Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Moderator: Żandarmeria
-
PC Cee'd
Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Witam wszystkich Forumowiczów i Właścicieli samochodów KIA. Pozdrawiam Was Serdecznie na forum i w drodze .... przejdę zatem do rzeczy, mam duży problem z odbiorem KIA Cee'd po lakierowaniu (KIA była zarysowana i wgnieciona, oddałem do naprawy) w wyznaczonym przez ubezpieczyciela serwisie KIA ul. Płochocińska 115 w Warszawie. Problem polega na widocznej tzw. skórce pomarańczowej (jak to stwierdził pracownik serwisu) po lakierowaniu. W/g mnie jest bardzo duża, poza tym kolor też się bardzo różni (niby dobierany komputerowo). Wstawiam zdjęcia (pierwsze to oryginalne drzwi z drugiej strony, drugie zdjęcie natomiast przedstawia drzwi te ze skórką po świeżym "lakierowaniu", na polakierowanych w serwisie jestem w odbiciu aż zniekształcony, jak namalowany farbami obraz). samochodu nie odebrałem, mają spolerować czy tam jakoś odciąć, czy rzeczywiście mam się o co martwić? Pracownik powiedział, że on by chciał mieć taką skórkę po lakierowaniu, bo nie widać wtedy że samochód jest robiony, a jak jest spolerowany na równo to wtedy każdy poznaje że robiony . Ja w takie coś nie uwierzyłem. czy polecacie wziąć zatem reklamować zepsutą robotę w postaci lakierowania? czy mam także zaopatrzyć się w miernik lakieru? jaki jest dla KIA limit grubości po lakierowaniu i szpachlowaniu? Dzięki za odpowiedzi i POMOC, z góry Dziękuję. http://zapodaj.net/d06c582b4e6ab.jpg.html http://zapodaj.net/40ae9ac3a4a78.jpg.html dodatkowe foto źle polakierowana Kia Cee'd http://zapodaj.net/4cdd6e82f956f.jpg.html
-
zelu - Dyrektor
- Posty: 906
- Dołączył(a): 23 lis 2011 23:31
- Lokalizacja: Łódź / Rożenek GRUPA ŁÓDZKA
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 GDI, 6MT Pb 135KM
2018, L + Business Line, kolor KCS
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Ja bym nie odbierał - do poprawki
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Jak dla mnie to nie jest skórka pomarańczowa tylko fale Atlantyku
Gadaj z c22, on jest forumowym specem od lakierowania.
Gadaj z c22, on jest forumowym specem od lakierowania.
-
PC Cee'd
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
czy jest możliwość spolerowania?, czy muszą zedrzeć i nałożyć lakier jeszcze raz? nie znam się, ale na oko wyglądało jakbym trafił do krzywych luster śmiechu... dodatkowe foto całego samochodu z jednego i drugiego boku, łatwo domyślić się, który jest który... nowy "lakierek": http://zapodaj.net/19c31715c6f90.jpg.html stary dobry oryginał: http://zapodaj.net/8db964c1cecf1.jpg.html
-
butter18 - Dyrektor
- Posty: 886
- Dołączył(a): 21 cze 2014 22:31
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb/LPG 100KM
2014, M+DFA
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Jakim cudem zgodziłeś sie na szpachlowanie ?? jeśli były oryginalne drzwi bez szpachli to takie powinienes miec po naprawie... (przywrócenie stanu poprzedniego) czytaj powinienes miec nowe drzwi a nie rzeźby....
malowania nie skomentuje... partacz do kwadratu...
malowania nie skomentuje... partacz do kwadratu...
Hyundai i10 2015
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
Kia cee'd 2014
Daewoo Matiz 2000
-
c22
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
wezwany do odpowiedzi zgłaszam się
odnośnie "skórki", to również bym obstawał, co ty, bo to, że nie wyszło "gładko" wynika:
- braku doświadczenia lakiernika
- dobrany został zbyt szybki utwardzacz w stosunku do temperatury otoczenia - reakcja utwardzania przebiegała tak szybko, że lakier nie zdążył się "rozlać" na elemencie.
zadaj pytanie w jakich warunkach był lakierowany samochód. jeśli w kabinie, spytaj, czy była wygrzewana (obecnie niewskazane).
następnie spytaj jakim lakierem był malowany i poproś o okazanie puszek - powinieneś mieć napisany zakres temperatur dla danego produktu.
poproś też, aby pokazali ci na innym samochodzie lakierowany element, zobacz, czy też ego gładkość różni się od pozostałych.
co do kolorystyki, tu sprawa jest śliska....
ty zgłaszasz reklamację, oni powołują rzeczoznawcę (najczęściej z ramienia systemu jaki został użyty) i mogę się tylko spodziewać, że odpowiedź będzie, że malowany element mieści się w granicach tonów danego koloru.
co pozostaje?
albo się dogadać - wg mnie powinni iść na to - i cieniować sąsiadujące elementy. minus tej akcji jest taki, że "zdrowe" elementy będą częściowo zostaną pokryte grubszą warstwą, a to w przyszłości może ktoś wykryć miernikiem.
druga opcja, to powinni dobrze dobrać odcień, a jeśli nie mają takiej możliwości (brak receptury w posiadanym systemie) to najbardziej zbliżony powinien zostać poddany skorygowaniu. niestety, ale na warsztacie nie oczekiwałbym cudów, prędzej w mieszalni.
obecnie samochody są malowane bardzo cienko i w przypadku cieniowania istnieje ryzyko, że element cieniowany będzie w dwóch odcieniach - jeden gdzie nie było cieniowane i drugi gdzie było przejście.
kolejnym błędem to nie zastosowanie podkładu w kolorze, jaki podpowiada program z recepturami - np. czerwone maluje się na białym podkładzie, ale z doświadczenia wiem, że często na warsztatach króluje szary, a ten potrafi zmienić kolor finalny.
co do cytryny, to walcz, a jak już uda ci się, to dopiero potem mów, że skoro i tak poprawiają, niech teraz zrobią dobry kolor.
odnośnie "skórki", to również bym obstawał, co ty, bo to, że nie wyszło "gładko" wynika:
- braku doświadczenia lakiernika
- dobrany został zbyt szybki utwardzacz w stosunku do temperatury otoczenia - reakcja utwardzania przebiegała tak szybko, że lakier nie zdążył się "rozlać" na elemencie.
zadaj pytanie w jakich warunkach był lakierowany samochód. jeśli w kabinie, spytaj, czy była wygrzewana (obecnie niewskazane).
następnie spytaj jakim lakierem był malowany i poproś o okazanie puszek - powinieneś mieć napisany zakres temperatur dla danego produktu.
poproś też, aby pokazali ci na innym samochodzie lakierowany element, zobacz, czy też ego gładkość różni się od pozostałych.
co do kolorystyki, tu sprawa jest śliska....
ty zgłaszasz reklamację, oni powołują rzeczoznawcę (najczęściej z ramienia systemu jaki został użyty) i mogę się tylko spodziewać, że odpowiedź będzie, że malowany element mieści się w granicach tonów danego koloru.
co pozostaje?
albo się dogadać - wg mnie powinni iść na to - i cieniować sąsiadujące elementy. minus tej akcji jest taki, że "zdrowe" elementy będą częściowo zostaną pokryte grubszą warstwą, a to w przyszłości może ktoś wykryć miernikiem.
druga opcja, to powinni dobrze dobrać odcień, a jeśli nie mają takiej możliwości (brak receptury w posiadanym systemie) to najbardziej zbliżony powinien zostać poddany skorygowaniu. niestety, ale na warsztacie nie oczekiwałbym cudów, prędzej w mieszalni.
obecnie samochody są malowane bardzo cienko i w przypadku cieniowania istnieje ryzyko, że element cieniowany będzie w dwóch odcieniach - jeden gdzie nie było cieniowane i drugi gdzie było przejście.
kolejnym błędem to nie zastosowanie podkładu w kolorze, jaki podpowiada program z recepturami - np. czerwone maluje się na białym podkładzie, ale z doświadczenia wiem, że często na warsztatach króluje szary, a ten potrafi zmienić kolor finalny.
co do cytryny, to walcz, a jak już uda ci się, to dopiero potem mów, że skoro i tak poprawiają, niech teraz zrobią dobry kolor.
-
c22
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
jeszcze jedno
często gdy kolor jest dobierany w mieszalni zewnętrznej, łatwiej dostarczyć klapkę wlewu paliwa
jeśli tak było, to do niej masz dobrany kolor, a drzwi masz malowane z drugiej strony.
druga rzecz, że na plastiku (jeśli z niego jest klapka) kolor zawsze wygląda inaczej niż na metalowym elemencie.
osobiście na podstawie zdjęcia nie potrafię ocenić, czy aż takie duże są różnice kolorystyczne - nie neguję tego - ale wobec zdjęcia nie będę się wypowiadać.
to samo co do "cytrynki" - mogę się tylko domyślać, że były robione przednie drzwi, bo nie mają naklejki "ceed".
ie mniej, powodzenia
edit:
teraz zauważyłem linki w pierwszym poście...... że tak powiem po hiszpańsku..... "el doopa"
często gdy kolor jest dobierany w mieszalni zewnętrznej, łatwiej dostarczyć klapkę wlewu paliwa
jeśli tak było, to do niej masz dobrany kolor, a drzwi masz malowane z drugiej strony.
druga rzecz, że na plastiku (jeśli z niego jest klapka) kolor zawsze wygląda inaczej niż na metalowym elemencie.
osobiście na podstawie zdjęcia nie potrafię ocenić, czy aż takie duże są różnice kolorystyczne - nie neguję tego - ale wobec zdjęcia nie będę się wypowiadać.
to samo co do "cytrynki" - mogę się tylko domyślać, że były robione przednie drzwi, bo nie mają naklejki "ceed".
ie mniej, powodzenia
edit:
teraz zauważyłem linki w pierwszym poście...... że tak powiem po hiszpańsku..... "el doopa"
-
PC Cee'd
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Dzięki Wielkie za odpowiedzi,
dało mi do myślenia....sprawa śmierdzi z bliska i na odległość...el doooopa jak powiedziałeś...z innych forum też to potwierdzili (patrz poniżej) ale mam pytanie:
czy mam także zaopatrzyć się w miernik lakieru? jaki jest dla KIA limit grubości po lakierowaniu i szpachlowaniu? jaki miernik z allegro polecacie?
wiem że spartaczyli, dlatego nie odebrałem, drzwi wstawiali nowe oczywiście, ale cieniowanie na przednich (musieli zdjąć naklejkę), może wykazać podwójną ilość lakieru.....ehhhh...
z innych forum:
Witam,
Mi to wyglada na niedokonczona robote, po lakierowaniu zazwyczaj robi sie taki wlasnie baranek. Ostatnim etapem jest wygladzenie na mokro takiej powierzchni bardzo drobnym papierem sciernym, dokladne wymycie i po tym dopiero tak zwana polerka na sucho lub na mokro - to juz zalezy od lakiernika. Uzywa sie pasty polerskiej oraz polerki elektrycznej z okraglym padem i po takim zabiegu dopiero wyglada jak powinno.
Moze po prostu sobie lakiernik chcial zaoszczedzic czasu i pchnac klientowi, bo polerowanie zabiera duzo czasu: szlifowanie papierem tylko recznie i z duzym wyczuciem bo mozna przedrzec sie przez lakier glebiej i cala robote trzeba poprawiac. Taka sama historia z polerka maszyna - jeden niepewny ruch, przypalasz lakier i cale lakierowanie zaczynasz od nowa.
Na koniec napisze tylko ze nie jestem profesjonalnym lakiernikiem, ale tez nie laikiem w tych sprawach - moze niech wypowie sie tez ktos z branzy Smile
Pzdr
i jeszcze z innego:
Na starych drzwiach jesteś odbity w starym , zmatowiałym lakierze , co zresztą widać. Tutaj nie będziesz widział tzw. skórki pomarańcza w aż tak dużym efekcie. Jeśli się uparłeś o wadę nowego lakieru to się nie martw.Panowie zrobią Ci lustro.Rzeczywiście będzie podejrzenie o rzeżbiarstwo. Nowe auta nie są lakierowane na glanc. Idż do salonu i się przyjrzyj na nówki.Nie ogolisz się w ich odbiciu. Co do różnicy koloru to lakier pewnikiem nie był dobierany komputerowo a zapewne według receptury zapisanej w komputerze dla danego kodu i odcienia. Nie będziemy się tutaj wgłębiać się w tajniki lakierowania ale pokrótce mogą się zdarzać różnice koloru mimo zachowania precyzyjnych receptur (fabryka też partoli). Ciężko jest zachować ten sam kolor przy lakierowaniu na tzw. odcinkę . Tylko cieniowanie elementów sąsiednich da gwarancję w tej materii ( nie zawsze). Jednak tutaj pojawia się problem . Lakierowane elementy sąsiednie będą miały grubszą powłokę lakierniczą co może wykazać tester.
potwierdza się, że pomalowałbym lepiej sam
Pozdrawiam....Dziękuję za pomoc!!! walczę dalej TW3DG
dało mi do myślenia....sprawa śmierdzi z bliska i na odległość...el doooopa jak powiedziałeś...z innych forum też to potwierdzili (patrz poniżej) ale mam pytanie:
czy mam także zaopatrzyć się w miernik lakieru? jaki jest dla KIA limit grubości po lakierowaniu i szpachlowaniu? jaki miernik z allegro polecacie?
wiem że spartaczyli, dlatego nie odebrałem, drzwi wstawiali nowe oczywiście, ale cieniowanie na przednich (musieli zdjąć naklejkę), może wykazać podwójną ilość lakieru.....ehhhh...
z innych forum:
Witam,
Mi to wyglada na niedokonczona robote, po lakierowaniu zazwyczaj robi sie taki wlasnie baranek. Ostatnim etapem jest wygladzenie na mokro takiej powierzchni bardzo drobnym papierem sciernym, dokladne wymycie i po tym dopiero tak zwana polerka na sucho lub na mokro - to juz zalezy od lakiernika. Uzywa sie pasty polerskiej oraz polerki elektrycznej z okraglym padem i po takim zabiegu dopiero wyglada jak powinno.
Moze po prostu sobie lakiernik chcial zaoszczedzic czasu i pchnac klientowi, bo polerowanie zabiera duzo czasu: szlifowanie papierem tylko recznie i z duzym wyczuciem bo mozna przedrzec sie przez lakier glebiej i cala robote trzeba poprawiac. Taka sama historia z polerka maszyna - jeden niepewny ruch, przypalasz lakier i cale lakierowanie zaczynasz od nowa.
Na koniec napisze tylko ze nie jestem profesjonalnym lakiernikiem, ale tez nie laikiem w tych sprawach - moze niech wypowie sie tez ktos z branzy Smile
Pzdr
i jeszcze z innego:
Na starych drzwiach jesteś odbity w starym , zmatowiałym lakierze , co zresztą widać. Tutaj nie będziesz widział tzw. skórki pomarańcza w aż tak dużym efekcie. Jeśli się uparłeś o wadę nowego lakieru to się nie martw.Panowie zrobią Ci lustro.Rzeczywiście będzie podejrzenie o rzeżbiarstwo. Nowe auta nie są lakierowane na glanc. Idż do salonu i się przyjrzyj na nówki.Nie ogolisz się w ich odbiciu. Co do różnicy koloru to lakier pewnikiem nie był dobierany komputerowo a zapewne według receptury zapisanej w komputerze dla danego kodu i odcienia. Nie będziemy się tutaj wgłębiać się w tajniki lakierowania ale pokrótce mogą się zdarzać różnice koloru mimo zachowania precyzyjnych receptur (fabryka też partoli). Ciężko jest zachować ten sam kolor przy lakierowaniu na tzw. odcinkę . Tylko cieniowanie elementów sąsiednich da gwarancję w tej materii ( nie zawsze). Jednak tutaj pojawia się problem . Lakierowane elementy sąsiednie będą miały grubszą powłokę lakierniczą co może wykazać tester.
potwierdza się, że pomalowałbym lepiej sam
Pozdrawiam....Dziękuję za pomoc!!! walczę dalej TW3DG
-
c22
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
odpowiedni utwardzacz, gęstość lakieru (to zależy ile dali rozcieńczalnika) i temperatura
jak lakier ma odpowiednią gęstość, to jest wylewany na tzw. lustro
co do polerki, to jest to ostateczność, ale polerowanie jest ze szkodą dla lakieru - drobinki pasty polerskiej (mleczka) rozgrzewają lakier przez co on się "ułoży", ale to powoduje osłabienie lakieru - nie będzie tak twardy jak ten nie polerowany. teraz musisz podjąć decyzję czego żądać.
jak lakier ma odpowiednią gęstość, to jest wylewany na tzw. lustro
co do polerki, to jest to ostateczność, ale polerowanie jest ze szkodą dla lakieru - drobinki pasty polerskiej (mleczka) rozgrzewają lakier przez co on się "ułoży", ale to powoduje osłabienie lakieru - nie będzie tak twardy jak ten nie polerowany. teraz musisz podjąć decyzję czego żądać.
-
PC Cee'd
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Dzęki za pomoc i szybkość reakcji, jesteście Wspaniali... Pozdrawiam
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6875
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
PC Cee'd napisał(a)::good Dzęki za pomoc i szybkość reakcji, jesteście Wspaniali... Pozdrawiam
Popatrz popatrz.. A niektóre świeżaki do razu psy wieszają, że tu sami turbodebile na tym forum
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 638
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6543
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Jak dla mnie sprawa jest po mistrzowsku spieprzona, i teraz dorabia się "legendę", że niby tak lepiej, aby klient odebrał, bo inaczej serwis musi pokryć koszty ponownej roboty. Polerowanie tylko pogorszy sprawę, bo powstaną drastyczne skoki grubości lakieru, robi się to ręcznie - tu mocniej gość dociśnie, tam słabiej - i po chwili odczujesz skutki takiej roboty. Ja nie raz w rożnych autach naprawiałem już elementy i w mojej zaprzyjaźnionej lakierni, jednej z najlepszych w Olsztynie, zawsze odbierałem auto z lakierem jak dupcia niemowlaka, a nie z cellulitem hipopotama.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
marceed - Weteran
- Posty: 1151
- Dołączył(a): 22 gru 2010 12:52
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C2 HB, 1.6 GDi Pb 135KM
2012, L + FUN
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
pioter napisał(a):... cellulitem hipopotama....
Trafne porównanie
-
PC Cee'd
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
dzwonili z Płochocińskiej 115...dziś mam odbiór... podobno jest już "dobrze" ... pożyjemy zobaczymy komu zrobili dobrze Jestem jednak dobrej myśli bo: Rozmawiałem z sąsiadem, myślałem że jest tylko mechanikiem, okazało się, że ma zakład blacharsko-lakierniczy, nie wierzyłem , że pod nosem mam fachowca, więc z Waszą profesjonalną pomocą i dodatkowo z Profesjonalistą sąsiadem wiem, że dam radę. Sąsiad powiedział, żeby odebrać, mam dwa lata od odbioru na reklamację, przyniesie miernik z pracy, sprawdzimy kolor, sprawdzimy robotę , ile szpachli itp. jak coś to będziemy reklamować...aha poprosiłem o przygotowanie starych drzwi do wglądu...będę Was informował co i jak...na razie wracam do pracy...
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6543
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Tylko jak masz zamiar odebrać, to od razu wpisz uwagi do protokołu odbioru, żeby potem nie powiedzieli "U nas było cacy, widać parę dni po znowu pan gdzieś malował i panie kochany - ale spieprzyli ...". Do tego zdjęcia, a może i filmik?
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
Ammeliaa
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Wpadłem podziękować, bo jak widać nadal mają słabego lakiernika, bo u mnie zrobili identycznie :/ Zagadali mnie, naopowiadali, że tak lepiej itp. i głupia uwierzyłam, ale potem zaczęłam trochę czytać trafiłam na ten temat i oddałam im i tym razem zrobili przyzwoicie
Także wielkie dziękuję
Także wielkie dziękuję
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6543
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Problem z odbiorem KIA z ul.Płochocińska 115 Warszawa
Prosiem bałdzo
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
Posty: 18
Strona 1 z 1
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Problem z esp
przez mariomg1 » 25 wrz 2020 16:58 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 3611 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pitrek
25 wrz 2020 18:41
-
Problem z esp
-
-
Problem z Radiem
przez matiosw » 14 mar 2021 10:52 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 4 Odpowiedzi / 2730 Wyświetlone
- Ostatni post przez matiosw
20 mar 2021 15:28
-
Problem z Radiem
-
-
Problem z odpalaniem
przez kryzys » 01 lip 2019 09:08 w Silniki i skrzynia biegów - 9 Odpowiedzi / 6307 Wyświetlone
- Ostatni post przez kryzys
10 lip 2019 09:34
-
Problem z odpalaniem
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości