Koszty przeglądów

Spalanie, ubezpieczenie, przeglądy / Costs, insurance, technical examinations

Moderator: Żandarmeria

AUTOR WĄTKU
Klapouchy
 

Koszty przeglądów

29 sie 2007 20:36

Moglibyście się podzielić takimi informacjami jak koszty przeglądów i jaka część z tego to materiały, a jaka robocizna?

Avatar użytkownika
sevi
Weteran
 
Posty: 1188
Dołączył(a): 26 sie 2007 17:09
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Mazowiecka

29 sie 2007 21:52

W salonie Szymczyka w Warszawie powiedzieli, że pierwszy przegląd to suma około 500 do 600PLN.
Kia Ceed 1.6 DOHC Comfort +
06.07.2007r.

AUTOR WĄTKU
wilam
 

30 sie 2007 06:57

W Hanga-auto w Warszawie powiedzieli mi, że przegląd kosztuje ok 600zł.
Ostatnio edytowano 15 paź 2007 14:48 przez wilam, łącznie edytowano 2 razy

AUTOR WĄTKU
tstwi
 

30 sie 2007 08:46

U naszych są…siadów wszystko jest klarowne
http://www.zikan-vlc.cz/index.php?User= ... F=4&ID=303

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3177
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

30 sie 2007 09:11

no to macie od wujka sensora w związku z tym, że byłem już na przeglądzie i pewnie niedługo znów śmignę:
1.6 Pb silnik
olej sxl profesional castrol 180zł
przegląd 170zł
filtr oleju, płyn do spryskiwaczy, płyn chłodniczy, WSZYSTKO RAZEM 390 zł
po mojej interwencji, że filtr klimy jest już zasyfiony cały a poza tym książka każe wymienić - wymieniono - 100 zł
Razem 490 zł i brudny samochód oddany bo sezon urlopowy i nie ma kto myć --ŻENUA

ASO Poznań

Avatar użytkownika
zucio1
Koordynator Regionalny
 
Posty: 1339
Dołączył(a): 29 lip 2007 14:23
Lokalizacja: Olsztyn
Grupa: Warmińsko-Mazurska

Re

30 sie 2007 15:13

:shock: :shock: :shock: Uuuuuuuuuuuuuch niedobrze, za takie pieniądze olać klienta i nawet mu nie spłukać wozu, chyba jakieś nieporozumienie. :evil:
W allegro ten serwis dostałby NEGATYWA. :?
Do rzeczy - po rozmowie telefonicznej z serwisem w Olsztynie cenę za przegląd określono na ok. 500 PLN. Chyba nie jest tak źle.
Pozdro. :D
Obrazek
Kia ceed 1,6GDI M+comfort '13
Kia venga 1,4 '12
Ceed 1,6 C+ '09
Ceed 1,4 C+ '07
Fabia 1,4 16V
Matiz
VW Golf II 1,6
Polonez 1,6 Caro
Fiat 126p
Obrazek

AUTOR WĄTKU
Sławek
 

23 wrz 2007 08:39

W salonie w Chrząstowicach k/Opola powiedzieli, że pierwszy przegląd to koszt ok. 650 zł. Byłem teraz w sobotę na wymianie oleju po 1500 km. Za to zapłaciłem 247 zł.
Proponuję podtrzymać ten temat. To da nam przegląd sytuacji jak to wygląda w całej Polsce i może być podstawą… do negocjacji przy przeglądach

Avatar użytkownika
gbear
Grupa Trzymająca Władzę
 
Posty: 1289
Dołączył(a): 10 sie 2007 10:37
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Dolny Śląsk

23 wrz 2007 09:20

A co chcesz negocjować? Jak będzie w Gdańsku taniej o 50 PLN to będziesz tam jechał? :twisted: Przy takich kwotach to za wiele urwać się nie da.

pzdr
ADMIN - Antypatyczny Dreczyciel Masowo Inwigilowanych Niewiniatek :-)

Obrazek

AUTOR WĄTKU
Sławek
 

23 wrz 2007 13:04

<span>gbear</span> napisał(a):A co chcesz negocjować? Jak będzie w Gdańsku taniej o 50 PLN to będziesz tam jechał? :twisted: Przy takich kwotach to za wiele urwać się nie da.


Być może dla mnie nie będzie się to opłacało ale z tego co widzę to jest tu sporo ludzi z Warszawy i okolic. A im się już będzie opłacało. To samo tym co mieszkają… na Śląsku. Tam też jest dużo serwisów. Może dla Ciebie gbear jest to nieopłacalne ale skoro ktoś będzie miał do wyboru zapłacić za to samo 650 zł czy tak jak zapłacił sensor 490 zł to na pewno pojedzie może nie 500 km ale 50 km dalej i będzie mu się to opłacało.

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3177
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

24 wrz 2007 06:36

Sławek ale za co zapłaciłeś te 200 zł ? Co wchodziło w tę… kwotę ?
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

AUTOR WĄTKU
masiu
 

24 wrz 2007 07:08

W Łaziskach za przeglądy mojego CRDi ceny za przeglądy na dzień dzisiejszy to na przemian 690 i 840 z? (z tego co pamiętam) minus rabaty 5% na części i 10% na usługi.
Koszt przeglądu lakieru - 50 z?

Koszt robocizny wg szefa salonu jest najtańszy w regionie i wynosi 80 zł/h (ponoć w Katowicach 2xtyle)

W salonie zachęcali mnie do wymiany oleju między 1000 a 2000 km. Koszt w zależności od oleju 250 (ELF) i 350 (Castrol) (w zaokrągleniu). Robocizna gratis). Na przegląd raczej podjadę tylko nie wiem na jaki olej się zdecydować??
Ostatnio edytowano 17 paź 2007 12:16 przez masiu, łącznie edytowano 1 raz

AUTOR WĄTKU
Sławek
 

24 wrz 2007 07:48

Sensor, w tę… kwotę wchodzi tylko koszt oleju. Robocizna podobno gratis ale z tego co widzę u Ciebie to chyba jednak jakieś koszty robocizny są…. Czyli olej Castrol 180 zł + robocizna 67 zł ale za to umyli mi jeszcze samochód :) To jak wiesz nie był obowiązkowy przegląd a ja pojechałem chyba bardziej dlatego, że jak odbierałem mojego cee'da sw to dostałem czujniki cofania ale nie zdążyli mi ich wtedy zamontować. To teraz przy okazji montowania czujników od razu zrobiłem wymianę oleju.

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3177
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

24 wrz 2007 08:31

oki, jakiego Castrola ci zalali - SLX profesional? Mam 5w30

u mnie tak olej +robocizna + filtry olej i klima + pierdoły
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

less
Weteran
 
Posty: 1112
Dołączył(a): 29 lip 2007 17:43
Lokalizacja: Górny Śląsk
Grupa: GOP- Górny Śląsk

24 wrz 2007 17:42

masiu napisał(a):W Łaziskach za przeglądy mojego CRDi ceny za przeglądy na dzień dzisiejszy to na przemian 690 i 840 z? (z tego co pamiętam) minus rabaty 5% na części i 10% na usługi.
Koszt przeglądu lakieru - 50 z?

Koszt robocizny wg szefa salonu jest najtańszy w regionie i wynosi 80 zł/h (ponoć w Katowicach 2xtyle)

W salonie zachęcali mnie do wymiany oleju między 1000 a 2000 km. Koszt w zależności od oleju 250 (ELF) i 350 (Castrol) (w zaokrągleniu). Robocizna gratis). Na przegląd raczej podjadę tylko nie wiem na jaki olej się zdecydować??


No to ciekawe :) bo mi w Łaziskach mówili, że koszt roboczogodziny to 70 złotych netto a więc mają… różne wersje. Mają… też niestety wady a mianowicie serwis jest czynny do 16-tej :shock:

PS. Rozumiem, że decydujesz się na wymianę oleju po 1000 - 2000 kmów a jakie argumenty bo ja nie wiem czy warto wydawać dodatkowe 300 złotych, skoro producent tego nie wymaga ani nawet nie zaleca w instrukcji?
był: cee'd SW 1.6 GDi "L" + FUN '12 (74 kkmów u mnie)
był: cee`d SW 1.6 CRDi Opti+ '07 (120 kkmów u mnie)

AUTOR WĄTKU
Przemko
 

24 wrz 2007 19:15

Mnie serwis wycenił na 630 zł (15000 km)!!!!
za samą… robociznę wzięli 280 zł.(paranoja za wymianę oleju, filtra olejowego i filtra powietrza)
O filtrze klimatyzacji w ogóle zapomnieli!!!
Jestem bardzo niezadowolony! :-x
mam wersję 1.4!
serwis do d... przy kupnie zapasowych żarówek dali mi złe bezpieczniki(szerokie) nikt tam tak naprawdę nie ma pojęcia.
Jeszcze jedno: oleju mieści się 3,3 l a mi zalali 4 według faktury! Dopiero teraz się zorientowałem...
Więcej w serwisie Bielskiego oddziału moja noga nie powstanie!

AUTOR WĄTKU
rafek81
 

24 wrz 2007 19:30

w Łaziskach Górnych w salonie/serwisie jest cennik.. pierwszy przegląd 400pln (robocizna, olej, filtr oleju, paliwa itp.) wiem, że mają stały cennik.. jak będę tam kiedyś a nie zapomnę to wezmę takowy i przepisze go tutaj..

Avatar użytkownika
sensor
Nadworny Tester
 
Posty: 3177
Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
Grupa: Wielkopolska

24 wrz 2007 21:15

to jeszcze raz - 390 bez klimy, filtra
490 zł z filtrem robocizna, filtry olej i klima, 3,3 litra oleju, 2 litry płynu do psikaczy, litr płynu do chłodnicy - ASO POZNAŃ
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+

AUTOR WĄTKU
Olek
 

24 wrz 2007 21:23

<span>sensor</span> napisał(a):oki jakiego castrola ci zalali SLX profesional mam 5w30


LongLife :?: bo jest jeszcze jakas inna wersja 25zl za litr (hmm)

Jak przywioze swoj olej po 2 tys. do wymiany, to ile wezma z wymiana filtra ? Robil ktos juz tak ?

AUTOR WĄTKU
masiu
 

24 wrz 2007 21:28

ceny są uzależnione od silnika :(
Ostatnio edytowano 17 paź 2007 12:17 przez masiu, łącznie edytowano 1 raz

AUTOR WĄTKU
rav
 

24 wrz 2007 22:12

W salonie w Łowiczu 80 km od Warszawy:
- wymiana oleju przy 1000 km - koszt oleju
- pierwszy przegląd 400zł
- brak opłaty za przegląd karoserii - wymagany do zachowania gwarancji

Następna strona
Powrót do Koszt utrzymania
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi / Wyświetlone
    Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Partnerzy

Części Kia

https://pesca-sklep.pl