? Indolencja?
-
vitaras
-
vitaras
-
Puhaal
vitaras napisał(a): Powiedz to np. Sensorowi i paru innym kolegom.
Cyt. z Misia "Trudno, co robić???" Ja pod koniec grudnia kupiłem paczkowane Prosciutto x 5 szt. z terminem przydatności do połowy lutego. Dzisiaj otwieram jedno z opakowań i zaszło pleśnią. Pozostałe cztery są OK. Czy to znaczy że producent jest do dupy?Nie, po prostu trafiłem na wadliwy egz/model. Oczywiście skala cenowa jest astronomiczna, 8,99 zł / 50.000 zł ale to jest przypadek, tak jak pisał nasz ziomek z fabryki w Zilinskiej krainie. Poprzez pośpiech kilkadziesiąt modeli jest OK a kilka wraca do poprawki.
Ostatnio edytowano 02 sty 2008 23:42 przez Puhaal, łącznie edytowano 2 razy
-
Puhaal
-
vitaras
Wszystko się zgadza. Nikt nie chce jednak być na miejscu tego na którego trafi wadliwy towar. Uwazam jednak , że tłumaczenie braku reakcji serwisu ,polityką sprzedaży jest trochę ryzykowne. O strategii decyduje centrala . O "jakości odbioru" również sprawnośc serwisu. Na tej lini jak dotąd leżą pomimo wieloletniej obecności marki na rynku. Na organizacje roboty nie potrzeba wiele kasy a wrecz przeciwnie, jeśli jest dobra to sie oszczędza.
-
Puhaal
vitaras napisał(a):Uwazam jednak , że tłumaczenie braku reakcji serwisu ,polityką sprzedaży jest trochę ryzykowne. O strategii decyduje centrala .
I teraz wkraczamy w sferę ekonomiczno-bankową.
Nie ukrywam, że projekt nowego modelu, nowych silników jak i inwestycja w postaci fabryki w Europie była dla KIA ogromną inwestycją, która pochłonęła potężne pieniądze o których Nam nawet się nie śniło. Do tej pory standing KIA był kiepski więc można domniemywać że nie posiadali kapitału na tyle wysokiego aby moc zainwestować w powyższe. Na pomoc przyszedł bank lub banki, które na podstawie biznes planu wyłożyły pieniądze.
Projekt z dużą stopą zwrotu, nowy model auta pro-europejski wychodzący naprzeciw oczekiwaniom potencjalnych nabywców, nowe rynki zbytu, super niska cena, długa gwarancja co oznacza że nabywca będzie serwisował w ASO. Sieć ASO - no przecież KIA takowy ma patrząc na funkcjonowanie tej marki na rynku a że niektórzy klienci są niezadowoleni to już inwestora nie interesuje. Najważniejsze są wyniki sprzedaży, kontraktów i przyszłych zamówień co potwierdzają obecne wyniki. IMO to był dobrze przygotowany projekt będący łakomym kąskiem dla inwestora.
Pzdr
-
vitaras
Całkowicie się z Tobą zgadzam. Całość jest genialnym projektem. Dla nas jednak , a przynajmniej dla mnie, dużym zgrzytem jest bezwładność na linii zaopatrzenia. Myślę, że to bardziej interesuje posiadacza autka niz Wyniki Finansowe projektu. Na tym forum jest niewielu z prawie 5000 posiadaczy. Myślę, ze to oznacza niewielką awaryjność. Jednak tych parę głosów negatywnych robi gorszą "robotę" niz 1000 in plus. W skali rynku polskiego może to oznaczać rezygnację z zakupu przez kilkaset osób.
Czytam zestawienia i cieszy fakt ,ze ceed wyprzedza w kilku dziedzinach niektóre znane marki i modele ale nie mozna się tym sukcesem zachłysnąć, tylko sukcesywnie i sprawnie likwidowac niedociągniecia.
Osobiście nie mam jak dotąd zastzrezeń do "mojego " serwisu. Myślę,ze wina za stan rzeczy leży po stronie KMP.
Czytam zestawienia i cieszy fakt ,ze ceed wyprzedza w kilku dziedzinach niektóre znane marki i modele ale nie mozna się tym sukcesem zachłysnąć, tylko sukcesywnie i sprawnie likwidowac niedociągniecia.
