Panel oświetlenia kabiny

Dodatkowe wyposażenie... / Accesories and additional equipment ...

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
xxx69
 

Re: Panel oświetlenia kabiny

10 sie 2017 21:35

gisio napisał(a):xxx69 - widocznie popełniłeś ten sam błąd co fabryka na początku - zbyt mocno dokręciłeś śruby. Niestety teraz trzeba wymienić na nowy skoro nie ma ofert na portalach aukcyjnych :(


Hej,

jakoś 2 lata wytrzymało :)

Słuchajcie, nowy panel kosztuje 400 PLN - nie dajmy się zwariować, muszą być jakieś inne rozwiązania. Nie zamierzam
tyle bulić za kawałek plastiku do auta, które ma już 8 lat (za rok chcę wymienić auto).

Czy naprawdę nikt nie próbował przekładać tego panelu np. z C2 ??


Pozdro,

M

marko367
Klubowicz
 
Posty: 34
Dołączył(a): 24 cze 2014 03:49
Lokalizacja: pomorskie
Grupa: Trójmiasto

Re: Panel oświetlenia kabiny

11 sie 2017 04:08

Ja dospawałem do oryginalnych wkrętów podkładki nierdzewne okrągłe powiększone DIN 9021/A4 i zeszlifowałem na odpowiednią grubość aby nam się klapka z okularami zamykała. Polecam precyzyjną metodę spawania TIG. :wink:
kia ceed 1.6 crdi 115km. 2007r

Avatar użytkownika
gisio
V kolumna
 
Posty: 1039
Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Grupa: Mazowiecka
Marka i model samochodu: OPTIMA 2.0 GDI PHEV 2016, XL+LPK+TEC (205 KM)

Re: Panel oświetlenia kabiny

11 sie 2017 15:49

xxx69 – jak serwisowałeś systematycznie swoje auto w ASO to taki panel możesz mieć za darmo nawet po 7-mio letniej gwarancji. No ale skoro dla Ciebie 400 pln to majątek, poddaję wielkiej wątpliwości serwis w ASO … - mam rację czy mam to odszczekać?
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „

AUTOR WĄTKU
xxx69
 

Re: Panel oświetlenia kabiny

13 sie 2017 15:51

Tak się składa, że ASO, w którym serwisowałem samochód najdłużej - tj. w Gdyni na ul. Morskiej - już nie funkcjonuje.
Nie wierzę, że w obcym ASO ktoś mi to za friko to wymieni po gwarancji.

Ponadto nie rozumiem, czemu miał służyć Twój komentarz 'skoro dla Ciebie 400 PLN to majątek'. Może mnie stać, może nie, nie mniej:

1/ Ładowanie kasy w 8-letni samochód, który zaraz sprzedaję, nie ma sensu.

2/ To forum pełni głównie funkcję poradniczą dla użytkowników C i odsyłanie ich do ASO jest głupie, bo podważa sens istnienia forum
a także celowość Twojej obecności tutaj - w końcu jesteś bogaty i masz do dyspozycji ASO.

3/ Jeśli mnie nie stać, to co - nie mam prawa pisać na tym forum ? Od jakich zarobków / jakiego majątku mogę łaskawie pisać, tak aby
Ciebie Hrabio to nie raziło ? :imnewhere:

Avatar użytkownika
gisio
V kolumna
 
Posty: 1039
Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
Lokalizacja: Warszawa Bielany
Grupa: Mazowiecka
Marka i model samochodu: OPTIMA 2.0 GDI PHEV 2016, XL+LPK+TEC (205 KM)

Re: Panel oświetlenia kabiny

13 sie 2017 17:40

No widzisz serwis o którym piszesz stracił autoryzację Kia dobre 3 lata temu, wnoszę więc, że co najmniej od tamtego czasu ASO Kia jest Ci obce.

Jeżeli uważasz, że fora są po to , żeby skutecznie unikać „kosztownych” wizyt w ASO czy innych warsztatach to gratuluję pojmowania rzeczy.

No tak pewnie logując się na to forum liczyłeś, że ktoś Ci da w prezencie taki panel i najlepiej jakby jeszcze pokrył koszt wysyłki . Przecież Ty nie będziesz ładował kasy w 8-mio letnie auto, które za chwilę pojawi się na portalach jako bezwypadkowe, doinwestowane , systematycznie serwisowane i nie wymagające wkładu finansowego – jakie to polskie!?

Koledzy podali Ci rozwiązanie problemu – jeżeli nie może być ono zastosowane w Twoim przypadku czeka Cię wymiana panelu na nowy za 400 pln.

Koniec!
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „

Avatar użytkownika
Ryba4
Nadworny błazen
 
Posty: 6444
Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
Lokalizacja: Kraków / Wrocław
Grupa: Małopolska
Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M

Re: Panel oświetlenia kabiny

13 sie 2017 22:17

Iksie spuść z tonu bo długo na forum nie zabawisz...

1) w regularnie serwisowanych autach Kia wymienia ten panel bez gadania na nowy, nawet po gwarancji

2) ogrom z nas przechodził to samo, niejednemu panel zawalił sie na łeb w czasie jazdy. Ale mój ma 6,5 roku i jeszcze się trzyma :-D

3) albo allegro/szrot albo ASO, innej opcji nie ma, no chyba że sklejanie i patenty jw.

4) Gisio jest zalany sosem po uszy, dlatego jeździ 7 letnim Cee'dem, ale 400 zł wydaje 2x w roku na porządne pranie auta :lol: :lol: podobnie jak ja ;-)

W sumie to strach pomyśleć czy Ty w ogóle robisz jakieś przeglądy poza rejestracyjnym...

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Obrazek
FL 1,4 90KM HB 5K M (C+); STI WRC WRX PS3 ITP ITD TDI 8)

AUTOR WĄTKU
xxx69
 

Re: Panel oświetlenia kabiny

15 sie 2017 14:45

gisio napisał(a):No tak pewnie logując się na to forum liczyłeś, że ktoś Ci da w prezencie taki panel i najlepiej jakby jeszcze pokrył koszt wysyłki . Przecież Ty nie będziesz ładował kasy w 8-mio letnie auto, które za chwilę pojawi się na portalach jako bezwypadkowe, doinwestowane , systematycznie serwisowane i nie wymagające wkładu finansowego – jakie to polskie!?
Koniec!


Szokuje mnie jak bardzo jesteś głupi i jak prymitywne wnioski wyciągasz.

Z radością opuszczam to forum - nie ma sensu :)

michalmichu1
Dopiero co...
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 paź 2015 20:36
Lokalizacja: rawicz
Grupa: Wielkopolska

Re: Panel oświetlenia kabiny

29 sie 2017 08:46

Panowie mi tez odpała lampka podsufitki( ceed 1.6 crdi 2007r.) .... czy ma juz ktoś sprawdzone info odnośnie tego czy lampka z i30 albo nowszego ceeda pasuje ???

fajny_nick
Brygadzista
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12 gru 2016 16:39
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1FL SW, 1.4 Pb 105KM
2009, Optimum

Re: Panel oświetlenia kabiny

29 sie 2017 09:48

Ja kupiłem od Sportage (udało mi się trafić ładną sztukę za 100), tylko musiałem nawiercić inne otwory na śrubki, bo trochę inny rozstaw był niż w cee'd.

michalmichu1
Dopiero co...
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 paź 2015 20:36
Lokalizacja: rawicz
Grupa: Wielkopolska

Re: Panel oświetlenia kabiny

29 sie 2017 10:04

mógłbyś podesłać foto ?? bo tych wersji tej lampki do sportage tez jest kilka... swoją drogą zastanawiam się jak jest z lampką od nowszej wersji ceeda bo wizualnie wyglada podobnie ale własnie nie wiem jak z otworami itp...

gary4
Dopiero co...
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 sie 2017 21:16
Lokalizacja: BYTOM
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 106KM
2009, ECO Dynamic

Re: Panel oświetlenia kabiny

31 sie 2017 22:07

No właśnie fajny nick. Od jakiego modelu sportage ten panel założyłeś? Ta informacja ułatwi nam życie. Dziś pojawił się taki panel do ceeda na allegro w ludzkiej cenie i go wykupiłem. Tylko widzę że otwory ma ,,poszerzone,, czyli czeka mnie klejenie. Jak się nie uda to spróbuję ze sportage. Może będą solidniejsze.

fajny_nick
Brygadzista
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12 gru 2016 16:39
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1FL SW, 1.4 Pb 105KM
2009, Optimum

Re: Panel oświetlenia kabiny

11 wrz 2017 10:09

Na aukcji na allegro była podpisana jako do Sportage r11 - z taką adnotacją "NUMER G702".

Po zamontowaniu wygląda tak:

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
Renegade
Weteran
 
Posty: 2899
Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
Lokalizacja: SLU
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1FL HB, 1.6 DOHC Pb 126KM
2009, Optimum

Re: Panel oświetlenia kabiny

11 wrz 2017 14:52

Podejrzewam, że te wiercone dziury będą trwalsze niż w oryginale :D

Obrazek
Powered by SGS7
Obrazek
HB 1.6 DOHC 126 KM FL OPTIMUM - AA1 (infra red)

fajny_nick
Brygadzista
 
Posty: 85
Dołączył(a): 12 gru 2016 16:39
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1FL SW, 1.4 Pb 105KM
2009, Optimum

Re: Panel oświetlenia kabiny

12 wrz 2017 06:35

Mam nadzieję, bo jak odpadło mi za pierwszym razem w trakcie jazdy to byłem trochę zaskoczony :roll:

gary4
Dopiero co...
 
Posty: 2
Dołączył(a): 14 sie 2017 21:16
Lokalizacja: BYTOM
Grupa: GOP- Górny Śląsk
Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 106KM
2009, ECO Dynamic

Re: Panel oświetlenia kabiny

14 wrz 2017 20:06

Chyba wszystko będzie trwalsze niż oryginał:-))

tom937
Klubowicz
 
Posty: 67
Dołączył(a): 01 maja 2016 07:48
Lokalizacja: Kwidzyn
Grupa: Trójmiasto
Model cee'd:
C1 HB, 2,0 ON 136KM
2007, OPT+

Re: Panel oświetlenia kabiny

19 wrz 2017 20:01

ja w swoim panelu nie mialem duzych pekniec. klej dwuskladnikowy+ podkladki meblowe od starej lawy (tloczone) i jest ok.
KIA CEED 2.0 CRDI 2007 HATCHBACK-optimum +

Avatar użytkownika
Quanto Wałbrzych
Dopiero co...
 
Posty: 8
Dołączył(a): 25 mar 2017 11:47
Lokalizacja: Wałbrzych
Grupa: Dolny Śląsk
Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2007, OPTIMUM +

Re: Panel oświetlenia kabiny

17 lut 2018 12:22

Miałem ten sam problem z panelem.Jak kupiłem auto to ten panel już lekko wisiał.Odkręciłem.posklejałem mocowania klejem i narazie jest ok,z tym że znowu wypadła mi szufladka na okulary i muszę cały panel ściągnąć.w szufladce brakuje jednej bocznej ośki.Wtopilem tam na gorąco kawałek druta ale wyleciał.muszę coś innego wymyślić.Porobię zdjęcia problemu. :roll:
Kto pyta nie błądzi. :car:

Darek041176
Przedszkolak
 
Posty: 18
Dołączył(a): 28 cze 2015 14:03
Lokalizacja: Prywatna Kevelaer
Grupa: Wielkopolska

Re: Panel oświetlenia kabiny

22 cze 2018 11:38

Czyli od sportage 3 można spokojnie kupic i poza otworami wszystko pasuje.
Czy sprawdzał ktos czy wielkosc schowka na okulary jest taka sama.
Spadła lamka otwory naprawione ale schowek nie przetrwał
Może kos ma sam schowek na sprzedaż ?
Prosze o kontakt 668 500 194

kedlaw0
Dopiero co...
 
Posty: 9
Dołączył(a): 17 mar 2019 08:57
Lokalizacja: Mazowieckie
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1FL SW, 1.4 Pb 90KM
2011, nie ustalone

Re: Panel oświetlenia kabiny

29 mar 2019 20:17

W mojej Ceed nie ma w ogóle przedniej lampki. Mam zamiar sam ją zamontować ale czy pod podsufitką będą otwory montażowe? Chyba by nie robili dwóch wersji dachów - z uchwytami i bez?
Za darmo dostałem lampkę od i30. Pewnie będzie pasować tylko otwory trzeba przewiercić w innym miejscu?

Avatar użytkownika
szymex
Kierownik
 
Posty: 503
Dołączył(a): 21 sty 2013 09:44
Lokalizacja: MAZOVIA
Grupa: Mazowiecka
Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 115KM
2009, Optimum

Re: Panel oświetlenia kabiny

17 kwi 2019 13:19

Biodegradacji ciąg dalszy. Odpadł schowek na okulary bo się cycek ułamał temu misiu. Doraźnie poszedł epoksyd, zobaczymy czy wytrzyma montaż w panelu i dalszą eksploatację.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-A310F przy użyciu Tapatalka

Poprzednia strona
Powrót do Akcesoria i wyposażenie

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 4 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl