Zapełnienie na koniec wypalania pokazuje 4,71 ale jak zakończy się wypalanie to wskakuje na wyższe.Piejar napisał(a):Poogladałem obrazki witek690 i jak dla mnie to najbardziej wartościowy jest ten z delta p. Pozwolę sobie go zalinkowac poniżej. Ja nie widzę żeby był jakiś zauważalny przyrost delty przed wypalaniem. Widzę jednak po temperaturze że jazda była dość ostra bo i temperatury spalin sięgały pod 500? U siebie ten pomiar mam martwy więc nie mogę porównać.
Jednak z moich pomiarów miernikiem napięcia wychodziły mi niskie delty po kilkanaście hPa, pytanie czy dobrze to przeliczyłem. U witek690 wartości są kilkakrotnie większe niż u mnie. Tylko że ja mam inny silnik
Misiek wrzuć swoje wykresy będzie co porównać.
https://drive.google.com/file/d/1fSp2jY ... p=drivesdk
U hevimental również delty wydaja się duże. To może być klucz, dlaczego ECU widzi cały czas DPF jako przytkany.
Jak znajdę czas to spróbuję zadać dziś ciśnienie na swój czujnik i będę miał pewność jakie delty są u mnie. Napiszę
Wysłane z mojego SM-S908B przy użyciu Tapatalka