Witam wszystkich forumowiczów.
Niestety padła mi kamerka w C1FL SW, i tu pytanie do Was.
Czy inne kamery od hyundai, czy innej kia mają te same "bebechy"?
Już nie chodzi mi o rozmiar samej kamerki, tylko o styk wewnątrz kamerki (4kable).
Druga sprawa.
Widziałem na ali "przejściówke"
Myślałem o połączeniu jakiegoś zamiennika kamerki przez ten adapter.
Mam oryginalne radio z nawigacja, ale nie wiem co to za model i czy będzie pasować z tyłu.
Próbował ktoś podłączyć zamiennik kamerkę do oryginalnego radia?
Z góry dzięki za sugestie.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Usterki w cee'd'zie
Moderator: Żandarmeria
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
Posty: 1633
Strona 76 z 82
1 ... 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79 ... 82
- pawdedi
- Kierownik zmiany
- Posty: 145
- Dołączył(a): 23 mar 2018 22:14
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 90KM
2012
- papas5
- Kierownik zmiany
- Posty: 147
- Dołączył(a): 19 lip 2017 19:42
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 116KM
2012, L
Re: Usterki w cee'd'zie
ja miałem taki problem
podjechałem pod market po zakupy zgasiłem auto po 1h odpalam a tu wita mnie kontrolka ABS i po 20 sek. kontrolka od ręcznego , po 12 H samo się naprawiło komp nic nie widział
podjechałem pod market po zakupy zgasiłem auto po 1h odpalam a tu wita mnie kontrolka ABS i po 20 sek. kontrolka od ręcznego , po 12 H samo się naprawiło komp nic nie widział
- Zielony97
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 11 sty 2018 17:38
- Lokalizacja: Krakow
- Grupa: Małopolska
- Marka i model samochodu: Kia Ceed
Re: Usterki w cee'd'zie
Witam . Mam problem ze swiatlem wewnatrz a raczej jego calym panelem ktory znajduje sie nad glowa kierowcy . Element plastikowy podtrzymujacy caly ten penel ukruszyl sie co spowodowalo wypadniecie panelu. Gdzie moge szukac takich rzeczy do ceeda. 1.6 kw90 r.2009 hatchback
- patrykj
- Przedszkolak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 19 sty 2017 13:09
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1991 ON 140KM
2009, Optimum + pakiet sport i funkcjonalny
Re: Usterki w cee'd'zie
Jak na razie do przebiegu 140 000 km wymieniłem:
- czujnik położenia wału korbowego
- chłodnice klimatyzacji
- zregenerowałem sprężarkę klimatyzacji
- sprzęgło elektromagnetyczne klimatyzacji
- zregenerowałem alternator
poza powyższym tylko wymiany eksploatacyjne typu tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, kompletny rozrząd, pasek klinowy, komplet amortyzatorów wraz z niezbędnymi elementami mocującymi, łączniki stabilizatora.
- czujnik położenia wału korbowego
- chłodnice klimatyzacji
- zregenerowałem sprężarkę klimatyzacji
- sprzęgło elektromagnetyczne klimatyzacji
- zregenerowałem alternator
poza powyższym tylko wymiany eksploatacyjne typu tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, kompletny rozrząd, pasek klinowy, komplet amortyzatorów wraz z niezbędnymi elementami mocującymi, łączniki stabilizatora.
- zedd373
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 18 wrz 2017 14:29
- Lokalizacja: Wrocław, Polska
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 115KM
2010
Re: Padła regulacja głośności auta
Witam, U mnie nieco na odwrót, czyli działa regulacja głośności z panelu w radiu, jednak joystick do regulacji głośności na kierownicy szwankuje, tzn. raz działa raz nie, bądź też pogłaśnia podczas skierowania go w dół (powinien ściszać radio) itd.
Macie może jakiś sposób jak się z tym uporać?
Macie może jakiś sposób jak się z tym uporać?
- Pawell87
- Dopiero co...
- Posty: 6
- Dołączył(a): 10 kwi 2018 10:29
- Lokalizacja: Lublin
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C2FL SW, 1,6 Pb 135KM
2017, M Smart +
Re: Usterki w cee'd'zie
Witam po przejechaniu 11tys km usterka łożyska kompresora klimatyzacji i padł silnik regulacji odcina lędźwiowego w fotelu kierowcy (mimo iż prawie nieużywany).
- hejol
Re: Usterki w cee'd'zie
Witam
Odeszła tapicerka kokpitu pod kratką nawiewu powietrza na szybę przednią.Próbowałem przykleić na super glue nie idzie,na taśmę dwustronną nie idzie ,na klej na gorąco nie idzie.
Nie można docisnąć plastikiem kratki bo dźwiga się do góry tapicerka
Jak to zrobić?
Odeszła tapicerka kokpitu pod kratką nawiewu powietrza na szybę przednią.Próbowałem przykleić na super glue nie idzie,na taśmę dwustronną nie idzie ,na klej na gorąco nie idzie.
Nie można docisnąć plastikiem kratki bo dźwiga się do góry tapicerka
Jak to zrobić?
-
Gizmo121 - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 5407
- Dołączył(a): 09 wrz 2008 10:20
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1,6 ON 115KM
2008, Optimum
Re: Usterki w cee'd'zie
W maluchu miałem grubszą drewnianą listewkę
Pozdrawiam Wojtek ( KIA Cee'd SW 1,6 CRDI 115KM optimum 5K 09'2008 ) WRC- Warcy , Rycy , Csescy ale (dużo) nie rdzewieje
-
gisio - V kolumna
- Posty: 1367
- Dołączył(a): 23 gru 2009 17:51
- Lokalizacja: Warszawa Bielany
- Grupa: Mazowiecka
- Marka i model samochodu: Cadenza 3,5 V6 A/T 286 KM
Re: Usterki w cee'd'zie
Temat desek wałkowany wielokrotnie. Klejenie, lepienie nic nie da, więc wymiana lub regeneracja w profesjonalnym warsztacie (choć jeszcze się nie spotkałem, żeby którykolwiek tapicer zrobił to porządnie).
„ … kiedy jestem trzeźwy i w dobrej formie krzywdzę ludzi … „
- hejol
Re: Usterki w cee'd'zie
No to kiszka, myślałem ze ktoś ma jakiś sposób na tę tapicerkę.
- kozlp
Re: Usterki w cee'd'zie
hejol napisał(a):Witam
Odeszła tapicerka kokpitu pod kratką nawiewu powietrza na szybę przednią.Próbowałem przykleić na super glue nie idzie,na taśmę dwustronną nie idzie ,na klej na gorąco nie idzie.
Nie można docisnąć plastikiem kratki bo dźwiga się do góry tapicerka
No mam ten sam problem tylko u mnie już w zasadzie na całej długości kratki wentylacyjnej mam dziurę a sama kratka pieje do góry.
Na razie temat zgłoszony do ASO i czekam co KMP uradzi w mojej sprawie bo już niestety ok pól roku po gwarancji.
- 24maciekb
- Dopiero co...
- Posty: 1
- Dołączył(a): 25 lip 2018 15:04
- Lokalizacja: Rzeszów
- Grupa: Podkarpacka
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 Pb 109KM
2007
Re: Usterki w cee'd'zie
Witam Wszystkich!
Od niedawna posiadam Kię Ceed 1.4 z 2007 roku HB.
Jadnak ostatnio padł mi akumulator i i zamiast przebiegu wyświetla się Error. Wykonałem podstawową diagnostykę komputerową interfejsem OBD II i nie doszukałem się żadnych błędów. Czy ktoś mógłby mi pomóc z tym problemem?
P.S. Z góry przepraszam, jeśli pojawił się już podobny wątek.
Od niedawna posiadam Kię Ceed 1.4 z 2007 roku HB.
Jadnak ostatnio padł mi akumulator i i zamiast przebiegu wyświetla się Error. Wykonałem podstawową diagnostykę komputerową interfejsem OBD II i nie doszukałem się żadnych błędów. Czy ktoś mógłby mi pomóc z tym problemem?
P.S. Z góry przepraszam, jeśli pojawił się już podobny wątek.
-
ruszok - Żandarmeria
- Posty: 4199
- Dołączył(a): 17 lip 2010 06:34
- Lokalizacja: Katowice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1,4 TGDi Pb 140KM
2019, L + BL
Re: Usterki w cee'd'zie
Chyba nie było takiego przypadku - ASO i podłączenie do GDS. Albo ktoś od liczników?
U mnie teraz plagi egipskie:
- zamek od strony pasażera z przodu jęczy (podejrzewam, że niebawem padnie)
- czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła (wymieniony)
- blenda tylnej klapy została mi w ręce
--- Edycja ---
Blendę mam nową pomalowaną. Blenda 100 zł, malowanie 200 zł.
Dziś na przegladzie okazało się, że łącznik i jakaś tuleja pływająca do wymiany. Spoko eksploatacja.
Pompa wody piszczy.
Zamek pasażera przód do wymiany.
U mnie teraz plagi egipskie:
- zamek od strony pasażera z przodu jęczy (podejrzewam, że niebawem padnie)
- czujnik wciśnięcia pedału sprzęgła (wymieniony)
- blenda tylnej klapy została mi w ręce
--- Edycja ---
Blendę mam nową pomalowaną. Blenda 100 zł, malowanie 200 zł.
Dziś na przegladzie okazało się, że łącznik i jakaś tuleja pływająca do wymiany. Spoko eksploatacja.
Pompa wody piszczy.
Zamek pasażera przód do wymiany.
......:::: BYŁA: KIA CEE'D HB 1.6 CRDi 16V 115 COMFORT+ 2010 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
......:::: KIA CEED SW 1.4 TGDi L+BL 2019 ::::......
-
gregorio - Dopiero co...
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25 sie 2018 19:21
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,4 Pb 109KM
2009, Optimum
Re: Usterki w cee'd'zie
Witajcie koledzy użytkownicy Ceeda. Temat był już poruszany na łamach tego forum, jednak każdy opisany przez was przypadek stukania w silniku różni się w czymś od mojego przypadku. Bardzo was proszę o pomoc, poradę, wskazanie najbardziej prawdopodobnego wyjaśnienia mojej usterki.
Ceeda kupiłem w zeszłym miesiącu. Mam nadzieję, że nie wtopiłem... Sprawa wygląda tak, że odkąd auto zobaczyłem i usłyszałem, klekotało. Niby rzecz normalna, jak sądziłem wtedy, przecież rozrząd jest na łańcuchu, a zawory na szklankach. Oględziny u mechanika potwierdziły niejako moje obawy, chociaż fachowiec nie chciał jednoznacznie diagnozować klekotu - według niego na 90% był to rozrząd. Dogadałem się z właścicielem pojazdu, auto kupiłem i odstawiłem do tego mechanika, u którego byłem na oględzinach, aby ten rozrząd wymienił. No i teraz zaczyna się cała historia.
W ocenie mechanika, łańcuch nadawał się już do wyrzucenia, gdyż napinacz był maksymalnie wysunięty. Oprócz tego, a w zasadzie przede wszystkim, jako problem wskazał przetarte wałki rozrządu - obydwa! - jak wyjaśniał i demonstrował, krzywki nie były jednakowych wysokości, różniły się o co najmniej 1,5mm. Mechanik zalecił monitorować poziom oleju w najbliższym czasie i zgłaszać się do niego w przypadku problemów. Za usługę podziękowałem i zapłaciłem, a klekot nieco zelżał. Przejechałem w ciągu ostatniego tygodnia ok. 1,5 tysiąca kilometrów i dzieją się bardzo nieprzyjemne rzeczy. Klekot jest bardzo słyszalny - to nie jest stukanie, pobrzękiwanie, to jest klekot starego wolnossącego diesla, trochę tylko cichszy niż w taksówkarskich mercedesach. Ceed łyknął około 400ml oleju i wyżłopał prawie cały płyn chłodniczy! Ten nieprzyjemny dźwięk jest słyszalny cały czas, a najbardziej na jałowym biegu, cichnie delikatnie przy rozgrzanym silniku, podczas przyspieszania, gdy silnik osiąga prędkość obrotową około 2800-3000 obr./min (wtedy zaczyna się prawdziwa kanonada brzęku) oraz bezpośrednio po zdjęciu nogi z gazu bez wciskania hamulca (np. przy hamowaniu silnikiem).
Dodam, że nie zapala mi się kontrolka oleju ani check engine.
Z tego, co wyczytałem, problemów może być masa... od spalania stukowego, przez niewyregulowane zawory (choć prosiłem mechanika o sprawdzenie tego - ocenił, że wszystko jest dobrze i nie ma sensu wpędzać się teraz w niepotrzebne koszty), przez wałek i rozrząd (które przecież wymieniłem), aż po pierścienie tłokowe i panewki. Szeroki wachlarz możliwości! Panowie, od czego powinienem zacząć lokalizowanie usterki i czy naprawdę powinienem poważnie się tym przejmować, czy podejść trochę z dystansem, bo "ten typ tak ma"? Na dotychczasowe naprawy wydałem już KUPĘ pieniędzy i nie chcę wpadać w spiralę wydatków, dlatego chciałbym skorzystać z waszych doświadczeń.
Ceeda kupiłem w zeszłym miesiącu. Mam nadzieję, że nie wtopiłem... Sprawa wygląda tak, że odkąd auto zobaczyłem i usłyszałem, klekotało. Niby rzecz normalna, jak sądziłem wtedy, przecież rozrząd jest na łańcuchu, a zawory na szklankach. Oględziny u mechanika potwierdziły niejako moje obawy, chociaż fachowiec nie chciał jednoznacznie diagnozować klekotu - według niego na 90% był to rozrząd. Dogadałem się z właścicielem pojazdu, auto kupiłem i odstawiłem do tego mechanika, u którego byłem na oględzinach, aby ten rozrząd wymienił. No i teraz zaczyna się cała historia.
W ocenie mechanika, łańcuch nadawał się już do wyrzucenia, gdyż napinacz był maksymalnie wysunięty. Oprócz tego, a w zasadzie przede wszystkim, jako problem wskazał przetarte wałki rozrządu - obydwa! - jak wyjaśniał i demonstrował, krzywki nie były jednakowych wysokości, różniły się o co najmniej 1,5mm. Mechanik zalecił monitorować poziom oleju w najbliższym czasie i zgłaszać się do niego w przypadku problemów. Za usługę podziękowałem i zapłaciłem, a klekot nieco zelżał. Przejechałem w ciągu ostatniego tygodnia ok. 1,5 tysiąca kilometrów i dzieją się bardzo nieprzyjemne rzeczy. Klekot jest bardzo słyszalny - to nie jest stukanie, pobrzękiwanie, to jest klekot starego wolnossącego diesla, trochę tylko cichszy niż w taksówkarskich mercedesach. Ceed łyknął około 400ml oleju i wyżłopał prawie cały płyn chłodniczy! Ten nieprzyjemny dźwięk jest słyszalny cały czas, a najbardziej na jałowym biegu, cichnie delikatnie przy rozgrzanym silniku, podczas przyspieszania, gdy silnik osiąga prędkość obrotową około 2800-3000 obr./min (wtedy zaczyna się prawdziwa kanonada brzęku) oraz bezpośrednio po zdjęciu nogi z gazu bez wciskania hamulca (np. przy hamowaniu silnikiem).
Dodam, że nie zapala mi się kontrolka oleju ani check engine.
Z tego, co wyczytałem, problemów może być masa... od spalania stukowego, przez niewyregulowane zawory (choć prosiłem mechanika o sprawdzenie tego - ocenił, że wszystko jest dobrze i nie ma sensu wpędzać się teraz w niepotrzebne koszty), przez wałek i rozrząd (które przecież wymieniłem), aż po pierścienie tłokowe i panewki. Szeroki wachlarz możliwości! Panowie, od czego powinienem zacząć lokalizowanie usterki i czy naprawdę powinienem poważnie się tym przejmować, czy podejść trochę z dystansem, bo "ten typ tak ma"? Na dotychczasowe naprawy wydałem już KUPĘ pieniędzy i nie chcę wpadać w spiralę wydatków, dlatego chciałbym skorzystać z waszych doświadczeń.
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6542
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Usterki w cee'd'zie
Kup tester i sprawdź, czy w płynie chłodniczym są spaliny. Jeśli tak, to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
gregorio - Dopiero co...
- Posty: 4
- Dołączył(a): 25 sie 2018 19:21
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,4 Pb 109KM
2009, Optimum
Re: Usterki w cee'd'zie
Tylko czy to mogłoby w jakikolwiek sposób tłumaczyć klekot z silnika, czy mam to traktować jako osobny problem?
- Mikilo
- Przedszkolak
- Posty: 20
- Dołączył(a): 07 kwi 2018 05:37
- Lokalizacja: Lublin
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 90KM
2012
Re: Usterki w cee'd'zie
W moim ceedzie klekot (wydaje mi się że dokładnie taki jak opisywałes) występuje jedynie zaraz po odpaleniu zimnego silnika, a krótko po poruszeniu się wskazówki temperatury zanika. Dłuższy czas nie daje mi to spokoju, ale tłumaczyłem sobie że to może świece powoli kończą żywot. Kiedy czytam o Twoim problemie zastanawiam się już, czy to nie coś więcej :/
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6542
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: Usterki w cee'd'zie
Chłopie, jeśli w ciągu tygodnia /1,5 kkm wyżłopany został cały płyn chłodzący, to silnik do natychmiastowego sprawdzenia - czyli rozebrania. Jednostka jest nieszczelna (nie napisałeś, czy są widoczne jakieś wycieki, więc zakładam, że nic nie widać, co oznacza, że płyny ustrojowe są spalane) i należy natychmiast ją rozebrać, bo oprócz paliwa spalany jest płyn i olej i stąd te odgłosy, oby dało się ją jeszcze uratować. Być może to tylko poważnie uszkodzona uszczelka pod głowicą ...
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
gzyms - Dyrektor
- Posty: 988
- Dołączył(a): 11 sty 2018 10:13
- Lokalizacja: NO
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C2FL SW, 1.6 Pb 135KM
2017, M SmartPlus
Re: Usterki w cee'd'zie
Ale przy spalaniu płynu to chyba kopcił by na niebiesko? A kolega nic nt. napisał.
"Piwo tylko z kija, auto tylko z Kia ..." Henryk Sawka
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
Co do baru nie mam problemu z wyborem, ale do ASO w mojej okolicy coraz częściej obawiam się jechać ....
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Usterki w cee'd'zie
Przy płynie kopci na biało przy oleju na niebiesko , jak nic nie kapie to płyn dostaje się do komór spalania przez uszczelkę pod głowicą .
Powrót do Awaryjność, raporty z eksploatacji
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Usterki
przez Krzy85wroc » 25 sie 2021 17:44 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 3640 Wyświetlone
- Ostatni post przez gisio
25 sie 2021 18:14
-
Usterki
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości