Strona 12 z 82

Napisane: 28 sty 2008 13:42
przez pioter
A nie lepiej się cieszyć że jak co ale na razie to tylko fotel opada :D :mrgreen: :D

Napisane: 28 sty 2008 17:26
przez Jędrek
Pioter toż my dokładniusio to robimy :)

Napisane: 30 sty 2008 15:46
przez wpiszczek
A ja miałem wczoraj pierwszą usterkę (600km na liczniku ;-) ruszyłem spod stacji i nagle ogrzewanie zaczęło dawać gorącem po oczach (klima ręczna). Ki czort, skręcam gałę ogrzewania do zera, wali gorącym nadal, przerzucam nadmuch na nogi, nic, daje nadal po oczach. No pięknie, myślę, nie ma to jak silniczki sterujące przepustnicami (na przełożeniach mechanicznych to nie ma szans się trafić), może bezpiecznik, może kabelek, może jakiś czujnik temperatury. No nic, dzwonię do serwisu dzisiaj rano (bo i tak miałem podjechać z założeniem maty wytłumiającej maskę), podjechałem o 14, odjechałem o 14:30. I wiecie co? Wtyczka się wyczepiła :) Pewnie coś nakombinowali przy zakładaniu alarmu, albo czujników cofania. I wszystko gra.
Tak przy okazji. Taka mata wygłuszająca... nie wiem dlaczego do benzyniaków nie zakładają, ale po założeniu jest super, silnik (i tak cichy) mniej słychać, ale podstawowa różnica jest przy szybkościach 110 wzwyż. Rewelacja.
No i chciałem bardzo pochwalić serwis (Lee-Motors, Poznań-Komorniki), szybko, od ręki, no i spełniają zachcianki bez problemów (po macie wytłumiającej zażyczyłem sobie, aby wyczaili temat założenia regulacji podświetlenia kokpitu, bo w mojej wersji nie ma ;-)

Wojtek P.

Napisane: 30 sty 2008 16:11
przez rawemon
Wpiszczek.Ile zapłaciłeś za taką matę, bo jestem tym zainteresowany?

Napisane: 30 sty 2008 16:18
przez madagaskar1
mi tez fotel opada kolejna wada

Napisane: 30 sty 2008 16:22
przez sensor
ile mata i czy słychac że ciszej????????eeeeeeee

Napisane: 30 sty 2008 16:56
przez wpiszczek
Mata jakieś 300+VAT. Ale różnica jest znaczna, jak pisałem, szczególnie powyżej 100km/h. Także przy przyśpieszaniu silnik wyraźnie mniej słychać. Zresztą zaraz po założeniu bryknąłem się na autostradę i potestowałem. Chyba dosyć miarodajnym jest stwierdzenie, że zmniejszyłem regulację głośności przy wzroście szybkości z 4 na 2 ;-)

Wojtek P.

Napisane: 30 sty 2008 17:11
przez vitaras
<span>wpiszczek</span> napisał(a):podjechałem o 14, odjechałem o 14:30


To się zgadza. Jak dotąd punktualność w LEE to rzecz swięta.

Napisane: 30 sty 2008 19:36
przez rawemon
Ja mam matę w jazzie i jest ciszej niż w ceedzie 1.6DOHC (bez maty).

Usterki w cee'd'zie

Napisane: 30 sty 2008 20:04
przez topic
Pytanie czy te maty normalnie maja na stanie czy trzeba zamawiać i czekać i czekać. :o

Napisane: 30 sty 2008 20:36
przez sevi
Zapewne trzeba czekac, tylko szkoda że sa drogie :(

Napisane: 30 sty 2008 20:51
przez wpiszczek
Zamówiłem w piątek, we wtorek była już na miejscu w serwisie. No owszem, do tego jeszcze kołki mocujące za 20, więc w sumie tanio nie jest. Pewnie dałoby się coś utargować, choć nie sądzę, aby zejść poniżej 250 zł netto. Zamocować można samemu, kołki są po prostu na wcisk, żadna filozofia.

Usterki w cee'd'zie

Napisane: 30 sty 2008 21:13
przez topic
Nio to trzeba zamowić i zacząć modernizować. :?

Napisane: 31 sty 2008 08:28
przez sensor
droga

ale bardziej dziwwi mnie to że jest ciszej powyżej 110 wtedy raczej silnika mniej słychać a zaczynają się szym powietrza opon itd.
choć jak smigałem dieslem vitarasa to miałem wrażenie że powyżej 100km jest ciszej niż w benzynce

Napisane: 31 sty 2008 09:33
przez wpiszczek
Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.

W.

Usterki w cee'd'zie

Napisane: 31 sty 2008 09:43
przez topic
Ok zakładam to w poniedziałek więc ocenimi to. :?

Napisane: 31 sty 2008 16:55
przez sensor
wpiszczek napisał(a):Sensor, to prawda, ale też trzeba wziąć pod uwagę, że benzyna na 5 biegu, kręci się dosyć wysoko, co ma swój udział w całości szumów. Diesel zapewne kręci się nieco niżej przy tej samej szybkości.
Zresztą w ogóle nowożytne silniki benzynowe trzeba dosyć wysoko kręcić, pamiętam w Vectrze A z silnikiem 2.0, przy 110 km/h obroty silnika oscylowały w granicach 2,5 tys, więc w zasadzie, to on sobie mruczał (zresztą to była kapitalna konstrukcja, maks. moment obrotowy miał w granicach 2,6 tys, zaczynał mocno ciągnąć od 2tys i ciągnął równo dopóki komputer nie odcinał dopływu paliwa). Nawiasem mówiąc, silnik w ceedzie 1,6 benz. też sroce spod ogona nie wypadł jeżeli chodzi o elastyczność.

W.



zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik

Napisane: 31 sty 2008 17:05
przez wpiszczek
sensor napisał(a):zgadzam się z tym oczywiście
ale..........
myslalem o tym dłużej i powyżej 110 to juz bardziej słychać zew dzwięki a nie silnik


Jasne. Ale z drugiej strony weź się rozpędź (jak już będziesz mógł ;-) do 110 i wysprzęglij silnik. Zobaczysz (a raczej usłyszysz) ile do ogólnego szumu dokłada silnik. Jasne, mata nie wytłumia silnika do zera, więc różnica AŻ taka nie jest, niemniej po założeniu maty jest lepiej - zmienia się, jakby to ująć, charakterystyka szumu na bardziej szumowaty, niż wyjosilnikowaty ;-).

Wojtek P.

Napisane: 31 sty 2008 17:06
przez Alchemik12
1.trzeszczące plastiki X
2. stuki w podszybiu
3. wieszające się radio
4. trzeszcząca kierownica
5. krótkie siedzisko fotela
6. Opadający fotel kierowcy (regulacja wysokości)
7. "mozolnie" zamykająca się szyba w drzwiach kierowcy
8.wypinająca się tapicerka fotela kierowcy
9. wypięta wtyczka czujnika płynu chłodzącego
10. woda w lampkach podświetlenia rejestracji
11. odpadający lakier z maski
12. przypalające się sprzęgłu pod dużym obciążeniem
13. Wypadające zatyczki relingów dachowych
14. Wkurzające stuki w kolumnie kierownicy
15. Czasem zdarza sie ze wsteczny bieg dobrze nie wchodzi XXX
16. Wypadajace zapinki skrzynki bezpiecznikow
17. Stukupukajaca roleta bagaznika SW X
18. Brak zaslepek do przednich kotw siatki (przy podsufitce)
19. Przebijajace flamastrowe napisy na skorzanej tapicerce (od srodka)
20. Głośna paraca zawieszenia na nierównościach
21. Niepokojące skrzypienie dochodzące z okolicy tylnych amortyzatorów (tylko przy pokonywaniu większych nierówności tj. np zwalniaczy osiedlowych)
22. Zaślepka od śrubki przy klamce, na drzwiach kierowcy wypada.
23. Gasnące podświetlenie konsoli głównej (zegarów) na ok 1-2s. Następnie zapala się kontrolka niezapiętych pasów kierowcy.
24. Ciężko wchodząca I - zwalniam, zatrzymuję się (światła, pieszy) potem jest problem z wrzuceniem. XXX
25. Pochylenie tylnej części auta w lewo (wadliwe amortyzatory
26. Nie wsuwająca się szuflada z popielniczką (nie chce się schować)

27.No nikt nie napisal o bablach na podszybiu? U mnie jest juz z 5-6 sztuk wielkosc 20 groszy.
28.Ostatnio jak autko stoi odpalone i zaczynam ruszac bardzo czuc w srodku autka spaliny.
29. nie wyłączający się kierunek, wyłącza się sam po skręcie tylko w zimne dni

Dodam jeszcze czkawkę silnika w CRDI (2000 obrotów, przy odjęciu gazu).

1, 15, 17, 24

Napisane: 01 lut 2008 08:45
przez sensor
z tym wyrzuceniem biegu przy 110 -faktycznie dobry test