Podczas jazdy zostało zauważone wyraźne "przyduszenie" się silnika (brak mocy) na 2 i 3 po przekroczeniu 2900 obrotów - samochód po prostu przestaje przyspieszać... Później zniknął ten objaw, a dziś pojawił się znów...
Czy to normalne, czy jednak coś jest nie tak i jechać do ASO?
Dzięki za pomoc
duszenie...
Moderator: Żandarmeria
-
Bandyta
duszenie...
Ostatnio edytowano 20 sie 2008 06:25 przez Bandyta, łącznie edytowano 1 raz
-
vitaras
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=985
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php? ... zyduszanie
podjedź do serwisu na zmianę softu.
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php? ... zyduszanie
podjedź do serwisu na zmianę softu.
-
Bandyta
-
zajcol
Vitaras- ale tu nie o tym mowa. Byl watek o odcinaniu mocy powyzej 2900 rpm i nie mialo to nic wspolnego z wymiana oprogramowania i dlawieniem przy 2000 rpm.
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=1578
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=1578
-
Bandyta
Hmm, to zajcol nie pocieszył mnie .
Na przyszłą środę jestem umówiony w ASO, zobaczymy co powiedzą.
Dodatkowo będzie zgłoszone:
1. trzeszczenie lusterka wstecznego (wewn).
2. trzeszczenie w podszybiu (oraz czase chyba w kolumnie kierownicy)
3. Błąd usb error i disc error podczas dłuższego odtwarzania
4. Zdjęcie naklejek z tylnej szyby
5. problem z zapalaniem opisany tutaj: http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=2068
Dam znać po wizycie.
Poza tymi przypadłościami jesteśmy bardzo zadowoleni z samochodu.
Jest z nami prawie 2 m-ce i ok 5100 km na liczniku...
Na przyszłą środę jestem umówiony w ASO, zobaczymy co powiedzą.
Dodatkowo będzie zgłoszone:
1. trzeszczenie lusterka wstecznego (wewn).
2. trzeszczenie w podszybiu (oraz czase chyba w kolumnie kierownicy)
3. Błąd usb error i disc error podczas dłuższego odtwarzania
4. Zdjęcie naklejek z tylnej szyby
5. problem z zapalaniem opisany tutaj: http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=2068
Dam znać po wizycie.
Poza tymi przypadłościami jesteśmy bardzo zadowoleni z samochodu.
Jest z nami prawie 2 m-ce i ok 5100 km na liczniku...
-
vitaras
[quote="zajcol"]Vitaras- ale tu nie o tym mowa. Byl watek o odcinaniu mocy powyzej 2900 rpm i nie mialo to nic wspolnego z wymiana oprogramowania i dlawieniem przy 2000 rpm.
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=1578[/quote
Zgadza się . pomyliłem cyferki.
Jeśli biega o utrate mocy przy 2900 obr. to wg mojej wiedzy jest to problem z czujnikiem przepływomierza. ( dla niezorientowanych: to ten prostokątny , aluminiowy blok na rurze dolotowej powietrza , ten ukośnie wchodzacy w głowicę silnika, po prawej, patrząc z przodu.) Mierzy to to natężenie przepływu powietrza. Sądzę ,że poluzowała sie jakaś złączka elektryczna albo walnął cały czujnik.
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=1578[/quote
Zgadza się . pomyliłem cyferki.
Jeśli biega o utrate mocy przy 2900 obr. to wg mojej wiedzy jest to problem z czujnikiem przepływomierza. ( dla niezorientowanych: to ten prostokątny , aluminiowy blok na rurze dolotowej powietrza , ten ukośnie wchodzacy w głowicę silnika, po prawej, patrząc z przodu.) Mierzy to to natężenie przepływu powietrza. Sądzę ,że poluzowała sie jakaś złączka elektryczna albo walnął cały czujnik.
-
lalas
-
Jenot
vitaras napisał(a):zajcol napisał(a):Vitaras- ale tu nie o tym mowa. Byl watek o odcinaniu mocy powyzej 2900 rpm i nie mialo to nic wspolnego z wymiana oprogramowania i dlawieniem przy 2000 rpm.
http://mojaceed.pl/forum/viewtopic.php?t=1578[/quote
Zgadza się . pomyliłem cyferki.
Jeśli biega o utrate mocy przy 2900 obr. to wg mojej wiedzy jest to problem z czujnikiem przepływomierza. ( dla niezorientowanych: to ten prostokątny , aluminiowy blok na rurze dolotowej powietrza , ten ukośnie wchodzacy w głowicę silnika, po prawej, patrząc z przodu.) Mierzy to to natężenie przepływu powietrza. Sądzę ,że poluzowała sie jakaś złączka elektryczna albo walnął cały czujnik.
Ponieważ to ja założyłem w/w wątek to czuję się nieco "wywołany" do tablicy. Niestety sprawa nie jest taka prosta jak opisał to vitaras. Zazwyczaj objawy ustępują po ponownym uruchomieniu silnika, ale nie jest to regułą. U mnie na 52500 km wystąpiło to jak narazie 3-krotnie. Problem jest znany KIA od jakiegoś czasu i jak do tej pory nie ma na niego recepty. Wiem skąd inąd, że serwisy same na dzień dzisiejszy wymieniają podejrzane czujniki (odpowiadające za pomiar ciśnienia paliwa oraz wspomniany czujnik przepływomierza), ale jak do tej pory błądzą, bo zazwyczaj problem ponownie pojawia się po kilku dniach/tygodniach. W związku z powyższym proponuję bardzo intensywnie dzielić się informacjami na tym formu na temat w/w problemu i naciskać na ASO i KIA Polska. W końcu któryś z serwisów znajdzie to usrojstwo lub/i KIA wyda oficjalną instrukcję postępowania z tym problemem. Pozdrawiam
-
Bandyta
-
skalin
-
Bandyta
Dziś po wizycie w ASO i po przejażdzce, okazało się, że autko ładnie przyśpiesza, bez dławiania. Panowie nie mają pomysłu, jesteśmy umówieni, że jak tak będzie się działo to przyjeżdzamy od razu do serwisu. Stawiają na filtr paliwa (jednak samochód przejechał dopiero 5000 km), który zamówili (2 tygodnie czekania). Łączą też problem z zapalaniem właśnie z tym problemem.
Nie mają również pomysłu do tego, dlaczego USB się wiesza - wymyślili, żeby wymienić całe radio - dziwne podjeście . Zostaje stare.
Trzeszczenia nie słyszeli - w sumie najmniejszy drobiazg z całości, a o naklejkach moja połowica zapomniała .
Jeśli będzie jeździł ceed tak jak dziś w ASO, to nie muszą nic robić...
Nie mają również pomysłu do tego, dlaczego USB się wiesza - wymyślili, żeby wymienić całe radio - dziwne podjeście . Zostaje stare.
Trzeszczenia nie słyszeli - w sumie najmniejszy drobiazg z całości, a o naklejkach moja połowica zapomniała .
Jeśli będzie jeździł ceed tak jak dziś w ASO, to nie muszą nic robić...
-
lalas
-
Bandyta
-
tYrYs
Wczoraj znowu kijak utknął na 2800 obr, choć nietypowe było to, że przez pierwszych 20 km (poza Wrocławiem) wszystko było idealnie, a potem (po wjezdzie do Wrocka ) blokada.
Dziś już jeździł ładnie.
Jest wątek o "duszeniu się" przy 2000 obr, ale nasz się nie tyle dusi, co przestaje przyspieszać, nie można przekroczyć 2800 obr, mimo dociskania pedału gazu wskazówki prędkościomierza i obrotomierza ani drgną. Dopiero zmiana biegu na wyższy umożliwia dalsze przyspieszanie...
Dziś już jeździł ładnie.
Jest wątek o "duszeniu się" przy 2000 obr, ale nasz się nie tyle dusi, co przestaje przyspieszać, nie można przekroczyć 2800 obr, mimo dociskania pedału gazu wskazówki prędkościomierza i obrotomierza ani drgną. Dopiero zmiana biegu na wyższy umożliwia dalsze przyspieszanie...
-
tYrYs
Posty: 15
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości