Witam
Czy jest tu może ktoś kto orientuje się czy silniki(słupek) 2.0Crdi z Hyundaia i Kia o mocy 112/113 KM z oczywiście innym osprzętem pasuje p&p w miejsce silnika 140km.
Wstępnie zaglądałem w specyfikację i po za stopniem sprężania niczym się nie różnią,średnica i skok tłoka takie same,tylko czy kolektory i skrzynia podejdą?
[C1] Swap 2.0crdi 112Km zamiast 140km
Moderator: Żandarmeria
-
jano92 - Dopiero co...
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13 kwi 2024 21:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 SW, 1997 ON 140KM
2009, Comfort+
[C1] Swap 2.0crdi 112Km zamiast 140km
Wszyscy mówili że się nie da i wtedy przyszedł ktoś kto tego nie słyszał i to zrobił...
Bo jeśli ktoś coś poskładał to na pewno da się to rozebrać i naprawic
Bo jeśli ktoś coś poskładał to na pewno da się to rozebrać i naprawic
- Piejar
- Kierownik
- Posty: 512
- Dołączył(a): 13 maja 2020 06:50
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 2,0 ON 140KM
2008, COMFORT
Re: Swap 2.0crdi 112Km zamiast 140km
Ale ten 2.0 130 KM to jest D4EA? Pytanie jaki kod ma ten słabszy? D4EA to specyficzna starsza konstrukcja Venturi Motors 16V ale z pojedynczym wałkiem. Poogladaj foty na serwisach sprzedażowych tam jest dużo fotek zrobionych pod różnymi kątami. Te niższe moce to może być D4FB w moje ocenie zupełnie inny silnik
-
jano92 - Dopiero co...
- Posty: 3
- Dołączył(a): 13 kwi 2024 21:18
- Lokalizacja: Bielsko Biała
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 SW, 1997 ON 140KM
2009, Comfort+
Re: Swap 2.0crdi 112Km zamiast 140km
140km(taki mam) to d4ea-f a słabsze to d4ea I na zdjęciach niczym się nie różnią.
W czeluściach internetu ktoś stwierdził że są takie same ale trzeba przerabiać coś i nie zdradził co.
W starszym osprzęt jest inny tj.turbo bez zmiennej geometrii,brak klap w dolocie i brak przepustnicy elektronicznej,a optycznie nie widać różnic poza pokrywa zaworów(delikatnie inny kształt w miejscach wtrysków
W czeluściach internetu ktoś stwierdził że są takie same ale trzeba przerabiać coś i nie zdradził co.
W starszym osprzęt jest inny tj.turbo bez zmiennej geometrii,brak klap w dolocie i brak przepustnicy elektronicznej,a optycznie nie widać różnic poza pokrywa zaworów(delikatnie inny kształt w miejscach wtrysków
Wszyscy mówili że się nie da i wtedy przyszedł ktoś kto tego nie słyszał i to zrobił...
Bo jeśli ktoś coś poskładał to na pewno da się to rozebrać i naprawic
Bo jeśli ktoś coś poskładał to na pewno da się to rozebrać i naprawic
Posty: 3
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Ceed 1,4l 140KM BL
przez Piotrek 123alt » 02 maja 2024 13:53 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 2 Odpowiedzi / 3473 Wyświetlone
- Ostatni post przez pioter
02 maja 2024 16:46
-
Ceed 1,4l 140KM BL
-
-
Silnik 1.5 T-GDI - Zmniejszenie mocy do 140KM.
przez antos90 » 05 gru 2024 12:47 w Wady i zalety - 8 Odpowiedzi / 696 Wyświetlone
- Ostatni post przez pioter
09 gru 2024 17:58
-
Silnik 1.5 T-GDI - Zmniejszenie mocy do 140KM.
-
-
[C1] Uszczelka olejowa wtrysku - jak zamontować? D4EA 140KM
przez Piejar » 15 cze 2020 12:35 w Silniki i skrzynia biegów - 3 Odpowiedzi / 4520 Wyświetlone
- Ostatni post przez tom937
08 gru 2020 22:56
-
[C1] Uszczelka olejowa wtrysku - jak zamontować? D4EA 140KM
-
-
Przedmuch spalin z korka wlewu oleju - D4EA 140KM
przez Piejar » 15 cze 2020 20:39 w Silniki i skrzynia biegów - 5 Odpowiedzi / 5855 Wyświetlone
- Ostatni post przez pioteer
18 cze 2020 16:04
-
Przedmuch spalin z korka wlewu oleju - D4EA 140KM
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości