AdamB napisał(a):Woody a czy uważasz, że jeżeli w fabryce wychwycone zostaną wady lakiery na jakimś elemencie to wyrzucają go na złom? Wątpię. Malują od nowa. Żeli ma rację, auto opuszczają ce fabrykę może mieć różne grubości lakieru na poszczególnych elementach. Inaczej wygląda sprawa aut uszkodzonych w trakcie transportu do salonów i zatajenie napraw lakierniczych przez salony. Ale takie sprawy to trudno chyba udowodnić.
AdamB zgadzam sie, wiem ze nie wyrzucaja go tylko poprawiaja, ale producent ma swoje normy z tego co wiem to chyba VW ma od 50-350, byl kiedys artykul w AUTO-SWIAT w dziale interwencje. Moze uda mi sie go pozniej znalezc to zamieszcze. Odp VW byla w skrocie mowiac ze wszystko jest OK
Ostatnio edytowano 13 mar 2009 09:59 przez Woody, łącznie edytowano 1 raz