Osobiście nie mam jak dotąd zastzrezeń do "mojego " serwisu. Myślę,ze wina za stan rzeczy leży po stronie KMP.
-
gbear - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 1289
- Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
KMP narazie niewiele sobie robi z tego, aczkolwiek ...
NIestety sukces ceeda ich przerosl, i wg mnie o ile ze sprzedaza juz sobie chyba w miare poradzili, to niestety teraz beda musieli sie zabrac za serwisy, bo inaczej daleko nie zajada, albo po prostu pan Kaziu ich wykończy. Serwisy nie sa przygotowane na prace z takimi autami, serwisantom brakuje doświadczenia i wyszkolenia a i wielkość i godziny pracy serwisów niestety są mało akceptowalne (przynajmniej to co ja zauważyłem). KOnkurencja zwykle do 20.00 - 21.00 otwarta, a u mnie 18.00, czyli w zasadzie zeby przeglad zrobic, musze wziac wolny dzień albo na sobote się ustawiać (ale to juz niechetnie, nie zawsze komplet pracowników jest)
Ostatnio sie przyzwyczaiłem, że w fordzie albo część była na stanie albo za 2 dni (czasem tydzien, jak z niemiec szła). Tutaj mamy słowacje, wiec temat podobny. Natomiast KMP chyba jeszcze sie nie dorobila centralnego magazynu na polske i stad ten problem. Niemniej - serwisy do poprawki!
pzdr
NIestety sukces ceeda ich przerosl, i wg mnie o ile ze sprzedaza juz sobie chyba w miare poradzili, to niestety teraz beda musieli sie zabrac za serwisy, bo inaczej daleko nie zajada, albo po prostu pan Kaziu ich wykończy. Serwisy nie sa przygotowane na prace z takimi autami, serwisantom brakuje doświadczenia i wyszkolenia a i wielkość i godziny pracy serwisów niestety są mało akceptowalne (przynajmniej to co ja zauważyłem). KOnkurencja zwykle do 20.00 - 21.00 otwarta, a u mnie 18.00, czyli w zasadzie zeby przeglad zrobic, musze wziac wolny dzień albo na sobote się ustawiać (ale to juz niechetnie, nie zawsze komplet pracowników jest)
Ostatnio sie przyzwyczaiłem, że w fordzie albo część była na stanie albo za 2 dni (czasem tydzien, jak z niemiec szła). Tutaj mamy słowacje, wiec temat podobny. Natomiast KMP chyba jeszcze sie nie dorobila centralnego magazynu na polske i stad ten problem. Niemniej - serwisy do poprawki!
pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
1. nie pisałem o żużyciu ale o BADANIU
2. nie interesuje mnie polityka firmy i jej bronienie jestem klientem kupiłem i wymagam i już na rynku moto mamy rynek sprzedawcy czy klienta??????/
na lampki czekam od kwietnia
na siedzenie i deskę od października i NAWET NIKT NIE RACZY ZADZWONIĆ DO MNIE?????????????????//!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 to kosztuje 2żł i mnie uspokoić że pamiętamy i przepraszamy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
naprawde marketing i obsługa klienta z CHIN
2. nie interesuje mnie polityka firmy i jej bronienie jestem klientem kupiłem i wymagam i już na rynku moto mamy rynek sprzedawcy czy klienta??????/
na lampki czekam od kwietnia
na siedzenie i deskę od października i NAWET NIKT NIE RACZY ZADZWONIĆ DO MNIE?????????????????//!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 to kosztuje 2żł i mnie uspokoić że pamiętamy i przepraszamy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
naprawde marketing i obsługa klienta z CHIN
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
Kszekosz
gbear napisał(a):KMP narazie niewiele sobie robi z tego, aczkolwiek ...
NIestety sukces ceeda ich przerosl, i wg mnie o ile ze sprzedaza juz sobie chyba w miare poradzili, to niestety teraz beda musieli sie zabrac za serwisy, bo inaczej daleko nie zajada, albo po prostu pan Kaziu ich wykończy. Serwisy nie sa przygotowane na prace z takimi autami, serwisantom brakuje doświadczenia i wyszkolenia a i wielkość i godziny pracy serwisów niestety są mało akceptowalne (przynajmniej to co ja zauważyłem). KOnkurencja zwykle do 20.00 - 21.00 otwarta, a u mnie 18.00, czyli w zasadzie zeby przeglad zrobic, musze wziac wolny dzień albo na sobote się ustawiać (ale to juz niechetnie, nie zawsze komplet pracowników jest)
Ostatnio sie przyzwyczaiłem, że w fordzie albo część była na stanie albo za 2 dni (czasem tydzien, jak z niemiec szła). Tutaj mamy słowacje, wiec temat podobny. Natomiast KMP chyba jeszcze sie nie dorobila centralnego magazynu na polske i stad ten problem. Niemniej - serwisy do poprawki!
pzdr
o ile w kwestii godzin otwrcia masz 100% bolesnej racji, to w przypadku jakosci/starannosci pracy tylko 50
mialem nieprzyjemnosc kilka razy starac umowic sie do warsztatu i stracilem 2 dni absolutnie na bezcelowe odwiedziny ASO, az miarka sie przebrala. zmienilem adres i okazalo sie ze mozna inaczej - tez pracuja do 17, ale moge wpasc 3 min przed 17 i odebrac część bez zadnego problemu. w poprzednim serwisie niby do 17, czyli mam byc o 14, nnno 15. przy czym nie potrzebuje w obu przypadkach zajac wiecej jak 2 minuty! do obu najpierw dzwoniłem - w obu miałem potwierdzenie ze moge przyjechac, ale tylko do jednego jezdzilem 2 razy niepotrzebnie. kwestia kultury osobistej i pilnowania standardow - skoro dostaje wizytowki i umawiam sie na telefon, to chyba jakis schemat kontaktu w obu aso obowiazuje. to zalezy akurat od pracownika, jednemu zalezy, drugi moze naciagnac Cie na koszty i z glupawym usmieszkiem powiedziec "aaa, sorry pomylilo mi sie" lub "ups,zapomnialem" (DOSŁOWNIE).
i to ci sami pracownicy ksztaltuja nasza opinie o dostepnosci czesci. jakos jeden wymagal kilku telefonow ode mnie i nie potrafil podac ani ceny ani terminu. drugi od reki poinformowal mnie o kosztach i po kilku dniach (dostawa kurierem - 2 dni robocze) mialem juz cześć zainstalowaną, za 2/3 kosztów!. na pozostale zamówienie (brak w magazynie) musze czekac ok 2 tygodni. da się? da, tylko k..w@ trzeba chcieć klepnac kilka razy w klawiaturę!!! dlatego jak pisał:
"vitaras; Wysłany: Sro Sty 02, 2008 20:18
Chyba pora zabrać się za piętnowanie tego zjawiska.
(...)
Pisać Panie i Panowie..."
- przepraszać, ja być tu nowy, pierwotny czlowiek, ja nie wiedziec jak cytować
popieram i stosuje, na razie jeszcze tylko na forum. moze jak spadnie odwiedzalnosc wybranej placowki to sie kierownictwo zastanowi i zacznie wymagać, chocby kultury osobistej.
dlatego serwisującym/kupującym w okolicach stolicy STANOWCZO ODRADZAM AS motors w Nadarzynie, za to ze spokojnym sumieniem polecam serwisującym/kredytobiorcom Balauna.
uzdrawiam
GieS
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6553
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Z tego co pamiętam w Kodeksie Cywilnym jest okreslony czas naprawy. Jeśli na coś czekamy ponad 30 dni - ja bym walnął pismo że albo naprawa albo wymiana na towar wolny od wad (art. 560 KC mówi - w przypadku rękojmi sprzedawcy - ze przysługuje prawo odstapienia od umowy sprzedazy chyba że sprzedawca niezwłocznie wady usunie). Cztery miesiące to chyba nie jest niezwłocznie ...
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Naprawy przy pomocy części z anglika
przez melusz » 06 cze 2022 12:44 w Tipsy i triksy ... - 0 Odpowiedzi / 3719 Wyświetlone
- Ostatni post przez melusz
06 cze 2022 12:44
-
Naprawy przy pomocy części z anglika
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości