Aktualny,
Ja mam przyciski,
Będą wszystkie działały
Indywidualna sprawa.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Tempomat & Yellow Dakar
Moderator: Żandarmeria
Pokaż pierwszy nieprzeczytany post
Posty: 706
Strona 23 z 36
1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 36
-
Ryba4 - Nadworny błazen
- Posty: 6863
- Dołączył(a): 01 gru 2010 18:15
- Lokalizacja: Kraków / Wrocław
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1,4 Pb 90KM
2010, M
- fajny_nick
- Brygadzista
- Posty: 85
- Dołączył(a): 12 gru 2016 16:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.4 Pb 105KM
2009, Optimum
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Ryba4 napisał(a):Ja mam przyciski,
A chcesz sprzedać? Jaka cena?
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Jeśli podłączysz tylko kabelki to kontrolki tempomatu nie będą działały.
Jak przekonać kontrolki do działania opisałem w poście z 21.09.2016 w tym wątku.
Pozdrawiam
Jak przekonać kontrolki do działania opisałem w poście z 21.09.2016 w tym wątku.
Pozdrawiam
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
I znów, ktoś pisze że przeczytał cały temat, a okazuje się, że nie. Masz opisane w jednym z postów jak to zrobić i co kupić. Koszt. ok. 20-25 zł u chińczyka.
- fajny_nick
- Brygadzista
- Posty: 85
- Dołączył(a): 12 gru 2016 16:39
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Mazowiecka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.4 Pb 105KM
2009, Optimum
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Oczywiście, że przeczytałem cały temat i widziałem również te posty o których mówicie, ale moje pytanie dotyczyło raczej tego czy to zadziała zawsze dla każdego samochodu czy w niektórych przypadkach może nie działać. W kilku postach były opisy że ludzie mają z tym problem, stąd moje pytanie.
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Szczerze to raczej nikt Ci nie odpowie czy będzie czy nie będzie działać w 100%. Opis jest, resztę należy sprawdzić i się okaże.
- bercikh
- Klubowicz
- Posty: 44
- Dołączył(a): 11 lis 2009 19:24
- Lokalizacja: Skierniewice
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 115KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
bodziek napisał(a):Jakie korektorki w końcu kupiłeś?
Do czarnej kostki MQS natomiast do białej kupiłem wiązkę i wyjąłem z niej konektory ( jeżeli uda się mi to w końcu podłączyć to swoją starą wiązkę mogę za drobną opłatą odstąpić ) . Ponawiam prośbę - którędy można przejść kablem z komory silnika do kabiny w CRDI.
Beżowa KIA CEED SW 1.6 CRDI 115KM
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Patrzylem dziś i faktycznie jest problem którędy przejść a chciałem. We wtorek zabrać się za podpięcie
- bercikh
- Klubowicz
- Posty: 44
- Dołączył(a): 11 lis 2009 19:24
- Lokalizacja: Skierniewice
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 115KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
emilemil napisał(a):Patrzylem dziś i faktycznie jest problem którędy przejść a chciałem. We wtorek zabrać się za podpięcie
Jak postępy. Znalazłeś przejście na kabelki?
Beżowa KIA CEED SW 1.6 CRDI 115KM
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Nie robiłem nic, poza dołożeniem czujnika płynu spryskiwaczy. Padało,wiało, zimno, więc dzień spędziłem na odzyskiwaniu danych z dysku A co do dziury to zajrzyj pod konsole a dokładniej nad pedałem gazu masz zaślepione miejsce, potem idź pod maskę zobaczyć to miejsce zaznaczone na zdjęciu. To samo masz w ruskim PDF.
- Krzys
- Przedszkolak
- Posty: 15
- Dołączył(a): 18 sie 2016 17:28
- Lokalizacja: Niemcy
- Grupa: GOP- Górny Śląsk
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,4 Pb 89KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Dokladnie, wystarczy wykrecić jedną z tych śrub i masz piękną dziurke do wnetrza samochodu.
-
bodziek
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Mam tempomat Nie obyło się bez przeszkód, ale po kolei - będzie o wtyczkach, pinach i prowadzeniu kabla. Teoretycznie wszystko jest na forum, ale jak przyjdzie co do czego, to ciężko się połapać, bo informacje znajdują się w różnych postach.
Samochód to Kia Ceed 1 SW 1,6 CRDi 115 KM po FL - rocznik 2011. Nie wiem jaka wersja wyposażenia, ale dość wysoka (to może być istotne) - prawdopodobnie L (z bajerów, które niekoniecznie były w każdej wersji - składane lusterka, automatyczne ściemniające się lusterko wewnętrzne, klima automatyczna, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych, przyciemniane tylne szyby, siatka oddzielająca bagażnik, i - to chyba dokupione w salonie - ESP i elektryczne szyby z tyłu). Tempomatu niestety nie było.
Po lekturze tego wątku, oglądaniu rosyjskiego forum i pdf-a i oglądaniu filmiku, zdecydowałem się na montaż samodzielnie.
Kupiłem kierownicę ze Sportage (kosztowała 109 zł i była dość zniszczona, ale mi zależało tylko na przyciskach i wiązce - a te były ok), kupiłem żeńskie konektory MQS (takie są potrzebne do wtyczki pod maską, warto wziąć ich więcej niż trzeba, a ja potrzebowałem 3), kupiłem też inne konektory z myślą, że trafię i będą dobre do kierownicy - nie były). Ale na rosyjskim forum, korzystając z tłumacza google wyczytałem, że do kierownicy pasują konektorki z wtyczki komputerowej do zasilania stacji dyskietek FDD - i faktycznie pasują).
Kierownicę rozbroiłem i zabrałem się za montaż, tj. za dorobienie kabelków do obsługi przycisku TRIP. Tutaj 40 minut i pełen sukces, konektorki ze stacji dyskietek pasowały, wszystko gra.
Przy przerabianiu posiłkowałem się tylko schematem z rosyjskiego pdf-a, ale uwaga - w wiązce z kierownicy ze Sportage kable mają inne kolory niż w Ceedzie i na schemacie.
Później wziąłem do garażu tablet i, oglądając rosyjski filmik, zabrałem się do reszty.
Demontaż poduszki, kierownicy, montaż przycisków i przerobionej wiązki ze Sportage - bez problemu.
Demontaż wtyczki pod maską - bez problemu. Lokalizacja pinów, które trzeba dołożyć - no i tutaj niestety pojawiły się schody. Piny 62 i 68, o których jest mowa w rosyjskich materiałach i tutaj na forum, miałem zajęte. Może ma to związek z wyposażeniem samochodu? Nie mam pojęcia. Niebardzo wiedząc, co robić dalej, zacząłem jeszcze raz czytać ten wątek i trafiłem na post, gdzie użytkownik pioner21 też miał zajęte piny (ale inne i w wersji przed FL). Jeden post dalej jest też schemat, gdzie są wykorzystane piny 9, 50 i 89, ale tej osobie akurat te piny nie pasowały, a u mnie były wolne.
Postanowiłem chwilowo to zostawić, w końcu miałem jeszcze kabel do przeciągnięcia. W materiałach rosyjskich wydaje się to łatwe - ale tam jest silnik benzynowy.
Postanowiłem zrobić tak samo, ale w CRDi ten otwór nie dość, że jest zaślepiony, to przykrywa go blacha mocująca filtr paliwa. Nie wiem, może coś zrobiłem źle, ale wg mnie wymiana filtra paliwa w tym samochodzie to koszmar. Musiałem odkręcić filtr, poodłączać dwa węże i trzy kable. Jeden wychodzi ze spodu filtra, więc niestety później trzeba go jakość włożyć z powrotem. Dodatkowo musiałem zdemontować wąż łączący turbinę z filtrem powietrza (przy filtrze, uwaga na małą podkładkę pod śrubą do skręcenia obejmy!) i wężyk podciśnienia do serwa, żeby zapewnić sobie jako taki dostęp. Mało tego - filtra i tak nie dało się wyjąć, dlatego musiałem odkręcić górne nakrętki mocujące blachę, która go trzyma i trochę ją odgiąć (i tak trzeba, żeby wpuścić kabel, najlepiej byłoby zdjąć całą blachę, ale jest ciężki dostęp do dolnych śrub). Dopiero po tych zabiegach udało mi się wyjąć filtr. Później trzeba odkręcić dwie śruby znajdujące się za blachą i oderwać zaślepkę. Następnie można zrobić dziurę - otwór w ściance pomiędzy śrubami oczywiście jest, ale trzeba przebić się przez wygłuszenie (od strony silnika - uwaga na złączkę pedału gazu wewnątrz auta, bo można w nią trafić). Później niestety trzeba wszystko zmontować z powrotem, także jak ktoś planuje wymieniać filtr paliwa w najbliższym czasie, to polecam od razu się z niego zaopatrzyć.
Warto dodać, że przy tej operacji przydadzą się klucze oczkowe 10 i 12 z grzechotką.
Kabelek przeciągnąłem i żeby zmontować wnętrze auta, rozebrałem obudowę kolumny kierowniczej (wg filmiku) i podłączyłem pod wtyczkę w kolumnie trzy przewody - tak jak na filmie i tak jak na naszym forum - do niebieskiego, czarnego i czerwonego (dokładnie czerwono-pomarańczowego, czy jakoś tak), po czym całość w środku zmontowałem.
Następnie, posługując się przytoczonym schematem, podłączyłem przewody z właśnie przeprowadzonego kabla pod piny 9, 50 i 89, licząc, że to będzie to. No i, jak już ruszyłem na jazdę próbną, okazało się, że było Miałem jeszcze trochę problem z ponownym zmontowaniem wtyczki - nowe piny muszą dobrze wejść, żeby dało się wsunąć fioletowe zabezpieczenie (odsyłam do filmiku).
Całość prac w garażu zajęła mi, łącznie z szukaniem informacji, jakieś 6 godzin, a więc całkiem sporo.
Kontrolki oczywiście nie działają, chociaż zastanawiam się, że skoro nie podpinałem na pinach 62 i 68 tak jak prawie wszyscy, to może da się je zmusić do działania, wykorzystując piny 44 i 51?
Samochód to Kia Ceed 1 SW 1,6 CRDi 115 KM po FL - rocznik 2011. Nie wiem jaka wersja wyposażenia, ale dość wysoka (to może być istotne) - prawdopodobnie L (z bajerów, które niekoniecznie były w każdej wersji - składane lusterka, automatyczne ściemniające się lusterko wewnętrzne, klima automatyczna, podświetlane lusterka w osłonach przeciwsłonecznych, przyciemniane tylne szyby, siatka oddzielająca bagażnik, i - to chyba dokupione w salonie - ESP i elektryczne szyby z tyłu). Tempomatu niestety nie było.
Po lekturze tego wątku, oglądaniu rosyjskiego forum i pdf-a i oglądaniu filmiku, zdecydowałem się na montaż samodzielnie.
Kupiłem kierownicę ze Sportage (kosztowała 109 zł i była dość zniszczona, ale mi zależało tylko na przyciskach i wiązce - a te były ok), kupiłem żeńskie konektory MQS (takie są potrzebne do wtyczki pod maską, warto wziąć ich więcej niż trzeba, a ja potrzebowałem 3), kupiłem też inne konektory z myślą, że trafię i będą dobre do kierownicy - nie były). Ale na rosyjskim forum, korzystając z tłumacza google wyczytałem, że do kierownicy pasują konektorki z wtyczki komputerowej do zasilania stacji dyskietek FDD - i faktycznie pasują).
Kierownicę rozbroiłem i zabrałem się za montaż, tj. za dorobienie kabelków do obsługi przycisku TRIP. Tutaj 40 minut i pełen sukces, konektorki ze stacji dyskietek pasowały, wszystko gra.
Przy przerabianiu posiłkowałem się tylko schematem z rosyjskiego pdf-a, ale uwaga - w wiązce z kierownicy ze Sportage kable mają inne kolory niż w Ceedzie i na schemacie.
Później wziąłem do garażu tablet i, oglądając rosyjski filmik, zabrałem się do reszty.
Demontaż poduszki, kierownicy, montaż przycisków i przerobionej wiązki ze Sportage - bez problemu.
Demontaż wtyczki pod maską - bez problemu. Lokalizacja pinów, które trzeba dołożyć - no i tutaj niestety pojawiły się schody. Piny 62 i 68, o których jest mowa w rosyjskich materiałach i tutaj na forum, miałem zajęte. Może ma to związek z wyposażeniem samochodu? Nie mam pojęcia. Niebardzo wiedząc, co robić dalej, zacząłem jeszcze raz czytać ten wątek i trafiłem na post, gdzie użytkownik pioner21 też miał zajęte piny (ale inne i w wersji przed FL). Jeden post dalej jest też schemat, gdzie są wykorzystane piny 9, 50 i 89, ale tej osobie akurat te piny nie pasowały, a u mnie były wolne.
Postanowiłem chwilowo to zostawić, w końcu miałem jeszcze kabel do przeciągnięcia. W materiałach rosyjskich wydaje się to łatwe - ale tam jest silnik benzynowy.
Postanowiłem zrobić tak samo, ale w CRDi ten otwór nie dość, że jest zaślepiony, to przykrywa go blacha mocująca filtr paliwa. Nie wiem, może coś zrobiłem źle, ale wg mnie wymiana filtra paliwa w tym samochodzie to koszmar. Musiałem odkręcić filtr, poodłączać dwa węże i trzy kable. Jeden wychodzi ze spodu filtra, więc niestety później trzeba go jakość włożyć z powrotem. Dodatkowo musiałem zdemontować wąż łączący turbinę z filtrem powietrza (przy filtrze, uwaga na małą podkładkę pod śrubą do skręcenia obejmy!) i wężyk podciśnienia do serwa, żeby zapewnić sobie jako taki dostęp. Mało tego - filtra i tak nie dało się wyjąć, dlatego musiałem odkręcić górne nakrętki mocujące blachę, która go trzyma i trochę ją odgiąć (i tak trzeba, żeby wpuścić kabel, najlepiej byłoby zdjąć całą blachę, ale jest ciężki dostęp do dolnych śrub). Dopiero po tych zabiegach udało mi się wyjąć filtr. Później trzeba odkręcić dwie śruby znajdujące się za blachą i oderwać zaślepkę. Następnie można zrobić dziurę - otwór w ściance pomiędzy śrubami oczywiście jest, ale trzeba przebić się przez wygłuszenie (od strony silnika - uwaga na złączkę pedału gazu wewnątrz auta, bo można w nią trafić). Później niestety trzeba wszystko zmontować z powrotem, także jak ktoś planuje wymieniać filtr paliwa w najbliższym czasie, to polecam od razu się z niego zaopatrzyć.
Warto dodać, że przy tej operacji przydadzą się klucze oczkowe 10 i 12 z grzechotką.
Kabelek przeciągnąłem i żeby zmontować wnętrze auta, rozebrałem obudowę kolumny kierowniczej (wg filmiku) i podłączyłem pod wtyczkę w kolumnie trzy przewody - tak jak na filmie i tak jak na naszym forum - do niebieskiego, czarnego i czerwonego (dokładnie czerwono-pomarańczowego, czy jakoś tak), po czym całość w środku zmontowałem.
Następnie, posługując się przytoczonym schematem, podłączyłem przewody z właśnie przeprowadzonego kabla pod piny 9, 50 i 89, licząc, że to będzie to. No i, jak już ruszyłem na jazdę próbną, okazało się, że było Miałem jeszcze trochę problem z ponownym zmontowaniem wtyczki - nowe piny muszą dobrze wejść, żeby dało się wsunąć fioletowe zabezpieczenie (odsyłam do filmiku).
Całość prac w garażu zajęła mi, łącznie z szukaniem informacji, jakieś 6 godzin, a więc całkiem sporo.
Kontrolki oczywiście nie działają, chociaż zastanawiam się, że skoro nie podpinałem na pinach 62 i 68 tak jak prawie wszyscy, to może da się je zmusić do działania, wykorzystując piny 44 i 51?
- bercikh
- Klubowicz
- Posty: 44
- Dołączył(a): 11 lis 2009 19:24
- Lokalizacja: Skierniewice
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 115KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Czyli w CRDI nie jest tak łatwo przeciągnąć kabelek. i jeszcze piny pod maską są inne.
Beżowa KIA CEED SW 1.6 CRDI 115KM
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
@bodziek Nie programowałeś liczników w celu ujrzenia kontrolki ? Reasumując najpierw najlepiej zajrzeć do wtyczki kompa a potem myśleć ?
-
bodziek
Tempomat & Yellow Dakar
Nie programowałem i raczej nie będę. Ale zastanawiam się, bo na schematach dołączonych do przytoczonego przeze mnie posta są piny do podłączenia kontrolki i wygląda na to, że ten schemat odpowiada mojemu. Nie zerknąłem niestety czy te piny (44 i 51) mam wolne. No ale to polift, więc raczej nie spodziewam się wyjątku i pewnie bez programowania się nie obejdzie.
@bercikh - faktycznie, piny zależą od silnika, a nie od wersji wyposażenia, jak wczoraj kombinowałem.
Wygląda na to, że 1.6 benzyna FL ma piny 62, 68 + ten trzeci jak na filmie (co mamy potwierdzone zarówno na filmie, jak i tu na forum), 1.6 CRDI FL ma 9, 50 i 89 (potwierdza mój przypadek i wcześniej też ktoś pisał o takich pinach u siebie w identycznym aucie, dodatkowo mamy schemat) a 1.6 CRDI przed FL 14, 15 i 24 (potwierdzone na forum).
Odpowiadając na PW, złączka przy silniku ma opisane piny od spodu - mamy 6 większych z boku, a później na rogach są podpisane 7, 28, 73i 94.
@bercikh - jak się za to zabierzesz, to zerknij proszę na piny 44 i 51, czy masz wolne.
Jeszcze jedno, chociaż to dość oczywiste - demontując filtr paliwa i wąż do turbiny, warto sobie zaślepić czymś rurki w filtrze - na górze filtra jest pompka - grzybek i można sobie bardzo łatwo przez przypadek psiknąć paliwem do filtra powietrza.
@bercikh - faktycznie, piny zależą od silnika, a nie od wersji wyposażenia, jak wczoraj kombinowałem.
Wygląda na to, że 1.6 benzyna FL ma piny 62, 68 + ten trzeci jak na filmie (co mamy potwierdzone zarówno na filmie, jak i tu na forum), 1.6 CRDI FL ma 9, 50 i 89 (potwierdza mój przypadek i wcześniej też ktoś pisał o takich pinach u siebie w identycznym aucie, dodatkowo mamy schemat) a 1.6 CRDI przed FL 14, 15 i 24 (potwierdzone na forum).
Odpowiadając na PW, złączka przy silniku ma opisane piny od spodu - mamy 6 większych z boku, a później na rogach są podpisane 7, 28, 73i 94.
@bercikh - jak się za to zabierzesz, to zerknij proszę na piny 44 i 51, czy masz wolne.
Jeszcze jedno, chociaż to dość oczywiste - demontując filtr paliwa i wąż do turbiny, warto sobie zaślepić czymś rurki w filtrze - na górze filtra jest pompka - grzybek i można sobie bardzo łatwo przez przypadek psiknąć paliwem do filtra powietrza.
- bercikh
- Klubowicz
- Posty: 44
- Dołączył(a): 11 lis 2009 19:24
- Lokalizacja: Skierniewice
- Grupa: Łódzka
- Model cee'd:
C1FL SW, 1.6 ON 115KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
bodziek napisał(a):
Następnie, posługując się przytoczonym schematem, podłączyłem przewody z właśnie przeprowadzonego kabla pod piny 9, 50 i 89, licząc, że to będzie to. No i, jak już ruszyłem na jazdę próbną, okazało się, że było Miałem jeszcze trochę problem z ponownym zmontowaniem wtyczki - nowe piny muszą dobrze wejść, żeby dało się wsunąć fioletowe zabezpieczenie
Patrzę na ten schemacik i nie do końca go rozumiem może podpowiesz:
Pin 9 - ? ( kabelek przy kierownicy )
Pin 50 - ?
Pin 89 - ?
Pogoda u mnie u mnie do bani i nie było kiedy się zabrać za temat
Beżowa KIA CEED SW 1.6 CRDI 115KM
-
bodziek
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Odpowiednio piny 4, 5 i 3, czyli niebieski, czarny i czerwono-pomarańczowy. Wtyczka ma 10 pinów w 2 rzędach, więc wszystkie są obok siebie, a 5 jest w narożniku.
- piter_55
- Klubowicz
- Posty: 37
- Dołączył(a): 14 maja 2016 22:56
- Lokalizacja: Łomża
- Grupa: Podlaska
- Model cee'd:
C1FL PRO, 1.6 ON 115KM
2010
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Czytałem ten wątek cały dwa razy im więcej czytam Ty bardziej głupiej w przypadku swojego pro ceed 1,6 ,Crdi rok modelowy 2010 silnik U2 115 km.Auto z Belgii.Mianowicie , w aucie jest już kierownica z przyciskami od tempomatu, w liczniku mam kontrolke tempomatu(zegarek) lecz nie pojawia sie kontrolka SET. Przyciski Trip i sluchawka ttez dzialaja.Czujnik hamulca 4pinowy.I teraz pytanie czy musze ciagnac te kable do komputera,czy cos jest popsute,czy musze programowac kontrolki jak jedna od tempomatu jest a nie zapala sie tylko SET.Czy przepalona dioda set w liczniku(o ile jest) nie zalaczy tempomatu.?
-
emilemil - Dyrektor
- Posty: 779
- Dołączył(a): 09 kwi 2014 15:44
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: Wielkopolska
- Model cee'd:
C1FL HB, 1.4 Pb 109KM
2010, M
Re: Tempomat & Yellow Dakar
serwis
Może auto miało przygodę w Belgii o której nie wiesz ?
Może auto miało przygodę w Belgii o której nie wiesz ?
- Van Gandalf
- Klubowicz
- Posty: 33
- Dołączył(a): 08 lis 2016 08:20
- Lokalizacja: Oświęcim
- Grupa: Małopolska
- Model cee'd:
C1FL SW, 1,6 ON 116KM
9, comfort+
Re: Tempomat & Yellow Dakar
Witam właśnie zakładam tempomat i utknąłem na aktywowaniu kontrolek led w liczniku. liczby w hex edytorze mam inne.
Po przeliczeniu na system binarny ustawiam odpowiednie bity w/g zasady z tego postu, lecz jakiekolwiek zmiany automatycznie aktywuje mi system pomiaru ciśnienia w kołach którego nie posiadam. Znacie może adres rosyjskiej stronki gdzie zgłębiali ten temat?
ceed 1.6 crdi u2 2009r
Po przeliczeniu na system binarny ustawiam odpowiednie bity w/g zasady z tego postu, lecz jakiekolwiek zmiany automatycznie aktywuje mi system pomiaru ciśnienia w kołach którego nie posiadam. Znacie może adres rosyjskiej stronki gdzie zgłębiali ten temat?
ceed 1.6 crdi u2 2009r
Powrót do Akcesoria i wyposażenie
-
- Podobne tematy
- Odpowiedzi / Wyświetlone
- Ostatni post
-
-
Tempomat
przez adczy » 28 sty 2022 10:43 w Akcesoria i wyposażenie - 0 Odpowiedzi / 4101 Wyświetlone
- Ostatni post przez adczy
28 sty 2022 10:43
-
Tempomat
-
-
Dwa pytania - tempomat i sprzęgło
przez Gamesiarz » 26 lis 2021 12:40 w Silniki i skrzynia biegów - 1 Odpowiedzi / 3258 Wyświetlone
- Ostatni post przez aviator
05 gru 2021 19:42
-
Dwa pytania - tempomat i sprzęgło
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 99 gości