Sprzęgło szarpie przy ruszaniu

Silniki i skrzynia biegów - silniki, oleje, wszelkiego rodzaju problemy natury technicznej

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
rumpel
Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 23 paź 2013 13:11
Lokalizacja: Rzeszów
Grupa: Podkarpacka

Sprzęgło szarpie przy ruszaniu

25 kwi 2014 13:31

Mam problem ze sprzęgłem, a mianowicie odczuwam szarpanie szczególnie w momencie ruszania z miejsca, trafiłem na taki artykuł http://www.koladwumasowe.pl/kiedy-sprzeglo-szarpie/ i nie ukrywam że nieco się przestraszyłem niektórych usterek, które są wymienione w tym tekście bo auto kupiłem niedawno od handlarza i nie jestem w 100% pewny jego przeszłości. Myślicie że to może być coś poważnego? Chciałbym sprecyzować problem ale jestem motoryzacyjnym laikiem i mogę powiedzieć tylko że w momencie ruszania odczuwalne są szarpnięcia...

szczur75
 

Re: Sprzęgło szarpie przy ruszaniu

25 kwi 2014 18:41

rumpel napisał(a):Chciałbym sprecyzować problem


To się nie krępuj. Zacznij od podania dokładniejszych danych auta. Bo w ceedach było kilka różnych sprzęgieł montowanych. Głównie zależało to od wersji silnikowej, ale i rocznik też jest ważny.

AUTOR WĄTKU
rumpel
Klubowicz
 
Posty: 45
Dołączył(a): 23 paź 2013 13:11
Lokalizacja: Rzeszów
Grupa: Podkarpacka

Re: Sprzęgło szarpie przy ruszaniu

28 kwi 2014 12:04

2007 rocznik, silnik nie jest potworem bo tylko 1.6 diesel :)

tabalma
 

Re: Sprzęgło szarpie przy ruszaniu

28 kwi 2014 16:11

Witam
ja mam to samo dodatkowo sprzęgło łapie od samej podłogi, diagnoza kompletne sprzęgło do wymiany. Dzisiaj zamówiłem nowe Sachs w przyszłym tygodniu będzie wymiana.
pozdrawiam

Raq
Dopiero co...
 
Posty: 4
Dołączył(a): 31 mar 2022 16:34
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb/LPG 109KM
2009

Re: Sprzęgło szarpie przy ruszaniu

01 kwi 2022 12:37

Witam na forum :imnewhere: ,
trochę odgrzewam kotleta, ale nie chcę zakładać nowego wątku, bo potrzebuję porady.