Chciałem jeszcze nawiązać do głównego tematu wątku
Ponieważ od prawie miesiąca już jestem posiadaczem kijanki i miałem okazje ją trochę przetestować to mogę już odpowiedzieć na pytanie które sam wcześniej zadałem
Skrzynia jest po prostu idealna jak na nasze polskie realia. Jest tak dobrana, że daje w miarę dużą elastyczność przy w miarę oszczędnym spalaniu. Mówię oczywiście o jeździe w trasie. W mieście na razie sam nie mogę jeszcze się przestawić z poprzedniego auta
Przedtem trzeba było np wrzucać już czwórkę a tutaj jeszcze na trójce spokojnie się jedzie
Co do wypadu za granicę obawiam się, ze jednak piąty bieg może okazać się zbyt krótki. Na pewno będzie to większy komfort niż w Civicu którym do tej pory jeździłem, ale obroty mogą spowodować, ze spalanie będzie wyższe niż by sie można tego było spodziewać. Dużo ludzi zachwala tempomaty. Może to moja subiektywna opinia ale według mnie na autostradzie którą jedzie się przez dłuższy czas jest to wręcz niebezpieczne udogodnienie. Ograniczenie czynności kierowcy tylko do trzymania kierownicy może spowodować że po pewnym czasie staniemy sie senni. Jednak to trzymanie nogi na gazie przynajmniej mi dawało wiele frajdy a do tego powodowało, ze jednak cały czas miałem jeszcze dodatkowe zajęcie które powodowało, ze nie ogarniała mnie senność. Od czasu do czasu sobie przygazowałem, to trochę zwalniałem. Tempomat i automat to chyba zabawka dla amerykanów którzy jedną ręką prowadzą a drugą jedzą hamburgera