Witam wszystkich!
W maju 2013 roku stałem się szczęśliwym posiadaczem Pro Cee'd 1.6 GDI M+FUN+UVO. Auto zamówione było z fabrycznymi kołami 17". Okazało się, że na samym początku produkcji C2 Pro fabryczne 17" nie były jeszcze dostępne - wybrałem więc widoczne na zdjęciu ANZIO TURN POLAR (z oponami Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 225/45).
Auto wygodne, dobrze skręca, bardzo dobrze hamuje. Całkiem nieźle przyśpiesza - choć przyznam, że silnik przeszedł drobne modyfikacje po których uzyskał 158 KM oraz 186 Nm @ 4135 rpm.
Kiedyś opiszę problemy, które ujawniły się przez 4 lata. W skrócie - jedyny problem, który pojawił się bez mojej winy to miganie ledów w prawej lampie (skończyło się na wymianie całej lampy).
Auto zostałoby u mnie na dłużej, ale w moim przypadku okazało się, że potrzebne jest więcej drzwi i więcej mocy Zostaję jednak przy marce i na jesieni dotrze do mnie Cee'd GT
Zdjęcia poniżej pochodzą z przed 3 lat (środek z przed 2 lat). W wolnej chwili wstawię też aktualne choć nie wiem ile to wniesie do tematu ponieważ odnośnie wyglądu - staram się utrzymać go w takim stanie w jakim do mnie dotarł (podoba mi się tak jak jest i nie bardzo wiem co mógłbym poprawić ).
Fabryczne parametry silnika to
Moc: 135 KM @ 6300 rpm (w niektórych źródłach podają 136)
Moment: 164 Nm @ 4850 rpm
Aktualne parametry silnika:
Moc: 158 KM @ 6634 rpm
Moment: 186 Nm @ 4135 rpm
Ostatni pomiar wykonany był przy stosunkowo niskiej temperaturze, więc latem pewnie wyszłoby trochę mniej. Na wykresie poniżej wyniki ze strojenia silnika na paliwo 98 oktan oraz przesunięcie limitu obrotów. Dwa tygodnie wcześniej przy temperaturze około 20 stopni na innej hamowni wyszło 1KM, oraz 3Nm mniej od parametrów "startowych" z wykresu poniżej. Jeszcze miesiąc wcześniej do auta trafiła sportowa wkładka filtra powietrza (niestety nie sprawdziłem na hamowni, czy i co konkretnie to dało - subiektywnie nastąpiła drobna poprawa).
Przyrosty na wykresie szału nie robią ale jak najbardziej były odczuwalne - szczególnie reakcja na nagłe naciśnięcie pedału gazu w dolnym zakresie obrotów. Fajna jest też mocniejsza góra, oraz możliwość wyprzedzenia innego auta z niskiego biegu bez zmiany na wyższy w trakcie. Postaram się to zweryfikować driftboxem, ale możliwe, że mogę przekroczyć 100 km/h (realne nie licznikowe) na dwójce - dzięki czemu przyśpieszenie "na papierze" to dopiero zaliczy przyrost
[C2] Pro Cee'd 1.6 GDI by lobo
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
[C2] Pro Cee'd 1.6 GDI by lobo
Ostatnio edytowano 04 lis 2017 10:59 przez lobo, łącznie edytowano 8 razy
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Świetnie wygląda. Napisz co zmieniłeś wizualnie oraz mechanicznie, bo te 158KM, to chyba sporo więcej jak wyjściowy model. Może dodaj zdjęcie jak samochód wyglądał na samym początku.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
foxx76 napisał(a):Świetnie wygląda. Napisz co zmieniłeś wizualnie oraz mechanicznie, bo te 158KM, to chyba sporo więcej jak wyjściowy model. Może dodaj zdjęcie jak samochód wyglądał na samym początku.
Dzięki
Odnośnie wyglądu to tak jak na zdjęciach, auto wyglądało kiedy wyjechało z fabryki i staram się utrzymać je w takim stanie
Uzupełniłem trochę opis i zdjęcia. W miarę możliwości opiszę problemy i wrażenia z 4 lat bardzo przyjemnie spędzonych wspólnie z C2 Pro
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Kompletny wydech , dolot CAI , porting głowicy - strojenie i z 2 L (Mazda 3) ze 153 KM i 186 Nm wyszło 163 KM i 209 Nm a tu sama wkładka i 23 KM -pozazdrościć
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Zwiedziłem 3 hamownie i ogólny wniosek był taki, że trafiła się "zdrowa" sztuka (a może wszystkie 1,6 GDI mają już jakiś przyrost od "fabryki" ).
Szczerze mówiąc w średnim zakresie prędkości obrotowej to wiele u mnie to nie dało
marcin255 - jeśli możesz to wrzuć wykresy z przed modyfikacji oraz po auta o którym napisałeś (albo może link, jeżeli gdzieś to już jest). Miałem kiedyś w planach zająć się też głowicą. Byłem też bliski zamówienia BMC OTA dedykowanego do Velostera 1.6 GDI (podjąłem jednak decyzję o przesiadce na GT ).
Szczerze mówiąc w średnim zakresie prędkości obrotowej to wiele u mnie to nie dało
marcin255 - jeśli możesz to wrzuć wykresy z przed modyfikacji oraz po auta o którym napisałeś (albo może link, jeżeli gdzieś to już jest). Miałem kiedyś w planach zająć się też głowicą. Byłem też bliski zamówienia BMC OTA dedykowanego do Velostera 1.6 GDI (podjąłem jednak decyzję o przesiadce na GT ).
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Gratulacje przyrostu momentu, a wykres ze strojenia to przeciwieństwo mojego
Chciałbym, żeby u mnie mniej przybyło KM a więcej Nm w szerokim zakresie jak u Ciebie
Chciałbym, żeby u mnie mniej przybyło KM a więcej Nm w szerokim zakresie jak u Ciebie
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
No bo to 2 litry i koniec możliwości dlatego następne wpadnie Ceed GT
-
Renegade - Weteran
- Posty: 3744
- Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
- Lokalizacja: SLU
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
@lobo to czym podniosłeś o te 22KM, wgrany soft ? czy jakaś inna modyfikacja ?
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
SOUL 1.6 DOHC 124 KM '12
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM '09
CEE'D HB 1.4 DOHC 109 KM '08
SHUMA 1.5 DOHC '97
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Renegade napisał(a):@lobo to czym podniosłeś o te 22KM, wgrany soft ? czy jakaś inna modyfikacja ?
Chiptuning (ze strojeniem pod paliwo 98 oktan) + przesunięcie limitu obrotów + filtr powietrza K&N (sama wkładka do oryginalnej puszki).
Sprawę ułatwiło też to, że silnik już miał kilka KM i Nm więcej niż w specyfikacji.
-
Renegade - Weteran
- Posty: 3744
- Dołączył(a): 23 lis 2009 01:41
- Lokalizacja: SLU
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Marka i model samochodu: OPTIMA PHEV 2.0 205 KM
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Jaki koszt ?
OPTIMA PLUG-IN 2.0 205 KM - C3S (aluminium silver) '16
SOUL 1.6 DOHC 124 KM '12
CEE'D HB 1.6 DOHC 126 KM '09
CEE'D HB 1.4 DOHC 109 KM '08
SHUMA 1.5 DOHC '97
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Renegade napisał(a):Jaki koszt ?
Strojenie było robione 2 lata temu i nie pamiętam ile dokładnie zapłaciłem. Kojarzy mi się 1200 lub 1400
Wkładka 200 zł.
Dochodzi też koszt droższego paliwa, ale tutaj nie ma co narzekać bo ten silnik moim skromnym zdaniem i tak bardzo mało pali (np wyjazd na weekend majowy, przy spokojnej jeździe średnia z Wawy do Krynicy Morskiej 5,8 l).
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Jestem już szczęśliwym posiadaczem C2 FL GT. Moja poprzednia maskotka idzie na sprzedaż.
Poniżej krótkie porównanie obydwóch:
Jestem zachwycony silnikiem w GT. Podoba mi się też praca skrzyni biegów. Lepsze prowadzenie. Lepsze głośniki. Wbudowana Navi daje radę. Na obecnym etapie zaczęła mi się przydawać druga para drzwi Same drzwi łatwiej otworzyć na parkingu, bo są krótsze. Mniejsza i jednocześnie grubsza kierownica w GT - bardziej mi leży.
Za to w starym aucie IMHO fotele były wygodniejsze. Podłokietnik był full wypas: duży, przesuwany, obszyty skórą. W nowym mogę go określić jako "straszna bieda". W starym aucie miałem wbudowany dysk/pamieć flash na mp3, w nowym nie zdołałem jeszcze znaleźć takiej funkcjonalności (ktoś z GT FL ma?). W starym aucie bardziej pasowała mi praca hamulca (choć w nowym po "depnięciu" są naprawdę skuteczne). W starym aucie przyzwyczaiłem się też do elektrycznego hamulca ręcznego, szkoda, że obecnie nie ma go "w opcji". Kierownica była lepiej wykonana i sprawiała wrażenie bardziej "skórzanej". Przyciski na kierownicy od zmiany głośności oraz stacji/utworu były trochę większe, bardziej miękko chodziły - wygodniej mi się je obsługiwało.
Do tego różnice, których można było się spodziewać i z którymi pogodziłem się już dawno. Duuuużo wyższe spalanie w GT oraz znacznie mniejszy komfort resorowania. Jednak za przyśpieszenie, elastyczność i przyczepność (na suchym) kocham już mojego GT
Odnośnie porównywania - w wakacje miałem nieprzyjemność jeździć przez jakiś czas Skoda Octavia TSI 150KM z grudnia 2016. Porównując do moich obecnych KIA tamta Skoda to "syf, kiła i mogiła".
Poniżej krótkie porównanie obydwóch:
Jestem zachwycony silnikiem w GT. Podoba mi się też praca skrzyni biegów. Lepsze prowadzenie. Lepsze głośniki. Wbudowana Navi daje radę. Na obecnym etapie zaczęła mi się przydawać druga para drzwi Same drzwi łatwiej otworzyć na parkingu, bo są krótsze. Mniejsza i jednocześnie grubsza kierownica w GT - bardziej mi leży.
Za to w starym aucie IMHO fotele były wygodniejsze. Podłokietnik był full wypas: duży, przesuwany, obszyty skórą. W nowym mogę go określić jako "straszna bieda". W starym aucie miałem wbudowany dysk/pamieć flash na mp3, w nowym nie zdołałem jeszcze znaleźć takiej funkcjonalności (ktoś z GT FL ma?). W starym aucie bardziej pasowała mi praca hamulca (choć w nowym po "depnięciu" są naprawdę skuteczne). W starym aucie przyzwyczaiłem się też do elektrycznego hamulca ręcznego, szkoda, że obecnie nie ma go "w opcji". Kierownica była lepiej wykonana i sprawiała wrażenie bardziej "skórzanej". Przyciski na kierownicy od zmiany głośności oraz stacji/utworu były trochę większe, bardziej miękko chodziły - wygodniej mi się je obsługiwało.
Do tego różnice, których można było się spodziewać i z którymi pogodziłem się już dawno. Duuuużo wyższe spalanie w GT oraz znacznie mniejszy komfort resorowania. Jednak za przyśpieszenie, elastyczność i przyczepność (na suchym) kocham już mojego GT
Odnośnie porównywania - w wakacje miałem nieprzyjemność jeździć przez jakiś czas Skoda Octavia TSI 150KM z grudnia 2016. Porównując do moich obecnych KIA tamta Skoda to "syf, kiła i mogiła".
-
Ryba1983 - Kierownik
- Posty: 513
- Dołączył(a): 31 gru 2016 16:41
- Lokalizacja: Kłodzko
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1600 ON 115KM
2010
-
foxx76 - Kierownik zmiany
- Posty: 183
- Dołączył(a): 11 lut 2017 22:33
- Lokalizacja: Wejherowo
- Grupa: Trójmiasto
- Model cee'd:
C3 PRO, Proceed GT Pb 204KM
2021, Full
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Gratuluje wyboru. Będziesz zadowolony. Dobijam do pierwszych 10000km i kompletnie nic się nie dzieje. Rób zdjęcia i zakładaj nowy wątek.
Nie wiem o co chodzi. Może po face liftingu coś zmienili w podłokietniku. W moim z 2013 jest duży, przesuwny i obszyty skórą.
Nie wiem o co chodzi, więc muszę odpowiedzieć, że niestety też nie mam.
I nie będzie mniejsze. Ostatnio mam cały czas około 10,5l/100km. Masz profil na motostat.pl?
A swojego chcę jeszcze bardziej utwardzić i obniżyć Jak kto woli.
lobo napisał(a):Podłokietnik był full wypas: duży, przesuwany, obszyty skórą. W nowym mogę go określić jako "straszna bieda".
Nie wiem o co chodzi. Może po face liftingu coś zmienili w podłokietniku. W moim z 2013 jest duży, przesuwny i obszyty skórą.
lobo napisał(a):W starym aucie miałem wbudowany dysk/pamieć flash na mp3, w nowym nie zdołałem jeszcze znaleźć takiej funkcjonalności (ktoś z GT FL ma?).
Nie wiem o co chodzi, więc muszę odpowiedzieć, że niestety też nie mam.
lobo napisał(a):Duuuużo wyższe spalanie w GT
I nie będzie mniejsze. Ostatnio mam cały czas około 10,5l/100km. Masz profil na motostat.pl?
lobo napisał(a):(...) oraz znacznie mniejszy komfort resorowania.
A swojego chcę jeszcze bardziej utwardzić i obniżyć Jak kto woli.
Był: pro_cee'd GT XL 2014 1.6 T-GDI 215KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
Jest: Proceed GT Full 2021 1.6 T-GDI 204KM
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
GT odebrałem już jakiś czas temu i zdążyłem nakręcić około 5000km. Na razie staram się nie upalać za bardzo Auto trafiło do mnie sporo wcześniej, niż było planowane. Odbyło się to kosztem panoramicznego dachu (ale to dosyć długa historia, opiszę ją innym razem ). Ogólnie zwyciężyła moja niecierpliwość i żądza jazdy GT
Co do dachu - już zdążyłem go okleić. Jeden element podpatrzyłem u foxx76 (mam nadzieję, że nie pogniewasz się na mnie za to )
Obiecuje, że kiedy tylko uda mi się zrobić zdjęcia to założę nowy wątek (musi się trafić ładny dzień, bo dziś po przyjeździe do pracy, auto było całe w błocie).
Na szybko udało mi się znaleźć zdjęcie z odbioru auta z salonu, więc wstawiam je poniżej.
Co do dachu - już zdążyłem go okleić. Jeden element podpatrzyłem u foxx76 (mam nadzieję, że nie pogniewasz się na mnie za to )
Obiecuje, że kiedy tylko uda mi się zrobić zdjęcia to założę nowy wątek (musi się trafić ładny dzień, bo dziś po przyjeździe do pracy, auto było całe w błocie).
Na szybko udało mi się znaleźć zdjęcie z odbioru auta z salonu, więc wstawiam je poniżej.
-
marcin255 - Dyrektor
- Posty: 756
- Dołączył(a): 23 kwi 2017 17:28
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Dolny Śląsk
- Model cee'd:
C2FL HB, 1.6 Pb 225KM
2017, GT
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
Fajna , nie mogę doczekać się swojej , coraz więcej GT na forum
-
lobo - Asystent Kierownika
- Posty: 223
- Dołączył(a): 17 cze 2017 17:07
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C3 Brak, 1,6 T-GDI Pb 204KM
2021, XL+PRE+AEB+PNS
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
foxx76 napisał(a):Nie wiem o co chodzi. Może po face liftingu coś zmienili w podłokietniku. W moim z 2013 jest duży, przesuwny i obszyty skórą.
W moim GT niestety jest mały i nieprzesuwny, do tego sam materiał, którym jest pokryty jest inny - sprawia wrażenie bardziej sztucznego i cienkiego.
foxx76 napisał(a):Nie wiem o co chodzi, więc muszę odpowiedzieć, że niestety też nie mam.
W moim starym C2 Pro podłączałem pendrive z mp3 i na wybranych kawałkach używałem opcji zapisz(nie pamiętam w tej chwili dokładnie nazwy), co powodowało zgranie na wbudowany dysk/pamieć flash. Po odpięciu pendrive i wybraniu "Media" włączały się w pierwszej kolejności mp3 z wbudowanego dysku. W nowym GT nie widzę możliwości "zapisania" mp3 z pena. Zakupiłem bardzo krótki pen, z zamiarem zostawienia go w gnieździe USB, ale u mnie (częściowo z racji zawodu) często zdarza się zapotrzebowanie na taki sprzęt i ten z auta znowu "dostał inne zadanie"
foxx76 napisał(a):I nie będzie mniejsze. Ostatnio mam cały czas około 10,5l/100km. Masz profil na motostat.pl?
Jeszcze nie mam, postaram się kiedyś założyć W GT mam ciekawa opcję odnośnie spalania (której nie było w C2 Pro) - po zgaszeniu silnika pokazuje statystyki z danego przejazdu. Rozrzut w spalaniu mam bardzo duży. Np trasa do pracy (14km Ząbki - Babka Tower w wawie) spalanie od 8.5 do 12.5
Spodziewałem się średniego spalania na poziomie ponad 10, tylko odczuwam różnicę względem spalania w starym C2 Pro (które było oszczędne, nawet przy ciężkiej nodze).
marcin255 napisał(a):Fajna , nie mogę doczekać się swojej , coraz więcej GT na forum
Dzięki. Ja bardzo nie mogłem się doczekać na mojego
-
WhiteSmurff - Klubowicz
- Posty: 58
- Dołączył(a): 12 maja 2017 09:21
- Lokalizacja: Łódź
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C2 PRO, 1.6T Pb 267KM
2014, GT XL
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
gratulacje
zazdroszczę kierownicy, od 2015 są fajnie ucięte na dole, co do pedrive'a to koszt 15 zł więc nie przesadzaj kup dwa i będzie po problemie. Nawigację masz z Android Auto? Zresztą kto używa mp3 w tych czasach? Streaming i Spotify ze smartfona i lecisz Nie wiem dlaczego ale dla mnie spalanie w okolicach 10 litrów to ekonomiczne spalanie (przesiadłem się z v6 gdzie miałem 13-15) i od razu mówię że przy spokojnej jeździe (kręcić do 3,5k) można zmieścić się w okolicach 9 litrów, tylko pytanie czy jest to warte.
Natomiast felgi w wersji po lifcie wg mojego gustu są brzydsze niż te sprzed)
btw. możesz cyknąć fotkę tego podłokietnika - zaciekawiłeś mnie szczerze mówiąc bo siedziałem ostatnio w wersji poliftowej ale nie zwróciłem na to uwagi szczerze mówiąc, wnętrze wyglądało wręcz identycznie z jedyną różnicą = kierownicą o której wspomniałem na początku. Szerokości
zazdroszczę kierownicy, od 2015 są fajnie ucięte na dole, co do pedrive'a to koszt 15 zł więc nie przesadzaj kup dwa i będzie po problemie. Nawigację masz z Android Auto? Zresztą kto używa mp3 w tych czasach? Streaming i Spotify ze smartfona i lecisz Nie wiem dlaczego ale dla mnie spalanie w okolicach 10 litrów to ekonomiczne spalanie (przesiadłem się z v6 gdzie miałem 13-15) i od razu mówię że przy spokojnej jeździe (kręcić do 3,5k) można zmieścić się w okolicach 9 litrów, tylko pytanie czy jest to warte.
Natomiast felgi w wersji po lifcie wg mojego gustu są brzydsze niż te sprzed)
btw. możesz cyknąć fotkę tego podłokietnika - zaciekawiłeś mnie szczerze mówiąc bo siedziałem ostatnio w wersji poliftowej ale nie zwróciłem na to uwagi szczerze mówiąc, wnętrze wyglądało wręcz identycznie z jedyną różnicą = kierownicą o której wspomniałem na początku. Szerokości
mój ProCeed -> click
-
vonski - Weteran
- Posty: 2336
- Dołączył(a): 09 gru 2014 09:11
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C2 HB, GT 1.6T Pb 230KM
2015
Re: Pro Cee'd 1.6 GDI lobo
WhiteSmurff napisał(a):Zresztą kto używa mp3 w tych czasach? Streaming i Spotify ze smartfona i lecisz
Ja I długo tego nie zmienię.
Abstrahując od preferencji pojedź sobie na urlop w jakieś Bieszczady i zobaczysz jak świetnie działa streaming na 2G
Tapatalk @ Galaxy S7
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
[C3X][XL+PRE+AEB+PNS] Kurczak by lobo
1, 2przez lobo » 06 paź 2021 16:31 w Pochwal się swoją Kia cee'd :D - 23 Odpowiedzi / 9070 Wyświetlone
- Ostatni post przez vonski
09 lis 2021 23:45
-
[C3X][XL+PRE+AEB+PNS] Kurczak by lobo
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 69 gości