![:D :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Przeleciałem cały wątek i zastanawiam się nad 3 olejami Shel Helix Ultra Extra 5W30 oraz nad 2 odmianami Millers-a: EE 5W 30 i XF long life 5W 30. Obecnie miałem lany Lotos w ASO
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Poradźcie, który wybrać bo się jakoś zdecydować nie potrafię
![B) B)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Moderator: Żandarmeria
red napisał(a): Do tej pory miałem w planach Millersa do procka (po zimie na fabrycznym Shell Helixie), ale namieszał w mojej głowie ENEOS SUSTINA 5W30 (http://www.eneosoil.pl/produkty1/eneos-sustina)
szczur75 napisał(a):Patrząc na kwity tego Eneosa, nie odważył bym się go zalać do takie auta jak Twoje. Chyba, że priorytetem dla Ciebie jest zużycie paliwa. Ale nie sądzę, żebyś kupował GT aby oszczędzać.
Poza tym Twoje auto wymaga oleju A5/B5. I takiego należy szukać. Najlepiej spełniającego A5/B5 -10 (z 2010 roku). Troszkę się różni od wcześniejszych norm.
GF-5 (czyli rzeczony przez Ciebie Eneos) ma mało dodatków przeciwzużyciowych, pozostawia bardzo mało depozytów i obniża spalanie.
red napisał(a):dlaczego proponujesz A5/B5
red napisał(a):co powiesz o Millers Oils Motorsport CFS 5W30?
szczur75 napisał(a):Nie spełnia wymagań Twojego auta (A5).
red napisał(a):Z tego co wiem to A5 to samo co A3, tyle, że z nastawieniem na oszczędność paliwa i wydłużenie czasów między wymianą oleju
szczur75 napisał(a):Chyba, że ta sprawa też Cię nie interesuje...
red napisał(a): Ciekawe czy Helix, który nalali w fabryce to AF, bo ten chyba jako jedyny z nich ma A5.
szczur75 napisał(a):Skąd masz info, że zalano Helixem?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] i 39 gości