Ketchup – mam wrażenie, że masz małą wiedzę o przepisach RODO.
Wyjaśnię w skrócie- dla każdego z przechodniów numer rejestracyjny auta nie jest daną osobową ale dla urzędnika, który ma dostęp do danych osobowych lub innych informacji przypisanych do tego numeru już tak.
Warunki Gwarancji
Moderator: Żandarmeria
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1364
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Warunki Gwarancji
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Warunki Gwarancji
Przykład dobry, ale spudłowany. Pracownik ASO jest procesorem danych, ma cały czas dostęp do wszystkich danych jakie chce, ale ujawniając przebieg klientowi, nie ujawnia żadnych danych osobowych.
- Ketchup
- Asystent Kierownika
- Posty: 237
- Dołączył(a): 31 maja 2018 18:37
- Lokalizacja: stolica sadownictwa
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,4 Pb 100KM
2018, M
Re: Warunki Gwarancji
To masz złe wrażenie - na codzień pracuje przy jednych z największych baz danych w Europie. Jak już ktoś wcześniej zauważył Twój przykład jest totalnie z czapy do tego co napisałem. Samo sprawdzenie czy auto jest na gwarancji czy nie, albo jaki ma przebieg ni jak się ma do RODO ponieważ nie jesteś w stanie zidentyfikować danej osoby. Co rejestracji to zupełnie inna para kaloszy - w sprzyjającej sytuacji (z dodatkowymi parametrami ) można za pomocą tego numeru zidentyfikować daną osobę.gisio napisał(a):Ketchup – mam wrażenie, że masz małą wiedzę o przepisach RODO.
Wyjaśnię w skrócie- dla każdego z przechodniów numer rejestracyjny auta nie jest daną osobową ale dla urzędnika, który ma dostęp do danych osobowych lub innych informacji przypisanych do tego numeru już tak.
PS. Gwarancję i wiele innych danych sprawdziłem przez internet.
Wysłane z HTC U11
-
Mazur
Re: Warunki Gwarancji
Im firma obraca większą kasą tym bardziej boi się słowa RODO ze względu na sankcje finansowe.
Czyli aby zakupiona KIA CEED II mająca poniżej 7 lat i 150 tys KM miała gwarancję udaję się z właścicielem do ASO. Pytam czy auto nadal jest objęte gwarancją. Czy to jest odpłatne, czy odpłatny jest wydruk wszystkich napraw serwisowych auta?
Na 99% będę w ASO sprawdzał kupowane auto. Ile to kosztuje obecnie dla Ceed II? Na forum Sportage piszą o 500 zł, w jednym wątku tutaj ktoś podaje 120 zł ale trefne auto i nie podłączali pod kompa.
Dostaję wydruk z potwierdzeniem stanu auta, ASO wpisuje coś do książeczki, że jest zmiana właściciela?
Czyli aby zakupiona KIA CEED II mająca poniżej 7 lat i 150 tys KM miała gwarancję udaję się z właścicielem do ASO. Pytam czy auto nadal jest objęte gwarancją. Czy to jest odpłatne, czy odpłatny jest wydruk wszystkich napraw serwisowych auta?
Na 99% będę w ASO sprawdzał kupowane auto. Ile to kosztuje obecnie dla Ceed II? Na forum Sportage piszą o 500 zł, w jednym wątku tutaj ktoś podaje 120 zł ale trefne auto i nie podłączali pod kompa.
Dostaję wydruk z potwierdzeniem stanu auta, ASO wpisuje coś do książeczki, że jest zmiana właściciela?
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1364
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Warunki Gwarancji
@Ketchup
Właśnie nie jest z czapy ponieważ dla Ciebie numer nadwozia nie jest daną osobową ale dla pracownika serwisu czy importera (czyli tego przysłowiowego urzędnika) już jest. W związku z tym jak pójdziesz do serwisu sprawdzić auto po numerze VIN to pracownik będzie przetwarzał czyjeś dane osobowe przypisane do tego VIN (o ile użytkownik/właściciel ich nie zastrzegł). Oczywiście piszę o autach krajowych bo te sprowadzane to zupełnie inna bajka.
@Ryba4 Masz rację ale tylko w części ponieważ są różne rodzaje/etapy zgód na które wyraża użytkownik zaznaczając tak lub nie.
Wracając do tytułowego wątku …
Przez internet mogłeś co najwyżej sprawdzić historię napraw gwarancyjnych a nie to czy auto ma gwarancję. Brak informacji o blokadzie gwarancji nawet bezpośrednio w systemie gwarancyjnym Kia wcale nie oznacza, że auto ma ważną gwarancję producenta. Najczęściej użytkownik dowiaduje się o tym jak zaczynają się problemy, które wymagają akceptacji importera. Wtedy wychodzą kwiatki a to, że auto jest po szkodzie całkowitej a to naprawiane poza ASO i użytkownik nie ma na to żadnego „kwitu”, serwisowane w warsztacie niezależnym niemającym pojęcia o samochodach marki Kia i wiele innych przypadków nawet tych zagrożonych odpowiedzialnością z tytułu k.k.
Właśnie nie jest z czapy ponieważ dla Ciebie numer nadwozia nie jest daną osobową ale dla pracownika serwisu czy importera (czyli tego przysłowiowego urzędnika) już jest. W związku z tym jak pójdziesz do serwisu sprawdzić auto po numerze VIN to pracownik będzie przetwarzał czyjeś dane osobowe przypisane do tego VIN (o ile użytkownik/właściciel ich nie zastrzegł). Oczywiście piszę o autach krajowych bo te sprowadzane to zupełnie inna bajka.
@Ryba4 Masz rację ale tylko w części ponieważ są różne rodzaje/etapy zgód na które wyraża użytkownik zaznaczając tak lub nie.
Wracając do tytułowego wątku …
Ketchup napisał(a):PS. Gwarancję i wiele innych danych sprawdziłem przez internet.
Przez internet mogłeś co najwyżej sprawdzić historię napraw gwarancyjnych a nie to czy auto ma gwarancję. Brak informacji o blokadzie gwarancji nawet bezpośrednio w systemie gwarancyjnym Kia wcale nie oznacza, że auto ma ważną gwarancję producenta. Najczęściej użytkownik dowiaduje się o tym jak zaczynają się problemy, które wymagają akceptacji importera. Wtedy wychodzą kwiatki a to, że auto jest po szkodzie całkowitej a to naprawiane poza ASO i użytkownik nie ma na to żadnego „kwitu”, serwisowane w warsztacie niezależnym niemającym pojęcia o samochodach marki Kia i wiele innych przypadków nawet tych zagrożonych odpowiedzialnością z tytułu k.k.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Warunki Gwarancji
Pytanie z czapy. Jeśli mam autko po gwarancji to kolejny przegląd w aso muszę wykonać w przeciągu roku od ostatniego? Czy jeśli przekroczę ten termin o tydzień lub dwa to ma to dla nich jakieś znaczenie?
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6871
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
Re: Warunki Gwarancji
Po gwarancji to sobie przeglądy możesz robić jak chcesz i kiedy chcesz
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Warunki Gwarancji
Ryba4 napisał(a):Po gwarancji to sobie przeglądy możesz robić jak chcesz i kiedy chcesz
Chodziło mi o to czy jeśli przekroczę termin to popadam w niełaskę i nie mam co liczyć na pomoc i dobrą wolę z ich strony.
-
hajnel - Brygadzista
- Posty: 90
- Dołączył(a): 28 lis 2014 12:55
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,4 Pb 100KM
2012, M
Re: Warunki Gwarancji
"Kia Polska poinformowała , że tolerancja czasowa na wykonanie przeglądu wynosi 14 dni (przed wyznaczonym terminem lub po nim) lub co 30tys.km.w przypadku Ceed II
https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/spozniony-przeglad-to-stracona-gwarancja/5dvf8lz
https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo/spozniony-przeglad-to-stracona-gwarancja/5dvf8lz
hajnel
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1364
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Warunki Gwarancji
Magikrealista napisał(a):Chodziło mi o to czy jeśli przekroczę termin to popadam w niełaskę i nie mam co liczyć na pomoc i dobrą wolę z ich strony.
Raczej nie będzie problemu (nie mówię o przekroczeniach sięgających kilku miesięcy) gorzej jak przekroczysz przebieg. Przy dobrej woli brane są pod uwagę inne bardzo ważne aspekty chociażby jeden najważniejszy, czy użytkownik serwisował auto na częściach i materiałach z oferty Kia (dotyczy to również napraw poza przeglądowych- tarcze, klocki, sprzęgło itp.) . Jak ktoś przywoził swoje części lub zlecał ASO zakładanie zamienników nie jest dla importera lojalnym klientem więc siłą rzeczy na pomoc raczej niech nie liczy.
hajnel napisał(a):"Kia Polska poinformowała , że tolerancja czasowa na wykonanie przeglądu wynosi 14 dni (przed wyznaczonym terminem lub po nim) lub co 30tys.km.w przypadku Ceed II
Stary artykuł, obecnie jest 30 dni i 1 k km max, mimo to zwiększone limity są bardzo często przekraczane. Jakby było 5 miesięcy i 5k km również by tak było!
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: Warunki Gwarancji
Przebiegu napewno nie przekroczę, robię parę tysięcy rocznie. A z drugiej strony moje auto nigdy nie było serwisowane poza aso i ma jeszcze wszystko fabryczne, na przegląd nie biorę swojego oleju.
- Ketchup
- Asystent Kierownika
- Posty: 237
- Dołączył(a): 31 maja 2018 18:37
- Lokalizacja: stolica sadownictwa
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,4 Pb 100KM
2018, M
Re: Warunki Gwarancji
@gisio czyli rozumiem że na każdym poziomie obsługi ludzie mają dostęp do pełnych danych użytkownika danego auta? Jeśli tak to ktoś z czapy zaprojektował system obsługi i politykę bezpieczeństwa. W normalnie zaprojektowanym systemie dostęp na infolinii powinien być ograniczony do danych ogólnych nie stwarzajacych możliwości ujawnienia danych osobowych. Czyli dzwonię na infolinię podaje ogólno dostępny vin (widać go na podszybiu czy w ogłoszeniu ) i obsługujący konsultant bez weryfikacji danych widzi na formatce tylko czy na auto jest gwarancja, pochodzi z KMP i np. jaki był przebieg na ostatnim przeglądzie. To nie są żadne dane osobowe czy tym bardziej wrażliwe. Inne marki chyba nie mają z tym problemu a już nie mówię np. o Szwecji gdzie możesz prześledzić całą historię - u nas przebieg można też z cepiku sprawdzić.gisio napisał(a):@Ketchup
Właśnie nie jest z czapy ponieważ dla Ciebie numer nadwozia nie jest daną osobową ale dla pracownika serwisu czy importera (czyli tego przysłowiowego urzędnika) już jest. W związku z tym jak pójdziesz do serwisu sprawdzić auto po numerze VIN to pracownik będzie przetwarzał czyjeś dane osobowe przypisane do tego VIN (o ile użytkownik/właściciel ich nie zastrzegł). Oczywiście piszę o autach krajowych bo te sprowadzane to zupełnie inna bajka.
@Ryba4 Masz rację ale tylko w części ponieważ są różne rodzaje/etapy zgód na które wyraża użytkownik zaznaczając tak lub nie.
Wracając do tytułowego wątku …Ketchup napisał(a):PS. Gwarancję i wiele innych danych sprawdziłem przez internet.
Przez internet mogłeś co najwyżej sprawdzić historię napraw gwarancyjnych a nie to czy auto ma gwarancję. Brak informacji o blokadzie gwarancji nawet bezpośrednio w systemie gwarancyjnym Kia wcale nie oznacza, że auto ma ważną gwarancję producenta. Najczęściej użytkownik dowiaduje się o tym jak zaczynają się problemy, które wymagają akceptacji importera. Wtedy wychodzą kwiatki a to, że auto jest po szkodzie całkowitej a to naprawiane poza ASO i użytkownik nie ma na to żadnego „kwitu”, serwisowane w warsztacie niezależnym niemającym pojęcia o samochodach marki Kia i wiele innych przypadków nawet tych zagrożonych odpowiedzialnością z tytułu k.k.
Wysłane z HTC U11
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1364
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Warunki Gwarancji
@Ketchup źle mnie rozumiesz, nie wszyscy ponieważ jak wspomniałem wcześniej jest kilka etapów i rodzajów zgód. Wyrażając zgodę podmiotowi A podmiot B nie ma dostępu do tych danych mimo, że korzysta z tego samego systemu. Niektóre marki udostępniają historię tylko i wyłącznie na żądanie Policji, Prokuratury lub Sądu.
Wątek jest o warunkach gwarancji i tego się trzymajmy.
Wątek jest o warunkach gwarancji i tego się trzymajmy.
