WITAM,
JEZDZILEM W ZYCIU TYLKO TOYOTAMI NA BENZYNIE, GLOWNIE COROLLAMI.
PRZYMIERZAM SIE DO ZAKUPU CEEDA SW 1600 BENZYNA, WSZELKIE ELEKTRONICZME SYPIACE SIE DIESLE ODPADAJA.
COROLLA PRZYZWYCZAILA MNIE DO DOBRYCH OSIAGOW, UZUPELNIANIA W AUCIE BENZYNY I PLYNU SPRYSKIWACZY I WYMIAN OLEJU, RZADKO OPON, KLOCKOW I SWIEC. AUTO SLUZY DO JAZDY A NIE CACKANIA SIE Z NIM.
DAJDZIE ZNAC, CZY CEED 1600 SW NA BENZYNIE TO AUTO DO SOLIDNEJ JAZDY, BEZ OBAW O POWROT DO DOMU Z TRASY NIE WAZNE DOKAD, KIEDY I JAK SZYBKO.
PROSZE O INFO O PLUSACH I MINUSACH.
DAJCIE ZNAK JAK AUTO SPISUJE SIE W TRASACH PRZY DUZYCH PREDKOSCIACH (150-180 KMH) - HALAS, SPALANIE, PROWADZENIE.
SKRZYNIA, NAPED, ZWIESZENIE, AWARYJNOSC - JAK SIE TO WSZYSTKO TRZYMA PRZY CODZIENNEJ EKSPLOATACJI I W DLUGICH TRASACH.
POTRZEBUJE GODNEJ NASTEPCZYNI MOJEJ E12, BO TOYOTA PRZESTALA ROBIC MALE TANIE KOMBI....
POZDRAWIAM
marek gdynia
obecnie COROLLA E12 1600 WAGON I NIE SPRZEDAM
JAK SPISUJE SIE CEED 1600 SW
Moderator: Żandarmeria
-
forrestgump
-
pawellk
-
sensor
- Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
tak jak z corollą
kolega miał już 2 słuzbowe teraz dziś odbiera 3
1 corolla tragedia nie było miesiąca aby się coś nie działo;
-po 2 tygodniach padł rozrząd
-klima zamarzała
-trafił na ta wadliwa partię silników co potem wymieniali
-rozpadł mu sie skrzynia biegów itd itp
do 150 kkm wymienili mi pól auta i się skończyło jak oddawął przy ponad 200kkm to płakał że znów się zacznie
potem dostął drugą -tym razem z 1.4d i wszysko diząłało =no poza klimą![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kolega miał już 2 słuzbowe teraz dziś odbiera 3
1 corolla tragedia nie było miesiąca aby się coś nie działo;
-po 2 tygodniach padł rozrząd
-klima zamarzała
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-trafił na ta wadliwa partię silników co potem wymieniali
-rozpadł mu sie skrzynia biegów itd itp
do 150 kkm wymienili mi pól auta i się skończyło jak oddawął przy ponad 200kkm to płakał że znów się zacznie
potem dostął drugą -tym razem z 1.4d i wszysko diząłało =no poza klimą
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
Daru
Stare toyoty by³y œwietne pod wzglêdem niezawodnoœci - a i to nie do koùca jak trafio sie na kiepski egzemplarz. Teraz kiedy produkuj¹ juz ponad milion szt . rocznie w wielu fabrykach jakoœÌ jest taka sobie. Ogólnie stare toyoty pod wzglem jakoœci wnêtrza by³y nieciekawe i starsznie toporne. A najgorsz¹ rzecz¹ (Toyoty, Nissany) wg mnie to starsznie g³oœne dmuchawy które oprócz ha³asu niewiele wiêcej produkowa³y. Ogólnie kia cee'd to przepaœÌ na jej korzyœÌ jeœli przesi¹dziesz siê ze swojej corolli. Ja polecam - znaczek sam nie pojedzie a nowe modele mimo ze nowoczesne to pod wzglêdem jakoœci cinizna.
-
adam08
Napewno na minus w cee'dach moÂżna zaliczyĂŚ sÂłaby hamulec rĂŞczny, czasami nie odbijajÂący kierunkowskaz, chaÂłasujÂąca roleta bagaznika(SW), opadajacy fotel kierowcy i kopcÂące sprzĂŞgÂło. Sprzeglo jest dosc wysoko zwieszone i wymaga wprawy.
Poza tym ostatnim nie widzia³em na forum ¿adnej powa¿nej, typowej dla cee'da usterki. Jednak¿e jak do teh pory tylko jedna osoba spali³a sprzêg³o tak, ¿e musia³a je wymieniaÌ na w³asny koszt(mimo 5-letniej gwarancji) i tu pojawia siê najwieksza wada zakupu tego samochodu- ASO. Na to narzekaj¹ prawie wszyscy. Chocia¿ ja póki co nie mia³em z nimi doczynienia i ogólnie wiekszoœci usterek nie doœwiadczy³em. Dowiedzia³em siê o nich z forum i tak jak poprzednicy radze je dobrze przejrzeÌ bo Twoje pytanie ogarnia jaki¹œ 1/3 postów.
Ja im d³u¿ej je¿dŸê tym samochodem tym bardziej go lubiê. Jego zalety to dobre osi¹gi, niskie zu¿ycie paliwa, przestronne, ³adnie wykoùczone wnêtrze i bogate wyposa¿enie ju¿ w wersji C+, dodatkowo cee'd ma naprawdê super wygl¹d.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Poza tym ostatnim nie widzia³em na forum ¿adnej powa¿nej, typowej dla cee'da usterki. Jednak¿e jak do teh pory tylko jedna osoba spali³a sprzêg³o tak, ¿e musia³a je wymieniaÌ na w³asny koszt(mimo 5-letniej gwarancji) i tu pojawia siê najwieksza wada zakupu tego samochodu- ASO. Na to narzekaj¹ prawie wszyscy. Chocia¿ ja póki co nie mia³em z nimi doczynienia i ogólnie wiekszoœci usterek nie doœwiadczy³em. Dowiedzia³em siê o nich z forum i tak jak poprzednicy radze je dobrze przejrzeÌ bo Twoje pytanie ogarnia jaki¹œ 1/3 postów.
Ja im d³u¿ej je¿dŸê tym samochodem tym bardziej go lubiê. Jego zalety to dobre osi¹gi, niskie zu¿ycie paliwa, przestronne, ³adnie wykoùczone wnêtrze i bogate wyposa¿enie ju¿ w wersji C+, dodatkowo cee'd ma naprawdê super wygl¹d.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
e2rdo
-
Fred
-
zawad
JeÂżeli koledzy wiedzÂą wszystko o forum gdzie co itd. to niech podeÂślÂą link'i do postow i koledze pomogÂą bo jest nowy na forum, ja nie stety nic na temat 1,6 benz ci nie powiem ale sprawdÂż teÂż tu http://www.autocentrum.pl/?FF=25&makeid ... entarze=12
pozdrawiam
pozdrawiam
-
less
tak a propos to chyba wszystkie przypadki "sfajczenia" sprzegła dotyczą wersji zasilanych Pb. Jest to o tyle dziwne że silniki CRDi mają znacznie wyższy moment obrotowy. Wyjaśnieniem jest chyba znacznie mocniejsze sprzęgło w CRDi. Ja mam już przejechane ponad 30 kkmów w różnych watunkach i nigdy (odpukać) nie było problemów ze sprzęgłem
-
Krzysztof
less napisał(a):tak a propos to chyba wszystkie przypadki "sfajczenia" sprzegła dotyczą wersji zasilanych Pb. Jest to o tyle dziwne że silniki CRDi mają znacznie wyższy moment obrotowy. Wyjaśnieniem jest chyba znacznie mocniejsze sprzęgło w CRDi. Ja mam już przejechane ponad 30 kkmów w różnych watunkach i nigdy (odpukać) nie było problemów ze sprzęgłem
tak po prawdzie to nie widzę związku spalenia sprzęgła z zasilaniem silnika PB. Jeżdzę na Pb i jakoś nie kopci mi ani sprzęgło, ani deska nie trzeszczy i nic nie kopie. A może trzeba być do tego brunetem w okularach ?
Panowie nie róbcie z tego forum ciemnogrodu. Jak ktoś nie umie zmieniać biegów i korzystać ze sprzęgła, to i w motorowerze je spali!
-
less
Krzysztof napisał(a): tak po prawdzie to nie widzę związku spalenia sprzęgła z zasilaniem silnika PB. Jeżdzę na Pb i jakoś nie kopci mi ani sprzęgło, ani deska nie trzeszczy i nic nie kopie. A może trzeba być do tego brunetem w okularach ?
Panowie nie róbcie z tego forum ciemnogrodu. Jak ktoś nie umie zmieniać biegów i korzystać ze sprzęgła, to i w motorowerze je spali!
Z pewnością w wersjach zasilanych Pb i ON są inne sprzęgła i z pewnością w tych zasilanych Pb są słabsze, bo moment obrotowy znacznie jest niższy. Z tego co poczytałem to sprzęgło paliło się tylko posiadaczom silników Pb. Może po prostu za słabe zrobili sprzęgło do Pb.
Posty: 13
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości