spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
To zmień warsztat i naucz się czytać ze zrozumieniem
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
taurus119 napisał(a):PS. Jeden warsztat twierdzi że to turbo...
Niech Ci wymienią. Ale jeśli to nie da efektu - nie płać. Umów się, że płacisz za efekt.
Chociaż w sumie to i tak Cię ściemnią.
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
taurus119 napisał(a):Witam, czy u kogoś ten zabiegł pomógł?
Nie, u nikogo. Tak sobie tylko podpowiadam.
Pewnie lepiej byś się czuł, jakbym Ci podpowiedział, że masz turbinę, wtryskiwacze, pompę wtryskową i pierdylion czujników do wymiany?
Bo jak DO WYMIANY jest sitko w zbiorniku, to jakoś wiary brak i dalej eksperymentujecie.
Po cholerę wyważacie otwarte drzwi?
-
taurus119
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Czym Wy się tak ekscytujecie? Zadałem proste pytanie bo nikt nie napisał że tak zrobił i usterka przestała mu się pojawiać. Nie mniej jednak dziękuję za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Perdylion razy tak robiłem. Zawsze pomagało. Wielokrotnie o tym pisałem.
Mizianie, czyszczenie, lizanie filtra to puder na pryszcza.
Oczywiście bogatemu nikt nie zabroni eksperymentować.
Mizianie, czyszczenie, lizanie filtra to puder na pryszcza.
Oczywiście bogatemu nikt nie zabroni eksperymentować.
-
taurus119
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Chociaż mówiłem żeby wymieniono sitko na nowe to niestety Pan z warsztatu uparł się że po co się pchać w koszty skoro wyczyścił...(jakby to sitko majątek kosztowało...)No tak ale dla niego lepiej, bo będę pewnie musiał jeszcze raz to wymieniać za co sobie zapewne policzą.
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Złóż reklamację źle wykonanej usługi.
-
endriu1
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
A czy jest jakiś sposób żeby zapobiegać osadzaniu się tego syfu w zbiorniku ?
Tankowałem na markowych stacjach, zazwyczaj do pełna, nigdy nie jeździłem na rezerwie -a sitka w zespole ssącym były niesamowicie zaje...e.
Jak ustrzec się na przyszłość czegoś takiego ?
Tankowałem na markowych stacjach, zazwyczaj do pełna, nigdy nie jeździłem na rezerwie -a sitka w zespole ssącym były niesamowicie zaje...e.
Jak ustrzec się na przyszłość czegoś takiego ?
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Znajdź i tankuj diesla bez biokomponentów (estry metylowe kwasów tłuszczowych).
Są też środki zapobiegające wytrącaniu się biokomponentu. Dolewa się je do paliwa.
Są też środki zapobiegające wytrącaniu się biokomponentu. Dolewa się je do paliwa.
-
endriu1
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
szczur75 napisał(a):Znajdź i tankuj diesla bez biokomponentów (estry metylowe kwasów tłuszczowych).
A czy to w ogóle możliwe ?
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
szczur75 napisał(a):Są też środki zapobiegające wytrącaniu się biokomponentu. Dolewa się je do paliwa.
A jakie polecasz? Coś konkretnego?
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
endriu1 napisał(a):szczur75 napisał(a):Znajdź i tankuj diesla bez biokomponentów (estry metylowe kwasów tłuszczowych).
A czy to w ogóle możliwe ?
Statoil Arktyczny Diesel Gold... Nie miał. Nie wiem jak teraz.
ruszok napisał(a):szczur75 napisał(a):Są też środki zapobiegające wytrącaniu się biokomponentu. Dolewa się je do paliwa.
A jakie polecasz? Coś konkretnego?
http://www.tunap.com/fileadmin/tunap_de/downloads/mobility_produktinfos_en/195_Fuel_Guard_System_Protection.pdf
-
taurus119
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wyczyszczenie sitka i wymiana filtra paliwa na chwilę obecną pomogła. Z kolei po wyjeździe z warsztatu siadła mi po chwili klimatyzacja...
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
taurus119 napisał(a):Wyczyszczenie sitka i wymiana filtra paliwa na chwilę obecną pomogła.
Czyszczenie sitka...na jakiś czas...pomaga. Widać ktoś szanuje swoją pracę. Wszak jeśli temat wróci, znów trzeba będzie dostać się do zbiornika i $$ skasować...
A wymiana filtra paliwa, w tym przypadku, raczej niepotrzebna. Ale $$ skasowane.
-
taurus119
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Powiedzieli że był zabrudzony...Ponadto miał już prawie rok czasu także jakoś to przełknąłem. Teraz za to mam problem z klimą. Wymiana łożyska i cewki elektromagnetycznej nie rozwiązała problemu. Mechanik powiedział że sprzęgło już siadło, bo się ślizga i trzeba je wymienić. Mam nadzieje że to pomoże i że nie siada sprężarka...
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Tia. Zapewne rozcinali filtr aby zobaczyć zabrudzenia...
-
Renegade - Weteran
- Posty: 3746
- Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
- Lokalizacja: SLU
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
taurus119 napisał(a):Powiedzieli że był zabrudzony...Ponadto miał już prawie rok czasu także jakoś to przełknąłem. Teraz za to mam problem z klimą. Wymiana łożyska i cewki elektromagnetycznej nie rozwiązała problemu. Mechanik powiedział że sprzęgło już siadło, bo się ślizga i trzeba je wymienić. Mam nadzieje że to pomoże i że nie siada sprężarka...
Ty to naprawiasz w ASO czy w jakimś "Mega warsztacie" ?, choć w obu przypadkach pojechałbym do innego ale ASO
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
SOUL 1.6 DOHC 124 KM '12
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM '09
CEE'D HB 1.4 DOHC 109 KM '08
SHUMA 1.5 DOHC '97
-
taurus119
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Niestety o uczciwych mechaników trudno także cały czas szukam odpowiedniego "Mega Warsztatu". Pozdro
-
BORO
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Panowie,
dopadła mnie ta sama bolączka, cee`d traci moc powyżej 3tyś obr/min, chociaż u mnie przypadek trochę inny...
Byłem teraz przez 2 tyg na wakacjach Warszawa-Włochy-Chorwacja-Warszawa, w sumie 3,5tyś km.
W pewnym momencie 200km przed Warszawą spadek mocy i prędkość max 120-130km/h.
Wyłączony silnik i dalej wszystko w porządku, samochód przyspiesza równomiernie na każdym biegu pod warunkiem że nie wciskam gazu w podłogę (taki niby "kick down") a jak dodaje powoli to wszystko ok. Max prędkość sprawdzona 160km/h i wszystko ok. Szybciej nie mogłem bo box na dachu włącza ogranicznik w głowie
Teraz podłączyłem się pod kompa elm327 i wywala błąd p 1186 o2 sensor heater circuit shorted - hardware fault.
Kontrolnie na trasie zalałem mu do pełna ultimate diesel na BP + preparat STP do czyszczenia układu paliwowego i wtryskiwaczy.
Przy okazji zginął mi tempomat (kontrolka włączonego tempomatu zaświeca się ale nie można ustawić prędkości którą samochód ma utrzymywać) i wskazanie zmiany biegu na wyższy/niższy.
Pytanie moje brzmi czy to dalej może być to sitko do wymiany w baku + filtr paliwa (kontrolnie) bo ostatnio wymieniałem około rok temu. Przy okazji będę wymieniać olej + filtry bo kijanka ma już przejechane 123tyś km.
Wyciągnąłem dzisiaj z baku w celu sprawdzenia organoleptycznego jak z czystością tego sitka i jak bak wygląda, i stwierdzam że sitko ani nie jest oblepione jakimś smarem syfem itp. Wygląda w miarę normalnie, kolor szaro-żółty. Bak otwierany po raz pierwszy ponieważ wykładzina pod fotelem była nie naruszona, musiałem sam oderwać materiał w 4 miejscach, więc podejrzewam że nikt tam wcześniej nie grzebał.
Moja Kijanka to cee`d 1,6 CRDI 115 KM, 2010r SW Lift, Przebieg 123 600 Km, kraj pochodzenia Włochy
Szczur75 - liczę na Twoją podpowiedź ale też na innych użytkowników którzy siedzą w temacie
dopadła mnie ta sama bolączka, cee`d traci moc powyżej 3tyś obr/min, chociaż u mnie przypadek trochę inny...
Byłem teraz przez 2 tyg na wakacjach Warszawa-Włochy-Chorwacja-Warszawa, w sumie 3,5tyś km.
W pewnym momencie 200km przed Warszawą spadek mocy i prędkość max 120-130km/h.
Wyłączony silnik i dalej wszystko w porządku, samochód przyspiesza równomiernie na każdym biegu pod warunkiem że nie wciskam gazu w podłogę (taki niby "kick down") a jak dodaje powoli to wszystko ok. Max prędkość sprawdzona 160km/h i wszystko ok. Szybciej nie mogłem bo box na dachu włącza ogranicznik w głowie
Teraz podłączyłem się pod kompa elm327 i wywala błąd p 1186 o2 sensor heater circuit shorted - hardware fault.
Kontrolnie na trasie zalałem mu do pełna ultimate diesel na BP + preparat STP do czyszczenia układu paliwowego i wtryskiwaczy.
Przy okazji zginął mi tempomat (kontrolka włączonego tempomatu zaświeca się ale nie można ustawić prędkości którą samochód ma utrzymywać) i wskazanie zmiany biegu na wyższy/niższy.
Pytanie moje brzmi czy to dalej może być to sitko do wymiany w baku + filtr paliwa (kontrolnie) bo ostatnio wymieniałem około rok temu. Przy okazji będę wymieniać olej + filtry bo kijanka ma już przejechane 123tyś km.
Wyciągnąłem dzisiaj z baku w celu sprawdzenia organoleptycznego jak z czystością tego sitka i jak bak wygląda, i stwierdzam że sitko ani nie jest oblepione jakimś smarem syfem itp. Wygląda w miarę normalnie, kolor szaro-żółty. Bak otwierany po raz pierwszy ponieważ wykładzina pod fotelem była nie naruszona, musiałem sam oderwać materiał w 4 miejscach, więc podejrzewam że nikt tam wcześniej nie grzebał.
Moja Kijanka to cee`d 1,6 CRDI 115 KM, 2010r SW Lift, Przebieg 123 600 Km, kraj pochodzenia Włochy
Szczur75 - liczę na Twoją podpowiedź ale też na innych użytkowników którzy siedzą w temacie
-
szczur75
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
BORO napisał(a):błąd p 1186 o2 sensor heater circuit shorted - hardware fault.
P1186 to niskie ciśnienie na listwie wtryskowej.
BORO napisał(a):Wyciągnąłem dzisiaj z baku w celu sprawdzenia organoleptycznego jak z czystością tego sitka i jak bak wygląda, i stwierdzam że sitko ani nie jest oblepione jakimś smarem syfem itp. Wygląda w miarę normalnie, kolor szaro-żółty.
Które sitko oglądałeś?
To na fotce obok pływaka:
???
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5824 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 6039 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4591 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10764 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4638 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot] i 41 gości