@brylek Oba zawory ma filtron OP 617/1
OP 617 ma jeden zawor bypassowy tylko.
https://ibb.co/bMhcLx
Czytajac fora amerykańskie problemem jest takze rozna jakosc i ilosc materialu filtrujacego w samym filtrze co wplywa na cisnienie oleju na wyjsciu i czas jego przebywania w filtrze. Brak filtru zwrotnego powoduje efekt suchego startu na co silniki grupy Hyundai sa bardzo wrazliwe.
@srbastek
Nie chce nic sugerowac, ale ASO nie zawsze stosowalo oryginalne filtry... poza tym problem filtrow moze tylko poglebiac inne przyczyny.
Stukające zawory
Moderator: Żandarmeria
- Lukas1523
- Dopiero co...
- Posty: 2
- Dołączył(a): 01 mar 2018 13:49
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 Pb 126KM
2009, Comfort +
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Stukające zawory
Lukas1523 napisał(a):P.S Kia Forte w Ameryce Północnej ma takie same silniki jak Hyundai i30 i Kia Ceed. Tu link do grupy na fb, która walczy z Kia Canada o odszkodowanie
https://www.facebook.com/groups/kiaforteproblememoteur/
Ludziska walczą o odszkodowanie, bo w związku z używaniem nieoryginalnych filtrów popsuły im się silniki
Aczkolwiek.... Abstrahując od tego debilizmu, to coś w tym temacie jest na rzeczy..
Lukas1523 napisał(a):@brylek Oba zawory ma filtron OP 617/1
OP 617 ma jeden zawor bypassowy tylko.
A katalog filtrona do G4FA sugeruje właśnie OP617 :/
http://filtron.eu/pl/znajdz-filtr?actio ... gType=G4FA
Lukas1523 napisał(a):Nie chce nic sugerowac, ale ASO nie zawsze stosowalo oryginalne filtry... poza tym problem filtrow moze tylko poglebiac inne przyczyny.
Żebyś wiedział... przegląd nr 3 robiłem u Pateckiego - zapytali gdzie robiłem przegląd nr 2, bo filtr powietrza i oleju były nieoryginalne Gdzie? Ano w InterWydymamyNaCzęściachTwojeAuto....
Ostatnio edytowano 01 mar 2018 17:19 przez Ryba4, łącznie edytowano 1 raz
- zbyszek1980
- Dopiero co...
- Posty: 2
- Dołączył(a): 11 maja 2018 06:29
- Lokalizacja: Zgierz
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1 HB, 1400 Pb 90KM
2010, comfort+
regulacja zaworow w kia ceed
potrzebuje pomocy chcialem wyregulowac zawory okazuje sie ze reguluje sie grubosciami szklanek szukalem wszedzie zaden sklep niema w swojej ofercie szklanek do kijanki prosze o pomoc
moj tel 500271939.kia ceed 1,4 16v 90km 2010r.
moj tel 500271939.kia ceed 1,4 16v 90km 2010r.
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: regulacja zaworow w kia ceed
Też Cię witam
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
- brylek
- Kierownik zmiany
- Posty: 180
- Dołączył(a): 09 maja 2016 21:23
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.6 Pb 122KM
2007, Comfort
Re: regulacja zaworow w kia ceed
a ile tych szklanek jest do wymiany ?? Np.w aso jedna kosztuje 50-80zł podzwon po sklepach inteernetowych zajmujacych sie czesciami do kia np. tutaj wiem ze maja jakies ale nie wszystkie http://www.sklep-kia.pl/
- Zby
- Kierownik zmiany
- Posty: 149
- Dołączył(a): 19 mar 2017 07:30
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 115KM
2009
Re: Stukające zawory
Koledzy, poniżej załączam wideo stuków jakie słyszę w moim aucie. Wewnątrz są słyszalne jeśli wie się czego słuchać. Na zewnątrz po otwarciu maski słychać takie cykanie jakby ktoś pisał na maszynie. Może ktoś mi odpowie czy miał z tym problem czy TTTM?
Jeśli ma ktoś sugestie że silnik nie pracuje równo to proszę dać znać. Zbliża mi się serwis oleju to może od razu bym podziałał z tą kwestią.
Dodam że auto pali normalnie, oleju nie bierze, przyspiesza bez problemu, nie szarpie. Ale jednak nurtuje mnie ta kwestia.
https://youtu.be/bzNYNZOVUNg
https://youtu.be/n0hLJvLTH_0
https://youtu.be/K6beSr3Tbkw
https://youtu.be/jpDfqQ8Y-_k
Jeśli ma ktoś sugestie że silnik nie pracuje równo to proszę dać znać. Zbliża mi się serwis oleju to może od razu bym podziałał z tą kwestią.
Dodam że auto pali normalnie, oleju nie bierze, przyspiesza bez problemu, nie szarpie. Ale jednak nurtuje mnie ta kwestia.
https://youtu.be/bzNYNZOVUNg
https://youtu.be/n0hLJvLTH_0
https://youtu.be/K6beSr3Tbkw
https://youtu.be/jpDfqQ8Y-_k
- Zby
- Kierownik zmiany
- Posty: 149
- Dołączył(a): 19 mar 2017 07:30
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 115KM
2009
Re: Stukające zawory
Zby napisał(a):Koledzy, poniżej załączam wideo stuków jakie słyszę w moim aucie. Wewnątrz są słyszalne jeśli wie się czego słuchać. Na zewnątrz po otwarciu maski słychać takie cykanie jakby ktoś pisał na maszynie. Może ktoś mi odpowie czy miał z tym problem czy TTTM?
Jeśli ma ktoś sugestie że silnik nie pracuje równo to proszę dać znać. Zbliża mi się serwis oleju to może od razu bym podziałał z tą kwestią.
Dodam że auto pali normalnie, oleju nie bierze, przyspiesza bez problemu, nie szarpie. Ale jednak nurtuje mnie ta kwestia.
https://youtu.be/bzNYNZOVUNg
https://youtu.be/n0hLJvLTH_0
https://youtu.be/K6beSr3Tbkw
https://youtu.be/jpDfqQ8Y-_k
Ktoś coś podpowie? Takie syczenie jest normalne? Może się spotkaliście z czymś takim? Nie wiem czy palnikować a słyszę to w zasadzie od kiedy mam samochód tylko wcześniej myślałem że taki dziwię silnika. Teraz nie wiem sam
- asdfuc
- Brygadzista
- Posty: 80
- Dołączył(a): 04 wrz 2015 19:55
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1 PRO, 1.6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: Stukające zawory
Wydaje mi się, że brzmi normalnie i po prostu masz za dużo czasu wolnego
- Zby
- Kierownik zmiany
- Posty: 149
- Dołączył(a): 19 mar 2017 07:30
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 115KM
2009
Re: Stukające zawory
asdfuc napisał(a):Wydaje mi się, że brzmi normalnie i po prostu masz za dużo czasu wolnego
Hmm sam dźwięk silnika mnie nie martwi. Tylko to cykanie w tle. Mój pierwszy diesel i nie wiem czy one tak prostu brzmią i tak ma być czy coś tu mi się dzieje niedobrego.
Jeśli ktoś jeszcze może potwierdzić że TTTM to proszę o opinię nawet jeśli to dla kogoś oczywiste
- ceedek
- Klubowicz
- Posty: 67
- Dołączył(a): 21 gru 2017 10:43
- Lokalizacja: Gdynia
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2008, Comfort+
Re: Stukające zawory
Panowie, czy te stukające zawory brzmią w ten sposób? https://vocaroo.com/i/s1KGtrYv52fI
Swój problem opisałem tutaj: viewtopic.php?f=36&t=9985
W ASO powiedzieli że zawory, znajomy mechanik mówi, że według niego rozrząd. Ja z kolei mam podejrzenie, że może sprzęgło, bo taki sam dźwięk tylko że głośniejszy usyszałem pare dni temu gdy przy ruszaniu za bardzo puściłem sprzęgło i silnik prawie zgasł. Jak Wy uważacie co to może być?
Swój problem opisałem tutaj: viewtopic.php?f=36&t=9985
W ASO powiedzieli że zawory, znajomy mechanik mówi, że według niego rozrząd. Ja z kolei mam podejrzenie, że może sprzęgło, bo taki sam dźwięk tylko że głośniejszy usyszałem pare dni temu gdy przy ruszaniu za bardzo puściłem sprzęgło i silnik prawie zgasł. Jak Wy uważacie co to może być?
- ceedek
- Klubowicz
- Posty: 67
- Dołączył(a): 21 gru 2017 10:43
- Lokalizacja: Gdynia
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C1 HB, 1.4 Pb 109KM
2008, Comfort+
Re: Stukające zawory
Wybaczcie za odświeżanie, ale czy ktoś jest w stanie się wypowiedzieć na ten temat? Z tego co mi się jeszcze udało zauważyć, to "grzechotanie" nie występuje na zimnym silniku. Dopiero po kilku minutach jazdy gdy silnik już się rozgrzeje do min. 70 stopni zaczyna owe grzechotanie być słyszalne.
- RUDY_MIETEK
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 26 lip 2018 13:27
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 Pb/LPG 122KM
2008
Re: regulacja zaworow w kia ceed
szklanki najlepiej jest szlifować, są zakłady ślusarskie które się tym zajmują, lub firmy które np szlifują lub planują głowice silników.
tak i te szklanki są robione. wytwarza się jeden wymiar a resztę już szlifuje co 0,05mm
ja tak własnie robiłem. bo koszt jednej szklanki to 50-60zł a ja za szlifowanie wszystkich potrzebnych zapłaciłem ok. 200zł
tak i te szklanki są robione. wytwarza się jeden wymiar a resztę już szlifuje co 0,05mm
ja tak własnie robiłem. bo koszt jednej szklanki to 50-60zł a ja za szlifowanie wszystkich potrzebnych zapłaciłem ok. 200zł
- sochers
- Przedszkolak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 19 wrz 2017 08:18
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 Pb 126KM
2010, Comfort+
Regulacja luzy zaworowe - jaki zakres (ew. dodatki?) + cena
Dzieńdoberek,
Kilka tematów z zaworami, nie do końca odpowiadają na to co chcę się dowiedzieć/potwierdzić, a ten ma relatywnie niestare ostatnie odpowiedzi to spróbuję
Jakiś czas temu moja kijanka (1.6 126 koni + LPG) zaczęła nierówno pracować, przyduszać się, mrygał i gasł check, a Torque pokazał P301, P304 (wypadanie zapłonu na wielu cylindrach).
Przejechane 180k, ja od września 2017 zrobiłem 20k. Od lutego na gazie, czyli na gazie z 15 tysięcy. Zakładane w Łodzi w Filar-Techu, opinie ma bardzo dobre, więc nie żaden Janusz Druciński. Niedawno przegląd gazu po 11k, wymienione co miało być w tym przeglądzie, zero problemów.
Z racji, że wcześniej nie sprawdzałem luzów, podjechałem i poprosiłem o sprawdzenie luzów i diagnostykę komputerową , na komputerze nic, ale informacja, że za objawy mogą odpowiadać luzy zaworowe poza zakresem tolerancji.
Parametry luzów poszczególnych zaworów:
W: 0,15 0,20 0,12 0,18 0,23 0,23 0,12 0,19
S: 0,08 0,08 0,13 0,08 0,15 0,15 0,20 0,20
Będę to robił, ale zanim oddam auto do mechanika, napiszcie proszę, czy oprócz samej regulacji coś jest do zrobienia? Mechanik sprawdzający luzy stwierdził, że on by jeszcze głowicę dał do sprawdzenia, i że koszt na pewno >2000. W ASO regulacja 2600 brutto. tutaj czytam, że same regulacje robicie i regulacje nie są aż tak drogie/skomplikowane. Ile płaciliście za regulacje w Waszych kijankach?
Chcę to zrobić porządnie, ale nie chcę przepłacić. Więc będę wdzięczy za Wasze doświadczenia, komentarze, rady.
Jak ktoś robił to w Łodzi i ma dobre / złe doświadczenia - chętnie przytulę namiar, albo tu, albo na PW.
Pozdrawiam,
Sochers
Kilka tematów z zaworami, nie do końca odpowiadają na to co chcę się dowiedzieć/potwierdzić, a ten ma relatywnie niestare ostatnie odpowiedzi to spróbuję
Jakiś czas temu moja kijanka (1.6 126 koni + LPG) zaczęła nierówno pracować, przyduszać się, mrygał i gasł check, a Torque pokazał P301, P304 (wypadanie zapłonu na wielu cylindrach).
Przejechane 180k, ja od września 2017 zrobiłem 20k. Od lutego na gazie, czyli na gazie z 15 tysięcy. Zakładane w Łodzi w Filar-Techu, opinie ma bardzo dobre, więc nie żaden Janusz Druciński. Niedawno przegląd gazu po 11k, wymienione co miało być w tym przeglądzie, zero problemów.
Z racji, że wcześniej nie sprawdzałem luzów, podjechałem i poprosiłem o sprawdzenie luzów i diagnostykę komputerową , na komputerze nic, ale informacja, że za objawy mogą odpowiadać luzy zaworowe poza zakresem tolerancji.
Parametry luzów poszczególnych zaworów:
W: 0,15 0,20 0,12 0,18 0,23 0,23 0,12 0,19
S: 0,08 0,08 0,13 0,08 0,15 0,15 0,20 0,20
Będę to robił, ale zanim oddam auto do mechanika, napiszcie proszę, czy oprócz samej regulacji coś jest do zrobienia? Mechanik sprawdzający luzy stwierdził, że on by jeszcze głowicę dał do sprawdzenia, i że koszt na pewno >2000. W ASO regulacja 2600 brutto. tutaj czytam, że same regulacje robicie i regulacje nie są aż tak drogie/skomplikowane. Ile płaciliście za regulacje w Waszych kijankach?
Chcę to zrobić porządnie, ale nie chcę przepłacić. Więc będę wdzięczy za Wasze doświadczenia, komentarze, rady.
Jak ktoś robił to w Łodzi i ma dobre / złe doświadczenia - chętnie przytulę namiar, albo tu, albo na PW.
Pozdrawiam,
Sochers
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: Stukające zawory
W ŁDZ nie mam/znam nikogo. Robię w kato u typa którego mi gaziarz polecił i płacę 100 + cena uszczelki pod pokrywę 60-80pln.
Na YT już znalazłem tutka jak to zrobić samemu, aczkolwiek 170pln to nie jest nie wiadomo jaki PINIONC raz na paredziesiąt tysięcy km.
2600pln w aso?!?!?!?!?!? JAAAAAAAPIEEEEEEEEE*DOOOOOOOOOOOLE.........
Na YT już znalazłem tutka jak to zrobić samemu, aczkolwiek 170pln to nie jest nie wiadomo jaki PINIONC raz na paredziesiąt tysięcy km.
2600pln w aso?!?!?!?!?!? JAAAAAAAPIEEEEEEEEE*DOOOOOOOOOOOLE.........
Don't Eat Yellow Snow!
- sochers
- Przedszkolak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 19 wrz 2017 08:18
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 Pb 126KM
2010, Comfort+
Re: Stukające zawory
Ano, jak to 170 to mogę i co roku robić, ale jak usłyszałem 2000 minimum, i 2600 w ASO to mi szczęka opadła.
- dziobsson
- Brygadzista
- Posty: 119
- Dołączył(a): 26 sie 2014 09:02
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 HB, 1,4 Pb 109KM
2008, Comfort+
Re: Stukające zawory
Cos mylicie koledzy...
Za 170 zl to zdjecie pokrywy i pomiar luzów. Niewiele drozej krzykneli u mnie w aso. 2600 to krzykneli cene za regulacje, przy zalozeniu, ze do wymiany wszystkie szklanki pod wymiar, a i tak zawyzoną bo liczac ze dasz sobie spokój. Cena na zniechecenie. Szklanka po 70 zl. W ASO ciut drozej, do tego uszczelki, demontaz walka = robocizna. Cała magia
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Za 170 zl to zdjecie pokrywy i pomiar luzów. Niewiele drozej krzykneli u mnie w aso. 2600 to krzykneli cene za regulacje, przy zalozeniu, ze do wymiany wszystkie szklanki pod wymiar, a i tak zawyzoną bo liczac ze dasz sobie spokój. Cena na zniechecenie. Szklanka po 70 zl. W ASO ciut drozej, do tego uszczelki, demontaz walka = robocizna. Cała magia
Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
-
kryzys - Dyrektor
- Posty: 688
- Dołączył(a): 11 wrz 2016 13:37
- Lokalizacja: gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 PRO, 1,6 Pb/LPG 126KM
2008
Re: Stukające zawory
Ok, musiałem pojebać nazwy. To co opisałem dotyczy sprawdzenia luzów.
Don't Eat Yellow Snow!
-
abes99 - Asystent Kierownika
- Posty: 212
- Dołączył(a): 05 paź 2007 14:30
- Lokalizacja: SRC
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: Hyundai i30 / 1,6MPI (120KM) / LPG / Comfort / '12
Re: Stukające zawory
Robiłem niedawno u siebie w Hultaju 1.6 (MPI, 120KM), ale po kolei. Sprawdzenie luzów zaworowych u "mechanika na sąsiedniej ulicy" - 80zł (bez wymiany uszczelki). Przy przebiegu 100kkm (w tym 80kkm na LPG) wyszło, że luzy dość małe (wydech 0,08-0,15, ssące 0,15-0,17 - trochę dziwne, może miał krzywy szczelinomierz?). Przy okazji okazało się, że łańcuch rozrządu starego typu (nie wzmacniany, auto wyprodukowane w sierpniu 2012r.) i ma już luzy. Bez większego zgłębiania powiedział, że koszt wymiany łańcucha + regulacja zaworów to ok. 4-4,5k zł, czym mnie dość zmartwił.
W międzyczasie robiłem konserwację podwozia u znajomego blacharza / lakiernika, który głównie zajmuje się oldtimerami i ma kilku zaprzyjaźnionych mechaników. Mieszkam przy czeskiej granicy, więc stanęło na tym, że podrzuci i zrobi mi serwis Hultaja u jego znajomego w Czechach, tylko mam kupić sobie części u nas. Szklanek nie wymienia, bo czyszczą oryginalne z nagaru (ultradźwiękami?) i finalnie wg nich wracają luzy do stanu fabrycznego. A że miałem więcej rzeczy do zrobienia, to wyglądało to tak:
- wymiana łańcucha rozrządu na wzmocniony + napinacz i prowadnice, uszczelka (części oryginalne) + olej (Mobil 0w40) i płukanka
- wymiana sprzęgła - tarcza, docisk, łapa + łożysko oporowe (części oryginalne) + olej w skrzyni (Titan)
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód + tył (Zimmerman) + płyn hamulcowy (ATE)
- wymiana płynu chłodzącego (Petrygo) + przepłukanie nagrzewnicy (szwankowało ogrzewanie pasażera)
- wymiana sworzni przedniego zawieszenia (kupił mechanik) bo pukało zawieszenie na nierównościach
Za części zapłaciłem 2,3k zł, a za robociznę (+ sworznie) 1k zł. Cenowo jestem zadowolony ...
Auto zrobione, zajęło im to 3 dni robocze (czekali na sworznie) i chyba jest ok. Zniknęła "czkawka" na zimnym silniku (musiałem bardzo delikatnie operować gazem, bo się dławił) i mam wrażenie że chodzi sporo płynniej. Biegi chodzą lżej, choć chyba dwójka i trójka bardziej haczy (wcześniej też czasami haczyły, ale że całość chodziła z większym oporem to nie było to aż tak wyczuwalne). Sprzęgło łapie równo od dołu, wcześniej łapało na górze i często ruszałem z szarpnięciem. Muszę tylko wybrać się jeszcze na regulację LPG i zbieżność zrobić. Ale wygląda na to, że regulacja luzu na zaworach polegająca na wymianie szklanek nie jest chyba jedyną opcją (choć ostatecznych pomiarów jak jest teraz nie mam, jedynie zapewnienia mechanika)...
W międzyczasie robiłem konserwację podwozia u znajomego blacharza / lakiernika, który głównie zajmuje się oldtimerami i ma kilku zaprzyjaźnionych mechaników. Mieszkam przy czeskiej granicy, więc stanęło na tym, że podrzuci i zrobi mi serwis Hultaja u jego znajomego w Czechach, tylko mam kupić sobie części u nas. Szklanek nie wymienia, bo czyszczą oryginalne z nagaru (ultradźwiękami?) i finalnie wg nich wracają luzy do stanu fabrycznego. A że miałem więcej rzeczy do zrobienia, to wyglądało to tak:
- wymiana łańcucha rozrządu na wzmocniony + napinacz i prowadnice, uszczelka (części oryginalne) + olej (Mobil 0w40) i płukanka
- wymiana sprzęgła - tarcza, docisk, łapa + łożysko oporowe (części oryginalne) + olej w skrzyni (Titan)
- wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód + tył (Zimmerman) + płyn hamulcowy (ATE)
- wymiana płynu chłodzącego (Petrygo) + przepłukanie nagrzewnicy (szwankowało ogrzewanie pasażera)
- wymiana sworzni przedniego zawieszenia (kupił mechanik) bo pukało zawieszenie na nierównościach
Za części zapłaciłem 2,3k zł, a za robociznę (+ sworznie) 1k zł. Cenowo jestem zadowolony ...
Auto zrobione, zajęło im to 3 dni robocze (czekali na sworznie) i chyba jest ok. Zniknęła "czkawka" na zimnym silniku (musiałem bardzo delikatnie operować gazem, bo się dławił) i mam wrażenie że chodzi sporo płynniej. Biegi chodzą lżej, choć chyba dwójka i trójka bardziej haczy (wcześniej też czasami haczyły, ale że całość chodziła z większym oporem to nie było to aż tak wyczuwalne). Sprzęgło łapie równo od dołu, wcześniej łapało na górze i często ruszałem z szarpnięciem. Muszę tylko wybrać się jeszcze na regulację LPG i zbieżność zrobić. Ale wygląda na to, że regulacja luzu na zaworach polegająca na wymianie szklanek nie jest chyba jedyną opcją (choć ostatecznych pomiarów jak jest teraz nie mam, jedynie zapewnienia mechanika)...
Narka i pozdruffka, abes99
:: Hultaj i30 1.6MPI, '12, Comfort, LPG STAG 300 Premium
:: była Kia Cee'd 1.6MPI, '07, Optimum + ESP, A/C
:: Hultaj i30 1.6MPI, '12, Comfort, LPG STAG 300 Premium
:: była Kia Cee'd 1.6MPI, '07, Optimum + ESP, A/C
- tower
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 19 lip 2017 10:26
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Grupa: Kujawska
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 90KM
2011, XL
Re: Stukające zawory
abes99 napisał(a):(...)Szklanek nie wymienia, bo czyszczą oryginalne z nagaru (ultradźwiękami?)(...)
Jeśli chodzi o regulację szklanek bez ich wymiany, to raczej mięli na myśli ich szlifowanie na szlifierce magnetycznej. Nigdy nie słyszałem o czyszczeniu z nagaru. W mojej Maździe 323 BJ oddawałem szklanki do szlifowania- miałem to szczęście, że wszystkie luzy były za małe:)
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
- sochers
- Przedszkolak
- Posty: 11
- Dołączył(a): 19 wrz 2017 08:18
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 Pb 126KM
2010, Comfort+
Re: Stukające zawory
Dzięki za odpowiedzi.
Sprawdzenie zrobiłem za 180, więc teraz mnie czeka regulacja. Więc licząc 70x16 pllus reszta to z 1500 stuknie. Ehh, ale cóż, trza robić, tylko pytanie gdzie ;/ No nic, szukam dalej.
Sprawdzenie zrobiłem za 180, więc teraz mnie czeka regulacja. Więc licząc 70x16 pllus reszta to z 1500 stuknie. Ehh, ale cóż, trza robić, tylko pytanie gdzie ;/ No nic, szukam dalej.
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości