Ignacy – w komentarzu do rysunku jest opisane co to może być czyli pozostałość po „odbitym zaworze” – co prawda dawno nie czytałem w j. niemieckim dlatego mogę się mylić
.
W Kia cee’d 1,4 oraz 1,6 Gamma luz zaworowy jest regulowany tylko „szklankami” z kolei w silniku 2,0 Beta podkładkami (stopniowane co 0,02). Tak jest napisane w instrukcji napraw, katalogach części Kia i nie ma co z tym dyskutować. Zakładam, że
Ignacy nie ma dostępu do takich danych więc poniekąd może czuć się usprawiedliwiony.
Odnośnie objawów w aucie kolegi
Azuks to
szczur75 może mieć dużo racji, skoro po tylu naprawach niepożądany efekt nie ustał to znaczy, że albo diagnoza była postawiona nieprawidłowo albo zakres usterki źle zdiagnozowany. Jeśli auto
Azuksa jest jeszcze na gwarancji na jego miejscu oczekiwałbym od ASO skutecznego usunięcia usterki.