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: Warunki Gwarancji
Ależ emocjonujący watek! Obym tylko przesiadki z pociagu na pociąg nie przegapił!!!
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
- Ketchup
- Asystent Kierownika
- Posty: 237
- Dołączył(a): 31 maja 2018 18:37
- Lokalizacja: stolica sadownictwa
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2FL HB, 1,4 Pb 100KM
2018, M
Re: Warunki Gwarancji
A kolega ze służb archeo bo widzę że stare wątki odkopuje - internet dopiero odblokowali ? Żołnierz po misji, marynarz po rejsie czy z "pensjonatu" wypuścili bo tak widzę że od 11 listopada 2018 na forum przerwa była ?sensor napisał(a):Ależ emocjonujący watek! Obym tylko przesiadki z pociagu na pociąg nie przegapił!!!
Wysłane z HTC U11
-
sensor - Nadworny Tester
- Posty: 3202
- Dołączył(a): 13 sie 2007 19:29
- Lokalizacja: Fabryka Samochodów Drezdenko
- Grupa: Wielkopolska
Re: Warunki Gwarancji
W Tworkach znow podłączyli internet
ceed SW 2015 AT 1.6 CRDI L+
Carens 2018 1.6GDI M+
Carens 2018 1.6GDI M+
-
koxownia
Re: Warunki Gwarancji
Witam.
Na początku, przepraszam, jeżeli umieściłem ten post w złym miejscu.
Jetem tu nowy i jest to mój pierwszy kontakt z marką Kia.
Niestety od razu zmuszony jestem poprosić o pomoc.
Mój problem wygląda następująco:
Tydzień temu kupiłem używanego Ceed 2 SW z 2015 roku. Sprzedający zapewniał, że samochód ma gwarancję producenta.
Przez moją nieuwagę (osioł ze mnie - nie obrażając osła) nie zwróciłem uwagi na pewien fakt, o którym uświadomiła mnie dzisiaj miła Pani w ASO Kia, gdy chciałem umówić się na przegląd.
Samochód ma aktualny przebieg 58000km.
Wpis w książce potwierdza wykonanie poprzedniego przeglądu przy przebiegu 31000km z małym haczykiem
Termin kolejnego przeglądu to maj 2020, przebieg 60000km
Niestety samochód nie ma gwarancji, ponieważ pierwszy przegląd wykonany został o rok za późno (zamiast maj 2017, poprzedni właściciel wykonał go w maju 2018 roku).
I tutaj pojawia się moje pytanie.
Czy jet cień szansy na przywrócenie gwarancji, która była jednym z głównych argumentów przy wyborze Ceeda.
Na początku, przepraszam, jeżeli umieściłem ten post w złym miejscu.
Jetem tu nowy i jest to mój pierwszy kontakt z marką Kia.
Niestety od razu zmuszony jestem poprosić o pomoc.
Mój problem wygląda następująco:
Tydzień temu kupiłem używanego Ceed 2 SW z 2015 roku. Sprzedający zapewniał, że samochód ma gwarancję producenta.
Przez moją nieuwagę (osioł ze mnie - nie obrażając osła) nie zwróciłem uwagi na pewien fakt, o którym uświadomiła mnie dzisiaj miła Pani w ASO Kia, gdy chciałem umówić się na przegląd.
Samochód ma aktualny przebieg 58000km.
Wpis w książce potwierdza wykonanie poprzedniego przeglądu przy przebiegu 31000km z małym haczykiem
Termin kolejnego przeglądu to maj 2020, przebieg 60000km
Niestety samochód nie ma gwarancji, ponieważ pierwszy przegląd wykonany został o rok za późno (zamiast maj 2017, poprzedni właściciel wykonał go w maju 2018 roku).
I tutaj pojawia się moje pytanie.
Czy jet cień szansy na przywrócenie gwarancji, która była jednym z głównych argumentów przy wyborze Ceeda.
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1364
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Warunki Gwarancji
Ja na Twoim miejscu oddał bym auto sprzedającemu jeśli masz jakieś dowody na jego zapewnienia o ważności gwarancji producenta.
Roczne przekroczenie przy i tak długich interwałach (2 lata) to poważne naruszenie umowy gwarancyjnej. Oczywiście wniosek o podtrzymanie gwarancji możesz napisać do KMP (wniosek wysyłasz tradycyjną pocztą), zapewne zostanie udzielona negatywna odpowiedź z możliwością ubiegania się o dobrą wolę pod warunkiem dalszego systematycznego serwisowania w ASO. Niemniej po takim przekroczeniu raczej nie licz na dobrą wolę jak coś zacznie się dziać z silnikiem czy turbiną (odpukać oby nic się nie działo).
Roczne przekroczenie przy i tak długich interwałach (2 lata) to poważne naruszenie umowy gwarancyjnej. Oczywiście wniosek o podtrzymanie gwarancji możesz napisać do KMP (wniosek wysyłasz tradycyjną pocztą), zapewne zostanie udzielona negatywna odpowiedź z możliwością ubiegania się o dobrą wolę pod warunkiem dalszego systematycznego serwisowania w ASO. Niemniej po takim przekroczeniu raczej nie licz na dobrą wolę jak coś zacznie się dziać z silnikiem czy turbiną (odpukać oby nic się nie działo).
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
-
koxownia
Re: Warunki Gwarancji
Dziękuję za szybką odpowiedź.
Samochód kupiłem od osoby prywatnej. Ciężko będzie cokolwiek osiągnąć.
Niestety przeglądu nie umówiłem w dniu dzisiejszym, ponieważ informacja o braku gwarancji całkowicie mnie rozbiła.
Nie mniej jednak napiszę do KMP prośbę - może po wykonaniu przeglądu i sprawdzeniu samochodu będzie łatwiej.
Jak rozumiem pod pojęciem "dobrej woli" powinienem rozumieć indywidualne zapytanie do KMP o przejęcie całości lub części kosztów w przypadku pojawienia się usterki, która podlegała by gwarancji?
Mam jeszcze dwa pytania:
1.Czy można w takiej sytuacji dokupić jakiś pakiet przeglądów, który by był gwarancją dla KMP, tego że będę serwisował samochód w ASO?
2. Wiem, że samochód miał w przeszłości lekką stłuczkę, której naprawę wykonano w ASO. W tym samym ASO dzisiaj nie udzielono mi informacji o historii pojazdu. (powiedziano mi, że historię można sprawdzić, tylko, gdy otworzę zlecenie). Czy jest zatem jakaś inna możliwość sprawdzenia, co i kiedy było robione (naprawy/szkody) w moim samochodzie?
Boję się, że poprzedni właściciel mógł zataić przede mną więcej istotnych faktów o moim"nowym" samochodzie.
Samochód kupiłem od osoby prywatnej. Ciężko będzie cokolwiek osiągnąć.
Niestety przeglądu nie umówiłem w dniu dzisiejszym, ponieważ informacja o braku gwarancji całkowicie mnie rozbiła.
Nie mniej jednak napiszę do KMP prośbę - może po wykonaniu przeglądu i sprawdzeniu samochodu będzie łatwiej.
Jak rozumiem pod pojęciem "dobrej woli" powinienem rozumieć indywidualne zapytanie do KMP o przejęcie całości lub części kosztów w przypadku pojawienia się usterki, która podlegała by gwarancji?
Mam jeszcze dwa pytania:
1.Czy można w takiej sytuacji dokupić jakiś pakiet przeglądów, który by był gwarancją dla KMP, tego że będę serwisował samochód w ASO?
2. Wiem, że samochód miał w przeszłości lekką stłuczkę, której naprawę wykonano w ASO. W tym samym ASO dzisiaj nie udzielono mi informacji o historii pojazdu. (powiedziano mi, że historię można sprawdzić, tylko, gdy otworzę zlecenie). Czy jest zatem jakaś inna możliwość sprawdzenia, co i kiedy było robione (naprawy/szkody) w moim samochodzie?
Boję się, że poprzedni właściciel mógł zataić przede mną więcej istotnych faktów o moim"nowym" samochodzie.
-
Peter007 - Asystent Kierownika
- Posty: 213
- Dołączył(a): 29 cze 2019 15:33
- Lokalizacja: Opoczno
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 SW, 1.6 ON 128KM
2013, L
Re: Warunki Gwarancji
Przy zakupie od osoby prywatnej obowiązuje 1 rok rękojmi. Wprowadził Cię w błąd i na tej podstawie możesz z niej skorzystać.
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Utrata gwarancji dla Kia CEED
przez bodzio15 » 28 sty 2024 15:13 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 2255 Wyświetlone
- Ostatni post przez gisio
01 lut 2024 19:10
-
Utrata gwarancji dla Kia CEED
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości