spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Moderator: Żandarmeria
-
Geegles - Weteran
- Posty: 1607
- Dołączył(a): 02 maja 2012 23:43
- Lokalizacja: Rosanów
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C3 PRO, 1.6T Pb 204KM
2020, GT
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
tak to to.
Będzie: Kia Sportage HEV GT Line 2024
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
Jest: Kia Optima 1.7 Gt Line 2018
Było: Kia Proceed 2020
Było: Kia Stinger 2019
Było: Kia Sportage 2017
Było: Kia Cee'd JD 2014
Było: Kia ProCee'd 2010
Było: Kia Sportage 2014
- miszaw
- Klubowicz
- Posty: 62
- Dołączył(a): 20 cze 2011 21:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
to w 2.0 crdi też występuje to sitko? Jakoś zawsze myślałem że ten problem występuje tylko w 1.6 crdi ??
Procek 2.0 CRDI Optimum+ 08'
- Yankee
- Dyrektor
- Posty: 825
- Dołączył(a): 28 lip 2013 16:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1.5 Pb 160KM
2022, L+BL+BLplus+AEB
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
@DaHoo
Najlepiej razem z bakiem i tylną kanapą w komplecie bzdury opowiadają. Sam kupowałem takie sitko. Zapytaj w ASO. Fortuny nie zapłacisz za nie - tak przypuszczam.
Najlepiej razem z bakiem i tylną kanapą w komplecie bzdury opowiadają. Sam kupowałem takie sitko. Zapytaj w ASO. Fortuny nie zapłacisz za nie - tak przypuszczam.
-
pioter - Grupa Trzymająca Władzę
- Posty: 6522
- Dołączył(a): 04 paź 2007 20:06
- Lokalizacja: Ostróda
- Grupa: Warmińsko-Mazurska
- Model cee'd:
C3 SW, 1,5 Pb 160KM
2021, M
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
A nie lepiej podpiąć najpierw pod GDS-a? Skoro zapalił się check, to na pewno jest zarejestrowany kod błędu. Wymienisz sitko, nic się nie zmieni, bo np. jakiś czujnik padł.
Kia CEED 1,5 T-GDI M 160 KM 2021
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
była Kia cee'd 1,6 CRDI M+DFA 110 KM 2016
R.I.P. Kia cee'd 1,6 CVVT Opt 2009 (ex 2007 1,4 CVVT C+)
Błogosławieni Ci, którzy nie mają nic do powiedzenia, a mimo to milczą.
-
Slowik8609 - Dyrektor
- Posty: 633
- Dołączył(a): 14 kwi 2015 13:59
- Lokalizacja: Radom
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1 SW, 1.6 ON 115KM
2008, Optimum +
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
kupowałem nie tak dawno to sitko -zapłaciłem chyba ok. 80 zł z tego co pamiętam
- kosmos2011
- Asystent Kierownika
- Posty: 202
- Dołączył(a): 13 sie 2017 13:54
- Lokalizacja: GDAŃSK
- Grupa: Trójmiasto
- Marka i model samochodu: Hyundai Accent LC 2000r 1,3 G4EA
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
miszaw napisał(a):to w 2.0 crdi też występuje to sitko?
- DaHoo
- Przedszkolak
- Posty: 13
- Dołączył(a): 25 sie 2017 10:10
- Lokalizacja: Gostyń
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1,6 CRDi ON 128KM
2011
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Mam 1.6 CRDi
Wymiana samego sitka nic nie dała. Wymieniłem też filtr paliwa. Auto wkoncu normalnie jeździ. Kontrolka "Check" przestała świecić.
Dzięki za podpowiedzi
Wymiana samego sitka nic nie dała. Wymieniłem też filtr paliwa. Auto wkoncu normalnie jeździ. Kontrolka "Check" przestała świecić.
Dzięki za podpowiedzi
- Pappa2
- Przedszkolak
- Posty: 22
- Dołączył(a): 24 lut 2016 12:43
- Lokalizacja: kamienna góra
- Grupa: Dolny Śląsk
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Witam po 1,5 rocznej przerwie....
Gdzieś na którejś stronie tego postu pisałem o problemie odcięcia zapłonu przy 3000 obrotów oraz o błędzie na wtyczce intercoolera - zwarcie do plusa...
po 1,5 roku olewania tego trybu serwisowego, postanowiłem się ponownie zainteresować tematem i kupiłem wiązkę kabli do ceeda i przełożyłem instalację.. roboty na 2h, aby sztuka po sztuce podmieniać wtyczkę.. teraz wszystko działa. a najlepsze jest to że wiązka kabli z przesyłką kosztowała mnie poniżej 50 zl
więc polecam dla tych wszystkich co mają problemy z instalacją (zwarcia) wymianę na inna...
numery wiązki znajdziecie idąc kablami od komputera w głąb silnika....
pozdrawiam
Gdzieś na którejś stronie tego postu pisałem o problemie odcięcia zapłonu przy 3000 obrotów oraz o błędzie na wtyczce intercoolera - zwarcie do plusa...
po 1,5 roku olewania tego trybu serwisowego, postanowiłem się ponownie zainteresować tematem i kupiłem wiązkę kabli do ceeda i przełożyłem instalację.. roboty na 2h, aby sztuka po sztuce podmieniać wtyczkę.. teraz wszystko działa. a najlepsze jest to że wiązka kabli z przesyłką kosztowała mnie poniżej 50 zl
więc polecam dla tych wszystkich co mają problemy z instalacją (zwarcia) wymianę na inna...
numery wiązki znajdziecie idąc kablami od komputera w głąb silnika....
pozdrawiam
kia ceed 2009r 1.6 crdi 115 KM 255tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
Kia cee'd 2012 1.6 crdi 128 KM 330 tys
- arczi
- Przedszkolak
- Posty: 18
- Dołączył(a): 05 kwi 2016 19:37
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,6 ON 90KM
2011
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
miałem to samo i naprawiłem, winny był przepływomierz. Kupiłem nowy, koszt 300-600 pln w zależności od producenta.
Powodzenia
Powodzenia
- oles
- Przedszkolak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13 lut 2018 05:53
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: kia ceed
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
witam . mam taki problem. auto weszło w tryb awaryjny czyli do 3tyś a potem w czasie jazdy obroty w dół i auto zgasło. probowałem zaraz odpalić ale nic. po ok 2mi auto zapaliło i jechałem dalej. przejechałem pare km i to samo. wymieniłem filtr paliwa i troche sitko w baku wyczyściłem i auto wyszło z trybu awaryjnego. jednak problem nie znikł. znowy jak rozgrzałem autko i chwile trzymałem na 3-4tys i autko spadlo do 0,8 i chodziło. zdrobiłem tak 3 raz i za 3 razem auto już padło. Nie udałl sie zapalić. kręcił ale nie odpalił. aku mam nowe. na komputerze nie widzi błędów. pomocy. Jeżeli sitko mam kupic to prosze o link z naniarem bo do Ceed 2.0 140km trzeba chuba kupić cały "koszyk" do baku
-
bart210 - Dyrektor
- Posty: 655
- Dołączył(a): 04 lis 2016 11:06
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, 1,6T Pb 204KM
2014, XL
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wygląda to jak problemy ze składem spalin. Przyczyn może być wiele od walnietych wtryskow po sondę lambda.
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 515
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Takie zdarzenie...
Dzisiaj zrobiłem test, podłączyłem kompa i nagrywałem dwie wartości, ciśnienie paliwa zadane (setpoint) oraz zmierzone (HiScan pro w/Cascade). O dziwo przez około 20 minut agresywnej jazdy tryb awaryjny się nie włączył. Warto zaznaczyć że pomiar tego ciśnienia strasznie był niestabilny. Jednostajne przyspieszanie, setpoint na 140MPa, a pomiar latał od 109 do 150MPa... ale w tryb awaryjny nie wchodził.
I nagle już pod sam koniec testów pompa się po prostu wyłączyła - gdyby nie bieg silnik by zgasł, ciśnienie zmierzone 0,0 MPa, zadane odpowiednio wysokie. Kontolka silnika (żadna kontrolka) się nie zapaliła. Redukując zatrzymałem się na pasie awaryjnym (brak reakcji na gaz, tylko zwalniał hamując silnikiem, żadna kontrolka się nie zapaliła - wysprzęgliłem - silnik zgasł. Komputer zanotował DTC 1186. Odpaliłem - bład zgasł - silnik pracował normalnie.
Taka rada - żeby zdiagnozować DTC trzeba podłączyć kompa jak silnik jest w trybie awaryjnym - w przeciwny razie błąd się skasuje i komputer nie pokaże żadnych błędów.
Czy takie sitko łatwo wymienić ? Wcześniejsze zdjęcia są już niedostępne - ktoś ma może kopie i może wrzucić ?
Pozdrawiam.
Dzisiaj zrobiłem test, podłączyłem kompa i nagrywałem dwie wartości, ciśnienie paliwa zadane (setpoint) oraz zmierzone (HiScan pro w/Cascade). O dziwo przez około 20 minut agresywnej jazdy tryb awaryjny się nie włączył. Warto zaznaczyć że pomiar tego ciśnienia strasznie był niestabilny. Jednostajne przyspieszanie, setpoint na 140MPa, a pomiar latał od 109 do 150MPa... ale w tryb awaryjny nie wchodził.
I nagle już pod sam koniec testów pompa się po prostu wyłączyła - gdyby nie bieg silnik by zgasł, ciśnienie zmierzone 0,0 MPa, zadane odpowiednio wysokie. Kontolka silnika (żadna kontrolka) się nie zapaliła. Redukując zatrzymałem się na pasie awaryjnym (brak reakcji na gaz, tylko zwalniał hamując silnikiem, żadna kontrolka się nie zapaliła - wysprzęgliłem - silnik zgasł. Komputer zanotował DTC 1186. Odpaliłem - bład zgasł - silnik pracował normalnie.
Taka rada - żeby zdiagnozować DTC trzeba podłączyć kompa jak silnik jest w trybie awaryjnym - w przeciwny razie błąd się skasuje i komputer nie pokaże żadnych błędów.
Czy takie sitko łatwo wymienić ? Wcześniejsze zdjęcia są już niedostępne - ktoś ma może kopie i może wrzucić ?
Pozdrawiam.
- Yankee
- Dyrektor
- Posty: 825
- Dołączył(a): 28 lip 2013 16:59
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C3 SW, 1.5 Pb 160KM
2022, L+BL+BLplus+AEB
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Wymiana sitka to banalna sprawa. Pamiętać trzeba że po wyjęciu z baku tego białego ustrojstwa widoczne sitko nie jest tym, które trzeba wymienić. Właściwe sitko jest w środku tego zbiorniczka.
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 515
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Otwarłem, wyciągnąłem, rozebrałem, wyrwalem stare sitko, zapiąłem nowe, złożyłem całość do kupy, włożyłem do zbiornika, podłączyłem przewody, zakręciłem odpaliłem.
1 pytanie: Czy coś się mogło zapowietrzyć ?
2 pytanie: w odstawniku było trochę stałych odpadów ,ale w większości był tam osad jakby opiłki metalu. To samo jest w zbiorniku. Ktoś wie co to może być ?
1 pytanie: Czy coś się mogło zapowietrzyć ?
2 pytanie: w odstawniku było trochę stałych odpadów ,ale w większości był tam osad jakby opiłki metalu. To samo jest w zbiorniku. Ktoś wie co to może być ?
-
Magikrealista - Kierownik
- Posty: 592
- Dołączył(a): 12 sie 2017 22:16
- Lokalizacja: Białystok
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
boe6666 napisał(a):Otwarłem, wyciągnąłem, rozebrałem, wyrwalem stare sitko, zapiąłem nowe, złożyłem całość do kupy, włożyłem do zbiornika, podłączyłem przewody, zakręciłem odpaliłem.
1 pytanie: Czy coś się mogło zapowietrzyć ?
2 pytanie: w odstawniku było trochę stałych odpadów ,ale w większości był tam osad jakby opiłki metalu. To samo jest w zbiorniku. Ktoś wie co to może być ?
Może bak się łuszczy ? Podobno sorento miały z tym duży problem.
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 515
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Niestety nic nie pomogło, jest gorzej.
Na 2 biegu jest kangur i albo puszczę gaz i pojadę dalej delikatnie, albo silnik zgaśnie.
Samochód wchodzi w tryb awaryjny już przy pierwszym przyspieszeniu (pedał mocniej naciśnięty na 2 biegu).
Wymienię jeszcze filtr paliwa - może tu tkwi problem. Jakieś rady... ?
Na 2 biegu jest kangur i albo puszczę gaz i pojadę dalej delikatnie, albo silnik zgaśnie.
Samochód wchodzi w tryb awaryjny już przy pierwszym przyspieszeniu (pedał mocniej naciśnięty na 2 biegu).
Wymienię jeszcze filtr paliwa - może tu tkwi problem. Jakieś rady... ?
-
mark - Weteran
- Posty: 1309
- Dołączył(a): 23 lut 2008 12:27
- Lokalizacja: Lubelskie
- Grupa: Lubelska
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 115KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Jak jest syf w zbiorniku, musisz opróżnić zbiornik z paliwa, zastosować jakąś płukankę. Kiedy zbiornik będzie w środku już czysty, lejesz świeże dobre paliwo. Przy wymianie sitka w pompie, jednocześnie trzeba wymienić filtr paliwa.
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 515
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Nie ma syfu w baku, paliwo jest przeźroczyste w zasadzie, widać jedynie takie drobinki na dnie (jakby bardzo drobne opiłki metalu) - ten sam materiał tworzył w odstojniku osad który wyczyściłem. Oprócz osadu jak pisałem było parę kawałków stałych - sitko też nie było jakoś strasznie uwalone.
Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Mianowicie w odstojniku od spodu jest zawór zwrotny. Rozumiem jego działanie, tj. zapobiega on chwilowemu zanikowi paliwa w przypadku agresywnej jazdy po zakrętach czy gwałtownego hamowania. Czy możliwym jest że po prostu ten zawór nie działa ? Albo źle działa ?
Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Mianowicie w odstojniku od spodu jest zawór zwrotny. Rozumiem jego działanie, tj. zapobiega on chwilowemu zanikowi paliwa w przypadku agresywnej jazdy po zakrętach czy gwałtownego hamowania. Czy możliwym jest że po prostu ten zawór nie działa ? Albo źle działa ?
- oles
- Przedszkolak
- Posty: 10
- Dołączył(a): 13 lut 2018 05:53
- Lokalizacja: Śląsk
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: kia ceed
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
witam serdecznie .nio i jestem po regeneracji pompy, czyszczenia wtryskow i sitka, wymiany czujnika położenia wałka rozrządu i połozenia wału rozrzadu i co??? nadal kreci i nie chce zagadać. Żadnych błedów na kompie nie pokazuje. co robić?? pomocy
samochod kia ceed 2.0 140 km diesel
samochod kia ceed 2.0 140 km diesel
- boe6666
- Kierownik
- Posty: 515
- Dołączył(a): 01 kwi 2008 22:36
- Lokalizacja: Bielsko-Biala
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1 HB, 1,6 ON 90KM
2007, C+
Re: spadek mocy po 3000 obr/min max prędkość 120 km/h
Cóż.. jeśli możesz odpalić silnik podłącz kompa i sprawdź ciśnienie paliwa (zadane i zmierzone) - między nimi musi wystąpić różnica żeby samochód wszedł w tryb awaryjny z błędem P1186.
Regenrowałeś pompę wtryski itp. Jak wygląda odstojnik w baku? Sprawdź drożność zaworka na spodzie - czy działa ok, wymień filtr w odstojniku (w - nie na zewnątrz). Samochód w ogóle nie odpala ? Podłącz kompa i sprawdź jak wyglądają błędy podczas próby rozruchu - te błędy się kasują po wyłączeniu stacyjki. Napisz coś więcej...
W mojej sprawie winny był filtr paliwa, wymieniony 54 tyś temu. Wcześniej wymieniałem co 60tyś km w ASO, ostatnio wymieniłem na filtrona i jak się okazało: albo paliwo się pogorszyło w kraju, albo oryginał jest znacznie lepszy niż filtron. Samochód jeździ uzyskując pełne ciśnienie paliwa.
Wcześniej moje analizy podczas jazdy wykazały, że filtr puszczał paliwo ale skokowo. Np. na biegu jałowym zadane 24 MPa a zmierzone spadało do 22 po czym wskakiwało na 26, stabilizowało się na parę sekund i znowy spadało do 22 i tak w kółko. Im wyższe ciśnienie tym większe były wahania..
Pozdrawiam.
Regenrowałeś pompę wtryski itp. Jak wygląda odstojnik w baku? Sprawdź drożność zaworka na spodzie - czy działa ok, wymień filtr w odstojniku (w - nie na zewnątrz). Samochód w ogóle nie odpala ? Podłącz kompa i sprawdź jak wyglądają błędy podczas próby rozruchu - te błędy się kasują po wyłączeniu stacyjki. Napisz coś więcej...
W mojej sprawie winny był filtr paliwa, wymieniony 54 tyś temu. Wcześniej wymieniałem co 60tyś km w ASO, ostatnio wymieniłem na filtrona i jak się okazało: albo paliwo się pogorszyło w kraju, albo oryginał jest znacznie lepszy niż filtron. Samochód jeździ uzyskując pełne ciśnienie paliwa.
Wcześniej moje analizy podczas jazdy wykazały, że filtr puszczał paliwo ale skokowo. Np. na biegu jałowym zadane 24 MPa a zmierzone spadało do 22 po czym wskakiwało na 26, stabilizowało się na parę sekund i znowy spadało do 22 i tak w kółko. Im wyższe ciśnienie tym większe były wahania..
Pozdrawiam.
Powrót do Silniki i skrzynia biegów
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
przez ppp.p » 11 lip 2020 16:28 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 3 Odpowiedzi / 5643 Wyświetlone
- Ostatni post przez ppp.p
12 paź 2020 09:43
-
Huczenie, buczenie, drgania i spadek mocy
-
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
przez qb4487 » 10 sty 2020 11:50 w Silniki i skrzynia biegów - 2 Odpowiedzi / 5947 Wyświetlone
- Ostatni post przez qb4487
11 sty 2020 10:53
-
Spadek mocy + dziwne dźwięki po remoncie głowicy.
-
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
przez Pan Krecik » 17 paź 2022 20:01 w Silniki i skrzynia biegów - 4 Odpowiedzi / 4392 Wyświetlone
- Ostatni post przez Pan Krecik
24 paź 2022 15:58
-
Błąd trakcji, spadek mocy, nierównomierna praca silnika.
-
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
1, 2przez zychi » 24 sty 2021 13:15 w Silniki i skrzynia biegów - 21 Odpowiedzi / 10493 Wyświetlone
- Ostatni post przez zychi
23 lut 2021 20:42
-
Rozruch silnika 1,6CRDi, na zimnym spadek napięcia aku do 8V
-
-
Problem z dławieniem mocy
przez krzyshtof11 » 26 mar 2020 15:40 w Awaryjność, raporty z eksploatacji - 2 Odpowiedzi / 4558 Wyświetlone
- Ostatni post przez krzyshtof11
26 mar 2020 17:34
-
Problem z dławieniem mocy
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 123 gości