cee'd vs C4 dzis na TVN turbo
Moderator: Żandarmeria
-
surtoip
cee'd vs C4 dzis na TVN turbo
Serdecznie zapraszam do ogladania testu cee'da vs C4 na dystansie 300 km dzis na tvn turbo o 20.30.
-
wroceed - Kierownik
- Posty: 580
- Dołączył(a): 02 kwi 2008 12:59
- Lokalizacja: wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 Pb 140KM
2019, L+BL2+AEB
-
adam08
Ja też to obejrzałem niestety nie od poczatku.
Ogólnie porównanie wydawało mi się obiektywne chociaż nie pojmuję jenego drobiazgu. Najpierw pan Kornacki powiedział, że ceed jest obszerniejszy i wygodniejszy, szczególnie dla pasażerów siedzących z tyłu, a komfort jazdy w trasie ocenił lepiej w C4. Jak dla mnie to trochę przeczy samo sobie
Ogólnie porównanie wydawało mi się obiektywne chociaż nie pojmuję jenego drobiazgu. Najpierw pan Kornacki powiedział, że ceed jest obszerniejszy i wygodniejszy, szczególnie dla pasażerów siedzących z tyłu, a komfort jazdy w trasie ocenił lepiej w C4. Jak dla mnie to trochę przeczy samo sobie
-
novee
- pomijajÂąc mojÂą ocenĂŞ poziomu fachowoÂści i wypowiedzi p. Kornackiego, to ja nie widzĂŞ sprzecznoÂści.<span>adam08</span> napisał(a):Najpierw pan Kornacki powiedziaÂł, Âże ceed jest obszerniejszy i wygodniejszy, szczegĂłlnie dla pasaÂżerĂłw siedzÂących z tyÂłu, a komfort jazdy w trasie oceniÂł lepiej w C4. Jak dla mnie to trochĂŞ przeczy samo sobie
Cee'd mo¿e byÌ obszerniejszy i wygodniejszy (np. fotele), ale w czasie jazdy do tego dochodzi komfort pracy zawieszenia (ha³as, dobijanie) jakoœÌ wybierania nierównoœci, ogólny poziom szumów i ha³asu od silnika, wydechu, op³ywaj¹cego powietrza. W Cee'dzie np. zawieszenie jest IMO doœÌ twarde i ha³aœliwe.
-
xabeman
Znam osobiœcie C4, mo¿e nawet lepiej ni¿ Cee'da (pracowa³em w dwóch ASO Citroena wczeœniej). Jest bardziej wyrafinowany, ale g³ównie pod k¹tem szczegó³ów, które a¿ tak bardzo nie s¹ istotne dla u¿ytecznoœci, za to dla "stylu". Pod wzglêdem awaryjnoœci i trwa³oœci, póki co to Cee'd okazuje siê na podobnym poziomie. Typowe usterki w Ceedzie to: 1. Radio (modele 2006-2007), 2. £¹czniki stabilizatora. Problem z korozj¹ to na razie incydentalna sprawa.
W C4 zdarza³y siê problemy z osprzêtem silnika, trwa³oœÌ klocków i tarcz ham. podobna jak w KIA, albo nawet gorzej...
W C4 zdarza³y siê problemy z osprzêtem silnika, trwa³oœÌ klocków i tarcz ham. podobna jak w KIA, albo nawet gorzej...
-
wik
<span>adam08</span> napisał(a):nie pojmuję jenego drobiazgu. Najpierw pan Kornacki powiedział, że ceed jest obszerniejszy i wygodniejszy, szczególnie dla pasażerów siedzących z tyłu, a komfort jazdy w trasie ocenił lepiej w C4. Jak dla mnie to trochę przeczy samo sobie
Nie zaprzeczył za bardzo. Citroeny są znane z doskonałych zawieszeń. Płynnie jeżdżą, bez niepokojących stuków. Zdarzało mi się nimi jeździć, a w XM czułem się wręcz komfortowo, jeśli chodzi o nierówności drogi. A do Ceeda jak pierwszy raz wsiadłem na testowej jeździe, to myślałem, że ma om zawieszenie sportowe i niskoprofilowe opony - tak trzęsło. Tak że Kornacki nie przesadził.
...Ale i tak wybrałbym Ceeda, co też zrobiłem..
-
xabeman
wik napisał(a):<span>adam08</span> napisał(a):nie pojmuję jenego drobiazgu. Najpierw pan Kornacki powiedział, że ceed jest obszerniejszy i wygodniejszy, szczególnie dla pasażerów siedzących z tyłu, a komfort jazdy w trasie ocenił lepiej w C4. Jak dla mnie to trochę przeczy samo sobie
Nie zaprzeczył za bardzo. Citroeny są znane z doskonałych zawieszeń. Płynnie jeżdżą, bez niepokojących stuków. Zdarzało mi się nimi jeździć, a w XM czułem się wręcz komfortowo, jeśli chodzi o nierówności drogi. A do Ceeda jak pierwszy raz wsiadłem na testowej jeździe, to myślałem, że ma om zawieszenie sportowe i niskoprofilowe opony - tak trzęsło. Tak że Kornacki nie przesadził.
...Ale i tak wybrałbym Ceeda, co też zrobiłem..
Wszystko fajnie, z tym że C4 ma dość twardo zestrojone zawieszenie jak na Citroena. Niemniej sam komfort jazdy przyzwoity jak na swoją klasę. Jeździłem C6, to był dopiero komfort.... No ale cena sprowadza do parteru.
Posty: 9
Strona 1 z 1
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 43 gości